Imobilizer
Re: Chybný kó před nastartováním
Stačí, když někdo z tvého okolí k tobě zajede, je jedno jestli s xantií nebo pežotem a přecvakne svoji klávesnici místo tvé, při odpojené baterii. Pak zapojte baterku, zapněte zapalování, nacvakejte jeho kód a nastartujte, po nastartování odpojte klávesnici a vraťte ji zpět do druhého auta, tvoji už nezapojuj, budeš to mít bez imobilizéru, novou klávesnici kup na klubu i s kódem a podle návodu zde, si ji překóduj na jiný, jen tobě známý kód. Nějakou bych tu měl taky mít.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: Chybný kó před nastartováním
ČERT_z_Bx píše:Stačí, když někdo z tvého okolí k tobě zajede, je jedno jestli s xantií nebo pežotem a přecvakne svoji klávesnici místo tvé, při odpojené baterii. Pak zapojte baterku, zapněte zapalování, nacvakejte jeho kód a nastartujte,
Hmm
Sylwer píše:...Dnes rano jsem od znameho vyzkousel a hned koupil nahradni klavesnici z 405 rv 97,od ktere znam kod - 1111. Pripojil jsem ji a otocil klickem, hned naskocila zelena, myslel jsem, ze je v klavesnici kod vypnuty. Po asi 10min. nez jsme dokecali a ja zaplatil, zacla blikat cervena. Tak jsem zacal zadavat 1111...az se mi to zablokovalo. Po vyckani asi 5min. jsem zadal svuj puvodni kod, od moji klavesnice a ono to zezelenalo a chytlo. Tim vyvracim vsechny dosavadni nazory, ze kod je ulozeny v klavesnici, muj musi byt v ridici jednotce, protoze nova klavesnice mela na 405-ce jiny kod nez moje v aute......
Hmm, hmm
viewtopic.php?f=2&t=502
DaewoXXX píše: zadal sem chybný kód na klávesnici své xantie 2.1TD .
kód neznám, jak se ho dozvím....
seš si jistej, že je to opravdu tvoje auto
Re: immo Xantia HDI 80kW
Tak jsem našel borce z Jihlavy a zaslal jsem tu Texton (konfort jednotku) a ECU jednotku a problém je vyřešen.
Tak kdyby někdy někdo měl problém z immo tak dám kontakt.
Tak kdyby někdy někdo měl problém z immo tak dám kontakt.
Citroen Xantia HDI Chip 95kW 320nM Kola 17" 215/45 R17
Re: immo Xantia HDI 80kW
Kód od klíčů jde normálně zjistit přes Citroen nebo někoho kdo tam pracuje.
C5 II V6 Break,LPG,Aisin 6st,LeatherPack,NaviDrive,JBL,BiXenon,Panorama
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: Imobilizer
Tak sundavam Immo, kovový dekl je sundaný, nicméně záludností mě čekalo vícero (po dokončení prací rozvedu více i s fotkama). Ještě nemám immo jako takové odpojeno. Mám ale dotaz na ty, co mají Xantii 1.9TD ideálně DHX s klávesnicí
Při NEzadání kodu - žhaví vám auto?? Respektive po připojení kostry na relé (1) a +12V na (3) - sepne vám relé?
Mě to nedělá....... asi bude chyba v relé - ale to taky nevypadá jako poškozené.....
Při NEzadání kodu - žhaví vám auto?? Respektive po připojení kostry na relé (1) a +12V na (3) - sepne vám relé?
Mě to nedělá....... asi bude chyba v relé - ale to taky nevypadá jako poškozené.....
Re: Imobilizer
Zdravim;
pisu sve zkusenosti s odstupem casu se zablokovanym imo-vyreseno. Pred 14-ti mesici jsem resil odvrtavani a brouseni sroubu na krycim plechu od imo na cerpadle. Podle rad PaMa jsem odvrtal srouby, ten posledni (viz. starsi prispevek) byla pakarna vytocit, musel jsem odpojit trubky na cerpadle a koupil vytahovac stoubu(diky PaMe). Po dnu nadavani a premlouvani jsem plech vyndal, pripajel spinane plus na ocko, nasadil trubky vzduchu a od cerpadla a nastartoval. No a jelo to na tri valce...ale jelo a startovalo. Dva tydny jsem s tim jezdil a cekal ze si to "sedna".Pak jsem si vsimnul, ze jeden z vystupu na cerpadle o cca. 3mm kratsi. Zajel jsem k p. Janasovi - mistni dislar, ten mi tam namontoval potracenou pruzinku s kulickou co mi vypadla pri povoleni trubek na cerpadle a od te doby jezdim...tuk, tuk, tuk. Obcas, kdyz cekam v aute si hraju s klavesnici a mam tam porad stejny kod, i kdyz mam v aute "novou" klavesnici, viz ostatni reakce. Este ze je to odpojene Jsem elektrotechnik, ale neni nad mechanicke neelektronicke ovladani, krome autoradia.
Zaverem, ted bych uz hned jel k nejakemu cerpadlari v okoli a nelaboroval sam. Mozna jsem usetril par stovek, ale auti na 3 valce zralo pres 12/100.
pisu sve zkusenosti s odstupem casu se zablokovanym imo-vyreseno. Pred 14-ti mesici jsem resil odvrtavani a brouseni sroubu na krycim plechu od imo na cerpadle. Podle rad PaMa jsem odvrtal srouby, ten posledni (viz. starsi prispevek) byla pakarna vytocit, musel jsem odpojit trubky na cerpadle a koupil vytahovac stoubu(diky PaMe). Po dnu nadavani a premlouvani jsem plech vyndal, pripajel spinane plus na ocko, nasadil trubky vzduchu a od cerpadla a nastartoval. No a jelo to na tri valce...ale jelo a startovalo. Dva tydny jsem s tim jezdil a cekal ze si to "sedna".Pak jsem si vsimnul, ze jeden z vystupu na cerpadle o cca. 3mm kratsi. Zajel jsem k p. Janasovi - mistni dislar, ten mi tam namontoval potracenou pruzinku s kulickou co mi vypadla pri povoleni trubek na cerpadle a od te doby jezdim...tuk, tuk, tuk. Obcas, kdyz cekam v aute si hraju s klavesnici a mam tam porad stejny kod, i kdyz mam v aute "novou" klavesnici, viz ostatni reakce. Este ze je to odpojene Jsem elektrotechnik, ale neni nad mechanicke neelektronicke ovladani, krome autoradia.
Zaverem, ted bych uz hned jel k nejakemu cerpadlari v okoli a nelaboroval sam. Mozna jsem usetril par stovek, ale auti na 3 valce zralo pres 12/100.
Re: Imobilizer
Zdravim mel bych taky dotaz ohledne imobilizeru chtel jsem cislicovy imobilizer ze sve xantie vyradit ale po zadani kodu a odpojeni klavesnice auto nejde nastartovat a kdyz ji odpojim pri nastartovanem aute tam motor zdechne ma to jeste nejake jine jisteni??? diky za odpovedi motor je 2.0T a auto jinak jede nomalne
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: Imobilizer
Tady toto zrejme funguje jen u dieselovych variant...
Re: Imobilizer
Praveze u peugeotu tu funguje i u benzinu a tady ne je to divne
Re: Imobilizer
Já to měl u benzínové 1.6 taky odpojené.Podívej se do staré poradny(archiv).Tady by měl být návod: http://www.xantiaclub.cz/obrazky/schema/kodovani.jpg
Xantia X1,stříbrná metal.,1.6I,r.v.05/1995