Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
srnec
Založen: 10.11.2009 Příspěvky: 43
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 5:26 pm Předmět: |
|
|
jak se dostanu k tomu kloubku na promazání?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 5:57 pm Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | A je to tady, když vám člověk radí: dávejte LHM jen Total tak se najde spousta oponentů.......jak jim to krásně fachčí, jistě že v létě. |
No vidíš,a proto máme všude po proplachu a TOTAL,kloubky namazaný,a přesto neservíme _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
jaXmi
Založen: 27.11.2009 Příspěvky: 8 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 7:06 pm Předmět: |
|
|
Mám obavu že jsem na tom úplně stejně... teda mě volantem včera při těch -15° točit šlo, ale hrozně trhaně a jen velkou silou... kloubek mám taky promazaný... _________________ Citroën Xantia Berline, 1,8 16V, rok 96. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bartali
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 135
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 8:06 pm Předmět: |
|
|
Servo u obou xantii mi zatuhlo také (tím myslím že je nefunkční někdy par minut někdy i 15 minut ) , je to prostě bud vychozená posilovací pístnice a nebo rozdělovač tlaku nebo jak se tomu říká nevím je to prostě ten baznecht co je na řízení napojený na trubky od čerpadla nebo kostky záleží na systému co máte . Dá se překroužkovat ten rozdělovač tlaku ovšem žeprý , těžko říct jestli to pomůže na sto procent , pomůže to určitě ale asi to už nemusí být vždy uplně OK tzn stoprocentní funkčnost např e jde více ztuha než dříve apod. Nicméně v citroenu prodávají sadu na překroužkováíní řízení. Ale zeptejte se PaM ten o tom ví nejvíce |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: út prosinec 22, 2009 3:36 pm Předmět: |
|
|
Mne stuhlo riadenie po celodennej bezproblémovej jazde na jeseò za dažďa. Odstavil som auto a po opätovnom naštartovaní mi strašne začal píska remeò asi tou vodou sa prešmykoval a riadenie úplne stuhlo. Pod¾a mòa je to servom aj v týchto mrazoch. Inak ponaštartovaní v týchto mrazoch riadenie pekne šlo ,aj za studena s malým odporom. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kirkiz
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 223
|
Zaslal: út prosinec 22, 2009 3:41 pm Předmět: |
|
|
Nemažu kolubek, LHM mám takovou která tam byla když jsem to koupil a nikdy žádnej problém že by šlo těžko řízení, nebo že by škubalo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út prosinec 22, 2009 4:25 pm Předmět: |
|
|
No Kiki,tak to máš štěstí,když tě nic nepálí neřešíš to,tj normální,ale ty problémy si kluci tady jen tak z nudy nevymýšlejí-nic ve zlém
Každý napíše své zkušenosti,protože si myslím,že není vždy jen jedno řešení obecně platné pro všechny auta-nebo konkrétně xantie(a o to doufám snad pořád na tomto foru jde..) _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 10:44 pm Předmět: Re: SERVO a ZIMA |
|
|
vikicv napsal: | kizby napsal: | Ahoj lidičky, potřebuju radu, kterou jsem tady nenašel, ale možná že jen blbě hledám tak se omlouvám. Ted jak začaly mrazy tak po nastartování auta se mi hydraulika normálně zvedne, sice to trvá dele než když je teplo, ale to je asi normální. Problém mám pouze s řízením, je tuhé a sekavé jak kdyby servo chvílema vůbec nešlo. zhruba ale po ujetí pár km, nebo spíše po 5 minutách je vše zase v normálu a servo chodí jak má. Co vy na to? Normální to asi nebude, že? Díky všem za rady a omlouvám se pokud se to tu už řešilo. |
Mám aktuálně stejný problém. Navíc někdy během jízdy, kdy už to šlo v pohodě, to ztuhne cca na 5min a pak to zas přestane.....
Nevím, netroufnu si říct, že za to můžou mrazy.... počkám až přestane mrznout a zjistím jak se to bude chovat dál. |
Mráz pryč, problémy pryč ..... alespoò to tak vypadá. LHM kapalina vyměněná před 2 roky (cca 50 tis.km), ale bez proplachu. V Holetíně mi v té době řekli, že proplach nedoporučují....
Postupem času jsem dospěl k opačnému názoru, proplachovat a mech. pročistit, co lze....pak teprv nalít novou LHM.....
Ale to je zas na dlouhý flamewar. Øešilo se to tu mnohokrát. _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
bartali
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 135
|
Zaslal: ne leden 03, 2010 11:17 pm Předmět: |
|
|
TAKŽE PÁNOVÉ překroužkoval jsem rozdělovač u obou xantíí a mohu řící že paradoxně u XANTIA ACTIVA to pomohlo nooo ty VOLE tak to neposilovalo ani když jsem to koupil pře 60 tisíci km a to ted má najeto 260 litrů. A u druhé XANTI 1.9TD hydroactiv to pomohlo částečně ta má ale podstatně více najeto min 400000 a podezřívám bud čerpadlo nebo posilovací pístnice. U XANTIE ACTIVA je LHM stará dva roky a na ní najeto cca 60 tisíc čili plánuji výměnu a u druhé XANTIE TD nevím. U ACTIVI to pomohlo na sto pro ani v mínus pod pár stupnu už to neblbne, u TD to pomohlo tak že aspon posiluju po cca 30 vteřinách až se zvedne zadek a to je to proč si myslím že je v háji čerpadlo nebo posilovací pístnice, ale pomohlo protože před tím jsem posiloval částečně po cca 5 minutách a plně po cca 15 minutách.
PS: jinak obě xantie už posilují lehce proplach nedávám jako proplach použvám levnou LHM a konkrétně posilovač to je asi nanic to je holt prutokač u obou jsem nenalezl v rozdělovači bordel bahínko atd prostě tam není kde bz se to uchytlo tím to určitě není že by se rodzělovač přicpal. U obou rozdělovačů byly kroužky už ale sjeté provozem takže se není co divit že jaksi propouštěli mezi okruhy (resp TD) a do přepadu (ACTIVA) tot můj report mějte se a at vám to jde líp od ruky než mě je to vopruz to přetěsněnéí dělat a zvláště na ACTIVE - pošušnáníčko prvního stupně NAHOVNO tot vše HAWK |
|
Návrat nahoru |
|
|
qwerz
Založen: 2.2.2009 Příspěvky: 17 Bydliště: JM
|
Zaslal: út leden 05, 2010 6:35 pm Předmět: |
|
|
Mě to pro jistotu při -15 nestartuje vůbec...takže sem neměl možnost vyzkoušet chování serva.. Ale při -9 to trochu ztuha jde..to jo. _________________ No ty koki :c)....(Xantia X2 Break, 99', 2.0HDi) |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: čt leden 07, 2010 11:19 am Předmět: |
|
|
a to sa ti zdá normálne?
To by som mohol svoju XA takmer na celú zimu odstavi _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jájinka
Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 5 Bydliště: Rychvald
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 12:25 pm Předmět: |
|
|
Pánové, moje první Xantuška (2,1 TD) baštila jen LHM Castrol a po tři zimy jsem točila s volantem malíčkem . Pak mě jeden šikula "sestřelil" . Druhý Xanák (2,0HDi) šel ihned po koupi "do parády".
Tentokrát, podle názoru druhých dostala LHM Total (na jaře O9) a už třetí den né a né otočit volant malíčkem . A to bylo dnes jen -8°C... Mrazy před svátky bylo všechno v pohodě . Tak nevím...promazat, překroužkovat... ale určitě "vydža ".
Jinak startujeme celkem bez problémů _________________ NAS NÌDOGÓÒAT!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
qwerz
Založen: 2.2.2009 Příspěvky: 17 Bydliště: JM
|
Zaslal: ne leden 10, 2010 8:55 pm Předmět: |
|
|
No..už asi vim proc to nestartuje... Sem se konecne dostal ke znamimu do garage a tam jsem se hned vrhnul na zhavice...mel jsem tuseni, ze bude 1 spatnej...ale prekvapilo me ze jsou spatny vsecky 4. Takze na to, ze ani jeden zhavic nezhavi, tak je celkem dobry, kdyz rano startuju bez problemu i za mrazu..teda jen do -9.. Uz jsou objednany...snad se behem tydne dostanu opet do garage _________________ No ty koki :c)....(Xantia X2 Break, 99', 2.0HDi) |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: po leden 11, 2010 1:52 pm Předmět: |
|
|
No ak by ti odišli všetky žhaviče tak nenaštartuješ ani v lete nie to ešte pri mrazoch ako píšeš. Mal si ich ako sa vraví "polomrtve" čiže nežhavili do dokonca. ¡Ja som menil žhaviče na jeseò a to ešte nemrzlo a chytalo to na 3-4 pretočenie motora. Menil som všetky štyri iba jeden bol poškodený , a teraz za studena na jedno pretočenie naskočí a môže by mínus bárs ko¾ko. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po leden 11, 2010 9:53 pm Předmět: |
|
|
HDi není TD,HDi chytá bez žhavení do cca -10 stupnů, v pohodě,je to přímovstřik,kdežto komůrkové TD žhavit musí,jinak nechytnou. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
|