Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
yoshimato
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 27 Bydliště: Piestany
|
Zaslal: čt prosinec 28, 2006 12:53 pm Předmět: Napnutie remena hydr. čerpadla |
|
|
Zdravím páni, neviete mi prosím poradi, či na klinovom remeni či vlastne remeni, ktorý naháòa alternátor a klímu a hydraulické čerpadlo je nejaká možnos ako nastavi jeho napnutie, alebo sa to deje automaticky? Lebo prešmykuje, a keď ho konečne rukou rozbehneme, tak aj tak ručí akoby tam niektoré ložisko na kladkách odpochodovalo. Nerobí to síce mne,tak neviem o tom viac, ale kamošovovi a ten má to čo ja X1 1.9 TD/97 Break. Díky za každú radu. _________________ Xantia Break X1 1.9 Td/97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LHM
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 61 Bydliště: SLANÝ
|
Zaslal: čt prosinec 28, 2006 1:17 pm Předmět: |
|
|
Zdar podle toho co popisuješ tak to jsem měl taky a dělala to dynamická kladka ( je pod hydr. čerpadlem a za běhu motoru se pohybuje a zachytává vibrace )u které začlo odcházet ložisko které dělalo rámus a navíc se ta kladka vyosila a řemen sjel a špatně nabíhal na řemenici hydr.čerpadla . Když jsem sundal pr.př.kolo tak jsou tam vidět ty kladky a vjedné z nich je šroub ( imbus ),kterej když povolíš tak se ta kladka dá posunout a našponuje řemen . Nová kladka mě stála 3500kč + práce 500kč . A těch kladek je víc typu a ta moje byla ta nejdražší. Tak hodně zdaru . |
|
Návrat nahoru |
|
|
yoshimato
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 27 Bydliště: Piestany
|
Zaslal: čt prosinec 28, 2006 1:48 pm Předmět: |
|
|
díky moc, skúsime to popozera, ale asi by to mohlo by to čo vravíš. _________________ Xantia Break X1 1.9 Td/97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LHM
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 61 Bydliště: SLANÝ
|
Zaslal: čt prosinec 28, 2006 8:26 pm Předmět: |
|
|
Mimochodem když byl motor studenej tak to dělalo rámus jako kráva a po zahřátí se to trochu sklidnilo ?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Brďa
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 1 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: čt prosinec 28, 2006 9:21 pm Předmět: napínák |
|
|
Zdravím,
nechal jsem měnit řemen na 2,1 TD, třeba je to podobné. Napínák - tlumič je jedním koncem uchycený na hydraulickém čerpadle, odklání jej na ose a napíná tak řemen. Kladka chtěla taky, byla vyosená a řemen si sklouzl o jeden zub doboku. Slyšet to bylo jen někdy. Zastudena je všechno ztuhlé a alternátor musí dodávat větší výkon, řemen se bude víc ozývat.
Brďa _________________ X2 Break 2,1 TD ON/OFF Chip
Naposledy upravil Brďa dne so prosinec 30, 2006 12:53 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
yoshimato
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 27 Bydliště: Piestany
|
Zaslal: pá prosinec 29, 2006 1:46 pm Předmět: |
|
|
LHM napsal: | Mimochodem když byl motor studenej tak to dělalo rámus jako kráva a po zahřátí se to trochu sklidnilo ?? |
Áno, najskôr ho treba vždy rukou roztoči, potom to robí rámus, a potom sa to trochu zlepší. To je presne ono. _________________ Xantia Break X1 1.9 Td/97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|