PŘETĚSNĚNO! Ač se to zdá být nemožné, tak opravdu jsem to já sám udělal
Trochu mi ale přece jen pomohli v servise. A vzhledem k tomu, že jsem neodborník na hydrauliku, rád bych se podělil o pár poznatků, kdyby si to někdo chtěl přetěsnit doma.
Koupil jsem si pro jistotu od každé gumičky 2ks a vyplatilo se mi to. Největší problém mi dělalo vyndání těsnění z boku té (ne)kostky. To mi pomohli v servise. No a na co bych si dával největší pozor je vracení toho válečku zpátky. Poprvé jsem žvejknul gumičku. Podruhé už snad ne. Je dobré si celý vnitřek včetně gumičky namazat LHM nebo olejem, aby tam to těsnění dobře sklouzlo. Pokud jste podrápali ty místa kde je ten jistící kroužek, je dobré to jemným šmirglem trochu zahladit, aby se o to ta gumička nepořezala. Samotné vracení toho ventilu (nebo co to je) jsme dělali na lisu. Opatrně kousíček po kousíčku tlačit zvrchu na šroubek a průběžně to celý rovnat, aby se gumička někde nekousla a nepoškodila. To je asi vše, na co si dát největší pozor.
Pokud budete mít k dispozici obrázky od PaMa, určitě pochopíte lépe můj popis.
A ještě jedna věc. Nevím jestli je to náhoda a měl jsem to jen já u obou Xantií a nebo se to stává u více Xantií, ale ta (zřejmě) přepadová hadička, která vede dolů k tomu plastovému kloboučku, tak drží chycená takovým očkem na držáku pro kouli. A jak se klepe celý motor, tak ochranná gumička na očku se mi prodřela a kovové očko mi postupně pořezalo, nebo poškrábalo právě tuhle hadičku a začala mi tam odsud unikat LHM. Tak že když už budete mít rozebraný všechny tyhle věci okolo, zkontrolujte si hadičku jestli neteče. Je tam docela blbý přístup, tak že při této příležitosti to stojí zato zkontrolovat. Fotku bohužel asi nemám..