Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
trenccan777
Založen: 17.8.2009 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 9:44 am Předmět: problem s cvakanim |
|
|
zdravim mam auto cca 3 mesiace a z motoru sa ozyvaju po nastartovani take cvakave zvuky...pokial mam auto uplne na najvyssej urovni zdvihnute tak cvakannie je vo vacsom intervale a ked ho mam dole cvaka menej....neviem co to je a ci sa s tym mam znepokojovat dakujem za vsetky rady |
|
Návrat nahoru |
|
|
markusantonius
Založen: 5.5.2009 Příspěvky: 13
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 9:54 am Předmět: |
|
|
To je podle me hydraulicky regulator tlaku. kdyz otocis volantem, nebo zabrzdis, tak by to melo na chvili prestat, pokud mas jednovyvodove cerpadlo. Cvakat to ma, to neni zavada. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dzejpi
Založen: 13.3.2007 Příspěvky: 89
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 10:01 am Předmět: |
|
|
Nepíšeš co máš za typ, dej si to do podpisu, ale pokud ti to cvaká hodně často, v řádech několika vteřin, tak máš pravděpodobně problém s centrální koulí. Buď má malej tlak, nebo je dokonce ruplá. Doporučoval bych jednoznačně kontrolu tlaku ve všech koulích a případnej dofuk či výměnu. _________________ Citroen Xantia 2, 1.8 16V, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
trenccan777
Založen: 17.8.2009 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 10:19 am Předmět: |
|
|
dzejpi napsal: | Nepíšeš co máš za typ, dej si to do podpisu, ale pokud ti to cvaká hodně často, v řádech několika vteřin, tak máš pravděpodobně problém s centrální koulí. Buď má malej tlak, nebo je dokonce ruplá. Doporučoval bych jednoznačně kontrolu tlaku ve všech koulích a případnej dofuk či výměnu. |
2.0HDI 88kW 1999 _________________ 2.0 HDI 88kW ,1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 1:37 pm Předmět: |
|
|
Jak píše Dzejpi bude to regulátor tlaku, dofouknout popř. vyměnit koule, pak by to mělo cvaknout jen občas tak 1 za cca 40 s. Když cvaká moc tak by mohl jít za chvíli do háje. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
trenccan777
Založen: 17.8.2009 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 4:48 pm Předmět: |
|
|
Kaspřik napsal: | Jak píše Dzejpi bude to regulátor tlaku, dofouknout popř. vyměnit koule, pak by to mělo cvaknout jen občas tak 1 za cca 40 s. Když cvaká moc tak by mohl jít za chvíli do háje. |
dik a kolko to prosim ta vyjde take dofuknutie?? a to mi spravia asi len v citroene vsak? _________________ 2.0 HDI 88kW ,1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 5:03 pm Předmět: |
|
|
Nepíšeš odkuď jsi, jinak dofuk dělá a to naprosto špičkově pan Milan Haluza v Brně, kontakt najdeš v sekci Dobré servisy třeba tady http://www.xantiaclub.cz/forum/viewforum.php?f=4 nebo pohledej zde na foru třeba tady http://www.xantiaclub.cz/forum/viewforum.php?f=12. Jinak dofuk a kontrola není drahá. Samozřejmě se nedělá jen v origo Citroenu, ale i v jiných servisech zaměřených na hydrauliku. V origu. servisu Citroen si myslím že dofuk snad ani nedělají a rovnou mění kouly za kouly. V neoriginálním servisu Citroen nová koule stojí cca 1.000,-kč dofuk bude tak za cca 300,-Kč. plus práce a LHM. čus. Jo a origo servis Citroen bude tak dvojnásobně drahej tj. koule cca 2.000,-kč, LHM cca 300,-Kč za litr a práce tak 600-800,-Kč na hodinu. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
|
Návrat nahoru |
|
|
trenccan777
Založen: 17.8.2009 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 5:15 pm Předmět: |
|
|
z trencina a keby to neham tak co sa moze stat ? ked praskne gula auto je uplne nepojazdne? _________________ 2.0 HDI 88kW ,1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
trenccan777
Založen: 17.8.2009 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 5:16 pm Předmět: |
|
|
pretoze zdvihanie je v poriadku....drzi ....rovnomerne...tak neviem ci este nepockat _________________ 2.0 HDI 88kW ,1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 5:30 pm Předmět: |
|
|
když s tím budeš jezdit a praskne koule/membána/ tak to je pojízdné, ale neskutečně tvrdé pérování. Pak ty koule co by šli ještě dofouknout tak v nich prdne membrána a zalije se ti to LHM kapalinou a můžeš je vyhodit nebo klesne tlak pod určitou úroveò a už to taky nejde pak dofouknout. No a co je ještě horší tak ti odejde ten regulátor tlaku, jelikož je hodně namáhanej aby udržel tlak v systému a pořád spíná. Jinak pohledej tady někde na fóru, protože bratia ze Slovače tuším zde psali kam to vozej na kontrolu. Osobně si myslím že by jsi se měl vejít do 5.000,-Kč a to i když máš zřejmě Hydr. II t.j. 8 koulí. Pak zkus ještě tyto stránky http://www.citroeny.cz/forum/index.php. P.S. Snad mě admin. za poskytnutí těchto stránek nedá ban. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
trenccan777
Založen: 17.8.2009 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 6:04 pm Předmět: |
|
|
Kaspřik napsal: | když s tím budeš jezdit a praskne koule/membána/ tak to je pojízdné, ale neskutečně tvrdé pérování. Pak ty koule co by šli ještě dofouknout tak v nich prdne membrána a zalije se ti to LHM kapalinou a můžeš je vyhodit nebo klesne tlak pod určitou úroveò a už to taky nejde pak dofouknout. No a co je ještě horší tak ti odejde ten regulátor tlaku, jelikož je hodně namáhanej aby udržel tlak v systému a pořád spíná. Jinak pohledej tady někde na fóru, protože bratia ze Slovače tuším zde psali kam to vozej na kontrolu. Osobně si myslím že by jsi se měl vejít do 5.000,-Kč a to i když máš zřejmě Hydr. II t.j. 8 koulí. Pak zkus ještě tyto stránky http://www.citroeny.cz/forum/index.php. P.S. Snad mě admin. za poskytnutí těchto stránek nedá ban. |
mimochodom mam presne ten typ auto co ty.....no uvidim dik za rady bude mi to muset este par kilometrov vydrzat....odkedy mam to auto tak som s tym cvakanim najazdil 2000km a stale to cvaka rovnako tak to hadam este vydrzi mimochodom jak casto sa dofukavaju tie gule...pretoze ja mam najazdenych 230000km ..je mozne ze neboli dofukovane ani raz? _________________ 2.0 HDI 88kW ,1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
judomiro
Založen: 15.5.2008 Příspěvky: 141
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 7:15 pm Předmět: |
|
|
Ja som zo ZA a chodim tu u nas k jednemu panovi. Robi len citrony a je dobry.....dofuk jednej gule cca 14€ ...gule podla informacii od neho je dobre dofuknut kazde 2 roky alebo ak ti to cvaka moc casto......mne to cvaka teraz tak raz za 20sek....ked mas auto v servisnej polohe tak to cvaka rychlejsie.... _________________ X1 1,8 8V r.v. 93 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 10:25 pm Předmět: |
|
|
a je dobry.....dofuk jednej gule cca 14€ Tak to je opravdu dobrý _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
judomiro
Založen: 15.5.2008 Příspěvky: 141
|
Zaslal: st srpen 19, 2009 4:31 pm Předmět: |
|
|
ako to je vela pre teba????? cca 400sk je na jednu vela??? ja som platil za cele auto so vsetkym do 2000Sk este kedysi... _________________ X1 1,8 8V r.v. 93 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|