Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: po srpen 17, 2009 7:33 pm Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | To jako tlumič? Já mám jen kat a zadní tlumič...... to zas franta patlal, jak chtěl |
Taky mám jen kat a zadní tlumič, ale ten kat je rozměrově i vzhledově úplně jinačí, než u stejného vozu s E2. I ta trubka je asi trochu jinak ohýbaná. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: po srpen 17, 2009 7:45 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: | Já nevím,jestli ti rozumím,ale sehnat jde dnes vše ne a podstatně levněji?A co třeba výfuky na zakázku na míru,když už člověk neví kudy?To by nešlo?
Anebo jinak-toho vaření bych se taky tolik nebál. |
Prosím Tě prozraď mi, kde to na míru dělají. Zajímá mne pouze slušná kvalita, a né taková, jako u toho vaření, že mi to pohromadě nevydrží ani dva roky.
Na předchozím autě mi to upadávalo (když to bylo povařené z komponentů Ceočkem) raz za půl roku až rok, A to bez jakéhokoliv varování. Jel jsem, vše v klidu a najednou to u některého sváru rochlo sakum prásk - jako by to někdo v mžiku "přeal sekyrou". A ono to není zrovna příjemné jet třeba v noci desítky kilometrů přes několik obcí bez výfuku.
(jednou mne v noci takhle zastavili i policajti) _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
mates26
Založen: 11.6.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: olomoucko
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 10:30 pm Předmět: výfuk |
|
|
Zdravím všechny, potkala mě stejná nehoda jako všechny tady. Jedu si tak se svým kočárem a najednou rána a upadla mi středová trubka tešně před spojem s tlumičem. Chci se Vás zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s tlumičem od fa ASMET ? Tlumič už má taky doslouženo, tož jsem si řekl, že to vezmu při jednom. Kámoš mi nabízí od této firmy, prý to má německý atest. Cena je 1890,-Kč za tlumič a 553,.Kč za trubku. Díky za případné rady _________________ X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp |
|
Návrat nahoru |
|
|
mates26
Založen: 11.6.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: olomoucko
|
Zaslal: út září 01, 2009 7:29 pm Předmět: výfuk |
|
|
Vidím, že asi s Asmetem nikdo zkušenosti nemá nebo se nikdo nechce tímto zabývat. Neva...
Mám nový problém, když jsem chtěl sundat střední trubku co vede od katalyzátoru k tlumiči, tak jsem zjistil, že pod objímkou je to tak zarezlé, že to prostě nejde. Mám strach do toho pořádně praštit, abych neudělal něco s uchycením u motoru. Budu to muset odšroubit až tam, A TAK SE PTÁM: je mezi svodama od motoru a trubkou co vede ke katyalyzátoru nějaké těsnění nebo to tam drží jen kov na kov po dotažení těch šroubů s pružinami ????
Díky za odpověď . Stačí mi jen JE nebo NENÍ _________________ X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: út září 01, 2009 8:05 pm Předmět: Těsnění |
|
|
Je tam takové drátěné těsnění,ale tomu se nic nestane,když to vyšroubuješ zůstane na svodu od motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
pepí
Založen: 18.6.2008 Příspěvky: 48 Bydliště: vysočina
|
Zaslal: so říjen 24, 2009 7:24 pm Předmět: výfuk |
|
|
Tak sem dneska zjisil že mám taky po výfuku, ale ne po tlumiči ale trubky. Pedchozí majitel si s tim už pěkně hrál od svodů až k tlumiči je trubka v celku. Vařeno je před katem a za ale to už se tak rozpadá že s vařením mám asi smůlu a další díra je těsně před přírubou k tlumiči, tam je asi tak 10 čísel jeden velkej rez a je jen otázka kdy to upadne. Asi budu muset úplně sundat výfuk z auta a zkusit to nastavit trubkama co zbyly z bxe ale bojim se že to dlouho nevydrží. Chtěl bych se zeptat jestli výfuk drží jen na těch 2 šroubkách s pružinkou a jak to kdyžtak sundat? dík za odpovědi a korozi zdar _________________ Mám Xa II 1.9 td combi |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 7:41 pm Předmět: |
|
|
Aspoò na HDi drží výfuk len na svodoch od motoru (2 šroby s pružinami) a potom až na 2-och gumených úchytoch na tlmiči výfuku. Ku tým dvom šrobom pri svodoch je fakt mizerný prístup a priprav sa na gynegologický výkon _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
pepí
Založen: 18.6.2008 Příspěvky: 48 Bydliště: vysočina
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 8:11 pm Předmět: výfuk |
|
|
právě gynkologickejch výkonů na citronech se bojim to si kysaláč zase vyslechne jmen. Koukal sem že ze spodu jsou vidět matikčky a pružinky a ze zhora se to bude muset určitě nějk zajistit, že jo? co má ten šroub za hlavičku, torx nebo imbus? zalez sem pod bxe i xantii a připadá mi že na bxovi je tam lepší přístup a hlavně to neni utopený tak vysoko v autě. _________________ Mám Xa II 1.9 td combi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 11:04 pm Předmět: Výfuk |
|
|
Je tam desítka šestihran,ale ořech na něj nestrčíš,protože hlavička je na půl zapušená. Měl jsem na to upravený klíč,ale pak jsem ho ztratil a když jsem to dělal posledně tak z nouze jsem uřezal trubkový nastrčný klíč,protože tam nad hlavičkou není moc místa a z druhé strany kde je matička stačí ořech a prodloužení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 8:52 am Předmět: |
|
|
zas sa toho nemusíš tak bá. Na tie spodné matičky som použil golu s predåženým nástavcom, aby som mohol toči až pod autom. Hornú stranu (šestihran) som zaistil klasickým k¾účom, hlavne musíš prís na to, ako ho tam dosta. Mne sa osvedčilo pravú stranu cez podbeh pravého kolesa a ¾avú stranu prestrči ruku po výfukovej rúre alebo okolo korektora. Ale je to pekná pakáreò _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 11:38 am Předmět: |
|
|
To sgt-dle tvého popisu je to stejný přístup jako na P405-gynekologický.Proti tomu byla zlatá ibiza-tam se to dalo sundat zezhora v pohodě a s dobrým přístupem. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
slovi
Založen: 3.11.2009 Příspěvky: 2
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:37 am Předmět: |
|
|
Mixa napsal: | Hoši, jak já vám závidím.
Já mám v tahu prostřední díl a ten v neoriginálu neexistuje (pro šouraly: psal jsem i Bobovi) a originál stojí přes 34 tisíc. Zatím to mám uřezané za katem, převařený výstup z katu, na to nasazenou trubku z Euro dvojky a vytočený, vykřivený zadní tlumič. Ale na tom výstupu z katu je to ze šikma, stáhlé silnou objímkou z čtverky pásoviny a stejně to tam netěsní. A nechce se mi to vařit z jednotlivých komponentů (to jsem měl na předešlém autě a vždy mi to raz za čas někde uletělo. Takže asi mi nezbude nic jiného než se toho auta za včasu zbavit. Nevěřili byste, ale na srovnatelné BMW (520i E39 Touring, r.v. 2000) to stojí v originálu o třetinu míò. A pak, že jsou na Citroeny levné ND, jak tady mnozí tvrdí. |
Kupoval jsem zadní díl výfuku (IMASAF) minulý týden. Mám na svým autě i střední tlumič, tak jsem se na to schválně ptal - cca 1500,-......tak můžu dát kontakt, jestli mluvíme o tom samým |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 1:22 pm Předmět: |
|
|
Jak je vidět z podpisu, tak Mixa má: Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, M 2000, a ta má jiný výfuk než ostatní Xa 1.8 16V.
Tady by měly být už 2 lambdasondy (jedna před katem a druhá za ním) a myslím že některé měly dokonce výkon 85KW.
Nevím jesli by to šlo předělat na normální výfuk a jen přivařit závit na druhou sondu. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 5:46 pm Předmět: |
|
|
Mixa napsal: | mám jen kat a zadní tlumič, ale ten kat je rozměrově i vzhledově úplně jinačí, než u stejného vozu s E2. I ta trubka je asi trochu jinak ohýbaná. |
Mixa napsal: | Hoši, jak já vám závidím.
Já mám v tahu prostřední díl a ten v neoriginálu neexistuje (pro šouraly: psal jsem i Bobovi) a originál stojí přes 34 tisíc. |
Ty máš verzi na 2 lambády, jak píše Josef...
Podle čísla origo 1705Y1 by ti měl pasovat přední díl s katem tento, jestli ale nekecají
http://eshop.autobenex.cz/search.asp?EXPS=1705Y1&SearchType=C
kdyby rozměrově a montážně pasoval, ale měl pouze jeden závit na lambádu, druhej bych navařil podle starýho a je to _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 7:55 pm Předmět: |
|
|
Za katem žádnou lambdu nemám. Ten katalyzátor má úplně jiný tvar a je asi i větší (končí víc vzadu) než katalyzátor u E2. Nevím jak by seděl výfuk z E2 a jak by potom vypadaly emise. Ta internetová stránka je dočasně nedostupná - údržba, tak se podívám později. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
|