Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Malda
Založen: 26.8.2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: so únor 23, 2008 8:38 pm Předmět: Žhavící svíčky |
|
|
Je jasne,že 1.9SD bude mít jiný žhavič než TD a HDI. _________________ XII 99 HDI 80kw Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so únor 23, 2008 9:04 pm Předmět: |
|
|
Ale taky jiné než kladický D |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: so únor 23, 2008 9:15 pm Předmět: |
|
|
No teď se škrabu za uchem, ale myslím že TD a D dokonce i 2.1TD mají žhaviče stejné. Vyjma HDi-jsou jiné. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
misina25
Založen: 5.4.2007 Příspěvky: 116 Bydliště: Bílina
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 11:11 am Předmět: |
|
|
No tak ted nevim jestli BOSCH nebo BRISK.Pred skoro dvouma rokama jsem tam kupoval od BOSCHE jedna stala cca 250kc a chitalo to bajecne az teprve ted to zaclo zlobit.Koukal jsem ze u Boba se daji koupit dva druhy svicek jedna stoji neco malo pres stovku a ta druha asi 250. _________________ Xantia 1,9 td kombi r.v97+klima |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 1:17 pm Předmět: |
|
|
Ver tomu, co tu bylo napsano !! Pokud nehodlas auto za mesic prodat, kup Bosch. Veskere nahrady, pokud funguji, tak maji zlomek zivotnosti. S dehtem jsem uz nalital mraky Km a levne zhavky jsem taky vyzkousel..... _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
petar
Založen: 15.1.2008 Příspěvky: 42 Bydliště: Prostějov
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 4:57 pm Předmět: |
|
|
Měl jsem BERU a do roku dva žhaviče odešly. Doporučily mi žhaviče NGK a jsou bez problémů dvě zimy (s cenou asi do 250Kč - již si nejsem jist). Takže mohu jen doporučit. Od stejné fi. mám i vstřiky více jak dva roky a také pohoda. _________________ Xantia II break 1998 / 1,9TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 6:02 pm Předmět: |
|
|
BRISK je taky dobra kvalita...Takze bych se jich nebal.Mam je uz doma _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda
Založen: 28.7.2007 Příspěvky: 36
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 6:37 pm Předmět: |
|
|
Tak jak tu čtu ty reakce, asi vyměním všechny čtyři žhavící svíčky. To že jsem měnil jen jednu bylo tím, že jsem měl auto krátce a bylo v takovém stavu, že jsem nevěděl jestli si ho nechám. Jen pořád nevím jakou značku žhav. svíček vybrat. Pokud platí ten argument, že Bosch má vyšší žhavící teplotu, asi by jsem je zkusil...ikdyž jsem něco zaslechl i o Brisk excluzive, ale nevím jestli jsou pro moje auto vhodné. Mají mít optimalizované dožhavování po startu, ale to u X1 údajně není. Pokud se pletu, tak mě doufám někdo opraví. _________________ 1.9 TD 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 8:20 pm Předmět: |
|
|
Kolda napsal: | Tak jak tu čtu ty reakce, asi vyměním všechny čtyři žhavící svíčky. To že jsem měnil jen jednu bylo tím, že jsem měl auto krátce a bylo v takovém stavu, že jsem nevěděl jestli si ho nechám. Jen pořád nevím jakou značku žhav. svíček vybrat. Pokud platí ten argument, že Bosch má vyšší žhavící teplotu, asi by jsem je zkusil...ikdyž jsem něco zaslechl i o Brisk excluzive, ale nevím jestli jsou pro moje auto vhodné. Mají mít optimalizované dožhavování po startu, ale to u X1 údajně není. Pokud se pletu, tak mě doufám někdo opraví. |
U me HDi to dozhavuje asi cca 15sekund a tata ma 306tku(klasicky diesel,bez turba) a taky mu to dozhavuje,priblizne stejne...zalezi na okolni teplote _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 8:28 pm Předmět: |
|
|
Nic nevymejslej a dej tam to, co tam puvodne bylo...zadny dve ruzny svicky nemaj stejnou charakteristiku...
Taky jsem kdysi u CX TD zkousel jinou znacku(myslim ze to byla "italine" a tu druhou uz si nepamatuju) nez origo BOSCH...do pul roku jsem je menil opet...samozrejme na podruhy BOSCH...
K ty vymene vsech najednou systemem "co kdyby"...nesouhlasim(muj nazor). Vymenil bych tu, ktera je spatna a jeste bych ji prehodil na pozici za cerpadlem, kde je nejhorsi pristup. Ty ostatni uz jsou "brnkacka". Pokud na svicku nechcije nafta, jsou snad nesmrtelny... bracha ma u ZX D(1992, 250tis) jeste origo BOSCHe.... Chyta mu to na brnknuti i v tech nejvetsich mrazech. _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: st listopad 18, 2009 8:47 pm Předmět: |
|
|
Menil som všetky štyri ,vlastne mechanik len škoda ,že je blbý prístup na ten za čerpadlom,musel som si vypoču "ve¾a" vybraných slov...
Aj v predošlom aute som používal značku NGK bol som s nimi spokojný tak teraz uvidím ko¾ko vydržia v Xantii. Na predošlom aute sa menili 8 rokov dozadu a sú stále OK. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zlobr
Založen: 5.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: čt listopad 19, 2009 9:07 am Předmět: |
|
|
Pokud máš problém se startování, už při těchto teplotách, tak odešli dvě žhavky( pokud odejde jedna, tak to není pomalu poznat). Já to praktikuju tak, že vyměním všechny a ty dvě dobré si schovám na příště. Příště už vyměním je ty dvě špatné. Jo.., jak tu píšou nekupuj neznačkové, to se opravdu nevyplatí. Životnost svíček neovlivòuje tolik počet Km, ale počet startů ! Já jsem z Prahy a mám hodně popojížděk, tak že pořád startuju tím pádem musím měnit žhavky častěji než kolega, který nastartuje a jede 200Km. _________________ Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt listopad 19, 2009 5:38 pm Předmět: |
|
|
Jak se zhruba pozná, že žhavičky odcházejí nebo odešly? Po zhasnutí kotrolky čekám ještě cca 5 vteřin, pak to startuje jakš takš. Pokud startuju hned po zhasnutí, dlouho točí, má to nepravidelnej chod a kouří to takovým štiplavým bílým dýmem. Jsou to žhavičky v háji? Nebo něco jinýho?
Díky za poznatky _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zlobr
Založen: 5.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: čt listopad 19, 2009 9:33 pm Předmět: |
|
|
S největší pravděpodobností máš jednu uplně mrtvou a druhou polomrtvou. Aspoò má zkušenost, zatím to tak fungovalo na Fordu i na BX.
Pokud odpojíš propojovací kablíky na žhav. svíčkách a pak si uděláš zkoušečku z 21W žárovky. Pokud bude žárovka svíti přes žhavku téměř na 100% tak je žhavka v pořádku.
V případě poklesu svítivosti a nebo nesvícení žárovky je žhavka mrtvá. _________________ Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: čt listopad 19, 2009 11:31 pm Předmět: |
|
|
Nechci vás strašit, ale může to být i něco jiného. Záleží jak moc své auto znáte - jak ho máte dlouho. Já ho kupoval v létě. První věc co jsem musel udělat byla výměna žhaviček. Dvě totálně mrtvé a jedna kratší - asi tam vůbec nepatřila. No a teď v zimě se začal problém se startováním opakovat. A zjistilo se, že motor nemá tlaky. Dva válce jsou hodně špatné. To je jako když odejdou 2 žhavičky. _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
|