Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: pá srpen 21, 2009 4:58 pm Předmět: kolísání volnoběhu |
|
|
ahoj chlapci,chci se zeptat jestli děravej výfuk má vliv na kolísání volnoběhu a ztrátu výkonu jako když tě to drží za zadek. Totiž to začalo cukat chvílema při sundání nohy z plynu . Otáčky padají dolů a nahoru asi v rozmezí od 0-1000ot/min.Díky Torek
1.8i 8V rv 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: pá srpen 21, 2009 9:58 pm Předmět: |
|
|
Ano, vliv by to mohlo mít. Na výkon určitě... |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá srpen 21, 2009 10:07 pm Předmět: |
|
|
Nerozumím tomu,ale dle mě záleží kde je hlavně ta netěsnost,to jsi měl napsat.Protože tak markantní vliv na točky,by snad mohla mít prasklina či netěsnost jedině někde na "parohu"-tj. přímo ve svodu za motorem,či ještě před lambdou,nebo přímo u ní.Netěsnost klasicky na zadním dílu,či prostředním nemůže mít vliv na točky.
Když tak se nechám s úctou opravit... _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: so srpen 22, 2009 11:28 am Předmět: |
|
|
Ahoj uchází to hned za katalizátorem potom u tý trubky spojovací a ve prostředním díle, celkem to utíká na 4 místech. Koncovej díl je novej je dobrej.Co skusit ještě svíce?,ale není na nich moc asi 8000km.
Torek |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: so srpen 22, 2009 2:02 pm Předmět: |
|
|
Jaké máš vstřikování? MM, nebo Bosch? Pokud Bosch, může být problém v EGR ventilu. Taky bych se zaměřil na kabely ke svíčkám a svíce. Vždy je lepší začít tím nejjednodušším... _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: so srpen 22, 2009 4:45 pm Předmět: |
|
|
Ahoj mám Bosch a co je ten ventil? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: so srpen 22, 2009 5:56 pm Předmět: |
|
|
Torek napsal: | Ahoj mám Bosch a co je ten ventil EGR ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: so srpen 22, 2009 6:36 pm Předmět: |
|
|
Je to ventil, který otvíráním klapky řídí průtok vzduchu do sání přu volnoběhu, kdy je uzavřena škrtící klapka. Magneti Mareli (MM) používá krokový motorek, Bosch užívá ventil. Je to válešek, do kterého jdou dvě hadice a 4 pinový? konektor. Pošlu ti PM obrázek. _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: ne srpen 23, 2009 5:37 am Předmět: |
|
|
AJM napsal: | Jaké máš vstřikování? MM, nebo Bosch? Pokud Bosch, může být problém v EGR ventilu. Taky bych se zaměřil na kabely ke svíčkám a svíce. Vždy je lepší začít tím nejjednodušším... |
Zdravim. Reaguji na dalsi vyvoj tohoto prispevku. EGR je ventil na primichavani vyfukovych plynu zpet do sani (Exhaust gas recirculation, recirkulace spalin) a u benzinovych motoru se nepouziva. Pouziva se treba termin ISCV (Idle speed control valve, ventil rizeni otacek volnobehu). To jen abychom predesli nedorozumeni . Jestli se nemylim, mas LPG. Tohle se deje jen pri rezimu na benzin? Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: ne srpen 23, 2009 5:01 pm Předmět: |
|
|
Ahoj Frenku,jo jo mám LPG,ony otáčky začali kolísat znenadání po celou dobu to chodilo dobře a tejdě asi týden otáčky kolísají od 0 do 1000/min. Někdy to i chcípne./Po nastartování se vyhoupnou na 1100 a drží a pak po ohřátí začnou kolísat jak benzin tak LPG Při jízdě z kopce po uvolnění pedálu plynu auto začne pocukávat.Ještě mě napadlo jestli to taky nemůže delat to ,že jsem měl asi 4dny odpojenou baterku,proto že před tím to nedělalo.Torek
Jo a děje se to i při provozu na benzin i LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 8:37 pm Předmět: |
|
|
Zdravim. Odhaduji to na vadny snimac teploty chladici vody. Po ohrati motoru je smes stale bohata a motor se uchlastava. Mas moznost to nekde diagnostikovat nebo zmerit hodnotu snimace? Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 7:59 am Předmět: |
|
|
Frenk má pravdu,akorát na ten snímač teploty - zelenej - je strašnej přístup.Ještě do volnoběhu hodně kecá lambda.Alespoò můj případ.Zkus ji odpojit a uvidíš. _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 11:48 am Předmět: |
|
|
Ahoj ,Lamdasonda je nová,spíše bych se také přikláněl k čidlu chladící vody,ale kde ho hledat?vím také se o tom tady psalo prý někde ze zadu na motoru,ale moc to neumim hledat .Díky Torek |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 12:18 pm Předmět: |
|
|
O tomhle tu ale fakt už bylo popsáno mraky a kdyby jen to,vždy se stačí jen a pouze podívat na rubriku všechny články!Torku to je ale ostuda máš to tu jak na dlani:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004110701
Jinak naopak přístup je tu ideální,nevím kde víc po ruce by to čidlo ještě mělo být
Škoda,že jsi hned neuvedl detaily závady Torku,to vypadá opravdu na čidlo,jen chyběl přesnější popis poruchy..Jen bych k opravě dodal bacha na ten vypoušák na chladiči,je z plastu a rád se láme,pokud ti to nepůjde odpustit,či jinak vycucnout,když budeš rychlý a chladička nenatlakovaná dá se to vyměnit i bez vypouštění,jen si tam dát např.nějakou rozřízlou petku+hadr apod,aby to co vyteklo chcalo trochu usměrněně. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 3:18 pm Předmět: |
|
|
no ahoj a moc díky ,vím člověk je tvor nedokonalý a dělá chyby ,je to dobrej návod jen se ještě zeptám protože tomu moc nerozumím je to to samé i u motoru 1.8i 8v rv 1994-5 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|