Stránka 2 z 2

Re: úpravy 1.9 td

Napsal: pon 31. říj 2011 15:30:28
od PaM
No, IC na xantii je myslím dost dobrej, dost velkej dávat jinej považuji za vyhozený peníze.... Mám tu jednu 1,9TD a ta má ve 200tis, překroužkovaný písty, má teď najeto teď cca 5000km , nový vstřiky, přidáno trochu nafty na čerpadle, Turbo dává 1,1. vyndanej a zacpanej EGR. Po zajetí kroužků to teď jede jak z praku, ještě sem tak 1,9 jezdit nezažil ...

Změř si manometrem do kopce kolik, kdy a do kdy ti dává turbo, dej nový vstřiky a nech seřídit.

Re: úpravy 1.9 td

Napsal: pon 31. říj 2011 17:19:33
od vláďa
Tím ic si myslel stejně velký?chci tam dát jiný ale velikostně stejný.kolik si dal za překroužkování?

Re: úpravy 1.9 td

Napsal: pon 31. říj 2011 22:33:03
od ČERT_z_Bx
Jak znám Pama, dělal si to sám. Sada stojí cca 11stovek, ale jsou tam i další položky, těsnění a spol. :mrgreen:

Re: úpravy 1.9 td

Napsal: úte 01. lis 2011 8:49:00
od PaM
1 sada kroužků GOETZE cca 750,- po slevě , 3000,- na 4 písty, srovnání hlavy - usazení a přebroušení všech ventilů - vymezení vůle ventilů celkem cca 2200,- , srovnání - zaškrabání bloku pod hlavou přímo na autě bez demontáže motoru 1600,-. Nové těsnění pod hlavu - plechové ELRING cca 900,-. Nové vstřikovací trysky z Jihlavy cca 1500,- i s poštovným. Těsnění pod vanu, gufero na vačku ....a další spotřebák.
Tak že sumasumárum cca 10.000,- za materiál a práce které jsou odborné a nechal sem je udělat jinde, a dalších xx hodin a dnů mojí práce.
Ano, dělal sem to sám. Přece to nenechám zmršit někoho jinýho, když tak si to zmrším sám :D

Při rozborce motoru samozřejmě prohlídka šálů a ostatních dílů , jestli to má vůbec cenu dělat ... všechny šály byly bez viditelných známek opotřebení...

prvních cca 2500 - 3000 km to nechtělo vůbec jet, ale jak se to trošku zajelo, začalo to jezdit jak raketa 8-)

PS: za 5 - 10 tisíc koupíš komplet celej motor, třeba daleko lepší než je ten tvuj vylítanej křáp a máš to bez práce ;)

Re: úpravy 1.9 td

Napsal: pát 11. lis 2011 12:12:05
od bobe
Čerte, u 1,9 td nepraskali hlavy protože tam je plnící tlak turba :-):-)
Hlava praská z důvodu rychle se zvedající teploty. Nejhorší je to právě v zimě když hned po nastartování
začněš šlapat na plyn. Ne nadarmo se říká že než se ti zvedne teplota motoru na polovinu teploty provozní, musíš pozvolna s autem a teprve pak můžeš využít jeho max potencíal.