Trvale seplé relé hydrauliky

centrál, dálkové ovlďádání, rádia, alarmy...
Odpovědět
Uživatelský avatar
X-Tuner
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 28. črc 2011 14:56:02
Kontaktovat uživatele:

Trvale seplé relé hydrauliky

Příspěvek od X-Tuner »

Zdravím, jeden víkend jsem nikam nejel a v ráno jsem nemohl nastartovat, dnes jsme to s tátou zkoumali a podle pojistek jsme zjistili že je pravděpodobně trvale seplé relé hydrauliky, je to pojistka F8 v motoru (Hydroaktivní pérování), nesetkal jste se s tím už někdo? Je možné že se tam dostala třeba voda? Žere to 0.6A při vypnutým motoru.
JE: Xantia Break X2 2.0HDi 80kw
BYLO: Volvo V70 I 2.5 TDi
Uživatelský avatar
X-Tuner
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 28. črc 2011 14:56:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Trvale seplé relé hydrauliky

Příspěvek od X-Tuner »

Kvalita mizerná ale je to tenhle nesmysl, nachází se vedle bufíku a chová se jako relé, nevíte někdo co to je a k čemu to je?
Přílohy
2013-07-19-429.jpg
JE: Xantia Break X2 2.0HDi 80kw
BYLO: Volvo V70 I 2.5 TDi
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Trvale seplé relé hydrauliky

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

ta fotka je opravdu mizérie, chtělo by to znova a pořádně, takhle člověk neví s čím má vlastně tu čest, víc by asi řekl Pam, ten se v hydrě hydroaktivu vyzná lépe než já ;)
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Odpovědět