Stránka 6 z 6

Re: Funkce vetraku-sahary

Napsal: sob 20. srp 2016 20:45:34
od KITT
Kolegové, odbornicí.
Tak jsem zcela mimo a vedle sebe.
Dal jsem druhou ŘJ chlazení a nic se nestalo, pán přidal i nějaké to relátko, takže jsem vyměnil obě černé do sahar, zelené jiné nemám a dal jsem nové fialové, jo ještě jsem před zapnutím ukostřil ten odpojený mínus od levé sahary.
No a překvapení, sahara jede, ale pro změnu ta levá, točí se naplno po chvilce, co se zapne klima a pak když není zaplá klima tak při teplotě nad 90stC. Potíž je, že při té klimě jede v podstatě hned a naplno což dlouho asi motor nedá.
No budu hledat dál, co jiného, že…

Re: Funkce vetraku-sahary

Napsal: čtv 25. srp 2016 22:31:24
od KITT
Takže už jedou oba větráky. Při zapnutí klimatizace se roztočí oba pomalu, bez klimatizace a při zahřátí k 90ti se roztočí také oba a pomalu. K větší rychlosti větráků jsem to zatím nedostal.
Chyba byla nejen v odborném/prasáckém zapojení všech kabelů, odpojení kostry, nevhodném konektoru a především v tom, že došlo nakonec ke ztrátě přívodu stálého proudu.
No nenašel jsem to, podle všeho došlo k přerušení v tom konektoru, na který odkazoval PaM, někde v té nerozebíratelné části. Takže novej drát od pojistky na pozici toho původního a jede to, zatím :-)
Jinak díky za to schéma, navedlo mne i když to podle všeho neí tak úplně moje auto nebo moje dráty v autě.
Ale je to věc prostě Citroen - auto plné emocí...

BTW: nemáte někdo elektriku/schémata na model rok 1998 a nahoru?

Re: Funkce vetraku-sahary

Napsal: pát 26. srp 2016 13:02:07
od PaM
KITT píše: BTW: nemáte někdo elektriku/schémata na model rok 1998 a nahoru?
To co sem ti dal je 99