Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vaso
Založen: 15.12.2006 Příspěvky: 21 Bydliště: KOšICE
|
Zaslal: so prosinec 16, 2006 4:57 pm Předmět: hydraulika+brzdy |
|
|
po vym. uhlikov valternatore som sa rozhodol o vym.LHM KEDžE SOM MAL DOLE čERPADLO 2vyvod.po zloženi odvzdušneni čerpadla a odvz.brzd my predok ide hore cca15min.pred tov srandov my šiel hore najprv predok potom zadok teraz len zadok apo tej dlhej dobe predok.aby som toho nemal malo po našlapani brzdysvieti STOP HYDRAUL.MAM1.9TD bezhydroak.vpredu3gule vzadu to iste.diki za rady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomba
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so prosinec 16, 2006 8:12 pm Předmět: |
|
|
Může to být málo LHM nebo přidřený přední korektor, případně nějaké nečistoty v hydraulickém okruhu a něco ucpaného. _________________ Xantia II 2.0i 16V Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
vaso
Založen: 15.12.2006 Příspěvky: 21 Bydliště: KOšICE
|
Zaslal: ne prosinec 17, 2006 11:21 am Předmět: |
|
|
korektor som vyčistil a LHM som dolieval až som musel stiahnu striekačkov.kedže je zima a kvapalina je tepla motor beži a rukov na privodnej trupke ku pred. vyšk. korektoru /trupka od poist ventilu/my pretlači tlak až tak pozde .nemam cčim zmera tlak na regulatore. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomba
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt prosinec 21, 2006 8:38 pm Předmět: |
|
|
S tímhle ti fakt neporadím, nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal, ale taky může být ucpaná ta trubka ke korektoru. Někdy se může stát, že při neodborné montáži ucpe trubku těsnění nebo jeho část, která tam omylem zůstala při výměně těsnění. _________________ Xantia II 2.0i 16V Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
vaso
Založen: 15.12.2006 Příspěvky: 21 Bydliště: KOšICE
|
Zaslal: pá prosinec 29, 2006 10:19 am Předmět: |
|
|
tak som nakoniec splašil čerpadlo vymenil a všetko je ako ma by.na jar by som chcel sa pozre na čreva stareho čerpadla pokil ma stym niekto skusenos .napiš. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladas
Založen: 31.12.2006 Příspěvky: 5 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st leden 03, 2007 9:11 pm Předmět: |
|
|
vaso napsal: | tak som nakoniec splašil čerpadlo vymenil a všetko je ako ma by.na jar by som chcel sa pozre na čreva stareho čerpadla pokil ma stym niekto skusenos .napiš. |
Tak mám takový pocit,že mě čeká to samé.Jde mi to nahoru dost pomalu a celkově se mi zdá,že hůř pruží.Navíc čerpadlo divně klape.Zkusím dát do servisu na změření tlaku čerpadla,zapínacího a vypínacího tlaku regulátoru a snad to bude v regulátoru a ne v čerpadle,páč to je celkem drahá záležitost.Mimochodem kdyby měl někdo zkušenosti s opravou nebo repasí čerpadlo,byl bych vděčný za informace. _________________ X1 Break 2.0 16V 11/96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
Zaslal: st leden 17, 2007 10:20 am Předmět: |
|
|
Taky se přidám k dotazu na zkušenosti s repasí čerpadla. Divně v něm cvaká, ale zatím funguje. Chtěl bych jenom vědět, na kolik to tak vyjde. Porobný problém mám s posilovačem řízení - když otáčím volantem, tak je slyšet takové "šumění" a volant jde více ztuha než na tátově XA. Nevíte někdo, zda se to dá repasovat a kolik to asi může stát? _________________ XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladas
Založen: 31.12.2006 Příspěvky: 5 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st leden 17, 2007 12:10 pm Předmět: |
|
|
Tak nějaké info ohledně repasí čerpdel pro Citróny už mám,až zjistím skutečný stav věcí,poinformuji. _________________ X1 Break 2.0 16V 11/96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomba
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st leden 17, 2007 11:17 pm Předmět: |
|
|
DPD, zkontroluj, v jakém stavu máš akumulační kouli, to by mohlo souviset s tím cvakáním ventilu. Šumění (syčení) při vytoční volantu do krajní poohy je normální, je to přetlakový ventil, který upouští tlak. Pokud jde volant ztuha, doporučuju promazat křížový kloub na tyči řízení (u přepážky motorového prostoru s kabinou). _________________ Xantia II 2.0i 16V Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st leden 17, 2007 11:23 pm Předmět: |
|
|
Tomba napsal: | DPD, zkontroluj, v jakém stavu máš akumulační kouli, to by mohlo souviset s tím cvakáním ventilu. Šumění (syčení) při vytoční volantu do krajní poohy je normální, je to přetlakový ventil, který upouští tlak. Pokud jde volant ztuha, doporučuju promazat křížový kloub na tyči řízení (u přepážky motorového prostoru s kabinou). |
JJ Tomba má naprostou pravdu, eště de o to, jak starou máš LHM a estli nemáš přicpaný sítka v bandasce LHM. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 9:38 pm Předmět: |
|
|
Díky za rady! Posilovač mi šumí v jakékoliv poloze pokud je v činnosti (vyvýjím tlak na volant), proto je mi to divné. Jezdím teď už cca 3000 km na proplach, takže počkám ještě 2000 km a po výměně LHM uvidím co to bude dělat... _________________ XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|