Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: po květen 05, 2008 6:04 am Předmět: málo vzduchu z ventilátoru |
|
|
ahoj ve spolek,
zdá se mi že ventilátor dává málo vzduchu, filtr je nový, regulace množství funguje.
Je normalní že na vnitřní okruh fouká víc vzduchu než když saje z venku? (ta mřížka u stěračů je čistá) _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: po květen 05, 2008 8:19 am Předmět: |
|
|
Zkus se podívat jestli vstupu vzduchu nebrání spadané listí před nasávacím otvorem. Ten najdeš na straně spolujezdce pod tou černou plastovou mřížkou za přepážkou motoru. Otvor pro vstup vzduchu do kabiny je krytý takovým drátěným sítkem. Jestli máš auto s klimou, zkus přeměřit tranzistory co řídí regulaci otáček (jsou u motorku). Popřípadě zkus motorek jak se otáčí, může mít suché ložiska, nebo zasviněný - prach listí atd. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po květen 05, 2008 8:39 am Předmět: |
|
|
ééé nejede ventilátor na vnitřní okruh na plno?
Mno mě se to taky zdá, že to de míò (dyš je teplo, jako že to málo chladí, lae zas možná lepčí, než dyby mi lítaly kostky ledu z ventilace), lae nejspíš musím doplnit klimu (eště čekám, až se vypylujou kytky a stromy a dám i novej pylák, i dyš ten je starej rok) a taky zkusit čidlo teploty v kabině (i dyš to bude asi cajk, páč ráno dyš je kosa, ventilátor točí rychlejc a nic se mi nemlží), estli se točí vrtulka. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: po květen 05, 2008 8:51 am Předmět: |
|
|
žádný bordel u té mřížky není, když dám ventilátor na plno, tak vnitřní okruh funí víc
jak je řešená ta klapka na na přepínání mezi vnitřkem a venkem
není možné aby ta klapka co pouští vzduch z venku zůstala přivřená _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: po květen 05, 2008 9:30 am Předmět: |
|
|
Hosi zdravim uz mam net v novym byte,ale k veci...
Pustim vetrak naplno,na teplo a z venku (klimu nemam) a nak fouka,regulace jde. Kdyz prepnu na studeno fouka vic a kdyz prepnu na cirkulaci zevnitr fouka jeste vic. A nejde mi poradne to,no,prepinani odkud to ma foukat,takze kdyz se mi zacne mlzit sklo,musim prepnout na sklo a pozavirat klapky v palubce aby mi to opravdu slo jen na sklo a na nohy to nefouka skoro vubec... A jeste mi nekde utika LHM,zas jsem doleval... To jsem zvedavej kdy to dam konecne dohromady... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: po květen 05, 2008 10:47 am Předmět: |
|
|
Pro jirkka - Jsou tam 2 klapy ovládané jedním bowdenem. Mechanismus je vyřešen páčkou která ma po každé straně po jedné řadě zubů kterými se jedna klapa otevírá a druhá zároveò zavírá (otvory jsou pod uhlem 90 stupòů, klapy pochodují souměrně).
Pro LightDJ - pohyb všech klap je bowdenem. Je možné že ta klapa pořádně nedovírá, může být poškozeno uchycení bowdenu, obvykle bývá ohlý bowden který klade zvýšený odpor. Posuvná páčka na přepínání by pak šla v určitém místě podezřele ztuha. Taky už jsem se setkal s vypadávajícím uchycením bowdenu. Pomohla jeho výměna bowden byl po zásahu nějakého kutila několikrát ohlý, a to kladlo moc silný odpor na plastové držáčky uchycení. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: po květen 05, 2008 11:01 am Předmět: |
|
|
jak je složitý vymontovat celej větrák abych ho mohl vyčistit a máznout ložiska _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po květen 05, 2008 11:23 am Předmět: |
|
|
snad drží na 3 šroubkách, lae najdi si to tady na foru sám _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
vlastimiln
Založen: 31.8.2007 Příspěvky: 253 Bydliště: Praha 9 - Černý Most
|
Zaslal: po květen 05, 2008 1:00 pm Předmět: |
|
|
jirkka napsal: | jak je složitý vymontovat celej větrák abych ho mohl vyčistit a máznout ložiska |
Sundat tapecírunk nad nohama spolujezdce (asi 5 takových těch umělohmotných šroubo-heftů). Pak odšroubovat 3 šrouby (hvězdičky). Sundat konektor (kabely) a JE TO.
Samotný ventilátor je spojen 2 silenbloky. Zapáčit štoubovákem a rozloupnout.... _________________ Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000
"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže." |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin
Založen: 4.4.2008 Příspěvky: 60 Bydliště: Znojmo
|
Zaslal: po květen 05, 2008 1:06 pm Předmět: |
|
|
čus jirkko.Já jsem taky koupil novej filtr(kvalitní) a pak to foukalo jak ve starý stovce.Tak jsem ho vyměnil za obyč a zas to valí dobře.Nemá cenu dávat do staršího auta kvalitní filtr, protože to už netěsní tak dokonale dveře atd.Taky jsem měl problem z páčkou na přívod vzduchu tak jsem tu krabku z páčkama rozebral bylo tam ohnutý kanko(táhlo) narovnal kleštema jemně promazal i vazelínou a fakčí dál. X2 99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jack
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: po květen 05, 2008 1:56 pm Předmět: |
|
|
Podívej se dobře,jestli to síto,které je pod plastem,není něčím zalepené.Mě to taky málo foukalo z venku a bylo to tím.Nechtělo se mi ten plast odlepovat tak jsem to vydrhnul nadstaveným zubním kartáčkem.Pokud to bude čisté a stejně to bude málo foukat,tak zkus pootevřít okna,jestli není problém s odvodem vzduchu z kabiny. _________________ X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
|
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: po květen 05, 2008 6:21 pm Předmět: |
|
|
Vnitrni cirkulace vzduchu ma mensi odpor, proto se zda, ze to fouka vic. Venkovni cirkulace musi pretlacit odpor vzduchu spojeny s odtokem vzduchu z auta ven. Po stranach zavazadloveho prostoru jsou mrizky, pres ktere jde vzduch ven z auta. Problem muze byt i tam...resp. pod tapecirungem, kde jsou vydechy kastli ven.
Napad s otevrenymi okny je velice dobry na vyzkouseni... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st květen 07, 2008 10:29 am Předmět: |
|
|
martin napsal: | čus jirkko.Já jsem taky koupil novej filtr(kvalitní) a pak to foukalo jak ve starý stovce.Tak jsem ho vyměnil za obyč a zas to valí dobře.Nemá cenu dávat do staršího auta kvalitní filtr, protože to už netěsní tak dokonale dveře atd.Taky jsem měl problem z páčkou na přívod vzduchu tak jsem tu krabku z páčkama rozebral bylo tam ohnutý kanko(táhlo) narovnal kleštema jemně promazal i vazelínou a fakčí dál. X2 99 |
To je nejaky divny ja ho menil pred tydnem, mel jsem k dispozici Fram a nejakej "obyc" rozdil byl cca 60Kc, vzal jsem drazsi Fram, predtim skuhral motor ventilatoru tak, ze jsem myslel, ze umira. Po vymene to fici jak divy a motor neni ani slyset. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st květen 07, 2008 11:28 am Předmět: |
|
|
lightDJ napsal: | Hosi zdravim uz mam net v novym byte,ale k veci...
Pustim vetrak naplno,na teplo a z venku (klimu nemam) a nak fouka,regulace jde. Kdyz prepnu na studeno fouka vic a kdyz prepnu na cirkulaci zevnitr fouka jeste vic. A nejde mi poradne to,no,prepinani odkud to ma foukat,takze kdyz se mi zacne mlzit sklo,musim prepnout na sklo a pozavirat klapky v palubce aby mi to opravdu slo jen na sklo a na nohy to nefouka skoro vubec... A jeste mi nekde utika LHM,zas jsem doleval... To jsem zvedavej kdy to dam konecne dohromady... |
Topení nemá klapku která by zavírala ofuky v přístrojové desce, tam je musíš pozavírat jen těmi kolečky přímo na ofucích.
Jinak jak už uvádí kluci, směr vzduchu ovládá jedna páčka se dvěmi lanky a že ti to nejde pod nohy může jedna klapka "nechodit". Ale jesli používáš ofuky v přístrojovce tak pod nohy to bude foukat opravdu minimálně. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: so květen 10, 2008 9:43 pm Předmět: |
|
|
No, Pepíčku, teď mě trápí únik LHM, to jen abych se zapojil do diskuze, ale až se někdy srazíme můžeš mi to opravit Aktivitě se meze nekladou _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|