Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
filo
Založen: 30.7.2008 Příspěvky: 148
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 4:53 pm Předmět: |
|
|
No, stopka se mi taky nerozsvecuje. Jenze ja jezdim kazdy den 100 km tam a zpatky do prace a nechci zustat nekde viset, az to chcipne uplne. Navic ve vedru porad sleduju teplomer jak trubka...
Zkusim se domluvit s nejakym elektrikarem, aby na to mrknul a pripadne sehnat jinej motorek z vrakace. _________________ Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec |
|
Návrat nahoru |
|
|
bear
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 6:34 am Předmět: |
|
|
Ahoj Filo!
Asi bych to dal elektrikáři než bych kupoval nějaký motorek.Může to být relatko nebo tak.Já mám stejný problém ale sahara před řidičem nefachá vůbec.Rozpojil jsem i zelené čidlo u naftového filtru a netočila se ani jedna sahara i když by měly obě i při studeném motoru.
Tak už jsem objednaný na autoelektriku,kde mě řekli,ža to můžou být dráty,že nejsou příliš kvalitní,tak uvidiím.
pa bear _________________ X1TD 1.9 97 bear |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zizalka
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 3
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 9:02 am Předmět: |
|
|
jo tak presne nejak takhle to dela me.... termostat je ok, vody je dost, sahary jsou novy. a delalo to i se starejma saharama.... proste na to dlabu, nema cenu to resit
zizalka |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 9:06 am Předmět: |
|
|
Zizalka napsal: | jo tak presne nejak takhle to dela me.... termostat je ok, vody je dost, sahary jsou novy. a delalo to i se starejma saharama.... proste na to dlabu, nema cenu to resit
zizalka |
A není zasviněnej chladič? Může přes něj dostatečně proudit vzduch? _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
bear
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: so srpen 09, 2008 10:20 am Předmět: |
|
|
Nazdárek!
Ještě mě napadlo,jestli tedy není ucpanej chladiš zevnitř nejakejma pilinama nebo nečím takovým co se dává do chladící kapaliny když teče chladič,aby to neudělo nějakou pastu vevnitř,to když jsem četl odpověď nade mnou
pa bear- 1.9TD rv 97 kdysi vrak _________________ X1TD 1.9 97 bear |
|
Návrat nahoru |
|
|
filo
Založen: 30.7.2008 Příspěvky: 148
|
Zaslal: po srpen 11, 2008 8:12 pm Předmět: |
|
|
Hmmm teda lidi... jak to vlastne je se saharama? Pri jaky teplote maji jak spinat....
Dneska jsem se mrknul, jak to vypada, kdyz jsem dojel... teplomer na palubce lehce pres 100, ke konci cesty jsem jel ve meste, do kopce a ne moc rychle a sahary se netocily. Obe staly jak tvrdy Y. Samozrejme spusteny motor... hmmm...
Kdyz nastartuju a zapnu klimu, tak chvili nic, pak se prava roztoci na vyssi rychlost (leva se roztaci blbe, ldyz ji pomuzu, tak se zacne tocit), po chvili zpomali, pak zas zrychli...
ALe cekal bych, ze kdyz teplomer ukazuje tolik, tak by mely jet a ono nic.... Sahary spina jiny cidlo nez jaky ukazuje teplotu na palubce co... ze by to cidlo na palubce prece jen ukazovalo nejaky hovadiny?
Jinak v mem pripade je chladic novy (najeto asi 3000 km) a pri jeho vymene se menilo i chladivo (stare uteklo prasklym chladicem a provizorne jsem doleval vodu).
Hmmm
Honza _________________ Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec |
|
Návrat nahoru |
|
|
bear
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: út srpen 26, 2008 7:28 am Předmět: |
|
|
Ahoj Honzo!
Dej to auto elektikařovi,sahary se mě spínají když jde teplota motoru k 90 st C a vypínají se k 82 st C,cca.
Jinak mě šla pouze jedna sahara a teplota motoru šla i ke 100 st C.Byl ko motorek,takže na vrakači jsem koupil jiný a fachá.Jinak problémy můžou být i v drátech,jak mě sdělili elektrikáři.
pa bear _________________ X1TD 1.9 97 bear |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: pá září 19, 2008 5:46 pm Předmět: |
|
|
ok2ucx napsal: | bear napsal: | Otázka-to by se měly zapnout oba ventilatory?nebo pouze jeden a když to neuchladí tak se spíná ten druhý?
pa bear |
Toto je často kladená otázka - odpověď zní - obě vrtule mají vždy běžet stejnou rychlostí. Příčina: relé (mezi vrtulemi, v trojúhelníkové krabičče), kontakty, přívody, motory samotné. Hledej, je to tu probírané.
P. |
Dnes jsem náhodou opět zavadil o stránku, kterou jsem delší dobu hledal a nemohl najít.
Je tu pěkně názorně zobrazeno, jak se ventilátory (sahary) spínají do série (nižší rychlost, ale jedou oba) anebo paralelně (vyšší rychlost, opět jedou oba).
http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/ac306/coolfan2/fanop1.htm
Tak si to užijte. Pavel _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|