Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

hydraulika+brzdy

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vaso



Založen: 15.12.2006
Příspěvky: 21
Bydliště: KOšICE

PříspěvekZaslal: so prosinec 16, 2006 4:57 pm    Předmět: hydraulika+brzdy Citovat

po vym. uhlikov valternatore som sa rozhodol o vym.LHM KEDžE SOM MAL DOLE čERPADLO 2vyvod.po zloženi odvzdušneni čerpadla a odvz.brzd my predok ide hore cca15min.pred tov srandov my šiel hore najprv predok potom zadok teraz len zadok apo tej dlhej dobe predok.aby som toho nemal malo po našlapani brzdysvieti STOP HYDRAUL.MAM1.9TD bezhydroak.vpredu3gule vzadu to iste.diki za rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tomba



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 15
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so prosinec 16, 2006 8:12 pm    Předmět: Citovat

Může to být málo LHM nebo přidřený přední korektor, případně nějaké nečistoty v hydraulickém okruhu a něco ucpaného.
_________________
Xantia II 2.0i 16V Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaso



Založen: 15.12.2006
Příspěvky: 21
Bydliště: KOšICE

PříspěvekZaslal: ne prosinec 17, 2006 11:21 am    Předmět: Citovat

korektor som vyčistil a LHM som dolieval až som musel stiahnu striekačkov.kedže je zima a kvapalina je tepla motor beži a rukov na privodnej trupke ku pred. vyšk. korektoru /trupka od poist ventilu/my pretlači tlak až tak pozde .nemam cčim zmera tlak na regulatore.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tomba



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 15
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt prosinec 21, 2006 8:38 pm    Předmět: Citovat

S tímhle ti fakt neporadím, nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal, ale taky může být ucpaná ta trubka ke korektoru. Někdy se může stát, že při neodborné montáži ucpe trubku těsnění nebo jeho část, která tam omylem zůstala při výměně těsnění.
_________________
Xantia II 2.0i 16V Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaso



Založen: 15.12.2006
Příspěvky: 21
Bydliště: KOšICE

PříspěvekZaslal: pá prosinec 29, 2006 10:19 am    Předmět: Citovat

tak som nakoniec splašil čerpadlo vymenil a všetko je ako ma by.na jar by som chcel sa pozre na čreva stareho čerpadla pokil ma stym niekto skusenos .napiš.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ladas



Založen: 31.12.2006
Příspěvky: 5
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 03, 2007 9:11 pm    Předmět: Citovat

vaso napsal:
tak som nakoniec splašil čerpadlo vymenil a všetko je ako ma by.na jar by som chcel sa pozre na čreva stareho čerpadla pokil ma stym niekto skusenos .napiš.


Tak mám takový pocit,že mě čeká to samé.Jde mi to nahoru dost pomalu a celkově se mi zdá,že hůř pruží.Navíc čerpadlo divně klape.Zkusím dát do servisu na změření tlaku čerpadla,zapínacího a vypínacího tlaku regulátoru a snad to bude v regulátoru a ne v čerpadle,páč to je celkem drahá záležitost.Mimochodem kdyby měl někdo zkušenosti s opravou nebo repasí čerpadlo,byl bych vděčný za informace.
_________________
X1 Break 2.0 16V 11/96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: st leden 17, 2007 10:20 am    Předmět: Citovat

Taky se přidám k dotazu na zkušenosti s repasí čerpadla. Divně v něm cvaká, ale zatím funguje. Chtěl bych jenom vědět, na kolik to tak vyjde. Porobný problém mám s posilovačem řízení - když otáčím volantem, tak je slyšet takové "šumění" a volant jde více ztuha než na tátově XA. Nevíte někdo, zda se to dá repasovat a kolik to asi může stát?
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Ladas



Založen: 31.12.2006
Příspěvky: 5
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 17, 2007 12:10 pm    Předmět: Citovat

Tak nějaké info ohledně repasí čerpdel pro Citróny už mám,až zjistím skutečný stav věcí,poinformuji.
_________________
X1 Break 2.0 16V 11/96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tomba



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 15
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st leden 17, 2007 11:17 pm    Předmět: Citovat

DPD, zkontroluj, v jakém stavu máš akumulační kouli, to by mohlo souviset s tím cvakáním ventilu. Šumění (syčení) při vytoční volantu do krajní poohy je normální, je to přetlakový ventil, který upouští tlak. Pokud jde volant ztuha, doporučuju promazat křížový kloub na tyči řízení (u přepážky motorového prostoru s kabinou).
_________________
Xantia II 2.0i 16V Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st leden 17, 2007 11:23 pm    Předmět: Citovat

Tomba napsal:
DPD, zkontroluj, v jakém stavu máš akumulační kouli, to by mohlo souviset s tím cvakáním ventilu. Šumění (syčení) při vytoční volantu do krajní poohy je normální, je to přetlakový ventil, který upouští tlak. Pokud jde volant ztuha, doporučuju promazat křížový kloub na tyči řízení (u přepážky motorového prostoru s kabinou).

JJ Tomba má naprostou pravdu, eště de o to, jak starou máš LHM a estli nemáš přicpaný sítka v bandasce LHM.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: čt leden 18, 2007 9:38 pm    Předmět: Citovat

Díky za rady! Posilovač mi šumí v jakékoliv poloze pokud je v činnosti (vyvýjím tlak na volant), proto je mi to divné. Jezdím teď už cca 3000 km na proplach, takže počkám ještě 2000 km a po výměně LHM uvidím co to bude dělat...
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)