Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Zdravím,
byl jsem na kontrole hydrauliky a vše ok, jen jakási "kostka" zprostřed auta prý uniká a je třeba vyměnit. Náhodně jsem sehnal z jiné X2 (likvidované) ale bojím s sám měnit. Nebo spíš nevím jak na to. Rady, porady, ochotný lidi který by mě přijali na návštěvu a pomohli u sebe na dvorku nebo případně přijeli a pomohli na dvorku u mě?
Díky za reakce
byl jsem na kontrole hydrauliky a vše ok, jen jakási "kostka" zprostřed auta prý uniká a je třeba vyměnit. Náhodně jsem sehnal z jiné X2 (likvidované) ale bojím s sám měnit. Nebo spíš nevím jak na to. Rady, porady, ochotný lidi který by mě přijali na návštěvu a pomohli u sebe na dvorku nebo případně přijeli a pomohli na dvorku u mě?
Díky za reakce
Xantia (X2) 1.9 Turbo D (66kW) (90 HP)
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
kostka na X2? to asi ne. zkus napsat do popisu co máš za auto a hlavně odkud jsi a připadně než se budem dohadovat co chceš měnit vyfot to bude to rychlejší.
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Čau čau, mám Xantii X2, 1997, 1,9TD.
A po kontrole hydrauliky mi bylio řečeno že mám v prdeli hydraulickou kostku uprostřed podvozku. S tím jsem taky šel za kamarádem, který shodou okolností prý nedávno X2 likvidoval a tu kostku, které se směješ vyndaval a má ji pro mě. Až ji budu mít, vyfotím
A po kontrole hydrauliky mi bylio řečeno že mám v prdeli hydraulickou kostku uprostřed podvozku. S tím jsem taky šel za kamarádem, který shodou okolností prý nedávno X2 likvidoval a tu kostku, které se směješ vyndaval a má ji pro mě. Až ji budu mít, vyfotím
Xantia (X2) 1.9 Turbo D (66kW) (90 HP)
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 28. čer 2011 13:21:59
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Směje se, protože na x2 kostka není. Může to být max regulátor tlaku a to není kostka. Kdo ti to servisoval?
Jo a 1997 není x2.
Jo a 1997 není x2.
berline HDI 80kW,1999
Ulyssný Fiat 2,0 1995
Ulyssný Fiat 2,0 1995
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Topp píše:Čau čau, mám Xantii X2, 1997, 1,9TD.
A po kontrole hydrauliky mi bylio řečeno že mám v prdeli hydraulickou kostku uprostřed podvozku. S tím jsem taky šel za kamarádem, který shodou okolností prý nedávno X2 likvidoval a tu kostku, které se směješ vyndaval a má ji pro mě. Až ji budu mít, vyfotím
Tak příteli, když už škemrám o pomoc a vím o problému howno, tak nepodceňuj rady zkušenějších, kteří vědí o čem mluví. Věř tomu, že není kostka jako kostka, protože kostka je, respektive nyní už byla jen jedna. A jestli ji máš, tak máš auto hybrid a jiné papíry .....
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
X2 1,9 td se vyráběla už koncem roku 1997 , kámoš má kombíka z konce října 1997 .... tak bych zas tak nic nehrotil. Kostka byla rozdělovač tlaku na BX,XM a prvních X1 ( 1993)... Kostkou ale někteří lidé myslí hlavní regulátor tlaku, už sem se s tím setkal a docela často.
Návod na přetěsnění reguláku je zde:
http://www.ulozto.cz/xxrzXXE/regulak-citroen-pdf
Návod na přetěsnění reguláku je zde:
http://www.ulozto.cz/xxrzXXE/regulak-citroen-pdf
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
bracha ma 1.8 16V 1997 X2 a Pepa měl V6 1997 X2 a ja měl jednu 1.8 8V break 1998 X1 takže ten přelom opravdu jednoznačnej neni
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Sorry ze to doplnim sem, ale zjistil jsem ze X1 muze byt ve skutecnosti i X2. Videl jsem xantii kde VIN byl VF7X1.... a byla to ve skutecnosti X2 a to i podle service.citroen.com.... bylo to vyrobeno tusim v zari 1999...
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
- Bydliště: 287654033
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
to že ve VIN je napsáno VF7X1 vůbec nic neznamená. Já to tam mám taky a mám auto vyrobené leden 2001. A podle vzhledu se taky nedá jednoznačně určit. Není totiž moc těžké předělat X1 na X2. Prostě je potřeba brát v potaz víc faktorů. Je jasné že X2 asi nebude mit rok výroby 95 ikdyž se jako X2 tváří
Re: Regulátor tlaku hydrauliky - regulák
Děkuju,
ve změti osočování z demence (kterou co se týče hydrauliky uznávám), upomínek o špatném vláknu (nevěděl jsem kde jinde řešit hydrauliku) a řečech o špatných servisácích se přecijen našlo to, co jsem hledal
Jen jeden člověk byl schopen vysvětlit mi, že se jedná o regulátor tlaku, čímž DÍKY za upřesnění, zároveň už i vím co shánět. Jak říkám. Dva automechanici, jeden amatér, druhej profík mi řekli to samé a to, že je to "kostka"
K poznámce, že nemám X2 ještě jen to, že pokud se dělala X1 v kompletně novém vzhledu vnitřku, venku, s přesně jako X2, mám pak X1. Blbý je, že máme dioma ještě starší Xantii, právě X1 (2.Oi automat), takže určitě poznám rozdíl mezi těmito dvěma auty. A že jich je!
Díky ale ještě jednou všem zůčastněným. je vidět, že se tu i někdo snaží místo pruzení pomáhat takovejm neználkům jako jsem já
ve změti osočování z demence (kterou co se týče hydrauliky uznávám), upomínek o špatném vláknu (nevěděl jsem kde jinde řešit hydrauliku) a řečech o špatných servisácích se přecijen našlo to, co jsem hledal
Jen jeden člověk byl schopen vysvětlit mi, že se jedná o regulátor tlaku, čímž DÍKY za upřesnění, zároveň už i vím co shánět. Jak říkám. Dva automechanici, jeden amatér, druhej profík mi řekli to samé a to, že je to "kostka"
K poznámce, že nemám X2 ještě jen to, že pokud se dělala X1 v kompletně novém vzhledu vnitřku, venku, s přesně jako X2, mám pak X1. Blbý je, že máme dioma ještě starší Xantii, právě X1 (2.Oi automat), takže určitě poznám rozdíl mezi těmito dvěma auty. A že jich je!
Díky ale ještě jednou všem zůčastněným. je vidět, že se tu i někdo snaží místo pruzení pomáhat takovejm neználkům jako jsem já
Xantia (X2) 1.9 Turbo D (66kW) (90 HP)