Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
drazanl
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 86
|
Zaslal: ne leden 04, 2009 10:44 pm Předmět: MRAZY (horší start 19TD, ztuhlé řízení) |
|
|
Dobrý den, poslední dobou v těch mrazech se mi stává, že po nastartování začne vibrovat a klesnou otáčky tak na cca 600/min, vibruje motor... Jde černošedej kouř z motoru, hrozně hulí... Tak buď to nechám tak cca 20s vibrovat a smrdět (opravdu nepřijemnej smrad, takovej kovovej) nebo přidám plyn na 5 sekund a je to v klidu...
Tak jestli to takhle chytá jenom mě, nebo i ostatnim... napadlo mě, že je jedna žhavící svíčka v piči, že to chvíli běži na 3 válce... Ale když je auto přes noc v garáži, tak chytne v pohodě.
Taky jde celkem ztuha posilovač řízení, ale jen chíli než se asi ohřeje LHM. Jak jde posilovač v těchdle mrazech vám? |
|
Návrat nahoru |
|
|
jojo...
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 91 Bydliště: Bratislava SR
|
Zaslal: ne leden 04, 2009 11:24 pm Předmět: |
|
|
Ja mam ten isty problem... _________________ Citroen Xantia X2 1.9TD automat, r.v.2000, 16"Borbet, CarComputer. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: po leden 05, 2009 12:09 am Předmět: |
|
|
Tipoval bych to na žhavicí svíčky. Pokud je dobrá LHM tak by to nemělo být znát, jinak se to tady hodně psalo o kloubu řízení. Zkontroluj hladinu LHM . _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po leden 05, 2009 8:29 am Předmět: |
|
|
Kup čtyři žhavičky Eyqem,nebo Bosch,dokonce i ISKRA dělá dobrotu,a nech je všechny vyměnit.
Dále-kolik máš normálně otáčky na volnoběh při studeném motoru?(pokud to zrovna neblbne)
Měly by být při studeném cca 1100ot,a postupně s ohříváním mají klesat.
Ještě toto může dělat vstřik,když se nám na transitu šprajcl vstřik,tak že jen chcal do válce,tak byl nízký volnoběh,auto šlo nepravidelně,a při přidání hulilo nejdřív bíle,potom šedo černě,a nepěkně smrdělo-moc na fty ve válci,a kvůli tomu to běželo na tři,jeden válec byl zahlcený,a proto nespaloval.Možná to bude tvůj problém.
No,u mně-já zažhavím,zhasne kontrolka,napočítám do 5ti,otočím klíčkem dál,a motor po třech otáčkách krásně plynule tíše chytne,vzadu se zahulí,motor si sám přidá na 1100 otáček,a pohoda,nekouří,a jde pěkně. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po leden 05, 2009 9:42 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | No,u mně-já zažhavím,zhasne kontrolka,napočítám do 5ti,otočím klíčkem dál,a motor po třech otáčkách krásně plynule tíše chytne,vzadu se zahulí,motor si sám přidá na 1100 otáček,a pohoda,nekouří,a jde pěkně. |
Já to samé. Jenom to "tiše" je trošku slyšet.
Jen musím předem napumpovat naftu. Od léta mě padá a ještě jsem se nepřinutil to opravit. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: po leden 05, 2009 10:10 am Předmět: |
|
|
Pri väčších mrazoch (pod -10 C) sa oplatí pred štartovaním žhavi 2x. Hodne to pomáha
Tak isto sa oplatí da aj medzi chladiče (kto má klímu) nejaký ten kartón. Motor sa ohreje podstatne rýchlejšie (motor sa neochladzuje náporovým vzduchom, ktorý ide cez chladiče do priestoru motora.) Len ho netreba zabudnú na jar vytiahnu, lebo si môžete vyvari vodu _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po leden 05, 2009 3:40 pm Předmět: |
|
|
Já měl podobný problém a vyměnil jsem žhavičky za Bosh, předtím jsem tam dal Meyle a áslednou kontrolou v zimě jsem, zjistil, že jedna žhavička klekla a když jsem tam dal starou od Bosche, tak ta žhavila víc, jak ty tři ostatní. koupil jsem proto nové Boschky a mám klid.
__________________________________________
Xa II 1,9SD na komfortech |
|
Návrat nahoru |
|
|
Libor46
Založen: 9.12.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Roštín
|
Zaslal: po leden 05, 2009 4:30 pm Předmět: |
|
|
A co takhle relé žhavení, že by to třeba nedožhavovalo jako mě... Dal jsem tam druhé relátko na knoflík a je vše o.k. žhavení vypnu hned jak se rozjedu a při jízdě je vše v pořádku. _________________ Xantia 1,9 TD Berline 94" |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: út leden 06, 2009 12:29 pm Předmět: |
|
|
mě to dělaly žhavičky, vyšroubuj je a zkus jestli žhaví všechny stejně dlouho, jestli jedna žhavý míò nebo vůbec a ty přidáš plyn abys srovnal volnoběh , tak si koleduješ o prasknutí hlavy _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
|
Agnes
Založen: 24.9.2007 Příspěvky: 84 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Zaslal: čt leden 08, 2009 8:48 pm Předmět: Také mi to hůře startuje |
|
|
Zdravim. Chci se připojit k těm, kterým to v těchto mrazech hůře startuje. Mám ten samý problém. Také se mi zdá, že to jede jen na tři válce. Lechce přidám a je to OK. Jestli můj problém není v tom, že v motorovém prostoru, jak jsou pojistky, nemám obsazenu jednu patici - je to zřejmě nějaké relé. Co jsem koukal do nějakých el. schémat, mělo by to být relé dožhavení nebo tak něco. Tak nevím. _________________ Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 3:23 pm Předmět: |
|
|
sgt napsal: | ...Tak isto sa oplatí da aj medzi chladiče (kto má klímu) nejaký ten kartón... |
Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej.
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat.
P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 7:58 pm Předmět: |
|
|
Henry napsal: |
Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej.
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat.
P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert. |
Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 8:32 pm Předmět: |
|
|
Hmmmm.
Tak to je další důvod k mé spokojenosti s výběrem motoru. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vols
Založen: 25.10.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 8:57 pm Předmět: |
|
|
sgt napsal: | Henry napsal: |
Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej.
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat.
P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert. |
Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK |
S tím nemohu souhlasit, mě Xa HDI 80 začíná topit tak po 600m a to v těchto mrazech. Samozřejmě jedu, ale do kopečka |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: st leden 14, 2009 1:29 pm Předmět: |
|
|
Vols napsal: | sgt napsal: | Henry napsal: |
Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej.
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat.
P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert. |
Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK |
S tím nemohu souhlasit, mě Xa HDI 80 začíná topit tak po 600m a to v těchto mrazech. Samozřejmě jedu, ale do kopečka | Presne tak tiež sa mi málo zohrievala až jedného pekného dòa cca tri týždne dozadu som si dal vymeni termostat. A od tej doby je to v pohode. Karton nemá zmysel tým by si len škodil motoru. Aj s výmenou ma vyšiel nový termostat 500sk ,je tam 87stupòový. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|