Problémy so servom
Re: Problémy so servom
PAM
To, že ti to celé auto ztvrdlo, může být třeba tím, že si měl koule už dost špatné, a byl fouklej dusík v trubkách od koulí a pístnic a taky trochu plynu mohlo být vně membrány v kouli jak unikal a po celkovém odtlakování systému tento plyn "odešel" společně s LHM do nádobky LHM a teď už tam není a nepomáhá pružit špatným koulím ...
Toz vyreseno,v predu skoro prazdne koule P.Rada v modranech dofoukl a houpacka zase funguje jak ma .
dikes za radu.
To, že ti to celé auto ztvrdlo, může být třeba tím, že si měl koule už dost špatné, a byl fouklej dusík v trubkách od koulí a pístnic a taky trochu plynu mohlo být vně membrány v kouli jak unikal a po celkovém odtlakování systému tento plyn "odešel" společně s LHM do nádobky LHM a teď už tam není a nepomáhá pružit špatným koulím ...
Toz vyreseno,v predu skoro prazdne koule P.Rada v modranech dofoukl a houpacka zase funguje jak ma .
dikes za radu.
Re: Problémy so servom
Čau, prosím tě kde a za kolik si teď aktuálně kupoval tu sadu na přetěsnění serva? Díky
Re: Problémy so servom
Sadu by ti měli prodat - objednat v každém Citroen-servisu. Aktuální cena pro konečného zákazníka bez slev je cca 904,50 kč. Objednací číslo je 4048Q8.
Re: Problémy so servom
jery píše:Čau, prosím tě kde a za kolik si teď aktuálně kupoval tu sadu na přetěsnění serva? Díky
jednu sadu auto babis Mnichovice
druha Intesys Dolni Pocernice
sou to zlocinci vsici za 3 gumicky a dve gufera tu hromadku barevnejch krytu si mohli odpustit
cena je skoro vsude stejna jak pise PAM o radku vyse.
myslim ze by je udelali v zelenym domecku v Sterboholich taky (tesneni do cerpadla umi tez)
gufera maj standart oznaceni.
Servo nefunguje.
Zdravím. Tak mě zase trápí Xantuše, po nastartování volant točí bez serva. Dělá to hlavně v těhle mrazech, ale všeobecně když jsou teploty kolem nuly a méně. Když se auto ohřeje je klid a vše funguje tak jak má. Prosím o radu zda někdo nevíte co s tím? Mě to stálo přední nárazník, světlo a mlhovku, auto nezatočilo.
Citroen Xantia 2,1 TD Break, r.v. 1996
Re: Servo nefunguje.
v mrazech se mi taky občas stane,nastartuju a posilovač sice jde ale chvílemi nejde
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw
Re: Servo nefunguje.
postup hledání příčiny ...
1- kouknout jestli to v nádobce LHM pění, pokud ano, ( nějaké bublinky se objevují vždycky, ale nesmí to moc pěnit ) přisává to vzduch na spojích nebo mikroprasklinkách gumové hadice ( mrazem guma ztvrdne a přestává těsnit na spojích ) - prohlídnout přívodní hadici od LHM nádobky do čerpadla, popřípadě ji vyměnit za hadici z "metráže" . Vyčistit sítka v nádobce LHM.
2- vyměnit kapalinu LHM,
3- Přetěsnit rozvodku posilovače ( je na to sada ) Vnitřní těsnění z teflonu jsou už oběhané, když je zima, tvrdé, netěsní jak mají , jak se to ohřeje, začnou těsnit ... http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2006012501
1- kouknout jestli to v nádobce LHM pění, pokud ano, ( nějaké bublinky se objevují vždycky, ale nesmí to moc pěnit ) přisává to vzduch na spojích nebo mikroprasklinkách gumové hadice ( mrazem guma ztvrdne a přestává těsnit na spojích ) - prohlídnout přívodní hadici od LHM nádobky do čerpadla, popřípadě ji vyměnit za hadici z "metráže" . Vyčistit sítka v nádobce LHM.
2- vyměnit kapalinu LHM,
3- Přetěsnit rozvodku posilovače ( je na to sada ) Vnitřní těsnění z teflonu jsou už oběhané, když je zima, tvrdé, netěsní jak mají , jak se to ohřeje, začnou těsnit ... http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2006012501
Re: Servo nefunguje.
Ještě bych doplnil k totmuto problému svůj postřeh.V loňské zimě mě to taky blblo,čí větší mrazy,tím více,ale ne pořád.Nakonec pomohlo promazání kloubku řízení.
Fakt je ale ten že to vypadalo trochu jinak než píšeš.
Fakt je ale ten že to vypadalo trochu jinak než píšeš.
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: Servo nefunguje.
PaMe můžu poprosit o nějakou bližší specifikaci té hadice v metráži která by byla použitelná pro LHM a měla i vhodný průměr? Případně nějaký odkaz jestli to je někde v e-shopu.
Díky moc.
Díky moc.
Re: Servo nefunguje.
hadice je vhodná jakákoliv gumová s propletem, určená na oleje a paliva - benzín nafta. Trochu problém je v to, že na čerpadle je nátrubek cca 9mm a na nádobce LHM je to 13mm. Tak že používám hadici TU 10 nebo TU 25 vnitřní ptůměr 10mm , která se na čerpadle stáhne a na nádobce se trochu znásilní, namaže ... a narve tam, moc se jí tam nechce.
http://www.gumex.cz/hadice/kapalna-medi ... a-benziny/
Někdy ale čerpadlo přisává vzduch přímo na svém těle, jak je tam zalisovanej ten nátrubek na sací hadici. Origo je to tam jako že i zalepené, ale časem se to může uvolnit. Měl sem tu i případ, že sem sáhl na hadici u čerpadla a uplně volně sem to vytáhl z čerpadla i s tou trubičkou. Auto špatně brzdilo, bylo zavzdušněné a servo v podstatě neservovalo. Bylo to Hdi dcérky od plechoťuka z Brodu...
Trubičku sem vytáhl, znovu nabombíroval aby byl přesah a naklepl z5 a zalepil.
Ještě bych dodal, že čerpadlo může vzduch přisávat ještě na guferu pod řemenicí a na O-kroužku pod přírubou tamtéž. Je to totiž společný "sací" prostor otevřený do té sací hadice. Když bude těsnění a gufero už horší, mohlo by to ve velkých mrazech když guma ztratí zbytek své pružnosti taky tudy přisávat.
http://www.gumex.cz/hadice/kapalna-medi ... a-benziny/
Někdy ale čerpadlo přisává vzduch přímo na svém těle, jak je tam zalisovanej ten nátrubek na sací hadici. Origo je to tam jako že i zalepené, ale časem se to může uvolnit. Měl sem tu i případ, že sem sáhl na hadici u čerpadla a uplně volně sem to vytáhl z čerpadla i s tou trubičkou. Auto špatně brzdilo, bylo zavzdušněné a servo v podstatě neservovalo. Bylo to Hdi dcérky od plechoťuka z Brodu...
Trubičku sem vytáhl, znovu nabombíroval aby byl přesah a naklepl z5 a zalepil.
Ještě bych dodal, že čerpadlo může vzduch přisávat ještě na guferu pod řemenicí a na O-kroužku pod přírubou tamtéž. Je to totiž společný "sací" prostor otevřený do té sací hadice. Když bude těsnění a gufero už horší, mohlo by to ve velkých mrazech když guma ztratí zbytek své pružnosti taky tudy přisávat.
Naposledy upravil(a) PaM dne ned 12. úno 2012 12:30:29, celkem upraveno 1 x.