Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út září 15, 2009 9:00 pm Předmět: |
|
|
Volnoběžný ventil Bosch už používá několik století na obrázku je vidět mezi víkem motoru a nádobkou LHM, ruční granát to sice není i když velikostně skoro odpovídá, jen je mi záhadné to propojení odfuku motoru přímo kolínkem 180´ do krabice filtru vzduchu místo do trubky sání jak je na ní vlevo ta záslepka.
http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=3153 _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: st září 16, 2009 4:40 pm Předmět: |
|
|
ahoj Pepo, tak že by to odvzdušnění mělo být z víka ventílů na ten zaslepenej vstup do sání?Nevím nepředělali to kvůli LPG který tam byl dříve a to podtlak?nyní tam je sekvence.Takže ten volnoběžnej ventil je ta stříbrná věc?
Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: ne září 20, 2009 9:06 am Předmět: |
|
|
Ahoj ,Pepo tak je to jak jsi psal ,krokáč jsem tam nenašel nýbrž ten ventil saje vzduch u filtru a přes ventil ůstí do sání motoru a tam asi si myslím bude asi zakopanej pes .chtělo by to sehnat novej a vyskoušet to ,ale kupavat se mi ho zatím nechce ,došli peníze ,tak touto cestou prosím všechny co máte možnost zapůjčení,jinak vrátím nebo čestně zaplatím.Je to poslední možnost jat to zjistit ,už jsem poviměnoval skoro vše okolo.Díky za pomoc Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: ne září 20, 2009 12:04 pm Předmět: |
|
|
PříspěvekZaslal: út září 15, 2009 9:00 pm Předmět: Citovat
Volnoběžný ventil Bosch už používá několik století Wink na obrázku je vidět mezi víkem motoru a nádobkou LHM, ruční granát to sice není i když velikostně skoro odpovídá, jen je mi záhadné to propojení odfuku motoru přímo kolínkem 180´ do krabice filtru vzduchu Shocked místo do trubky sání jak je na ní vlevo ta záslepka.
Má to na funkci nějaký jiný vliv? Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út září 22, 2009 7:58 pm Předmět: |
|
|
To kolínko může prskat sajrajt přímo na luftfiltr, není to tak dobře.
Zavolej mi, mám ten ventil, potom to tady smažu. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: st září 23, 2009 5:08 pm Předmět: |
|
|
Ahoj a díky ,zavolám co nejdříve až dobiju kredit mám tam 10Kč
Ten ventil bych vzal kolik za něj, napiš na email.Nosaj@seznam.cz
díky Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: pá říjen 16, 2009 6:36 pm Předmět: |
|
|
Ahoj ,tak to není tím ventilem ,ze začátku se to zdálo být dobré teda po výměně ventilu,ale opět kolísají a motor několikrát chcípne ,ale kontrolka K se nerozsvěcí to se zdá být dobré.tak nevím nevím.Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
michal
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 182 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út leden 05, 2010 5:33 pm Předmět: |
|
|
Čaute chsi se zeptat mám xantií 1,8 16v 99 a když je motor studenej tak tam mám asi 1100 otč. až se zahřeje na asi 60stupòu tak klesne na nějakych 900otč má to tak být nikde jsem nenašel kolik by měla mít 1,8 16v otaček na volnoběhu a ještě když stojim na semaforu a mám zajřatem motor tak mi někdy začnou kolisat otačky mezi asi 900-700otč. čím to muže být? díky moc za rady _________________ Citroen Xantia break 1,8 16V 99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|