Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sasha
Založen: 13.1.2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so leden 13, 2007 10:21 pm Předmět: PORADTE , BENZIN NEBO NAFTA??? |
|
|
POTREBUJI PORADIT!! Uz delsi dobu se rozhoduji koupit Xantii. Najezdim max 20 000km, vetsinou po meste, jaky mam zvolit typ motoru? Za rady vsem Xantiakum predem DIKY. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so leden 13, 2007 10:54 pm Předmět: |
|
|
to mi něco připomíná. No asi takhle, já se nakonec rozhod pro X1 2,1TD a nakonec mám X2 1,8i 16V, je to taky drobet o financích. Já dybych na to měl, asi bych šel do HDi, najedu asi jako ty, něco málo přes 20tkm/rok, nákup za litr je sice skoro 1:1 benál:ropa, lae na 100 km je spotřeba drobet jiná a jízdní vlastnosti si myslím, sou srovnatelný. Já teda ropáka nikdy neměl, ale drobet znám TDi z Kokokotáfek, jede to jak benál a žere 2/3 toho co benál. Cos měl předtím, jako před XA? No a na servis to bude hodně podobný....... Držím palec, správně rozhodni. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sasha
Založen: 13.1.2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:05 pm Předmět: |
|
|
mel jsem Vectru 2,0dti , ale po problemech s cerpadlem jsem ji poslal ven z domu...s benzinem nemam zkusenosti, proto se ptam i na benzinovej motor.hlavne na 1,8 . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:11 pm Předmět: |
|
|
no já jak vidíš mám 1,8i 16V a na běžný ježdění je to ouplně v poho. Co se tak řiká, prej je to nelepší volba motoru....ale samo je to věc názoru. NO já sem s tím spokojenej, předtím sem měl BX 1,6 karburátor, rozdíl mi příde tak nad 120km/h, XA zrychluje furt a do kopce neubírá, i dyš je naložená. Myslím, že jezdím celkem svižně, spotřebu mám cca 9 litrů. ééé čet si ten můj odkaz, je tam pár názorů..... NO ale estli si zvyklej na ropu a měl bys na HDi, tak bych to asi tak nechal. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sasha
Založen: 13.1.2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:23 pm Předmět: |
|
|
Nabizi mi jeden manik z Kladna 2,0Hdi,vyrobeno 2/2000 , najeto 135000km , v plny vybave ,tak se na ni asi pojedu podivat.Mimo jine, nevis ,v kolika km se meni rozvodak u Hdi? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Citron
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Kadaň
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:24 pm Předmět: |
|
|
Jak rika klasik: Nafta do kotle, plyn na sporak a benzin do zapalovace.
To jsem zvedav, na co vlastne budem v budoucnu jezdit. Vsechno ma sve pro a proti... Ja mam benzin a asi bych nemenil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:28 pm Předmět: |
|
|
Co to znaměná "maník", překupník bo majitel? Za kolik? Kdy rozvoďák nevím, ale stejně většinou nemáš jistotu, estli ho před tebou někdo měnil, tzn. radši ho po koupi vyměò. No hele zkus zavítat na chat, tam se voběvujou různý kluci, kerý ti poraděj On line, třá takovej MíraCB je taková drobet studnice _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sasha
Založen: 13.1.2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:36 pm Předmět: |
|
|
joo, pryc jsou doby kdy nafta byla jen do kotle ..Dnesni diesly jsou uz trochu jina technika nez, pred 10-13 lety. Ja jezdim uz 13 sezonu na naftu, a az ted mne zklamal OPEL DIESEL PUMPE OPLA UZ NIKDY Ted jsem si na chvilku "presedlal" na benzinovou Primeru, je to zase pohodovejsi a prijemnejsi jizda ..ALEE. Ta spotreba Asi zase zustanu u naftaka.. zvyk je zelezna kosile, aspon u mne.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Citron
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Kadaň
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:39 pm Předmět: |
|
|
Mno ono co se tyce Opelu, tak je to vlastne da se rict nastupce Trabanta. Kdyz se podivas na znak Trabose, tak je to skoro to same jako Opel, jen je Opel trochu hranatejsi, ale to je jen design ve znaku. Kvalita je stejna, jen zmenili material na kasli a tim to opet Opel pokazil... ))) |
|
Návrat nahoru |
|
|
sasha
Založen: 13.1.2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:40 pm Předmět: |
|
|
Je primo od majitele, hral hokej v nemecku, tak si ji dovezl domu pro pritelkyni, ale je to pro ni velka kara .. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:42 pm Předmět: |
|
|
Hm hm, tak to bys moch mít po rozohodování, HDi pro tebe může bejt dobrý pokračování ropnej motourů. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sasha
Založen: 13.1.2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:47 pm Předmět: |
|
|
Doufam, za HDI jsou kvalitni motory , treba jako u VW . Na Xantii se mi libi, ze je to pohodlnej kocar a jeste k tomu za solidni peniz..Tak mi drzte palce pri vyberu.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:56 pm Předmět: |
|
|
No já si myslím, že jo, i dyš na XAclubu najdeš příspěvky s uvařeným ropákem, propálenejma pístama atp., ale není to masovej problém a taky bych řek, že za to dost může uživatel. Samo je HDi náchylnější jak na ropu, tak na zacházení, lae dyš vše dodržíš, myslím, že budeš spokojenej. Palec ti samo držím. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
HDI
Založen: 28.11.2006 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po leden 15, 2007 7:47 pm Předmět: |
|
|
Souhlasím
Naposledy upravil HDI dne čt březen 01, 2007 7:55 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
endy
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 29 Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 2:48 pm Předmět: |
|
|
Øekl bych,že v dnešní době už tolik nezáleží jestli benzín,nebo nafta.Cena paliv srovnatelná.Výhoda nafty=menší spotřeba.Kupní cena ojetého auta benzín-nafta skoro stejná alespoò co se týká Xantií.Výhoda naftových Xantií je ta,že jsou suprově vybaveny.Vždycky jsem měl benzínové motory.Poslední Renault 19.Má najeto 210 000km a jezdí pořád dobře.Žádné opravy na motoru.Chtěl jsem,ale kombika a Xantia je cenově špičková volba.Podle mě se lidi pořád bojí hydrauliky a to snižuje cenu těchto vozů.Nakonec jsem koupil 2.0Hdi rok 11.2000.S oktávkou se to vůbec nedá srovnat.Je to naprosto potichý a nedokážu si představit kolik by oktávka v této výbavě stála.
Výměna všech filtrů+motor.olej přišla i s prací na 1400kč.Teď sem nechal vyměnit radši rozvody.Materiál vyjde na 3700Kč.Je tam započítán i řemen na alternátor.Ceny dílů solidní.Chce to hlavně měnit naftový filtr.Doporučeno každý půlrok.Je pravda,že vstřiky na Hdi jsou choulostivé na jakoukoli nečistotu.V Citroenu mě bylo řečeno,že jeden vstřik na Hdi stojí 23000kč.Tam všechno dělají výměnou.Už jsou,ale servisy kde se vstřiky dají opravit.A ceny těchto oprav budou určitě klesat.Co sem na internetu někde čet,tak jeden repasovaný vstřik přijde na zhruba 3000kč.Nafáka mám poprvé,ale zatím naprostá spokojenost.
Můj opravář má známého,který má na Hdi nalítáno 450 000Km bez zásahu na motoru.
Myslím si,že stačí pravidelná ůdržba a je to bez problému.
Pojistka na toto auto vychází na 3000kč.Pokud si uzavřete pojistku přes internet vyjde vás na 2500Kč na rok.
Takže pro mě je diesel jasná volba.Tímto nechci benzíny vůbec zavrhovat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|