Řeknu ti to jednoduše, když tomu rozumíš, můžeš dělat ledacos ledajak ... Vše bych ti musel psát polopaticky a stejně by si se ptal dále , a různé věci by si udělal jinak než bych myslel ...
Já tobě nevidím do hlavy a nevím jak pochopíš a uděláš to co napíšu.
peterkoo píše:Keď chcem dať dole korektor auto treba spustiť celkom dole a odtlakovať? Nedá sa to sundat aj keď je v jazdnej polohe, prípadne v najvyššej?Totiž nemám jamu iba vodovodnú šachtu v ktorej je po kolená vody
( jak dole , co dole, co budeš odpojovat, co budeš konkrétně rozebírat a jak moc ... )
Ano, můžeš klidně sundat korektor z auta v které výšce chceš, Ale MUSÍŠ napřed povolit klíčem 12 šroub tlaku na regulátoru u centrální koule - vypustit tlak z centrálky - tím se ti zamčou padací zámky a s autem nejde hnout ...
Jde taky o to, že když tě auto zavalí, tak to svedeš na mě, že sem ti to poradil ... Ale já nejsem u tebe, nevím co přesně jak v jakém sledu děláš ...
nemáš to daleko, cca 180 km
Psal mi jeden xantiák z BB už na jaře v roce 2013 ( má to ještě dál než ty ...) auto mu nefungovalo jak má ... spoustu rad a mejlů to bylo... nakonec se rozhodl dojet letos ( byl tu nedávno) ... dva roky se s tím trápil a auto stále nefungovalo jak má, každým dalším " servisním" zásahem to bylo jen horší ...
Byl nakonec u mě celý den, přetěsnil sem i servo, oprava trubkohadice ... to bylo bonus navíc . Ale hlavně sem mu opravil a seřídil podvozek aby fungoval jak má.
Velmi litoval že tak dlouho mu trvalo než se rozhodl dojet ke mě na servis ... už dávno mohl jezdit a užívat si Xantie ...
Můžu ti dát na něj kontakt aby si pochopil, že se to někdy vyplatí ...