Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mato
Založen: 6.1.2010 Příspěvky: 44 Bydliště: HLOHOVEC
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 4:15 pm Předmět: |
|
|
vytiahol som hadicu z prepadu co ide do nadrze a napojil som tam svoju a dal som koniec do flase po nastartovani s nej tiekla cista nafta bez vzduchu , cele som to nechal tak polozene vedla cerpadla a zajtra rano skusim takto nastartovat ci sa nieco zmeni,takto by nemalo vytiahnut z cerpadla ani kvapku, so zvedavi co to spravi. _________________ XA1 1.9 TD 292000km a pribuda |
|
Návrat nahoru |
|
|
mato
Založen: 6.1.2010 Příspěvky: 44 Bydliště: HLOHOVEC
|
Zaslal: so leden 09, 2010 10:38 am Předmět: |
|
|
nepomohlo. z palivom to nic nema. uz len tie ventyli. _________________ XA1 1.9 TD 292000km a pribuda |
|
Návrat nahoru |
|
|
pee
Založen: 9.2.2008 Příspěvky: 27 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: ne leden 17, 2010 1:02 pm Předmět: |
|
|
mato napsal: | nepomohlo. z palivom to nic nema. uz len tie ventyli. |
Skus tocit s motorom par krat a potom skontrolovat balonik ci nie je makky... _________________ Xantia, 1,9TD, 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mato
Založen: 6.1.2010 Příspěvky: 44 Bydliště: HLOHOVEC
|
Zaslal: ne leden 17, 2010 3:07 pm Předmět: |
|
|
takze,balonik po nastartovany zmekne ale asi iba tak na pol stlacenia.ale stale my nejde do hlavy preco po obliati bloku motoru motor naskoci ako za tepla, ale vsimol som si ze aj baterka toci sviznejsie,skusim skontrolovat ukostrenie a kabelaz mozno bude tam nejaka chyba. _________________ XA1 1.9 TD 292000km a pribuda |
|
Návrat nahoru |
|
|
pee
Založen: 9.2.2008 Příspěvky: 27 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: ne leden 17, 2010 8:50 pm Předmět: |
|
|
neviem ci by takemu kusu zeleza schladenemu na 0 stupnov pomohlo obliatie aby sa nieco rapidne zmenilo. Nemoze byt ze obliatim vodou pomozes niecomu inemu, bud aby nepodsavalo vzduch alebo tak? _________________ Xantia, 1,9TD, 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mato
Založen: 6.1.2010 Příspěvky: 44 Bydliště: HLOHOVEC
|
Zaslal: po leden 18, 2010 12:33 am Předmět: |
|
|
uz ma aj to napadlo nejka netesnost okolo vstrekovacou alebo tesnenia ele zas pri kompresii by tade malo sycat a to by bolo pocut. som tiez zufali ale uz to neriesim bo startujem maxim raz do tyzdna. takze to vedro vody ma neztujnuje, akurat okoloiduci sa nejak cuduju co tam stvaram pod kapotou _________________ XA1 1.9 TD 292000km a pribuda |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: po leden 18, 2010 9:48 am Předmět: |
|
|
PavelX2 napsal: | Hlava je hliníková a " smrskne " se vlivem teploty víc , než ventil. Takže vůle se zmenší . Něco podobnýho mi dělalo Saxo 1.5D . Start na dva až tři válce , po ohřátí jel naprosto pravidelně. Byly malé ( 0,05mm ) a nulové vůle na výfukových ventilech . |
Proč konečně nezkusíš ty ventily, všechno napovídá tomu co píše PavelX2. Materiálu hlavy-hliníku stačí ten kbelík vody na ohřátí aby dosedly ventily které jsou bez vůle. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mato
Založen: 6.1.2010 Příspěvky: 44 Bydliště: HLOHOVEC
|
Zaslal: po leden 18, 2010 12:45 pm Předmět: |
|
|
aj to bude ale nemam mierky a mechanik sa na to bude moct pozriet asi tak za dva tyzdne .neni to zas az taka minutova zalezitost aby som to robyl pod holim nebom pri byte. _________________ XA1 1.9 TD 292000km a pribuda |
|
Návrat nahoru |
|
|
PavelX2
Založen: 26.11.2009 Příspěvky: 172 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po leden 18, 2010 12:54 pm Předmět: |
|
|
Nejlepší postup by bylo změření kompresních tlaků. Ale na studeno . Zrovna uvidíš dírama po vstřikovačích , jak ti to žhaví . . .
Nepřímá metoda měření kompresních tlaků je proměření proudu do startéru během startování ( se záznamem ) . Na průběhu proudu se pozná válec se slabým tlakem . Měření proudu jde obejít měřením úbytku napětí na kabelu od baterky ke startéru . Na to stačí citlivý voltmetr se záznamem. Před měřením si odpoj solenoid na čerpadle , aby to náhodou nechytlo . . . _________________ X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
mato
Založen: 6.1.2010 Příspěvky: 44 Bydliště: HLOHOVEC
|
Zaslal: po leden 18, 2010 1:05 pm Předmět: |
|
|
s tym prudom to je tiez dobre ale zhavenie na100% funguje a tlaky sa uz merat asi nebudu dva roky boli tlaky cca 32 male odchylky boli ale uz nepametam. jeden vstrekovac uz nemozem vyberat bo majster v DDR odkial pochadza auto strhol zavyt a uz nebudem ryskovat ze to povoli drzi to len sylou vôle maximalne merat cez otvor zhavica ale tam sa nedostanem kvoli cerpadlu. tie ventyli idu na radu o tyzden a potom sa uvidi.zatial vsetkym dakujem za rady. _________________ XA1 1.9 TD 292000km a pribuda |
|
Návrat nahoru |
|
|
|