Tekoucí náklonové pístnice "activa"
Tekoucí náklonové pístnice "activa"
Byl u mne jeden "Activista" Juraj a prozradil, že na zahraničních webech už řešili activácké tekoucí pístnice také. Poslal mi odkazy kde je to nafoceno, je tam i pár jiných užitečnách rad ...
http://www.eastment.net/ramrep/ramrep4.htm
K opravě je použito gumové manžety na řízení XM, orig.číslo cit. : 95640212 , cena v ČR cca 200,- Kč
Je odstraněm kus plechového překrytí pístnice co tlačí na původní přepad-gumu-kroužek a na to je pak přetažena ta gumová manžeta a pojištěna páskama. Mají to i na přední pístnici, ale tam upravují kus průměru odlitku na soustruhu, aby bylo kam manžetu přichytit, celkově je tenší ... http://www.eastment.net/ramrep/index.htm Myslím, že by to šlo udělat i jinak bez nutnosti soustružení, třeba podložením kroužkem z tvrdé gumy na té straně na chybějící rozměr ...
celé jejich stránky:http://www.eastment.net/index.htm
Doufám, že jsem tímto neporušil nějaké autorské či jiné práva .
Juraj B. Vďaka
http://www.eastment.net/ramrep/ramrep4.htm
K opravě je použito gumové manžety na řízení XM, orig.číslo cit. : 95640212 , cena v ČR cca 200,- Kč
Je odstraněm kus plechového překrytí pístnice co tlačí na původní přepad-gumu-kroužek a na to je pak přetažena ta gumová manžeta a pojištěna páskama. Mají to i na přední pístnici, ale tam upravují kus průměru odlitku na soustruhu, aby bylo kam manžetu přichytit, celkově je tenší ... http://www.eastment.net/ramrep/index.htm Myslím, že by to šlo udělat i jinak bez nutnosti soustružení, třeba podložením kroužkem z tvrdé gumy na té straně na chybějící rozměr ...
celé jejich stránky:http://www.eastment.net/index.htm
Doufám, že jsem tímto neporušil nějaké autorské či jiné práva .
Juraj B. Vďaka
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
Frantíci to někde řešili taky a myslím, že hodně podobobně. Ale tenhle návod se zdá lepší, protože je aspoň v přijatelnějším jazyce a je u toho víc fotek:-)
2,0 HDi, Activa
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
zdravím,chcel by som sa opýtat,že či by ste mi niekto nevedel pozriet u vas v čr novu prípadne použivanu piesnicu na zadnej naprave.Moja v tychto dnoch začala poriadne tiect a ide o to ze auto použivam kazdy den a nemam cas ju opravovat...sice mozno by som to ani nevedel Takze ak by bol niekto taky dobry a hodil sem nejake linky nato,pripadne ak by niekto nejaku doma mal,tak by som ju kupil
Vopred diki moc za ponuky
A ešte dufam ze som to spravne napisal do temy lebo som tu novy
Vopred diki moc za ponuky
A ešte dufam ze som to spravne napisal do temy lebo som tu novy
Xantia Activa 2.0hdi,chip 100kw,r.v.2000,full výbava
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
Mipo250 píše:.Moja v tychto dnoch začala poriadne tiect a ide o to ze auto použivam kazdy den a nemam cas ju opravovat...
teče proto že je zima, guna se stáhne , ztvrdne a netěsní ...
A čas na výměnu pístnice máš ??? a 14000,- na novou pístnici máš ???
nebo by ti stačilo 200,- za tu manžetu a když už bude stará pístnice v rukách, tak tu manžetu natáhnout a jezdíš vesele dál ...
Jde to udělat přímo na autě, aniž by se odpojovala z hydrauliky, časově je to tak 1 hodinka.
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
a netreba to z vnutra nejako pretesnit alebo tak nejak??a ako ta mazeta vyzera??
Xantia Activa 2.0hdi,chip 100kw,r.v.2000,full výbava
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
Je pro tebe moc velkej problém kouknout na začátek tohoto vlákna a přečíst si to celé a proklikat ty odkazy ???
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
to mam preštudovane už.A objednava sa to cez to cislo co je tam napisane??resp. ci sa to bude dat zohnat aj na SK?
Xantia Activa 2.0hdi,chip 100kw,r.v.2000,full výbava
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
áno, aj
ale pouze u distributora, autorizovaného servisu Citroen
ale pouze u distributora, autorizovaného servisu Citroen
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
Dobrá zpráva pro Aktivisty.
Přední šikmé "activní" pístnice umím přetěsnit bez demontáže hadic, trubek .. z auta . Sundá se jen horní kloubek, manžeta a předělá se to na tu manžetu z Xm řízení za pomoci mezikroužku z nerezu zatěsněného na pístnici Okroužkem ... stručné foto zde: http://citroxa.rajce.idnes.cz/predni_pistnice_activa/
Dvě montáže mám už udělané, zítra dělám další .
Ještě je dobré vyměnit stírací gufero v tom plechovém "cilindru" rozměr je běžný, provedení GP ( s pachovkou) 16 x 35 x 7 , já sehnal v GP jen 16 x 35 x 10 , taky tam vejde ...ale i to na 7 se dělá ...
Přední šikmé "activní" pístnice umím přetěsnit bez demontáže hadic, trubek .. z auta . Sundá se jen horní kloubek, manžeta a předělá se to na tu manžetu z Xm řízení za pomoci mezikroužku z nerezu zatěsněného na pístnici Okroužkem ... stručné foto zde: http://citroxa.rajce.idnes.cz/predni_pistnice_activa/
Dvě montáže mám už udělané, zítra dělám další .
Ještě je dobré vyměnit stírací gufero v tom plechovém "cilindru" rozměr je běžný, provedení GP ( s pachovkou) 16 x 35 x 7 , já sehnal v GP jen 16 x 35 x 10 , taky tam vejde ...ale i to na 7 se dělá ...
Re: Tekoucí náklonové pístnice "activa"
Tak to je opravdu dobrá zpráva! Díky za další vývoj v servisování activ.
2,0 HDi, Activa