hadice je vhodná jakákoliv gumová s propletem, určená na oleje a paliva - benzín nafta. Trochu problém je v to, že na čerpadle je nátrubek cca 9mm a na nádobce LHM je to 13mm. Tak že používám hadici TU 10 nebo TU 25 vnitřní ptůměr 10mm , která se na čerpadle stáhne a na nádobce se trochu znásilní, namaže ... a narve tam, moc se jí tam nechce.
http://www.gumex.cz/hadice/kapalna-medi ... a-benziny/Někdy ale čerpadlo přisává vzduch přímo na svém těle, jak je tam zalisovanej ten nátrubek na sací hadici. Origo je to tam jako že i zalepené, ale časem se to může uvolnit. Měl sem tu i případ, že sem sáhl na hadici u čerpadla a uplně volně sem to vytáhl z čerpadla i s tou trubičkou. Auto špatně brzdilo, bylo zavzdušněné a servo v podstatě neservovalo. Bylo to Hdi dcérky od plechoťuka z Brodu...
Trubičku sem vytáhl, znovu nabombíroval aby byl přesah a naklepl z5 a zalepil.
Ještě bych dodal, že čerpadlo může vzduch přisávat ještě na guferu pod řemenicí a na O-kroužku pod přírubou tamtéž. Je to totiž společný "sací" prostor otevřený do té sací hadice. Když bude těsnění a gufero už horší, mohlo by to ve velkých mrazech když guma ztratí zbytek své pružnosti taky tudy přisávat.