Imobilizer

centrál, dálkové ovlďádání, rádia, alarmy...
Odpovědět
anton
Příspěvky: 16
Registrován: pát 22. črc 2011 11:55:16

Odpojenie imobilizeru na X2 1,9TD

Příspěvek od anton »

Ahoj.
Mam len 1 kluc s cipom, novy nahradny je drahy a tak som sa rozhodol ze odpojim imobilizer.
Vraj treba odpojit ovladaci vodic od ventilu a ventil trvalo psojit s plus polom.
Neviem ako na to, prosim o rady.
Vdaka.
Xantia Break II 1.9TD
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojenie imobilizeru na X2 1,9TD

Příspěvek od PaM »

No, je to "jednoduchý" akorát mušíš napřed ten IMO sundat z čerpadla, drát k stopventilu je pod ním ...
Na čerpadlech 1,9td je více druhů IMO, každej je přidělanej trochu jinak, ale všechny podobně. Šrouby jsou s hladkou hlavou bez možnosti běžného povolení ... a někdy je tam ještě nepřístupnej pojiš'tovací kolík... Ale všechno jde když se chce . Plášť IMO je ze spec slitiny a běžným vrtákem to neodvrtáš, pouze ty šrouby, ty sou měkký, dají se někdy vytočit např důlčikem - klepáním po obvodu a pod...
Obrázek
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojenie imobilizeru na X2 1,9TD

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Na tyhle vychytávky, jako jsou ,,bezpečnostní šrouby a šroubky, mám taky vychytávku. Kdysi jsem koupil sadu levotočivých vrtáků, no koupil, jednoduše ještě za komunistů vyfasoval a po revoluci jaksi nevrátil :-D Funguje to bezvadně, důlčíkem si označíme střed odvrtání potřebného šroubu, předvrtáme malým průměrem a pak nastoupí levotočivý vrták v akučce. Jsou dvě cesty, buďto odvrtáme s úspěchem hlavičku, anebo, což se stane častěji, tím jak tlačíme na akučku, vrták se hlodne a následně to vytočí šroub. :-D
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
anton
Příspěvky: 16
Registrován: pát 22. črc 2011 11:55:16

Re: Odpojenie imobilizeru na X2 1,9TD

Příspěvek od anton »

Dobre, uz viem ako sroby sundat, ale co potom?
Nemam vobec predstavu ako dalej ;)
Xantia Break II 1.9TD
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojenie imobilizeru na X2 1,9TD

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Odstraníš šrouby, odklopíš imobilizér a uvidíš jeden jediný drát, vedoucí na vršek cívky elektromagnetu stopventilu. ten odpojíš a napojíš jiný na který připojíš na plus za klíčkem. pokud máš potřebu je možné do drátu zapojit ,,skrytý spínač,, ten plně nahradí imobilizér. nedovolí nastartování cizí osobě.
na obr. máš stopventil, abys ho poznal.
Přílohy
stopventil.jpg
stopventil.jpg (9.88 KiB) Zobrazeno 14126 x
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojenie imobilizeru na X2 1,9TD

Příspěvek od PaM »

ČERT_z_Bx píše:Odstraníš šrouby, odklopíš imobilizér a uvidíš jeden jediný drát, vedoucí na vršek cívky elektromagnetu stopventilu. ten odpojíš a napojíš jiný na který připojíš na plus za klíčkem. .


Trochu jinak... cvakneš včechny dráty co tam budeš mít pod IMO, 3 nebo 4 jdou obvykle dovnitř a jden jde ven na ten stopventil, tak na těch 3 - 4 co jdou do IMO najdeš skoušečkou kde se objeví po otočení klíčku do první polohy + 12V a ten drát připojíš přímo na ten stopventil a je hotovo. HLAVNĚ na tom IMO ucvakni dráty když bude načtenej kód, tzn. klíček v zapalování a otočenej do pozice 1 nebo 2. Jinak ti to bude minutu vždycky nesnesitelně řvát po otočení klíčku ...
Obrázek
Venouch
Příspěvky: 4
Registrován: sob 03. zář 2011 17:46:46

Kódovací zařízení

Příspěvek od Venouch »

Zdravím všechny, zuřivě prosím někoho o radu ohledně kódovacího zařízení. koupil jsem Xantii .Break r.v.1997 1.9 TD . Při různých opravach jsem narazil i na vytažený konektor z kodovacího zařízení, no nedalo mi to a když už to tam jednou je tak jsem si řekl že to zapojim. Chyba lávky k mojí spokojenosti to zasvitilo zapípalo a od té doby to nejde nastartovat,par variant číselných jsem na tom zkusil ano ale má to asi 10tis variant. Samozřejmě majitel kod nezna tak už to pry take měl odpojené. Tak jsem pěkně v :x . Samozřejmě že potřebuju jezdit a ne se na to koukat. Nemá někdo radu co s tím teda klidně bych to zase nechal odpojene ale jak to dat do provozu? Je někde servis co mi na tom najde kod a nebo se to da nějak obejít? ˇ4erpadlo bych nejraději rozělal nebýt těch bezpečnostích šroubu na víku a napojil jen kabel na stop magent ale vedou tam pod víko 4 dráty což mi nějak připada hodně.
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Kódovací zařízení

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Myslím že to odkódovat jde za pomocí klávesnice z jiného auta, ke které znáš kód. Přesně ti nepovím, ale tuším že to bylo takhle, zapojíš klávesnici, zapneš klíček, namačkáš kód a klávesnici po nastartování odpojíš. Auto bys měl dostat do stavu kdy zase normálně startuje bez klávesnice. když si pod pořádným světlem prohlédneš klávesy tvé klávesnice, budou 4 vidítelně ošahané. tím redukuješ počet startovacích kódů na 4x4=16 kódů , což už lehce zvládneš. Pak můžeš dle starého fóra přeprogramovat klávesnici.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Kódovací zařízení

Příspěvek od PaM »

Venouch píše: a napojil jen kabel na stop magent ale vedou tam pod víko 4 dráty což mi nějak připada hodně.


Už se to tu probíralo několikrát, na 1,9Td je to jednoduché , osobně sem několika lidem v tomto radil .. Sundej ten bazmek z čerpadla, ucvakni dráty a na jednom z těch 4 drátů po otočení klíčku do polohy žhavení najdeš + 12V , tak ten drát připoj na stopventil , ostatní zaizoluj a je to...

Nic nikde nemusíš nahrávat a přehrávat, Xandlexa má benzín, tam je to jiak ...

jinak to máš tady :
viewtopic.php?f=2&t=55

stačí se koukat, nebo hledat ...
Obrázek
Venouch
Příspěvky: 4
Registrován: sob 03. zář 2011 17:46:46

Re: Kódovací zařízení

Příspěvek od Venouch »

No spoléhal jsem na kamaráda který má stejné kódování v autě ale to bude po ruce až za 14 dní tak nevím jestli to zkoušet.Jinak jsem četl o tom odstranění toho zadního víka na čerpadle a těch drátech.Dráty jsem ucvakal a přeměřil na dvou z nich se sice vyskytoval proud (vážně by mě zajímalo na co tam jdou 4 dráty) ale samotné ostranění víka na autě jsem zavrhnul :( . Takže jsem po tom co mě trápilo svědomí že jsem takhle znepojízdnil auto vlastní cacností :x , tak jsem čerpadlo vyndal s auta a šel hold vyrabovat čerpadlo z jednoduše přístupným stopmagnetem z BX 1.8 TD, poskládal jsem to dohromady a tak nějak vyjel :) . Když už mám to svoje čerpadlo venku tak si ho dám přetěsnit(od začátku co jsem to přivezl tak dlouhé velmi špatné starty a bylo to určitě čerpadlem, co jsem tam dal z toho BX tak na otočení motor naskočí.) a pak ho snad bez víka dám zpátky. Opravdu už bych s tou kódovačkou neblbnul ale odkódovat bych to asi chtěl pro jistotu.Jo jinak ano zkoušel jsem to i podle omačkaných tlačítek ale po dvou hodinách prostě nic :x . No kdybych měl snad schema zapojeni jako kde do toho jde proud tak si to snad v zimě vzít do obývaku a pojmout to jako hru na kalkulačce. :) Díky všem za názory a nápady.
Odpovědět