Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Agnes
Založen: 24.9.2007 Příspěvky: 84 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Zaslal: po listopad 19, 2007 1:02 pm Předmět: Jaké přední kotouče a desky |
|
|
Zdravím.
Při přezouvání na zimní kola jsem docela koukal na stav předních kotoučů a destiček. Je jasné, že mě v brzké době čeká výměna. Tak jestli byste mi doporučili nějakou značku v dobrém poměru cena/výkon. _________________ Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: po listopad 19, 2007 1:07 pm Předmět: |
|
|
nevím co bych ti měl doporučovat já když jsem potřeboval vyměnit brzdy tak jsem cinknul Bobovi hodil s nim chvilku řeč a objednal na čem jsem se s ním domluvil a rozhodně toho nelituju xa brzdí jak divá a brzdy mi nepískají a co se týče životnosti tak na tom taky špatně nebudou a za tu cenu.... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
internetik
Založen: 10.3.2007 Příspěvky: 78 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 7:10 pm Předmět: Re: Jaké přední kotouče a desky |
|
|
Agnes napsal: | Zdravím.
Při přezouvání na zimní kola jsem docela koukal na stav předních kotoučů a destiček. Je jasné, že mě v brzké době čeká výměna. Tak jestli byste mi doporučili nějakou značku v dobrém poměru cena/výkon. |
Máš na výběr spoustu možností :
1-
Kotouče PowerDisc ATE cena okolo 1600,-
PILENGA - 1300,- normální ale jedny z lepších
FERODO - 900,- normální
BREMBO - 1500,- sportovní
BREMBO SPORT - 8000,- no comment
BOSCH ROBERT - 1100,- nemám zkuš.
pak jsou STARLINE ale to jsou šit
2-
Destičky: Ty by se měli vybírat podle kotoučů, každý výrobce kotoučů doporučuje nějaký. Ale člověk by si měl uvědomit, že např.:když má měkké kotouče a dá tam tvrdé desky...tak mu to sežere kotouč a desky budou dobré v uvozovkách. Když jsou obojí tvrdé tak (u lacinějších a někdy i u lepších) při brzdění pískají.
E - ICER - 1000,-
FEBI - 1100,-
ATE - 1500,-
STARLINE 800,-
BOSCH PREMIUM - 2200,-
ROADHOUSE - 1000,-
Ceny jsou jen tak orientační, mohou se lišit!!!!! _________________ X1 2.0i Hydro je to mrtvice protože pořád leží (Potkan)
Na Comfortech
X1 1,6i dívčí autíčko, pry její mazlík
Nissan Patrol GR 2.8TD, 6 hrnců, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 7:28 pm Předmět: |
|
|
jinak na to jsem zapoměl já tam mam BENDIX nebo FRITECH teď si nejsem jist bo jestli od jednoho kotouče a od druhého destičky už nevím je to třičtvrtě roku co jsem to měnil... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mirďa
Založen: 16.5.2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Kuřim
|
Zaslal: čt listopad 22, 2007 9:02 pm Předmět: |
|
|
Nazdárek, já sem měnil kotouče minulej rok Brembo sportovní + desky TRW a brzdí perfekt,nepískají a sjíždí se stejnoměrně bez rýh. Ty co sem tam měl když sem to koupil ,tak byly rýhatý jak bramborový pole a desky na prach. _________________ Mirďa z Kuřima. X 1-1,8 8v BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
lukas
Založen: 1.2.2007 Příspěvky: 101 Bydliště: Doksy u Kladna
|
Zaslal: pá listopad 23, 2007 7:40 pm Předmět: |
|
|
Dneska jsem si je nechal obojí vyměnit... Prý jsou to BENDIX obojí, dost mi sere že jsem si to nechal delat v servisu na kotlářce - (viz špatné servisy) ale jsou to brzdy a na to jsem si netroufl. Během prvních 30 km to brzdí strašně ... jinak cena by měla bt komplet do 3.500kč i u boba včetně poštovného. Nevím jak moc je Bendix dobrá značka, odpovězte pls. Doufám že budou alespoò lepší než to co maj v Kelly aneb STARLINE, ty snad neudělaj nic dobrýho. _________________
´97, Break 1.8i
dokonalej kombík v max. výbavě
jen s tou spotřebou bych radši jezdil s V6 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: so listopad 24, 2007 3:53 am Předmět: |
|
|
Lukas jak jsem psal mě to brzdí gut ale přesně nevím co tam mám jinak s novejma kotoučema hlavně nebrzdi "na krev" a je nezakalíš jinak počkej tak 1500km až si sednou... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
libor bx
Založen: 22.1.2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Opava
|
Zaslal: po listopad 26, 2007 5:22 pm Předmět: Re: máca |
|
|
Ted jsem je v sobotu taky měnil a máš pravdu ze začátku to moc nebrzdí dokonce v krabičce od desek ( TRW Lucas ) byl listeček že prvních dvestě km se má brzdit opatrně. Kotouče jsem dával skoro nové tak že nevím coto bylo za značku ale pasujou z Peugeot 405. Co byl ale průser, dole na třmenu je takový zobáček a v něm má být takový zahnutý plíšek který zapadá do takové tyčinky (čepu) který tam dole je a ten mi chyběl. Nikdo z druho výrobců ho do opravné sady která stoji okolo 500Kč nedává. V citroenu tato opravná sada stojí 1300Kč a jsou v ní navíc akorát ty dva plíšky. Takže nezbylo nic jiného než ji koupit, samostatně se bohužel neprodávají. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkafra
Založen: 6.3.2007 Příspěvky: 52 Bydliště: Česká Kamenice
|
Zaslal: čt listopad 29, 2007 9:59 am Předmět: |
|
|
K tomu plíšku mezi třmenem a čepem: když jsem Xanu začal provozovat na našich silnicích, ozývalo se mi klepání od LP kola (v Německu při probefártu se nic neobjevilo). Hledal jsem příčinu, vyměnily se silentbloky (při pátrání jsem přišel na to, že jsou dosti načaté), kosti byly OK... furt nic. Pak jsem zjistil (po porovnání s druhou stranou), že mi tam chybí právě tento plíšek. Vyřešil jsem to tak, že jsem na ten čepík natahnul silikonovou hadičku přiměřeného průměru a bylo po klepání.. Zatím (cca 5 měsíců) se jeví vše OK.... Do výměny destiček to řešit dál nebudu...
Jirka _________________ Xana 2 Break - 1.8i 16V, XII/99, světlemodrá krasavice a taky můj první Citroen ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
lukas
Založen: 1.2.2007 Příspěvky: 101 Bydliště: Doksy u Kladna
|
Zaslal: pá prosinec 07, 2007 5:35 pm Předmět: |
|
|
no tak info o zajíždění kotouču jsem neslyšel a mám najeto cca 500km a pořád to myslímnení ono.. a navíc se mi zdá, že mi to pořád přibržduje a při dobrždění se ozývají pazvuky jakoby sjetých destiček... chjo!!! _________________
´97, Break 1.8i
dokonalej kombík v max. výbavě
jen s tou spotřebou bych radši jezdil s V6 |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 7:15 pm Předmět: |
|
|
Já jsem po výměně destiček v servise a musím říct, že po pár zabržděních brzdí naprosto perfektně a trvalo to maximálně 100 km, ale po městě a častém brždění na semaforech a přechodech _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeX
Založen: 4.12.2006 Příspěvky: 93 Bydliště: Louny
|
Zaslal: út prosinec 11, 2007 11:50 pm Předmět: |
|
|
ja mam ted za sebou vymenu kotoucu i desek na predku a na brzdach se mi setrit nechtelo.
takze mam kotouce od pana Zimermanna a desticky od ATE, musim rict ze brzdi znatelne lepe nez puvodni kotouce dodavane citroenem desticky byly stejne i predtim. _________________ DeX Exclusivni Xantia break 2.0HDi narozena o vanocich '98
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: čt prosinec 13, 2007 12:38 am Předmět: |
|
|
Ate jsem měl na peugeotu 405, kotouče i desky a maximální spokojenost, na xantii je dám taky, až budu měnit, i když kotouče asi ještě nechám, jestli teda budou mít víc než těch minimálních 20mm _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
michal
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 182 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: ne leden 10, 2010 3:06 pm Předmět: |
|
|
čaute všeci jak změřím tloušku kotouče? dík moc za rady _________________ Citroen Xantia break 1,8 16V 99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alex
Založen: 27.8.2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: ne leden 10, 2010 4:05 pm Předmět: |
|
|
michal napsal: | čaute všeci jak změřím tloušku kotouče? dík moc za rady |
Vezmu dvě podložky, dám je na každou stranu kotouče a změřím přes ně tloušku. Z té pak odečtu změřenou tloušku obou podložek.
Jináč jsem dával loni přední brzdy TRW (na mjauto jedny z nejlevnějších) a celkem spokojenost. Brzdí dobře a ojíždějí se rovnoměrně.
Pouze mi začínají po zahřátí mírně vibrovat. Kde je chyba nevím - možná jsem něco udělal špatně nebo je to kotoučema. Asi je nechám srovnat. Sice je to tak trochu "prasárna" stáčet nové kotouče, ale pamatuji se na kámoše co měli stejné potíže s novými kotouči FERODO na dvou různých vozech. První Feroda reklamovali, po zajetí dalších nových znovu vibrace a až po srovnání na soustruhu definitivní klid. _________________ 2,0HDi 66 kW, 2001. Žádná raketa, ale to pohodlíčko!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|