Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 10:29 pm Předmět: |
|
|
Hmmm,to je zajímavé.Jíro,tzn.že jsi čistil i intercouler-jak jsi ho čistil?
No,a s tou klapkou,myslíš takové to UFO co vede do sání,ne?
Já ho měl venku,páč mi tekly hadice,vylil jsem z něj trochu oleje,ale to už je rok z5,a přiznám se nezkoumal jsem jestli v něm je nějaká membrána,či ne.K čemu tam slouží?
Já právě teď řeším lenost na svém Citroenu BX TD,a taky mně napadl zacpaný couler,ale propojit trubkou mně nenapadlo.
Jinak to UFo tam mám taky,a celkem z něj chčije olej,aby nebylo taky tržené.
Ale jak tak o tom přemýšlím,tak na BXu je cooler ložený na motoru,a dosedá přírubou na sání do válců,tak tam by byl asi problém.Navíc bere přetlak do korektoru z Cooleru,což by se muselo nějak domyslet. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 10:39 pm Předmět: |
|
|
Miki,turbo by mělo dávat papírově 0,9BAR při max zatížení,a plným kotli,je jasný,že když ti tam cpe 1,2,tak to pojede úplně jináč.Ta regulace obtoková by se měla hýbat,vlez pod auto,a zkus pohbat s tou tyčkou na turbu,jestli chodí,má jít trochu ztuha.
Napadají mně 2 věci-jestli ten nízký tlak nebyl způsoben tím,že jsi měl prdlou tu hadicii?Třeba by po přetěsnění sání ten tlak taky vylezl na 1,2 i s tím coolerem?
No a nebo věc druhá,a to,že byl ten cooler fakt ucpaný,,a proto to nejelo,a netlačilo.
P.S:kolik ti žere na 100? _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
mikiamiki
Založen: 16.12.2008 Příspěvky: 28 Bydliště: fulnek
|
Zaslal: st listopad 11, 2009 9:06 am Předmět: |
|
|
PaM napsal: | Rozumím tomu dobře, že si uplně vyndal intercooler pryč a teď máš pouze kus trubky k nasávání vzduchu ? |
presne tak mam tam jen asi0.5m trubky o velikosti 60mm a tri gumove kolena taktez 60mm. _________________ Xantia berline 1.9 TD r.v94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mikiamiki
Založen: 16.12.2008 Příspěvky: 28 Bydliště: fulnek
|
Zaslal: st listopad 11, 2009 3:32 pm Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Miki,turbo by mělo dávat papírově 0,9BAR při max zatížení,a plným kotli,je jasný,že když ti tam cpe 1,2,tak to pojede úplně jináč.Ta regulace obtoková by se měla hýbat,vlez pod auto,a zkus pohbat s tou tyčkou na turbu,jestli chodí,má jít trochu ztuha.
Napadají mně 2 věci-jestli ten nízký tlak nebyl způsoben tím,že jsi měl prdlou tu hadicii?Třeba by po přetěsnění sání ten tlak taky vylezl na 1,2 i s tím coolerem?
No a nebo věc druhá,a to,že byl ten cooler fakt ucpaný,,a proto to nejelo,a netlačilo.
P.S:kolik ti žere na 100? |
no spotrebu mam velkou nejezdim zrovna usporne.blbne mi sytic drzi mi 1100otacek a ktomu se tu vsude stavi dalnice obchvaty atd.tlak mi uchazel z diry v kolene a jak jsem se dival tak jsem mel skoro prodrene to plastove potrubi tak jsem to vyhodil.nevim jak moc dobre mi jede protoze to nemam kde srovnat kamos ma jen 2.0 16v a ten mi neujede ale ten to ma porad nejaky pokazeny jinak ted tam budu davat standartni tlumic na vyfuk tak uvidim jak se to bude chovat tlumic by mel mit vetsi odpor spalin tak by to turbo melo trochu brzdit...no uvidim ...zitra skocim na rampu a mrknu na to turbo jestli se hejbe dobre. _________________ Xantia berline 1.9 TD r.v94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st listopad 11, 2009 7:43 pm Předmět: |
|
|
No,jasný,ale přesto by mně tvoje spotřeba zajímala,údaj velká mi nic neřekne _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
mikiamiki
Založen: 16.12.2008 Příspěvky: 28 Bydliště: fulnek
|
Zaslal: čt listopad 12, 2009 11:40 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | No,jasný,ale přesto by mně tvoje spotřeba zajímala,údaj velká mi nic neřekne |
no to je tezky ja to moc nemerim ale kdyz jsem jezdil slusne kazdy den 50km do prace +-3 lidi.tak jsem dokazal najet na nadrz 900km mozna i o chlup vic z plna do prazdna.ted jsem dlouhodobe nemocny tak najezdim malo ale agresivni styl pac mam jen omezene vychazky tak musim jezdit rychle abych tam a zpet byl vcas.ted jsem najel na nadrz nelakych 690km.uz mam ale naplanovane ze seridim cerpadlo a kontrola vstriku.jo a dnes jsem tam dal origo tlumic a je to o trochu linejsi turbo jde pomaleji do otacek(o neco pomaleji stoupa tlak)tlak dosahule ted 1.1bar a max tlak mam pri zrychlovani zhruba 3200-3500ot ted jezdim sam tak pri plnem nalozeni to zase bude jiny.mam v planu nekdy do budoucna ze predelam i tu nasavaci cast co vede od filtru do turba....mam jeden dotaz jestli to uz nekdo zkousel predelat svody sani nebo udelat nove dle meho laickeho nazoru by to slo krasne udelat hned za motorem nad turbem a podstatne kratsi nic bych uz nemusel tahat kolem motoru.malem bych zapomel jezdim na naftu verva diesel a pridavam aditivum..ted z hlavy nevim jak se jmenuje se mrknu az budu tankovat... _________________ Xantia berline 1.9 TD r.v94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|