Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

postup výměny koulí

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
fagi



Založen: 18.4.2007
Příspěvky: 15
Bydliště: Sokolov

PříspěvekZaslal: ne červenec 08, 2007 5:52 pm    Předmět: postup výměny koulí Citovat

zdravim lidišky.Mám skromnej dotaz.Nemáte někdo, nebo nevíte kde se dá sehnat přibližnej postup na výměnu koulí? Sem na to antitalent ale s postupem bych to možná zvládl.Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kvaxi



Založen: 1.5.2007
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: po srpen 13, 2007 9:46 am    Předmět: Citovat

videl som na mojej X1 ako sa to robí... je to ve¾mi jednoduché...
Spusti si auto úplne dole, a môžeš odmontováva bez nejakých okolkov..
najprv mi menili zadné... odkrútil to pomocou nástroja na odkrucovanie olej filtrov.. vybral tesnenie, dal nové na gulu a namontoval... to isté spravil aj s prednými... len ten olej čo vytečie musíš utrie lebo to ubližuje laku či čo...
stredný predný som urobil sám tak isto... stredný zadný som mal tak blbo riešené že mi doòho priamo vchádzala hadička a poškodil som ju... takže akurát bacha na tú zadnú... ja som to tam mal strašne zažraté..
Neboj neni to ziadny velký problém... dokonca pri zadnom strednom som naschvá¾ naštartoval aby vytlačilo trochu lhm na zem... totiž tá lhm ve¾a šancí na pohyb.. tzv. občerstvenie sa nemá... takže asi to¾ko...
Ale to som robil len ja... možno som niečo pobabral ale autíčko sa zatial nestazuje...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MILIN



Založen: 14.8.2007
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: út srpen 14, 2007 8:44 pm    Předmět: Citovat

Jestli chceš být pořádně ohozený LHM,tak použij výše uvedený způsob.Jinak:nastartované auto zvedni do nejvyšší polohy a pod tlakem JEN TROCHU povol obě zadní koule u kol.Pokud máš protipadací zámky,spus auto až dolů,vypni motor a povol 12ku šroub na regulátoru tlaku.Pokud nemáš protipadačky,vypni motor v horní poloze,povol zase tu 12 a dej páčku do nejnižší polohy.Auto vlastní vahou vytlačí LHM do nádoby.Teď už můžeš dopovolit ty zadní koule.Střední protipadačka-napřed povol převlečnou matici na trubičce a potom teprve kouli.Ostatní už běžně povol.Při montáži dej těsnění do vybrání na tělese,závit koule namaž tukem a rukou dotáhni.Před nastartováním nezapoměò lehce utáhnout 12 na regulátoru tlaku.Jo,poznámka nakonec:pokud na zvedáku,tak jedině s podpěrou kol,ne na zvedáku jako tř.v pneuservise!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roliva



Založen: 14.5.2007
Příspěvky: 573
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 6:32 am    Předmět: Citovat

Mě vyndával a plnil koule PaM z Brna a ten to dělal tak, že jsem nechal sjet auto úplně dolů vypnul motor a pak od předu jednu po druhé odmontovával. Myslím, že je asi jedno, kterou odmontuješ jako první, ale při dolní poloze tě to určitě neocákne Very Happy To je blbost, páč ve spodní poloze auta není v systému tlak a veškerá LHM je načerpána do nádržky v motoru. Samozřejmě, že něco vyteče, ale je to zanedbatelné a není to pod tlakem, takže v klidu Laughing
_________________
Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite

http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 6:46 am    Předmět: Citovat

roliva napsal:
Mě vyndával a plnil koule PaM z Brna a ten to dělal tak, že jsem nechal sjet auto úplně dolů vypnul motor a pak od předu jednu po druhé odmontovával. Myslím, že je asi jedno, kterou odmontuješ jako první, ale při dolní poloze tě to určitě neocákne Very Happy To je blbost, páč ve spodní poloze auta není v systému tlak a veškerá LHM je načerpána do nádržky v motoru. Samozřejmě, že něco vyteče, ale je to zanedbatelné a není to pod tlakem, takže v klidu Laughing

Tak tím bych si nebyl tak jistej......i dyš je XA dole, tak brzdí, tzn. že tam tlak je Twisted Evil
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 7:59 am    Předmět: Citovat

Buchta napsal:
roliva napsal:
Mě vyndával a plnil koule PaM z Brna a ten to dělal tak, že jsem nechal sjet auto úplně dolů vypnul motor a pak od předu jednu po druhé odmontovával. Myslím, že je asi jedno, kterou odmontuješ jako první, ale při dolní poloze tě to určitě neocákne Very Happy To je blbost, páč ve spodní poloze auta není v systému tlak a veškerá LHM je načerpána do nádržky v motoru. Samozřejmě, že něco vyteče, ale je to zanedbatelné a není to pod tlakem, takže v klidu Laughing

Tak tím bych si nebyl tak jistej......i dyš je XA dole, tak brzdí, tzn. že tam tlak je Twisted Evil


Mno zrovna moc nebrzdi... Navic brzdovy okruh je oddeleny od podvozku, takze v podvozku tlak neni, jen na prednich brzdach.
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 8:08 am    Předmět: Citovat

DPD napsal:
Buchta napsal:
roliva napsal:
Mě vyndával a plnil koule PaM z Brna a ten to dělal tak, že jsem nechal sjet auto úplně dolů vypnul motor a pak od předu jednu po druhé odmontovával. Myslím, že je asi jedno, kterou odmontuješ jako první, ale při dolní poloze tě to určitě neocákne Very Happy To je blbost, páč ve spodní poloze auta není v systému tlak a veškerá LHM je načerpána do nádržky v motoru. Samozřejmě, že něco vyteče, ale je to zanedbatelné a není to pod tlakem, takže v klidu Laughing

Tak tím bych si nebyl tak jistej......i dyš je XA dole, tak brzdí, tzn. že tam tlak je Twisted Evil


Mno zrovna moc nebrzdi... Navic brzdovy okruh je oddeleny od podvozku, takze v podvozku tlak neni, jen na prednich brzdach.

No hádat se samo nechci, ale pan Rada, dyš to spustí ( ale má podloženou XA v provozní vejšce ), povolí šroub na regulátoru, tak pak zkouší zvednout kolo, estli je tlak pryč.....tak nevím Surprised
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MILIN



Založen: 14.8.2007
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 8:30 am    Předmět: Citovat

Hádat se s vámi nechci,plním koule, tímto postupem sundavám no a jestli to chcete dělat jinak,váš problém.Od zadních se začíná proto,že povolit se musí pod tlakem,tzn.v horní p.Tlak je samozřejmě i v dolní,proto se povoluje odvzdušòovací šroub na regulátoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: st prosinec 17, 2008 11:00 am    Předmět: Citovat

No přišlo mi že když je auto v horni poloze (natlakovanej system) že s koulema ani nehnu a že dou piovolit jen když je system bez tlaku ale je to dobra myšlenka aspon by odpadl strach z toho že překroutim bud uloženi nebo dokonce trubicky na zadni naprave na předku je to jedno tam to de dobře vždycky ale zadek bejva naprd. Příšte zkusim zadek povolit natlakovanej Dik za radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vlasta Širon



Založen: 29.1.2008
Příspěvky: 42
Bydliště: Øehořov u JIhlavy

PříspěvekZaslal: st prosinec 17, 2008 6:42 pm    Předmět: Citovat

No takhle nějak jsem to četl od PaMa - Auto přizvednout do polohy přez brázdy, potom povolit zadní kule ,potom pustit až dolů, páč jinak jsou hadičky kaput. Kule vytočit až je vozidlo dole , jinak je vyměněno dost LHM a namazanej spodek taky navadí ,ale promázlej úsměv už tak košer není. TO s těma předníma a regulátorem tak nějak sedí. Moc se mi líbila Pamova vychytávka s pet flašou ,jednoduše vyřízlá a dostatečně flexibilní ,pěkně strčená pod kulou ,tak v motorovém prostoru ani kapka LHM vedle . Jednoduché a účinné. JO a ten postup není citát , je to svojmi slovami .
_________________
X1 96 1,9turbo dehet ,masařica
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)