Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: ne únor 08, 2009 2:45 pm Předmět: Nezveda se. |
|
|
Mám aktivu a nechce se mi zvednout. Vyměnil jsem přední regulátor a nepomohlo to. Jako by do něj nešel tlak. Zkoušel jsem na něj tlačit i ručně a vůbec to nereaguje. Jinak v systému tlak je náklonové pistnice se hýbou brzdy brzdí. Nezveda se ani předek ani zadek. Nevím co tomu může být. Dík za radu.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: po únor 09, 2009 7:41 am Předmět: Re: Nezveda se. |
|
|
Zdeněk Švec napsal: | Mám aktivu a nechce se mi zvednout. Vyměnil jsem přední regulátor a nepomohlo to. Jako by do něj nešel tlak. Zkoušel jsem na něj tlačit i ručně a vůbec to nereaguje. Jinak v systému tlak je náklonové pistnice se hýbou brzdy brzdí. Nezveda se ani předek ani zadek. Nevím co tomu může být. Dík za radu.. |
a co vypadnutá táhla? Nereaguje vůbec na nic? Ani když se auto nastaví na servisní polohu? _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: po únor 09, 2009 9:09 am Předmět: |
|
|
Tahlama to není,měl jsem to celé venku nechal jsem regulátor viset na trubkach hýbal jsem s ním a nic to nedělá ani nemá snahu a když zatlačím na regulátor co je pro náklon tak to reaguje tak tlak by tam měl být. A svítí mi kontrolka stop. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: po únor 09, 2009 2:38 pm Předmět: |
|
|
Zdeněk Švec napsal: | Tahlama to není,měl jsem to celé venku nechal jsem regulátor viset na trubkach hýbal jsem s ním a nic to nedělá ani nemá snahu a když zatlačím na regulátor co je pro náklon tak to reaguje tak tlak by tam měl být. A svítí mi kontrolka stop. |
regulátor je co? Myslíš tím korektor? Na tom autě jsou 3. Zkus to dát dohromady, tak jak by to mělo být, vlez pod to a a ti to někdo v kabině zkouší, tahat za tu páku, a pozoruj to. Nic jiného mě prostě nenapadá. Jestli jde tlak do brzd, tak přes bezpečnostní ventil to prolézá. Pokud se i tak auto nezvedá, je problém v korektorech. Jinak nevím. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: po únor 09, 2009 10:47 pm Předmět: |
|
|
Jo myslel jsem tím korektory. Ten náklonový reaguje když na něj zatlačím tak se zvedá buď levá nebo opačně pravá strana. Ten na zvedáni přední nápravy jsem vyměnil a skoušel na něj i tlačit šroubovákem a nemělo to ani snahu nějak reagovat. Vyměnil jsem ho z BX vypadal stejně tak nevím jestli je tam nějaký rozdíl. Jinak to auto asi tak dva roky stalo tak to bylo všechno zarezle,ale mechanicky jsem to všechno vyčistil a promazal. A nevím proč svítí to stop s vykřičníkem. Až budu mít čas tak se na ty korektory ještě podívám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: út únor 10, 2009 12:26 am Předmět: |
|
|
Máš tam dost lhm? Stopka svítí když je tam málo kapaliny, nebo když má nízký tlak. Co se ti vrací vracečkama zpátky do nádrže? Cvaká regulátor tlaku? _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út únor 10, 2009 12:30 am Předmět: |
|
|
To vypadá na zavzdušněnou přívodovou hadici do čerpadla (nejsilnější z nádobky LHM). Zatni zuby a foukni do nádobky při nastartovaném motoru. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: út únor 10, 2009 12:44 am Předmět: |
|
|
Lhm je tam dost. Ten regulátor necvaká nebo možná slabé zvuky občas vydá. Že by tam bylo málo tlaku. Že ale fungují ty náklonové pistnice to je divné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: út únor 10, 2009 8:38 am Předmět: |
|
|
Ja som kupoval auto pred rokom a nedvíhal sa mi zadok auta do "normal" len hore,alebo dolu nič v strednej polohe. Mal som zlomený výškový korektor a tiež mi vravel mechanik ,že to poriadne musel premaza. Aj lutujem ,že som nesledoval čo a kde mazal, aby som ti teraz mohol vysvetli kde presne a hlavne čo mazal nech to ¾ahšie pracuje. Asi v okolí toho koektoru ,fakt nemám ani šajnu hlavne,že mi to odvtedy funguje jak má. Najbližšie tam vlezem s ním ,myslím pod auto do jamy... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
techex
Založen: 3.1.2008 Příspěvky: 30
|
Zaslal: út březen 03, 2009 10:09 pm Předmět: |
|
|
moc nad tím nepřemýšlím- jen mě napadla kravina- není povolený odvzdušnovák na regulátoru ? anebo může chybět kulička. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: st březen 04, 2009 6:52 am Předmět: |
|
|
Ještě jsem neměl čas s tím nic dělat. Dostal jsem radu,že by mohl být zadreny pojišovací ventil. Možné to je když do brzd tlak jde. Ale je k němu špatný přístup takže práce nejmíò na celý den. Tak nevím kdy se k tomu dostanu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: ne duben 12, 2009 9:52 pm Předmět: Nezveda se |
|
|
Tak jsem se k tomu konečně dostal. S tím pojistným ventilem to byla hrozná práce,ještě teď nám z toho ruce samou modřinu. Nakonec jsem zjistil,že je v pořádku. Tak musím pokračovat v hledání. Zdravím... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: út duben 14, 2009 3:55 pm Předmět: Nezveda se |
|
|
Tak jsem se tím dnes zase trápil a připadá mě,že jde do korektorů málo tlaku zadek se má snahu mírně zvedat a předek i když do něj tlačím šroubovákem nic. Nevíte někdo jestli regulátor tlaku má nějak cvakat? Protože tady z něj nic neslyším a u BX bylo zřetelně slyšet,kdy dopouští tlak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: út duben 14, 2009 6:21 pm Předmět: |
|
|
Nemůžeš tam mít někde netěsnost takovou, že se ti většina tlaku odpustí přes vracečky? Prošel si třeba vracečky od elektromagnetických cívek hydractivu? _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: út duben 14, 2009 7:54 pm Předmět: Nezveda se |
|
|
To nevím. Kde jsou ty cívky? To auto dlouho stálo tak je možné že tam bude něco kouslé. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|