Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vespa
Založen: 7.3.2009 Příspěvky: 3
|
Zaslal: so březen 07, 2009 4:50 am Předmět: 1,9TD špatně zrychluje(edit J) |
|
|
Ahoj lidi mám problém.... mám xantii break 1,9 TD 66 Kw.. Když jedu a přidám plyn např mám zařazenou trojku a cca 2000 otáček, dám plný plyn tak se skoro nic neděje.... pomalinku hodně pomalinku se to dostane na cca 2500 otáček a teprve pak zabere turbo a vyletím jak nakoplej, ale zdá se mi to tu prodlevu mezi tím hodně líny až nebezpečený..... nevíte kde mohla být závada? dík |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: so březen 07, 2009 7:18 am Předmět: |
|
|
tak to buď rád,že tě to "nakopne" alespoò ve 2500 ot.
já musím svou xantušu kopat,aby jela-66kw a bídný krouák je na 1450kg vážící auto prostě málo na to,aby holka kopala ...
jinak použij hladání-už se to tady řesilo-intercoler,tlakove hadice atd.. _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: so březen 07, 2009 1:47 pm Předmět: Re: Je to lenivý |
|
|
vespa napsal: | Ahoj lidi mám problém.... mám xantii break 1,9 TD 66 Kw.. Když jedu a přidám plyn např mám zařazenou trojku a cca 2000 otáček, dám plný plyn tak se skoro nic neděje.... pomalinku hodně pomalinku se to dostane na cca 2500 otáček a teprve pak zabere turbo a vyletím jak nakoplej, ale zdá se mi to tu prodlevu mezi tím hodně líny až nebezpečený..... nevíte kde mohla být závada? dík | Na trojku pri 2000t otáčkach ti auto musí s tým motorom "roztrha asfalt". Práve od 2t ot. do 3t má motor najväčší ah. Tiež mám tú motorizáciu a ide to jak gula!!! Pod¾a mòa je to dohárajúce turbo. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: so březen 07, 2009 10:15 pm Předmět: |
|
|
Ahoj,taky mi idě ako gula Ne,dělám si prdel,pokud jedeš na trojku,a sešlápněš plnej knedl,tak se nic dít nebude,zahulí,a pak se začně sbírat,to mi to udělá taky,ale jak jí třeba jen kousek přidám a jsem na 2000 otáčkách,tak přidám,temně zahučí,zaduní,turbo hvízdne,a letím vpřed
Pokud je to TD v pořádku,tak fakt jede jako kráva,nemám potřebu většího výkonu,dokonce jede téměř srovnatelně jako tátovo HDi 80kw
Každopádně hledej chybu,podotahuj všechny spoje na hadicích,doporučuji dát rovnou novou hadičku,co vede ze sání do turbokorektoru na vršku čerpadla,a při té příležistosti bych změřil tlak turba,zapojí se na tu hadičku co vede do čerpadla,maximální tlak turba je 0,9 v tahu do kopce,pokud naměříš třeba jen 0,6 nebo 0,7 je to slabší turbo.
Ale spíš bych to viděl na špatně nastavené čerpadlo. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
keschaf
Založen: 28.9.2008 Příspěvky: 68 Bydliště: Plzen
|
Zaslal: ne březen 08, 2009 9:01 am Předmět: |
|
|
podobný věci mi to dělalo, když mi vypad kabel od nějakýho čidla na trubce sání. nevím, kde to má 1,9, na mém 2,1 je to velká trubka přímo uprostřed motoru. čidlo bylo na boku trubky, zhruba uprostřed její délky. napřed bych se podíval na tohle, než zacneš měřit tlak turbodmychadla _________________ Xantia Break Exclusive 1998 2,1TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: ne březen 08, 2009 9:04 am Předmět: |
|
|
1,9TD tohle čidlo nemá _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
pee
Založen: 9.2.2008 Příspěvky: 27 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: st březen 11, 2009 10:21 am Předmět: |
|
|
Ako a kde sa da zistit tlak turba a pripadne ci je v poriadku? _________________ Xantia, 1,9TD, 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: st březen 11, 2009 1:22 pm Předmět: |
|
|
pee napsal: | Ako a kde sa da zistit tlak turba a pripadne ci je v poriadku? | To som našiel tu na stránkách-
http://www.specialturbo.cz/cz/noflash/turbo.php _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st březen 11, 2009 9:59 pm Předmět: |
|
|
Tlak turba se dá zjistit tak,že se napojí T-kus na hadičku co vede ze sání do vršku čerpadla,a k hadičce se připojí manometr ,co má rozsah kolem 1 baru.
Pak se jde projet s autem,a po ohřátí se motor protáhne pod plynem do kopce,a sleduje se tlak turba-musí být na budíku dobře patrné odstupòovýní do 1 baru,protože turbo nové.a nebo v dobrém stavu ,tak má dávat +-0,9Baru,pokud dává málo,tak dává třeba 0,6,rozdíl jedné desetiny je nepoznatelný.
Jinak stav turba z hlediska spotřeby oleje poznáš podle toho,kolik doléváš od výměny do výměny,a po kolika měníš. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 11:33 am Předmět: |
|
|
Odhliadnuc od turba ,aká je predpísaná spotreba oleja pre motor 1,9TD
Olej mením zvyčajne medzi 10t km až 15t km. Teraz mám ešte do ďalšej výmeny zhruba 3t km.
Raz som dolieval olej za ten čas ,cca 0,15l. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 8:06 pm Předmět: |
|
|
To je naprosto v pořádku,pokud doléváš do 3 litrů za 10 000km,tak bych to vůbec neřešil,já dolévám cca půl litru na 10 000km _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 8:24 pm Předmět: |
|
|
Díky za reakciu!
Ani nechcem nič rieši chvala bohu nemusím čo sa týka motora ,turba atd.atd...
Len som nevedel aká je tolerancia spotreby oleja medzi dvoma výmenami.
Na ďalšom diesli čo mám je 1,5l na 15000t max. spotreba oleja (mazda E2200). _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mironew
Založen: 28.2.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: PÍSEK
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 8:36 pm Předmět: |
|
|
Ja teraz budem meni olej po 15000 a dolieval som len 0,5l oleja (1,9 TD 1999) |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 9:52 pm Předmět: |
|
|
Otázka je kolik ti ho tam zbyde?? Mezi ryskou max a spodním koncem měrky je 2l oleje. (mezi min. a max. je litr) _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|