Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

MRAZY (horší start 19TD, ztuhlé řízení)
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
drazanl



Založen: 19.3.2008
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 10:44 pm    Předmět: MRAZY (horší start 19TD, ztuhlé řízení) Citovat

Dobrý den, poslední dobou v těch mrazech se mi stává, že po nastartování začne vibrovat a klesnou otáčky tak na cca 600/min, vibruje motor... Jde černošedej kouř z motoru, hrozně hulí... Tak buď to nechám tak cca 20s vibrovat a smrdět (opravdu nepřijemnej smrad, takovej kovovej) nebo přidám plyn na 5 sekund a je to v klidu...

Tak jestli to takhle chytá jenom mě, nebo i ostatnim... napadlo mě, že je jedna žhavící svíčka v piči, že to chvíli běži na 3 válce... Ale když je auto přes noc v garáži, tak chytne v pohodě.

Taky jde celkem ztuha posilovač řízení, ale jen chíli než se asi ohřeje LHM. Jak jde posilovač v těchdle mrazech vám?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jojo...



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava SR

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 11:24 pm    Předmět: Citovat

Ja mam ten isty problem... Sad
_________________
Citroen Xantia X2 1.9TD automat, r.v.2000, 16"Borbet, CarComputer.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 12:09 am    Předmět: Citovat

Tipoval bych to na žhavicí svíčky. Pokud je dobrá LHM tak by to nemělo být znát, jinak se to tady hodně psalo o kloubu řízení. Zkontroluj hladinu LHM .
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 8:29 am    Předmět: Citovat

Kup čtyři žhavičky Eyqem,nebo Bosch,dokonce i ISKRA dělá dobrotu,a nech je všechny vyměnit.

Dále-kolik máš normálně otáčky na volnoběh při studeném motoru?(pokud to zrovna neblbne)
Měly by být při studeném cca 1100ot,a postupně s ohříváním mají klesat.


Ještě toto může dělat vstřik,když se nám na transitu šprajcl vstřik,tak že jen chcal do válce,tak byl nízký volnoběh,auto šlo nepravidelně,a při přidání hulilo nejdřív bíle,potom šedo černě,a nepěkně smrdělo-moc na fty ve válci,a kvůli tomu to běželo na tři,jeden válec byl zahlcený,a proto nespaloval.Možná to bude tvůj problém.


No,u mně-já zažhavím,zhasne kontrolka,napočítám do 5ti,otočím klíčkem dál,a motor po třech otáčkách krásně plynule tíše chytne,vzadu se zahulí,motor si sám přidá na 1100 otáček,a pohoda,nekouří,a jde pěkně. Wink
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 9:42 am    Předmět: Citovat

JiRaY napsal:
No,u mně-já zažhavím,zhasne kontrolka,napočítám do 5ti,otočím klíčkem dál,a motor po třech otáčkách krásně plynule tíše chytne,vzadu se zahulí,motor si sám přidá na 1100 otáček,a pohoda,nekouří,a jde pěkně. Wink


Já to samé. Laughing Jenom to "tiše" je trošku slyšet. Laughing
Jen musím předem napumpovat naftu. Crying or Very sad Od léta mě padá a ještě jsem se nepřinutil to opravit. Embarassed
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 10:10 am    Předmět: Citovat

Pri väčších mrazoch (pod -10 C) sa oplatí pred štartovaním žhavi 2x. Hodne to pomáha Wink

Tak isto sa oplatí da aj medzi chladiče (kto má klímu) nejaký ten kartón. Motor sa ohreje podstatne rýchlejšie (motor sa neochladzuje náporovým vzduchom, ktorý ide cez chladiče do priestoru motora.) Len ho netreba zabudnú na jar vytiahnu, lebo si môžete vyvari vodu Cool
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lajda



Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 130
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 3:40 pm    Předmět: Citovat

Já měl podobný problém a vyměnil jsem žhavičky za Bosh, předtím jsem tam dal Meyle a áslednou kontrolou v zimě jsem, zjistil, že jedna žhavička klekla a když jsem tam dal starou od Bosche, tak ta žhavila víc, jak ty tři ostatní. koupil jsem proto nové Boschky a mám klid.
__________________________________________
Xa II 1,9SD na komfortech
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Libor46



Založen: 9.12.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Roštín

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 4:30 pm    Předmět: Citovat

A co takhle relé žhavení, že by to třeba nedožhavovalo jako mě... Dal jsem tam druhé relátko na knoflík a je vše o.k. žhavení vypnu hned jak se rozjedu a při jízdě je vše v pořádku.
_________________
Xantia 1,9 TD Berline 94"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirkka



Založen: 29.11.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: Brandýs nad Orlicí

PříspěvekZaslal: út leden 06, 2009 12:29 pm    Předmět: Citovat

mě to dělaly žhavičky, vyšroubuj je a zkus jestli žhaví všechny stejně dlouho, jestli jedna žhavý míò nebo vůbec a ty přidáš plyn abys srovnal volnoběh , tak si koleduješ o prasknutí hlavy Confused
_________________
xantia 1,9td 12/94 hydroactiv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Agnes



Založen: 24.9.2007
Příspěvky: 84
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

PříspěvekZaslal: čt leden 08, 2009 8:48 pm    Předmět: Také mi to hůře startuje Citovat

Zdravim. Chci se připojit k těm, kterým to v těchto mrazech hůře startuje. Mám ten samý problém. Také se mi zdá, že to jede jen na tři válce. Lechce přidám a je to OK. Jestli můj problém není v tom, že v motorovém prostoru, jak jsou pojistky, nemám obsazenu jednu patici - je to zřejmě nějaké relé. Co jsem koukal do nějakých el. schémat, mělo by to být relé dožhavení nebo tak něco. Tak nevím.
_________________
Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 3:23 pm    Předmět: Citovat

sgt napsal:
...Tak isto sa oplatí da aj medzi chladiče (kto má klímu) nejaký ten kartón...

Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej. Laughing
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat. Wink

P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert.
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 7:58 pm    Předmět: Citovat

Henry napsal:

Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej. Laughing
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat. Wink

P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert.


Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime Laughing
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK Cool
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 8:32 pm    Předmět: Citovat

Hmmmm. Crying or Very sad
Tak to je další důvod k mé spokojenosti s výběrem motoru. Wink
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vols



Založen: 25.10.2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Ústí nad Labem

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 8:57 pm    Předmět: Citovat

sgt napsal:
Henry napsal:

Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej. Laughing
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat. Wink

P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert.


Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime Laughing
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK Cool


S tím nemohu souhlasit, mě Xa HDI 80 začíná topit tak po 600m a to v těchto mrazech. Samozřejmě jedu, ale do kopečka Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 1:29 pm    Předmět: Citovat

Vols napsal:
sgt napsal:
Henry napsal:

Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej. Laughing
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat. Wink

P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert.


Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime Laughing
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK Cool


S tím nemohu souhlasit, mě Xa HDI 80 začíná topit tak po 600m a to v těchto mrazech. Samozřejmě jedu, ale do kopečka Very Happy
Presne tak tiež sa mi málo zohrievala až jedného pekného dòa cca tri týždne dozadu som si dal vymeni termostat. A od tej doby je to v pohode. Karton nemá zmysel tým by si len škodil motoru. Aj s výmenou ma vyšiel nový termostat 500sk ,je tam 87stupòový.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)