Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Provozni teplota
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
filo



Založen: 30.7.2008
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: čt srpen 07, 2008 4:53 pm    Předmět: Citovat

No, stopka se mi taky nerozsvecuje. Jenze ja jezdim kazdy den 100 km tam a zpatky do prace a nechci zustat nekde viset, az to chcipne uplne. Navic ve vedru porad sleduju teplomer jak trubka...

Zkusim se domluvit s nejakym elektrikarem, aby na to mrknul a pripadne sehnat jinej motorek z vrakace.
_________________
Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bear



Založen: 18.10.2007
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 6:34 am    Předmět: Citovat

Ahoj Filo!
Asi bych to dal elektrikáři než bych kupoval nějaký motorek.Může to být relatko nebo tak.Já mám stejný problém ale sahara před řidičem nefachá vůbec.Rozpojil jsem i zelené čidlo u naftového filtru a netočila se ani jedna sahara i když by měly obě i při studeném motoru.
Tak už jsem objednaný na autoelektriku,kde mě řekli,ža to můžou být dráty,že nejsou příliš kvalitní,tak uvidiím.

pa bear
_________________
X1TD 1.9 97 bear
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zizalka



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 9:02 am    Předmět: Citovat

jo tak presne nejak takhle to dela me.... termostat je ok, vody je dost, sahary jsou novy. a delalo to i se starejma saharama.... proste na to dlabu, nema cenu to resit
zizalka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Raww



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 192
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 9:06 am    Předmět: Citovat

Zizalka napsal:
jo tak presne nejak takhle to dela me.... termostat je ok, vody je dost, sahary jsou novy. a delalo to i se starejma saharama.... proste na to dlabu, nema cenu to resit
zizalka


A není zasviněnej chladič? Může přes něj dostatečně proudit vzduch?
_________________
X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bear



Založen: 18.10.2007
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: so srpen 09, 2008 10:20 am    Předmět: Citovat

Nazdárek!
Ještě mě napadlo,jestli tedy není ucpanej chladiš zevnitř nejakejma pilinama nebo nečím takovým co se dává do chladící kapaliny když teče chladič,aby to neudělo nějakou pastu vevnitř,to když jsem četl odpověď nade mnou
pa bear- 1.9TD rv 97 kdysi vrak
_________________
X1TD 1.9 97 bear
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
filo



Založen: 30.7.2008
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: po srpen 11, 2008 8:12 pm    Předmět: Citovat

Hmmm teda lidi... jak to vlastne je se saharama? Pri jaky teplote maji jak spinat....

Dneska jsem se mrknul, jak to vypada, kdyz jsem dojel... teplomer na palubce lehce pres 100, ke konci cesty jsem jel ve meste, do kopce a ne moc rychle a sahary se netocily. Obe staly jak tvrdy Y. Samozrejme spusteny motor... hmmm...

Kdyz nastartuju a zapnu klimu, tak chvili nic, pak se prava roztoci na vyssi rychlost (leva se roztaci blbe, ldyz ji pomuzu, tak se zacne tocit), po chvili zpomali, pak zas zrychli...

ALe cekal bych, ze kdyz teplomer ukazuje tolik, tak by mely jet a ono nic.... Sahary spina jiny cidlo nez jaky ukazuje teplotu na palubce co... ze by to cidlo na palubce prece jen ukazovalo nejaky hovadiny?

Jinak v mem pripade je chladic novy (najeto asi 3000 km) a pri jeho vymene se menilo i chladivo (stare uteklo prasklym chladicem a provizorne jsem doleval vodu).

Hmmm

Honza
_________________
Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bear



Založen: 18.10.2007
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 7:28 am    Předmět: Citovat

Ahoj Honzo!
Dej to auto elektikařovi,sahary se mě spínají když jde teplota motoru k 90 st C a vypínají se k 82 st C,cca.
Jinak mě šla pouze jedna sahara a teplota motoru šla i ke 100 st C.Byl ko motorek,takže na vrakači jsem koupil jiný a fachá.Jinak problémy můžou být i v drátech,jak mě sdělili elektrikáři.
pa bear
_________________
X1TD 1.9 97 bear
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: pá září 19, 2008 5:46 pm    Předmět: Citovat

ok2ucx napsal:
bear napsal:
Otázka-to by se měly zapnout oba ventilatory?nebo pouze jeden a když to neuchladí tak se spíná ten druhý?
pa bear


Toto je často kladená otázka - odpověď zní - obě vrtule mají vždy běžet stejnou rychlostí. Příčina: relé (mezi vrtulemi, v trojúhelníkové krabičče), kontakty, přívody, motory samotné. Hledej, je to tu probírané.

P.



Dnes jsem náhodou opět zavadil o stránku, kterou jsem delší dobu hledal a nemohl najít.

Je tu pěkně názorně zobrazeno, jak se ventilátory (sahary) spínají do série (nižší rychlost, ale jedou oba) anebo paralelně (vyšší rychlost, opět jedou oba).

http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/ac306/coolfan2/fanop1.htm

Tak si to užijte. Pavel
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)