Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
endy
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 29 Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
|
Zaslal: út leden 02, 2007 4:22 pm Předmět: Nezávislé topení |
|
|
Zdravím
Má někdo zkušenosti s nezávislým topením?Mám ovládání na přístrojové desce.Po zapnutí lehce hučí.Pak už to je jak rozdivočelá letlampa.Nechal sem to běžet do tý doby,než se začalo kouřit z pod auta a motorem.Měl sem strach jestli něco nechytlo.Zajímalo by mě kam jsou vyvedeny spaliny z bufíku a jestli to má tak kouřit.V zimě by se ten předehřev motoru hodil.Pro motor je to určitě výborná věcička.
Dík za rady |
|
Návrat nahoru |
|
|
chemik
Založen: 5.12.2006 Příspěvky: 7 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: út leden 02, 2007 9:44 pm Předmět: Re: Nezávislé topení |
|
|
výborná věc! používám to v zimě skoro pořád. je fakt že to trochu hučí, hlavně když mi zapíná v pět ráno . ale nekouří mi to de facto vůbec. spaliny jsou vyvedeny před levé přední kolo. je tam vidět taková kroužková trubka. možná že ti to kouří proto že to dlouho neběželo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
endy
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 29 Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
|
Zaslal: st leden 03, 2007 7:01 am Předmět: |
|
|
Chemiku a jak se nastavujou ty hodiny?Co sem vyzistil jsou tam nastavitelný tři časy.Hádal bych,že jeden je skutečný čas,který si nastavim podle hodin.Pak tam je jeden,který je označen jedničkou a další dvojkou.Ty čísilka jsou v pravo nahoře.Znamená to,že u toho s jedničkou nastavuju čas spuštění bufíku a u toho s dvojkou vypnutí třeba po deseti minutách? Spínač,který se nachází v mém voze je od firmy Webasto.
Dokonce mám pocit,že tyto topení vyrábí firma Ateso Jilemnice. |
|
Návrat nahoru |
|
|
chemik
Založen: 5.12.2006 Příspěvky: 7 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: st leden 03, 2007 6:20 pm Předmět: |
|
|
mám v dílně návod. z hlavy to nastavení přesně nevím. napiš mi mail a já ti to pošlu, ale až zítra. ty tři časy, to jsou všechno začátky. přednastavená je hodina provozu, ale jde to zkrátit, já to mám na 30 minut a stačí to. ale z hlavy nevím to nastavení. já tam mám nějaké německé topení, tuším že EBERSPACHER. |
|
Návrat nahoru |
|
|
shakal
Založen: 3.1.2007 Příspěvky: 6
|
Zaslal: st leden 03, 2007 9:33 pm Předmět: |
|
|
Zkus se podívat na moje www, mám tam CD od Eberspacheru ( jeden z výrobců nezávislých topení) a taky nějaký fotky toho mýho tryskáče ( tedy podle zvuku), nemám jej tedy napojený na hodiny, ale rovnou na dálkový ovladač TP 5 _________________ Xantia 1,9 TD Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
magnat
Založen: 5.12.2006 Příspěvky: 11
|
Zaslal: čt leden 04, 2007 5:16 pm Předmět: |
|
|
Zdravím, já mám taky nezávislý topení od Webasta, funguje perfektně, nemůžu si ho vynachválit. Výfuk na splodiny mám též vyvedenej před levý přední kolo (taky taková kovová kroužková hadice - skoro něco jak husí krk). Jinak tam na ovládání jsou 4 tlačítka, jedno přímo s hodinama - to je pevný čas, pak tlačítko SET - tam jsou ty tři časy na nastavení spínání topení a pak dvě šipky na navolení požadovanýho času. Tak doufám, že vám to trošku pomohlo. Tak teplu zdar!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
rdk
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 3
|
Zaslal: čt leden 11, 2007 7:20 pm Předmět: |
|
|
Zdravim, jeste k tem hodina:
Jsou tam 3 casy (mala cisilka 1,2,3), slouzi k zapnuti bufiku a bufik jde max 30min pak ho hodiny odpoji a samozrejme manualni zapnuti, ktere hodiny po 30min neodpojuji. Kdyz bude zajem nascanuju manual, tusim ze je EN/DE.
Radek _________________ XA2 hdi 80kw break '99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
rapir
Založen: 12.1.2007 Příspěvky: 2
|
Zaslal: pá leden 12, 2007 6:35 pm Předmět: |
|
|
Zdravim nevíte někdo jak zapojit topení Webasto BW 50 ? Koupil jsem ho starší, koukají z něj dráty a já nevím jak to připojit a bojim se abych to neodpálil. Budu vděčný za jakékoliv rady. Dík David _________________ Xantia 1.9 TD Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
paya
Založen: 18.1.2007 Příspěvky: 5
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 10:00 pm Předmět: |
|
|
No jestli chceš namontovat tenhle typ do svého turbodieslu, tak to radši ani nezkoušej. Disponuješ totiž bufíkem benzínovým! s výkonem krásných 5kW. _________________ X2 HDi 80kW Break EXCLUSIVE r.v. 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: pá leden 19, 2007 6:40 pm Předmět: |
|
|
Na co chces montovat bufika do turbodiesela???? Dyt to topi samo o sobe dost. Ono to tomu bufiku taky chvili trva, nez prohreje vodu pro topeni. Mezi tim uz se ti zacina prohrivat i motor. Rek bych, ze s bufikem ti to bude topit tak o kilometr driv(mimo mesto)...
Ja si udelal zapinani bufiku rucne, abych nemusel cekat na ECU, az si vzpomene. Vlaznej vzduch mi jde tak po 4min. od zapnuti... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
paya
Založen: 18.1.2007 Příspěvky: 5
|
Zaslal: po leden 22, 2007 10:26 pm Předmět: |
|
|
No Lewkinsi, podle toho co píše rapir, tak chce zřejmě topení NEZÁVISLÉ na chodu motoru. Tzn. když sežene oběhové a podávací palivové čerpadlo, plus nějaké drobnosti k ovládání ventilátoru v kabině a samotné ovládání bufíka a správně vše zapojí, bude startovat již ZAHØÁTÝ motor a to se Ti pak 4min. v mrazivém interiéru v porovnání s tímhle nezávislým bufíkem, budou zdát jako NEVERENDING STORY. Obzvláš s výkonem 5kW, když Ty tam máš - pokud máš orig Eber D3WZ - pouhé 3kW. _________________ X2 HDi 80kW Break EXCLUSIVE r.v. 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: út leden 23, 2007 7:30 pm Předmět: |
|
|
Tak to je jina!!! Toho jsem se z prispevku nedovtipil...
To bych bral taky... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
paya
Založen: 18.1.2007 Příspěvky: 5
|
Zaslal: út leden 23, 2007 10:15 pm Předmět: |
|
|
Jo, nezávislý, to je fakt jiná! Z vlastní zkušenosti můžu všem jen doporučit. Ale stejně jsi Lewkinsi machr - skrz ten palubní počítač z XM... máš můj obdiv... _________________ X2 HDi 80kW Break EXCLUSIVE r.v. 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: st leden 24, 2007 6:20 pm Předmět: |
|
|
Nakopnul mne Frenk. Nekdo to nadhodil na foru, on se prihlasil, ze to ma ve svy 1.8i. No a pak uz to slo raz na raz. Jen bylo problemem zjistit jakym zpusobem komunikuje ridici jednotka HDI s compem(nastesti stejne primitivne jako u stareho XM) a na kterym PINu je vystup se spotrebou. NET je vsemohouci(teda skoro).
Jeste jeden problem byl...sehnat co nejlevnejs comp z XM a dojet pro nej...
Nakonec mne to vyslo se vsim vsudy na 520Kc...teda bez cesty pro comp.
Opravdu na tom nic neni...zvladne to kazdej, kdo rozezna barvy a umi pocitat do 63... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
jenyk
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 60 Bydliště: PRAHA 8
|
Zaslal: st leden 24, 2007 7:51 pm Předmět: |
|
|
lewkins napsal: | Nakopnul mne Frenk. Nekdo to nadhodil na foru, on se prihlasil, ze to ma ve svy 1.8i. No a pak uz to slo raz na raz. Jen bylo problemem zjistit jakym zpusobem komunikuje ridici jednotka HDI s compem(nastesti stejne primitivne jako u stareho XM) a na kterym PINu je vystup se spotrebou. NET je vsemohouci(teda skoro).
Jeste jeden problem byl...sehnat co nejlevnejs comp z XM a dojet pro nej...
Nakonec mne to vyslo se vsim vsudy na 520Kc...teda bez cesty pro comp.
Opravdu na tom nic neni...zvladne to kazdej, kdo rozezna barvy a umi pocitat do 63... |
A HLAVNE NENI LINEJ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|