Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: út červenec 21, 2009 2:55 pm Předmět: |
|
|
Příští týden na to kouknu ,potom dám vědět.Torek |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: so červenec 25, 2009 5:59 pm Předmět: |
|
|
Cez týždeò mi zvýšilo trocha času tak som sa mrkol na tie dvierka na nádrži. Tiež mi nevyskakoval ten cuplík a tak samozrejme nezamykal. Po kúpe auta som to riešil uzamykate¾ným vekom nádrže ,lebo už vtedy dvierka nefungovali. Práve v tomto vlákne som sa dočítal ako na to, je to fakt brnkačka a to nepatrím medzi žiadnych kutilov.
Auto som dal do max. polohy, odmotoval som podblatník, povolil maticu ktorá drží ten motorček a bolo to vonku. Zistil som ,že konektor bol odpojený a kontakty úplne zaoxidované. Po prečistení a premazaní (WD40) všetko funguje ako má! _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: so červenec 25, 2009 6:56 pm Předmět: |
|
|
Frenk napsal: | Zdravim. Mozna exisuje vice provedeni zamku. Ja mam zamek s elektromotorkem. Tam se moc odstrcit neda. Rozebrat se da taky. Frenk |
Všechny Xantie měly z výroby zamykání dvířek nádrže na centrál. Zámek s elektromotorkem je tedy v každé. Posunout to jde, jen ho musíš přemoct, může to jít ztuha, není tam moc ideální přístup, ale jde to. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: so červenec 25, 2009 8:43 pm Předmět: |
|
|
Všechny to nemají _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: ne červenec 26, 2009 9:52 am Předmět: |
|
|
To nevím, já Xantii bez centrálního zamykání zatím nepotkal. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne červenec 26, 2009 9:27 pm Předmět: |
|
|
pucholt napsal: | To nevím, já Xantii bez centrálního zamykání zatím nepotkal. |
Všechny mají centrál ale ne všechny mají i centální zamykání nádrže. Mají zátku se zámkem na originál klíč . _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: po červenec 27, 2009 8:06 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Všechny mají centrál ale ne všechny mají i centrální zamykání nádrže. Mají zátku se zámkem na originál klíč . |
Presne tak _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: st červenec 29, 2009 6:26 pm Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | pucholt napsal: | To nevím, já Xantii bez centrálního zamykání zatím nepotkal. |
Všechny mají centrál ale ne všechny mají i centální zamykání nádrže. Mají zátku se zámkem na originál klíč . |
Takovou Xantii jsem ještě nikde nepotkal. Ale je to možné, nejspíš záleží na zemi původu - tedy odkud byla dovezena. Detailní požadavky na auta si určuje dovozce pro ten který stát. Vpodstatě dovozce určuje "základní" typy výbav, jejich rozčlenění a přirozeně i motorizace vyráběné a dovážené do jeho státu.
Například pro Německo měly všechny Xantie i v základní výbavě posilovače řízení a tuším že i ABS. V některých státech se ale prodávaly i bez posilovače. Xantia se vyráběla i s originál plynem ale k nám se nedovážela, Citroen ČR, tyhle auta z nějakého důvodu nechtěl... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 7:03 pm Předmět: |
|
|
Ahoj hoši tak jsem to udělal jal se výše píše .Motorek jsem vynontoval z vozu vem ,odvrtal jsem dva otvory a rorddělal .motorek točíl,tak jsem to vyčistil trošku promázl sešrouboval a namontoval zpět.Chodilo to asi dva dny a potom pět jen někdy.Prostě to vynechává ,asi to bude vyběhaný ,i když jsem na tom nic špatnýho nezhledál.kontakty se zdály být dobré ,přesto jsem je prostříkl kontaktolem.Díky všem za rady a asi se poohlídnu po jiném.Torek |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 7:19 pm Předmět: |
|
|
Hm, to je divný. Nemáš tam někde nalomený drát? Pokud nebyly poškozené zuby nebo šnek co je vevnitř motorku, tak by to mělo bezpečně běhat. Jedině - jestli tam nemáš studený spoj... Když tak zkus na to ještě juknout... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 9:46 pm Předmět: |
|
|
Taky hodně záleží na tom, aby ten zamykací čep šel do dvířek volně a ne aby do nich narážel, pokud můžeš tak skoukni usazení dvířek. Jde s nima po povolení 3 šroubků T20 hýbat. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: st srpen 05, 2009 4:42 pm Předmět: |
|
|
Ahoj ,tak jsem koupil novej ,a stál asi 600korun v sobotu to tam dám a uvidí se co stím.
Skoušel jsem to i při otevřených dvířkách a vyneczávalo to ,tejdě je to stále zamčené.ale když jsem to měl venku tak to při prvním pokusu taky nešlo po připojení na aku. pal jo a pak ne.Torek
Já se s toho zblázním |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: čt srpen 06, 2009 3:33 pm Předmět: |
|
|
Takjsem to do soboty nevydržel a včera jsem to tam namontoval a běhá to bez jediný chyby.Za 600kč a mám klid,uzamykací víčko na klíč stojí 480Kč,nejní to velkej rozdíl,všem vám moc díky za rady a náměty.Jen jednu připomínku mám ,když to zůstane bloklý a nejde to otevřít tak stačí ostrej nožík který se prostrčí do mezery a ostřím se zatllačí na tu tyčinku a šoupne se na tu stranu jak má otevřít ,jde to dobře.Nejní potřeba ani nic řezat jak to taky zaznělo.tak všem ještě jednou díky.Torek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: po leden 04, 2010 8:19 am Předmět: |
|
|
Současné záporné teploty přispěly k nefunkčnosti zámky víka nádrže, což jsem zjistil až u pumpy s prázdnou nádrží. Pomocí tohoto tématu jsem následně gynekologickým chvatem v útrobách podběhu zámek otevřel a nádrž nacpal benzínem co to šlo. Jak jsem předpokládal, zámek i po prostříkání čističem a WDčkem (víc jsem bez garáže v tomhle nečase nezvládl) opět stávkuje. Ale už vím co s tím. Díky všem za výše uvedené rady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|