Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

výfuk
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mixa



Založen: 2.3.2008
Příspěvky: 202
Bydliště: Milotice nad Bečvou

PříspěvekZaslal: po srpen 17, 2009 7:33 pm    Předmět: Citovat

Buchta napsal:
To jako tlumič? Já mám jen kat a zadní tlumič...... to zas franta patlal, jak chtěl Rolling Eyes

Taky mám jen kat a zadní tlumič, ale ten kat je rozměrově i vzhledově úplně jinačí, než u stejného vozu s E2. I ta trubka je asi trochu jinak ohýbaná.
_________________
Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mixa



Založen: 2.3.2008
Příspěvky: 202
Bydliště: Milotice nad Bečvou

PříspěvekZaslal: po srpen 17, 2009 7:45 pm    Předmět: Citovat

sima napsal:
Já nevím,jestli ti rozumím,ale sehnat jde dnes vše ne a podstatně levněji?A co třeba výfuky na zakázku na míru,když už člověk neví kudy?To by nešlo?
Anebo jinak-toho vaření bych se taky tolik nebál.


Prosím Tě prozraď mi, kde to na míru dělají. Zajímá mne pouze slušná kvalita, a né taková, jako u toho vaření, že mi to pohromadě nevydrží ani dva roky.
Na předchozím autě mi to upadávalo (když to bylo povařené z komponentů Ceočkem) raz za půl roku až rok, A to bez jakéhokoliv varování. Jel jsem, vše v klidu a najednou to u některého sváru rochlo sakum prásk - jako by to někdo v mžiku "přeal sekyrou". A ono to není zrovna příjemné jet třeba v noci desítky kilometrů přes několik obcí bez výfuku.
(jednou mne v noci takhle zastavili i policajti)
_________________
Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mates26



Založen: 11.6.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: olomoucko

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 10:30 pm    Předmět: výfuk Citovat

Zdravím všechny, potkala mě stejná nehoda jako všechny tady. Jedu si tak se svým kočárem a najednou rána a upadla mi středová trubka tešně před spojem s tlumičem. Chci se Vás zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s tlumičem od fa ASMET ? Tlumič už má taky doslouženo, tož jsem si řekl, že to vezmu při jednom. Kámoš mi nabízí od této firmy, prý to má německý atest. Cena je 1890,-Kč za tlumič a 553,.Kč za trubku. Díky za případné rady
_________________
X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mates26



Založen: 11.6.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: olomoucko

PříspěvekZaslal: út září 01, 2009 7:29 pm    Předmět: výfuk Citovat

Vidím, že asi s Asmetem nikdo zkušenosti nemá nebo se nikdo nechce tímto zabývat. Neva... Sad
Mám nový problém, když jsem chtěl sundat střední trubku co vede od katalyzátoru k tlumiči, tak jsem zjistil, že pod objímkou je to tak zarezlé, že to prostě nejde. Mám strach do toho pořádně praštit, abych neudělal něco s uchycením u motoru. Budu to muset odšroubit až tam, A TAK SE PTÁM: je mezi svodama od motoru a trubkou co vede ke katyalyzátoru nějaké těsnění nebo to tam drží jen kov na kov po dotažení těch šroubů s pružinami ????
Díky za odpověď . Stačí mi jen JE nebo NENÍ
_________________
X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdeněk Švec



Založen: 7.2.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: Kvasice,krajina 450

PříspěvekZaslal: út září 01, 2009 8:05 pm    Předmět: Těsnění Citovat

Je tam takové drátěné těsnění,ale tomu se nic nestane,když to vyšroubuješ zůstane na svodu od motoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepí



Založen: 18.6.2008
Příspěvky: 48
Bydliště: vysočina

PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2009 7:24 pm    Předmět: výfuk Citovat

Tak sem dneska zjisil že mám taky po výfuku, ale ne po tlumiči ale trubky. Pedchozí majitel si s tim už pěkně hrál Mad od svodů až k tlumiči je trubka v celku. Vařeno je před katem a za ale to už se tak rozpadá že s vařením mám asi smůlu a další díra je těsně před přírubou k tlumiči, tam je asi tak 10 čísel jeden velkej rez a je jen otázka kdy to upadne. Asi budu muset úplně sundat výfuk z auta a zkusit to nastavit trubkama co zbyly z bxe ale bojim se že to dlouho nevydrží. Chtěl bych se zeptat jestli výfuk drží jen na těch 2 šroubkách s pružinkou a jak to kdyžtak sundat? dík za odpovědi a korozi zdar Twisted Evil Twisted Evil
_________________
Mám Xa II 1.9 td combi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 7:41 pm    Předmět: Citovat

Aspoò na HDi drží výfuk len na svodoch od motoru (2 šroby s pružinami) a potom až na 2-och gumených úchytoch na tlmiči výfuku. Ku tým dvom šrobom pri svodoch je fakt mizerný prístup a priprav sa na gynegologický výkon Laughing
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepí



Založen: 18.6.2008
Příspěvky: 48
Bydliště: vysočina

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 8:11 pm    Předmět: výfuk Citovat

právě gynkologickejch výkonů na citronech se bojim Razz to si kysaláč zase vyslechne jmen. Koukal sem že ze spodu jsou vidět matikčky a pružinky a ze zhora se to bude muset určitě nějk zajistit, že jo? co má ten šroub za hlavičku, torx nebo imbus? zalez sem pod bxe i xantii a připadá mi že na bxovi je tam lepší přístup a hlavně to neni utopený tak vysoko v autě.
_________________
Mám Xa II 1.9 td combi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdeněk Švec



Založen: 7.2.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: Kvasice,krajina 450

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 11:04 pm    Předmět: Výfuk Citovat

Je tam desítka šestihran,ale ořech na něj nestrčíš,protože hlavička je na půl zapušená. Měl jsem na to upravený klíč,ale pak jsem ho ztratil a když jsem to dělal posledně tak z nouze jsem uřezal trubkový nastrčný klíč,protože tam nad hlavičkou není moc místa a z druhé strany kde je matička stačí ořech a prodloužení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: po říjen 26, 2009 8:52 am    Předmět: Citovat

zas sa toho nemusíš tak bá. Na tie spodné matičky som použil golu s predåženým nástavcom, aby som mohol toči až pod autom. Hornú stranu (šestihran) som zaistil klasickým k¾účom, hlavne musíš prís na to, ako ho tam dosta. Mne sa osvedčilo pravú stranu cez podbeh pravého kolesa a ¾avú stranu prestrči ruku po výfukovej rúre alebo okolo korektora. Ale je to pekná pakáreò Wink
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: po říjen 26, 2009 11:38 am    Předmět: Citovat

To sgt-dle tvého popisu je to stejný přístup jako na P405-gynekologický.Proti tomu byla zlatá ibiza-tam se to dalo sundat zezhora v pohodě a s dobrým přístupem.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
slovi



Založen: 3.11.2009
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 10:37 am    Předmět: Citovat

Mixa napsal:
Hoši, jak já vám závidím.
Já mám v tahu prostřední díl a ten v neoriginálu neexistuje (pro šouraly: psal jsem i Bobovi) a originál stojí přes 34 tisíc. Zatím to mám uřezané za katem, převařený výstup z katu, na to nasazenou trubku z Euro dvojky a vytočený, vykřivený zadní tlumič. Ale na tom výstupu z katu je to ze šikma, stáhlé silnou objímkou z čtverky pásoviny a stejně to tam netěsní. A nechce se mi to vařit z jednotlivých komponentů (to jsem měl na předešlém autě a vždy mi to raz za čas někde uletělo. Takže asi mi nezbude nic jiného než se toho auta za včasu zbavit. Nevěřili byste, ale na srovnatelné BMW (520i E39 Touring, r.v. 2000) to stojí v originálu o třetinu míò. A pak, že jsou na Citroeny levné ND, jak tady mnozí tvrdí.


Kupoval jsem zadní díl výfuku (IMASAF) minulý týden. Mám na svým autě i střední tlumič, tak jsem se na to schválně ptal - cca 1500,-......tak můžu dát kontakt, jestli mluvíme o tom samým Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 1:22 pm    Předmět: Citovat

Jak je vidět z podpisu, tak Mixa má: Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, M 2000, a ta má jiný výfuk než ostatní Xa 1.8 16V.
Tady by měly být už 2 lambdasondy (jedna před katem a druhá za ním) a myslím že některé měly dokonce výkon 85KW.
Nevím jesli by to šlo předělat na normální výfuk a jen přivařit závit na druhou sondu.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 5:46 pm    Předmět: Citovat

Mixa napsal:
mám jen kat a zadní tlumič, ale ten kat je rozměrově i vzhledově úplně jinačí, než u stejného vozu s E2. I ta trubka je asi trochu jinak ohýbaná.


Mixa napsal:
Hoši, jak já vám závidím.
Já mám v tahu prostřední díl a ten v neoriginálu neexistuje (pro šouraly: psal jsem i Bobovi) a originál stojí přes 34 tisíc.


Ty máš verzi na 2 lambády, jak píše Josef...
Podle čísla origo 1705Y1 by ti měl pasovat přední díl s katem tento, jestli ale nekecají Question

http://eshop.autobenex.cz/search.asp?EXPS=1705Y1&SearchType=C

kdyby rozměrově a montážně pasoval, ale měl pouze jeden závit na lambádu, druhej bych navařil podle starýho a je to Idea
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mixa



Založen: 2.3.2008
Příspěvky: 202
Bydliště: Milotice nad Bečvou

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 7:55 pm    Předmět: Citovat

Za katem žádnou lambdu nemám. Ten katalyzátor má úplně jiný tvar a je asi i větší (končí víc vzadu) než katalyzátor u E2. Nevím jak by seděl výfuk z E2 a jak by potom vypadaly emise. Ta internetová stránka je dočasně nedostupná - údržba, tak se podívám později.
_________________
Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)