Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: st leden 14, 2009 1:48 pm Předmět: |
|
|
Vols napsal: | sgt napsal: | Henry napsal: |
Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej.
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat.
P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert. |
Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK |
S tím nemohu souhlasit, mě Xa HDI 80 začíná topit tak po 600m a to v těchto mrazech. Samozřejmě jedu, ale do kopečka |
No mne začína hria XA po cca 6km v týchto mrazoch. Samozrejme idem ale z kopca Preto je aj kartón sakra dobrou pomocou...
Keď idem niekedy do kopca, samozrejme že hreje po 1km _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Libor46
Založen: 9.12.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Roštín
|
Zaslal: st leden 14, 2009 4:08 pm Předmět: |
|
|
Ahojte lidičky, mám podobný problém. A to ten, že mi nespíná sytič. Nevíte někdo čím to může být??? Mám podezření na čidlo teploty motoru. Musím ho proměřit. Jaké by měli být ty hodnoty??? 300-350ohmů za studena a kolem 50ohmů za tepla??? _________________ Xantia 1,9 TD Berline 94" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Baluu
Založen: 5.4.2008 Příspěvky: 37 Bydliště: Hulín
|
Zaslal: st leden 14, 2009 7:47 pm Předmět: |
|
|
Sytič tam není.Máš X1 bo X2? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Libor46
Založen: 9.12.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Roštín
|
Zaslal: st leden 14, 2009 8:45 pm Předmět: |
|
|
Baluu napsal: | Sytič tam není.Máš X1 bo X2? |
Mám X1, ale tak něco tam musí být na zvýšení otáček ne?? _________________ Xantia 1,9 TD Berline 94" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st leden 14, 2009 10:03 pm Předmět: |
|
|
Libor46 napsal: | Mám X1, ale tak něco tam musí být na zvýšení otáček ne?? |
"Sytič" nééééé, to by ti "pravověrní" dali. Tuším, že to je "předsuvník" studeného startu.
Záleží jaký máš motor.
D8B je klasika s termočidlem vedle palivového filtru a bovden do čerpadla.
DHX je termočidlo ve vodě => počítač => vakuová pumpa => elektroventil a bovden do čerpadla. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Libor46
Založen: 9.12.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Roštín
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 1:50 pm Předmět: |
|
|
Jojo, mám břesně to D8B označení. Tak to znamená, že je špatné to čidlo??? Dá se taky nějak proměřit? _________________ Xantia 1,9 TD Berline 94" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 6:20 pm Předmět: |
|
|
Nikdy jsem to neměřil, asi nebude co měřit.
Funguje to na principu termostatu. Uvnitř je nějaký vosk, který se teplem roztáhne a bovden povolí, po vychladnutí se zase vrátí zpátky. Nebo naopak, to je věc konstrukce toho bazmeku.
Podívej kam vede ten bovden a tou páčkou na čerpadle pohni (nebo zatahej za ten bovden) - měli by se zvýšit otáčky, pak je ten termoelement vadný nebo špatně seřízený. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Libor46
Založen: 9.12.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Roštín
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 8:03 pm Předmět: |
|
|
Děkuji za radu, zítra s tím něco udělám... A nevíš jak se to jmenuje?? A se můžu u Boba podívat co si mám nachystat za hotovost?? _________________ Xantia 1,9 TD Berline 94" |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 9:51 pm Předmět: |
|
|
Stojí to 1000kč, je to takový hliníkový tlustý válec,ze kterého jde bowden dozadu k čerpadlu.
U mně byl nejdřív špatně nastavený,a po nastavení občas zadrhával-tzn.že jsem jezdil třeba celý den s otáčkami 900,a nebo prozměnu zas 1100 jak ten termosytič chtěl.
Dal se nový,a pohádka,po nastartování 1100ot.,a s ohříváním postupně padají až na 850. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Libor46
Založen: 9.12.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Roštín
|
Zaslal: pá leden 16, 2009 12:05 pm Předmět: |
|
|
Děkuji mnohokrát. Musím s tím něco udělat... Doufám, že bude závada v tom... Zkusím se podívat ke kamarádovi na vrakáč a kdyžtak to odskouším... _________________ Xantia 1,9 TD Berline 94" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Agnes
Založen: 24.9.2007 Příspěvky: 84 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 10:07 am Předmět: |
|
|
Henry napsal: | Libor46 napsal: | Mám X1, ale tak něco tam musí být na zvýšení otáček ne?? |
"Sytič" nééééé, to by ti "pravověrní" dali. Tuším, že to je "předsuvník" studeného startu.
Záleží jaký máš motor.
D8B je klasika s termočidlem vedle palivového filtru a bovden do čerpadla.
DHX je termočidlo ve vodě => počítač => vakuová pumpa => elektroventil a bovden do čerpadla. |
Také mi nefunguje to zvýšení otáček při studeném startu. Mám motor DHX. Na co se mám podívat. _________________ Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 11:20 am Předmět: |
|
|
Hmmm.
My to máme u DHX trochu složitější.
Začal bych u elektroventilu. (já měl vadné oba) http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=649&highlight=elektroventil
Oba měli přerušené vinutí, dá se to změřit.
Najdi membránu (nebo jak se to jmenuje), z ní vede bovden do čerpadla a na druhé straně je hadička, ta vede do toho elektro ventilu. Když pohneš tím bovdenem, tak se musí změnit otáčky i u teplého motoru (to se používá při zapnutí klimatizace). _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
|