Nemusíš nic shánět novýho, stačí to vyndat a přetěsnit jeden Okroužek ...
mám dojem, že X2 je ve VIN kódu jen u kombíků a krátké mají v kódu VIN pouze X1 bez rozdílu, jestli je to starší model, nebo novější
Návod na přetěsnění reguláku je zde:
http://www.ulozto.cz/xxrzXXE/regulak-citroen-pdf
Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
- misak-plysak
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 27. čer 2011 14:24:53
- Bydliště: 321203353
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Přišel jsem na to, že mám úplně ten samý problém, díky PaMe za obrázkový postup. Akorát bych měl ještě malý dotaz.. Gumové kroužky už jsem začal shánět, ale ptají se mě, jestli jsou to vnitřní kroužky a nebo vnější, kvůli tomu průměru.. A tomu já bohužel už nerozumím Mohl bys mi prosím ještě napsat, jestli jim mám říct NBR 80 33x2 vnitřní nebo vnější?
Citroën Xantia Break HDi 100kW - NO SMOG NO FUN
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Rozměr Okroužku se VŽDY udává rozměrem vnitřního průměru a průměru ( průřezu) těsnění Jestli se tě tak blbě ptají v odborném obchodě, tak snad jdi nakoupit někam jinam ... ale nejčastěj to teče na tom konci "naproti" kouli , Okroužek 28 ( 29 ) x 3 . materiál NBR 90
Návod na přetěsnění reguláku je zde:
http://www.ulozto.cz/xxrzXXE/regulak-citroen-pdf
Návod na přetěsnění reguláku je zde:
http://www.ulozto.cz/xxrzXXE/regulak-citroen-pdf
- misak-plysak
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 27. čer 2011 14:24:53
- Bydliště: 321203353
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulická kostka
Aha, taky dobrý Každopádně díky za tip U sebe mám pocit, že to teče spíš zespod, u toho plastového kloboučku, než ze strany. Ale to je jedno, hlavně že vím kde je chyba
Citroën Xantia Break HDi 100kW - NO SMOG NO FUN
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Pánové nakonec se všechno vysvětlilo a i mi PaM pomohli. Mimojiné jsem k Vám plánoval vyrazit. Takž až bude hezky, beru ženskou a uděláme si výlet. Na kolik dní budu nezvěstný? ))
Xantia (X2) 1.9 Turbo D (66kW) (90 HP)
- misak-plysak
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 27. čer 2011 14:24:53
- Bydliště: 321203353
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
PŘETĚSNĚNO! Ač se to zdá být nemožné, tak opravdu jsem to já sám udělal Trochu mi ale přece jen pomohli v servise. A vzhledem k tomu, že jsem neodborník na hydrauliku, rád bych se podělil o pár poznatků, kdyby si to někdo chtěl přetěsnit doma.
Koupil jsem si pro jistotu od každé gumičky 2ks a vyplatilo se mi to. Největší problém mi dělalo vyndání těsnění z boku té (ne)kostky. To mi pomohli v servise. No a na co bych si dával největší pozor je vracení toho válečku zpátky. Poprvé jsem žvejknul gumičku. Podruhé už snad ne. Je dobré si celý vnitřek včetně gumičky namazat LHM nebo olejem, aby tam to těsnění dobře sklouzlo. Pokud jste podrápali ty místa kde je ten jistící kroužek, je dobré to jemným šmirglem trochu zahladit, aby se o to ta gumička nepořezala. Samotné vracení toho ventilu (nebo co to je) jsme dělali na lisu. Opatrně kousíček po kousíčku tlačit zvrchu na šroubek a průběžně to celý rovnat, aby se gumička někde nekousla a nepoškodila. To je asi vše, na co si dát největší pozor.
Pokud budete mít k dispozici obrázky od PaMa, určitě pochopíte lépe můj popis.
A ještě jedna věc. Nevím jestli je to náhoda a měl jsem to jen já u obou Xantií a nebo se to stává u více Xantií, ale ta (zřejmě) přepadová hadička, která vede dolů k tomu plastovému kloboučku, tak drží chycená takovým očkem na držáku pro kouli. A jak se klepe celý motor, tak ochranná gumička na očku se mi prodřela a kovové očko mi postupně pořezalo, nebo poškrábalo právě tuhle hadičku a začala mi tam odsud unikat LHM. Tak že když už budete mít rozebraný všechny tyhle věci okolo, zkontrolujte si hadičku jestli neteče. Je tam docela blbý přístup, tak že při této příležitosti to stojí zato zkontrolovat. Fotku bohužel asi nemám..
Koupil jsem si pro jistotu od každé gumičky 2ks a vyplatilo se mi to. Největší problém mi dělalo vyndání těsnění z boku té (ne)kostky. To mi pomohli v servise. No a na co bych si dával největší pozor je vracení toho válečku zpátky. Poprvé jsem žvejknul gumičku. Podruhé už snad ne. Je dobré si celý vnitřek včetně gumičky namazat LHM nebo olejem, aby tam to těsnění dobře sklouzlo. Pokud jste podrápali ty místa kde je ten jistící kroužek, je dobré to jemným šmirglem trochu zahladit, aby se o to ta gumička nepořezala. Samotné vracení toho ventilu (nebo co to je) jsme dělali na lisu. Opatrně kousíček po kousíčku tlačit zvrchu na šroubek a průběžně to celý rovnat, aby se gumička někde nekousla a nepoškodila. To je asi vše, na co si dát největší pozor.
Pokud budete mít k dispozici obrázky od PaMa, určitě pochopíte lépe můj popis.
A ještě jedna věc. Nevím jestli je to náhoda a měl jsem to jen já u obou Xantií a nebo se to stává u více Xantií, ale ta (zřejmě) přepadová hadička, která vede dolů k tomu plastovému kloboučku, tak drží chycená takovým očkem na držáku pro kouli. A jak se klepe celý motor, tak ochranná gumička na očku se mi prodřela a kovové očko mi postupně pořezalo, nebo poškrábalo právě tuhle hadičku a začala mi tam odsud unikat LHM. Tak že když už budete mít rozebraný všechny tyhle věci okolo, zkontrolujte si hadičku jestli neteče. Je tam docela blbý přístup, tak že při této příležitosti to stojí zato zkontrolovat. Fotku bohužel asi nemám..
Citroën Xantia Break HDi 100kW - NO SMOG NO FUN
- misak-plysak
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 27. čer 2011 14:24:53
- Bydliště: 321203353
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Citroën Xantia Break HDi 100kW - NO SMOG NO FUN