Dobrý den,
jak je to prosím u X s imo v klíčku, lze celkově imobilizér odpojit i u této varianty. Klíče jsou drahé a klíčník mi zjistil, že tam mám nějakou řídící jednotku, co se prý dávala do VW a nesetkal se s tím, že do Citroenů. Dokonce musel vzít jakousi jednotku, tu napojil na zásuvku v autě a zjistil, že řídící jednotka je programovatelná, klíče lze asi přidat, ale pokud bych chtěl druhý, musím si někde v autě tu jednotku najít a donést ji, cena bratru 1.500,-Kč.
Mám jen jeden klíč je to ten sklápěcí s dálkáčem, jeho cena u Citroenu dle předešlého majitele cca 2.400,-Kč, což je poměrně slušná část ceny auta… Takže bych volil odpojení a levnou variantu klíče a nechce se mi zkoušet fintu s nalepeným imo z klíče někde v palubovce.
Imobilizer
Re: Imobilizer
Xantia II 2.0i 16v 97kW Exklusive - MODRÝ MAURITIUS, dv: 1998 21.7.
C3 I 1.4HDi
C3 I 1.4HDi
Re: Imobilizer
Zoufale prosím o radu. Mám xantii V6, po delší době (go motoru) jsem dal motor do auta. Vše fungovalo jak mělo zhruba týden. Poté jsem přišel k autu, zapnul zapalování a rozsvítlila se červená i zelená kontrolka současně. Nesvítí ani kontrolka motoru. Zkoušel jsem vše, co se tady dalo dočíst. Svazek v blatníku, pod nárazníkem, jinou klávesnici, jinou řídící jednotku (z peugeota 406, ale je to také bosch mp7.0 jen má immo v klíčku jinak totožná) má někdo nějakou radu nebo tip co dál?
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 02. zář 2015 20:54:10
- Kontaktovat uživatele:
xantia 1,9 TD konec kvoli elektrike?
Zdravim vas.prosim o radu.mam xantiu break 1,9td rv.96 motorXUD.kedykolvek počas jazdy zdochne, urobi to aj viackrat za sebou.Palivovy system komplet skontrolovany a vyčisteny.Čidla teploty vymenene,snimač klukovky vymeneny,vstreky skontrolovane.Na diagnostike nič neukaže.
Xantia break 1.9TD
strieborna r.1998
strieborna r.1998
Re: xantia 1,9 TD konec kvoli elektrike?
Jestli je to opravdu 96 rok, tak to má obyč kompletně mechanické čerpadlo. jedinná elektrika je tam pro IMO a stopventil co by to mohla způsobovat. Tak že to může dělat :
- Imobilizér na čerpadle - pod ním je stopventil - zastaví naftu ....
- pokud tam IMO není, tak stopventil na čerpadle
- zavzdušňování nafty nekde po trase
jak to zdechá, postupně , nebo náhle ?
- Imobilizér na čerpadle - pod ním je stopventil - zastaví naftu ....
- pokud tam IMO není, tak stopventil na čerpadle
- zavzdušňování nafty nekde po trase
jak to zdechá, postupně , nebo náhle ?
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 02. zář 2015 20:54:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: xantia 1,9 TD konec kvoli elektrike?
Počas jazdy hned skape,stači vypnut a zapnut /otočit/klučom a ide dalej.Palivovy system som kontroloval mal som aj priesvitnu hadicu mimo filter.Pardon Xantuša je rok 98.
Xantia break 1.9TD
strieborna r.1998
strieborna r.1998
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 02. zář 2015 20:54:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: xantia 1,9 TD konec kvoli elektrike?
Tak zavada odstranena.na imo privedeny staly + .dik Pamovi za radu
Xantia break 1.9TD
strieborna r.1998
strieborna r.1998