donlines píše:Tak jsem se dočetl, že se řemenice mění, protože je odpružená a rázy od klimy ji časem opotřebují. Co když ale nemám klimu? Znamená to, že je tam pevná řemenice? Měnit nebo neměnit?
musíš napsat rok výroby ( podle typu napínací kladky ... ) a typ kompresoru ....
Novější provedení X1 a X2 s kladkou jak na 2,1 s "pružinovým tlumičem" 1725 - "S KOMPRESOREM SANDEN" 1736 - "S KOMPRESOREM HARRISSON" - ( Já dávám délku 1733 ) většinou je na novějších ten Harrison - Delphi
na X1 starší typ s jednoduchou kladkou na gumě , tam je to 1700 nebo 1710
Ahoj, vím že dílčí topici na můj problém tu jsou, ale žádný ho neřeší.
Vše začalo tím, že pískal klínový řemen při záběru hydraulického čerpadla. Když se vytočilo na dva tísíce otáček tak to přestalo. Asi měsíc jsem s tím jezdil a pojednou večer to chcípalo na volnoběh když jsem jel domu a ráno už se to neudrželo. Jakmile jsem pustil plyn, tak to chcíplo. držel jsem plyn pár minut a pak už se volnoběh udržel, ale dost nestabilně. po vytočení do otáček a puštění plynu to mělo tendenci chcípnout zase. Zároveň jsem zjistil, že mizí chladící kapalina + ten řemen se zastavuje a normálně se zastaví i to kolo které ho pohání - které je spojené s motorem, nevím jak se jmenuje, prostě to které ten řemen roztáčí. To není nějak napevnou spojené s hřídelí? když jsem tím řemenem pohnul tak se trochu rozročil, ale za chvíli se zase zastaví. Může být povoleny nějaky šroub na tom pohonném kole co roztáčí řemen? klimu nemám.
Prosím nějaký nápad? jestli se náhodou sešlo více závad, nebo to spolu nějak souvisí? vyměnovali mi pred mesícem střeba spojky, mohl tam něco zrmvit?
Zdravíčko,
jaký potřebuji prosím klíňák. Dle fota tam mám čerpadlo Sanden a na řemenu je čitelných 1650, vzhledem k tomu, že je již notně bez drážek je třeba měnit, ale je to ten správný?
Všiml jsem si, že BOSCH dělá 1660...
Xantia II 2.0i 16v 97kW Exklusive - MODRÝ MAURITIUS, dv: 1998 21.7.
C3 I 1.4HDi