Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Xantie 222
Založen: 3.1.2010 Příspěvky: 16
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: čt leden 07, 2010 7:09 am Předmět: |
|
|
ne nestoji euroII = 3000 _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: čt leden 07, 2010 9:08 am Předmět: |
|
|
NE.Za přepis platíš jen a pouze 800kč (přesnou sumu si nepamatuji) ,potom ještě ,respektive před přepisem ještě za evidenční kontrolu.Jinak to co myslíš těch 10000 ,5000, a 3000kč jsou ekologické poplatky dle plnění emisních norem dle Euro ,jež jsou určeny :"Na podporu sběru a využití autovraků."-opsáno z TP.
Jinak pokud v techničáku není nic napsáno,tak platíš max tj desettisíc i kdyby plnilo třeba euro 4!!! _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt leden 07, 2010 8:57 pm Předmět: |
|
|
kapitán napsal: | Jinak pokud v techničáku není nic napsáno,tak platíš max tj desettisíc i kdyby plnilo třeba euro 4!!! |
Si nemyslím. Bez euro = 10000,- euro1 = 5000,- euro2 = 3000 euro3 a víc = grátis. S tím, že se tento poplatek platí jednou za životnost auta _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: čt leden 07, 2010 9:21 pm Předmět: |
|
|
To Roliva-já píšu ,že se bude platit poplatek desettisíc pokud v TP není zápis.Toto mi řekli přímo na DI (říkám to postaru i když to již jmenuje jinak)
Jink existuje možnost dodatečného zápisu ale je to asi za 2000kč,s tím že to jde po internetu.(řešilo se to na peugeot-clubu a tuším i na BX-com) _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt leden 07, 2010 9:37 pm Předmět: |
|
|
To kapitán, možná jsi to jen nepochopil, bez urážky http://www.hybrid.cz/clanky/ekologicka-dan-aneb-registrace-vozidla-v-roce-2009
Sice je to pro rok 2009, ale platí to pořád. Největší blbost je, že i za euro4 by měl kdosi bez jakéhosi zápisu v TP platit desatero
Možná máš na mysli tohle - je to citace z článku v odkazu:
Pomineme-li tedy situaci, že je v technickém průkazu úroveò normy EURO uvedena, mohou nastat další dva případy.
Tím nejčastějším bude zřejmě přítomnost konkrétního emisního předpisu EHK/OSN (např. "83.01C") nebo emisní směrnice EHS/ES (např. "94/12").
Méně častý bude případ, kdy v technickém průkazu nebude ani emisní předpis či směrnice. Tehdy se automaticky předpokládá, že vozidlo nesplòuje požadovanou normu EURO a pokud žadatel neprokáže opak zaplatí nejvyšší sazbu, tedy 10 000 korun.
Jak je psáno, méně častý případ
To se bude týkat tak trabantů, žigulů, moskválů a škodáren asi _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 9:52 am Předmět: |
|
|
Já to pochopil,psal jsem o tomto případu viz Tvoje citace :
"Méně častý bude případ, kdy v technickém průkazu nebude ani emisní předpis či směrnice. Tehdy se automaticky předpokládá, že vozidlo nesplòuje požadovanou normu EURO a pokud žadatel neprokáže opak zaplatí nejvyšší sazbu, tedy 10 000 korun." _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 12:35 pm Předmět: |
|
|
kapitán napsal: |
Jinak pokud v techničáku není nic napsáno,tak platíš max tj desettisíc i kdyby plnilo třeba euro 4!!! |
Registraci vozidla vyrobeného před rokem 1999 zatíží poplatek 3 - 10 tisíc korun.
tak že, podle tohoto, když budeš mít auto r.v. 2000 a v techničáku ani čárku o emisích, tak nic neplatíš
Na které vozy se poplatek vztahuje?
Zjednodušeně lze konstatovat, že na osobní a lehká užitková vozidla do 3,5 t (M1 a N1) vyrobené roku 1998 a starší.
mám Bx r.v. 1987 a plní euro1 v techničáku je 83.02 B _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 12:48 pm Předmět: |
|
|
Moje Xa třeba v techničáku nemá napsanou žádnou emisní normu ani směrnici a při dlaším prodeji by kupující vysolil deset. A nebo by vysolil další cca 3000 korun, kdyby si to nechal ověřit.
To se dělá tak, že zajede na STK, ti pošlou VIN kód na Dekru do Prahy a za deset minut přijde list, se kterým pak zajdeš na úřad, kde Ti to zapíšou. No prostě šílená byrokracie. Stejně je tahle zasraná ekologická daò úplně k ničemu a jen ztěžuje lidem život. Když někdo jezdí ve vykodrcaný Š120 a na jiné novější auto nemá (nebo jej z nějakého důvodu nechce), tak co s ním? Dojezdit jej na šrot, protože jej nebude moci prodat? A to nemluvím o tom, že pokud se tato auta budou likvidovat (což je účelem), tak co potom veterány? Ekoteroristi jsou zhouba a tak by se s nimi mělo i nakládat... _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 1:26 pm Předmět: |
|
|
nevim proč s tim delate takovou vedu za valnou vetsinu xantii se plati 3tacy... kupoval sem nedavno 2,0 16V rok 2000 ale jen s jednou lambda sondou tzn Euro2. Ale Dělaly se ty same ročníky i s dvouma lambdasondama a ty už maj euro3 a eko polatek gratis... nejhuř na tom bude asi 1,9d ale tu jsem nemel tak nevim... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reki
Založen: 7.10.2009 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha-Nusle
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 1:50 pm Předmět: |
|
|
jop, moje v zari kupovana za 3kkc, Xantiaku222 kup si taky ropacka v Toledu se nepohoupes _________________ 2.1 TD BREAK, r.v. 96 - Xena |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá leden 08, 2010 11:43 pm Předmět: |
|
|
PaM napsal: |
Registraci vozidla vyrobeného před rokem 1999 zatíží poplatek 3 - 10 tisíc korun. |
vyrobené roku 1998 a starší. kachna.
Ve skutečnosti je však rozhodující úroveò normy _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PavelX2
Založen: 26.11.2009 Příspěvky: 172 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so leden 09, 2010 1:05 am Předmět: |
|
|
Přesně tak , moje auto má euro 2 ( 1999 ) . Předchozí , Citroen Saxo 1.5D r.v.1996 má taky euro 2 . . . _________________ X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: so leden 09, 2010 8:23 am Předmět: Přepis |
|
|
Xantia r.v.2000. Vozidlo je homologováno podle předpisu OSN-EHK nebo směrnice EU č. 96/69 poplatek 3000kč |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so leden 09, 2010 11:35 am Předmět: |
|
|
Pepo ano, máš pravdu, je to boredel, každej pisálek na netu si píše svoje doměnky a kdo se v tom má vyznat ...
tady je ke stažení METODICKÝ pokyn ...
http://www.brandysko.cz/data/File/5242.doc
http://mesta.obce.cz/mool-vol/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=10716&id_dokumenty=1918
výòatek ...
. V případě, že žadatel o první registraci či přeregistraci se domnívá, že vozidlo i přes absenci zápisu plní určitou mezní hodnotu emisí a může tuto skutečnost věrohodně prokázat, tak na základě doložené žádosti provede úřad zápis tohoto plnění do Technického průkazu či Osvědčení o registraci vozidla
- existují zápisy typu „vozidlo je homologováno dle emisního předpisu 93/59/EHS, ale plní EURO 2“ – v tomto případě je vybírán poplatek za mezní hodnotu emisí EURO 2, protože zákon hovoří o plnění (směrnice 93/59/EHS je pouze EURO 1),
- za věrohodné prokázání plnění mezní hodnoty emisí, resp. plnění konkrétního emisního předpisu či směrnice se považuje vyjádření výrobce či akreditovaného zástupce výrobce, vyjádření společnosti DEKRA Automobil a.s. na základě databáze německých národních schválení KBA (vzor vyjádření též v příloze) pouze v případě, že tento údaj výrobci vozidla není znám měřením v pověřené zkušebně.
- tabulka v příloze pro zjištění mezní hodnoty emisí pro všechny emisní předpisy a směrnice je přílohou této metodiky, je rozdělena na 4 části, a to podle druhu spalování tj. pro zážehové motory (palivo benzín, LPG, CNG) a motory vznětové (palivo nafta či bionafta) a pak dle kategorie tj. M1 (osobní) a N1 (nákladní). Upozoròujeme, že především u osobních vozidel je nutno pozorně tuto tabulku aplikovat, protože u obou přechodů tj. neplní žádný předpis a EURO 1 a EURO 1-2, stejná směrnice může spadat do dvou mezních hodnot emisí a ke konkrétnímu zařazení jsou nutné další parametry vozidla (obsaditelnost, celková hmotnost). _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|