Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
copper51
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: po březen 10, 2008 9:47 pm Předmět: Motor X2 1.8 16v |
|
|
Takže mám takovy problem ! ,
Spotřeba auta postupně vzrostla na neunosnych 16 až 25 litru na 100 Km ,, jinak auto při prodkem přidani střilí do vyfuku !
tak sem zajel na diagnostiku , tam auto projely a zavady žadne !
tak sem zajel jinam na diagnostiku a to same zavady vypsane žadne !
tak sem zajel za známym co ma na tohle auto kramy na připojeni na PC a navic ma i bošku a VAG-COM , tam jsme v ve vypisu zavad nic nenašli ,, vipis zavad čisty ! ,, ale ne co jsme přišli že hodnoty lambda sondy jsou takove ( volnoběch 451Mv při přidaní se nic neděje ! ale jak dam plný kotel tak lambda hodnoty začnou skakat 450Mv až 650mv ale nehoraznou rychlostí !
ty hodnoty jsou normalní nebo ne ???
dik za rady a odpovědi _________________ Xantia 1.8 16v moje první trochu solidněší auto předtím 309 pažout |
|
Návrat nahoru |
|
|
bartali
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 135
|
Zaslal: út březen 11, 2008 6:20 am Předmět: |
|
|
No nemá náhodou lamda sonda skákat ?
V nákých hodnotách neber mě ouplně za slovo , ale jde to vidět dyž to měřím i na digitálním měřáku (musí být trošku rychlejší) a mám dojem že to skáče v hodnotě do 0,1 V a pak až 1 V a mám dojem interval měření neb změn hodnot není až tak drasticky rychlý 0,3 až 1 vteřinu ? nevím fakt to ted už si nepamatuju kecal bych.
Jo tady ej celkem hezkej LINK:
http://automatizace.hw.cz/mereni-a-regulace/ART252-princip-a-pouziti-lambda-sondy.html
podle teho linku to znamená že máš bohatou směs otázkou je proč, třebas špatný regulátor tlaku na tryskách? nebo protíkající trysky (třeba jedna seklá) ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hofíno
Založen: 5.3.2008 Příspěvky: 55 Bydliště: Český Krumlov
|
Zaslal: út březen 11, 2008 9:06 am Předmět: |
|
|
Zdravim vás pánove Bartali má pravdu s tím kolísáním hodnot od 0,1 až po 1 volt.Ale motor musí bejt ohřátej.Jinak ta sonda je obyčejnej termočlánek kterej funguje i samostatně bez připojení k zásuvce.Zkus jí měřit za chodu ale odpojenou.Ta hodnota 451 mV je středová a objevuje se většinou na autech s vadnou sondou a po odpojení neukazuje nic,nebo uplný bludy.
Hodně štěstí při zkoumání. _________________ Xantia 2,0 HDI exclusiv 12/98 109 šemíků
Moc prima kočár |
|
Návrat nahoru |
|
|
techex
Založen: 3.1.2008 Příspěvky: 30
|
Zaslal: út březen 11, 2008 11:54 am Předmět: |
|
|
co to je zase za připitomělý rady že je lambda termočlánek- 1,8 16v běžně nevypisuje závady- je potřeba znát měřené parametry a podle nich najít závadu. lambda sonda je kyslíkový senzor a termočlánek maá jen na vyhřívání aby co nejrychleji dosáhla provozní teploty. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: út březen 11, 2008 7:01 pm Předmět: |
|
|
Lambda nemusi byt uplne vadna. Ukazuje nejaky hodnoty, ale neodpovidajici zkutecnosti. ECU to proto nebere jako zavadu(nezapise chybu a nerozsviti kontrolku). Mel jsem toto u BX GTI. Spotreba nesla pod 10litru a pri svizny jizde nebyl problem jezdit za 15. Taky se to projevovalo cernym kourem z vyfuku pri proslapnuti plynu.
Po vymene sondy bylo vse OK. _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
bartali
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 135
|
Zaslal: st březen 12, 2008 12:31 pm Předmět: |
|
|
doplním lewkinse: nebo lambda sonda asi dává ještě smysluplné hodnoty které nejsou mimo tolerance nicméně tzn jednotka je furt v klidu, ale hodnoty neodpovídají skutečnosti. ano může to být i lambda sonda.
Doporučuju nejdřív zajet někam kde maj analyzátor než koupíš novou lambdu, problém je v tom co totiž budeš měřit a jak poznáš že to je správné. Změřím li nějaké hodnoty na lamdě ještě neznamená že skutečnost bude jinná a k tomu je potřeba analzyátor výfukových plynů, je to holt jen čidlo.
Na druhou stranu za měření dáš náký love není to zadarmo že. A dám příklad na mojom sem věděl e už má najeto 200 tisíc na lambdě tak sem si řek ona stejně deklarovaná životnost je plácnu 100 tisíc i dyž to teda nevím určitě někdo mi to tvrdil. No prostě abych se vymáčk kurva drát se mi nevyplatilo jet někam na měření radši sem rovnou koupil novou no stejně by ouplně odešla za pár tis. km. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|