Ahoj chlapi, chci se zeptat opravdu jen ze zvědavosti. Na XV jsem se bavil s Baluem, zda jde servisním klíčkem otevřít spolujezdcova schránka. Už nevím k jakému jsme dospěli názoru, ale mě to jde. Ale o tom mluvit nechci. Přišel jsem na jednu zajímavou věc. Pokud používám orig. klíč s DO, zaparkuju, vypnu zapalování a otevřu dveře, začne mi pískat palubovka, že jsem nechal klíč v zapalování (v pořádku, klíč tam opravdu je).
Včera jsem přišel ale na jinou věc. Servisní klíč nosím pořád u sebe, protože ten s DO občas zapomenu v práci. Tak že jsem přišel do auta, nastartoval, odjel... A když jsem zaparkoval, vypnul motor a otevřel dveře, palubka na mě nehvízdala a vůbec jí nevadilo, že je klíč stále v zapalování.
Můj názor je ten, že si někdo předemnou nechal udělat nový klíč (zřejmě ten servisní) ale nenakódovali ho a tak si původní majitel nechal odpojit imobilizér, přesněji řečeno imo je funkční, ale nic neovlivňuje. Tomu by odpovídalo i to, že mám na kartičce seškrábané to okénko s kódem. Tak že mám servisní klíč bez imo a DO klíč s imo, který je tam stejně k prdu
A co si o tom myslíte vy? Píská vám servisní klíček v zapalování? Můžete na něj normálně jezdit?
Servisní klíček
- misak-plysak
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 27. čer 2011 14:24:53
- Bydliště: 321203353
- Kontaktovat uživatele:
Servisní klíček
Citroën Xantia Break HDi 100kW - NO SMOG NO FUN
Re: Servisní klíček
Ahoj,
no jestli píská nevím, ale nastartovat se s ním nedá (jak jsem kdysi marně zkoušel, když jsem nemohl najít klíče...).
no jestli píská nevím, ale nastartovat se s ním nedá (jak jsem kdysi marně zkoušel, když jsem nemohl najít klíče...).
Re: Servisní klíček
Tak jsem si to byl zkusit. Můj náhradní klíč, co mám k autu je bez dálkového ovládání, ale jinak umí všechno, jako klíč s DO. To znamená - odemknu a zamknu auto, odemknu a zamknu schránku před spolujezdcem, nastaruju. Když nechám klíč v zapalování, auto píská. Je to prostě druhý klíč včetně imobilizéru.
Chování je v rozporu s návodem, kde píší, že servisní klíč odemkne a zamkne boční dveře, nádrž a nastaruje auto. Jinak nic. Neměl by odemknout schránku před spolujezdcem a ani kufr auta. ( o tom kufru ale pochybuju, protože výstup centrálu je pouze jeden společný pro všechny zámky DO - jedině, že by servisním klíčem nefungovalo centrální zamykání. Potom by se neodemknula ale ani nádrž ).
Servisní klíč by měl mít dle manuálu šedivou barvu. (můj je černý - pravděpodobně mám přidělávaný klíč).
MíraCB
Chování je v rozporu s návodem, kde píší, že servisní klíč odemkne a zamkne boční dveře, nádrž a nastaruje auto. Jinak nic. Neměl by odemknout schránku před spolujezdcem a ani kufr auta. ( o tom kufru ale pochybuju, protože výstup centrálu je pouze jeden společný pro všechny zámky DO - jedině, že by servisním klíčem nefungovalo centrální zamykání. Potom by se neodemknula ale ani nádrž ).
Servisní klíč by měl mít dle manuálu šedivou barvu. (můj je černý - pravděpodobně mám přidělávaný klíč).
MíraCB
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
Re: Servisní klíček
Náhradní klíč mám taky černý a je to plnohodnotný klíč akorát bez dálky.
2.0 HDi 80kw Break
Yamaha XJR 1300
Yamaha XJR 1300
- misak-plysak
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 27. čer 2011 14:24:53
- Bydliště: 321203353
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní klíček
Zajímavé.. To vypadá že mám asi nefunkční imodebilizér.. Tak že to můžu startovat klidně i šroubovákem Díky za info Třeba se ještě někdo ozve a přispěje svým poznatkem.
Citroën Xantia Break HDi 100kW - NO SMOG NO FUN
Re: Servisní klíček
To slyšim prvně máte někdo ten šedivej klíč případně nějaké povídání o něm? k žádné z mejch 15ti xantii jsem ho neměl a ani ho neviděl u dalších min 10 xantii co prošli rodinou nebo kamošema Beru všema deseti jakekoliv info či podklad vedoucí k odhalení šedivého servisního klíče pro xantii
Re: Servisní klíček
mevi píše:To slyšim prvně máte někdo ten šedivej klíč případně nějaké povídání o něm? k žádné z mejch 15ti xantii jsem ho neměl a ani ho neviděl u dalších min 10 xantii co prošli rodinou nebo kamošema Beru všema deseti jakekoliv info či podklad vedoucí k odhalení šedivého servisního klíče pro xantii
Český návod k obsluze, strana 22.
Možná, že záleží na zemi původu auta. Nedalo mi to a kouknul jsem do německýho manuálu a tam (pokud mi moje němčina dovolí) nic o šedým klíčku není.
MíraCB
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
Re: Servisní klíček
Co já vím, tak v citroenu udělají jen plnohodnotný klíč s čipem (bez dálky nebo s dálkou) a jestli si ho necháš nakodovat nebo ne, to už je na Tobě. Ale jinde (v klíčkárně nebo na netu) se dá koupit i klíč bez immo čipu, který jen vyřežou. Čip se dá ale koupit zvlášť. Ovšem nejsem si jist, jestli potřebují kartičku s kodem, obvykle prý přehrají kód z jednoho klíčku do druhého. V Citroënu kartičku nepotřebují, ovšem teď nově chtějí za zjištění kódu k immo asi 1600 Kč, pokud tu kartičku nemáš. Zrovna teď jsem se okolo toho motal kvůli C5.
Dnes:
CéPátá Berla 2.0 HDi/80kW 01'
XeMo Berla 2,1TD 99'
CéPátá Berla 2.0 HDi/80kW 01'
XeMo Berla 2,1TD 99'
- misak-plysak
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 27. čer 2011 14:24:53
- Bydliště: 321203353
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní klíček
Já jsem také o šedivém klíčku nikdy neslyšel a ani jsem ho neviděl na žádné fotce, jako že jsem už na pár starých fotek narazil, kde byla vyfocená klasická "výbava" k autu - klíč, servisní klíč, serviska, návod atd.
S přiděláním klíče bez čipu je problém, to ti podle mě nikdo nevyřeže. Teda aspoň mě to nikdo vyřezat nechtěl a mohl jsem ukazovat origo klíče jak jsem chtěl. Bez kartičky mi to nikde vyříznout nechtěli, i kdyby to bylo bez čipu. Konkrétně šlo o mojí bývalou X1, která měla klávesnici a servisní klíček měl z neznámého důvodu čip (zřejmě předvýroba pro X2??), který u X1 byl stejně k ničemu. V zámečnictvích ten klíček dycky vzal, dal ho k nějaké krabičce, tak pískla že má klíč čip a měl jsem smůlu. Vrátili mi ho, že mi ho bez kartičky neudělá. Ani si nenechal vysvětlit, že X1 má místo imo klávesnici..
Ale zpět k tématu, mě šedivý klíček nezajímá ani tak jako ten můj (ne)funkční imodebilizér se servisním klíčkem. Spíš mi napište i vy ostatní, jestli jste to taky zkoušeli
S přiděláním klíče bez čipu je problém, to ti podle mě nikdo nevyřeže. Teda aspoň mě to nikdo vyřezat nechtěl a mohl jsem ukazovat origo klíče jak jsem chtěl. Bez kartičky mi to nikde vyříznout nechtěli, i kdyby to bylo bez čipu. Konkrétně šlo o mojí bývalou X1, která měla klávesnici a servisní klíček měl z neznámého důvodu čip (zřejmě předvýroba pro X2??), který u X1 byl stejně k ničemu. V zámečnictvích ten klíček dycky vzal, dal ho k nějaké krabičce, tak pískla že má klíč čip a měl jsem smůlu. Vrátili mi ho, že mi ho bez kartičky neudělá. Ani si nenechal vysvětlit, že X1 má místo imo klávesnici..
Ale zpět k tématu, mě šedivý klíček nezajímá ani tak jako ten můj (ne)funkční imodebilizér se servisním klíčkem. Spíš mi napište i vy ostatní, jestli jste to taky zkoušeli
Citroën Xantia Break HDi 100kW - NO SMOG NO FUN