Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: út leden 08, 2008 8:20 pm Předmět: Zase svízí stopka... |
|
|
Ahoj lidi,tak už mne začal štvát jeden problém.Vždycky nám po nastartování svítila stopka,a chvíli trvalo,než zhasla.Když už to překročilo únosnou mez,tak jsme jeli na dofuk koulí k PaM do brna-první dojem-bomba,jelo ta nadherne,sice to bylo o dost tvrdsi,nez jsme byli zvykli,ale jezdit na podfoukanych koulich se neda.A to hlavní-auto nám uplně přestalo padat-pro dokreslení-stálo týden a půl,a až potom si začalo sedat,zkrátka super.A po noci stacilo nastartovat,a bez stopky jsem mohl rovnou vyjet .No,a ted prichází ten problém-zničeho nic-ze dne na den se začíná stopka pomalinku objevovat znova-a zacina padat zadek-jsem měsíc po dofuku,PaM konstatoval že koule jsou všechny dobré,obě zadní jsou nové,a zadní protipadací stará půl roku,a druhá zadní hydractiv dofukovaná se všemi ostatními.Nyní se ptám-jak je to možné-že by nějaká koule tak rychle utíkala??To by byla prázdná už dávno předtím a PaM by jí prázdnou nedofoukl
Fakt to nechápu-nejde mi to do hlavy-je to den ode dne horší ted stačí přijít druhý den ráno,a vidim pokleslý zadek a už čumim 5 sec.na stopku spolu s brzdami,kdezto jeste pred 14ti dny jsem mohl rovnou jet _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: út leden 08, 2008 8:39 pm Předmět: Re: Zase svízí stopka... |
|
|
JiRaY napsal: | Ahoj lidi,tak už mne začal štvát jeden problém.Vždycky nám po nastartování svítila stopka,a chvíli trvalo,než zhasla.Když už to překročilo únosnou mez,tak jsme jeli na dofuk koulí k PaM do brna-první dojem-bomba,jelo ta nadherne,sice to bylo o dost tvrdsi,nez jsme byli zvykli,ale jezdit na podfoukanych koulich se neda.A to hlavní-auto nám uplně přestalo padat-pro dokreslení-stálo týden a půl,a až potom si začalo sedat,zkrátka super.A po noci stacilo nastartovat,a bez stopky jsem mohl rovnou vyjet .No,a ted prichází ten problém-zničeho nic-ze dne na den se začíná stopka pomalinku objevovat znova-a zacina padat zadek-jsem měsíc po dofuku,PaM konstatoval že koule jsou všechny dobré,obě zadní jsou nové,a zadní protipadací stará půl roku,a druhá zadní hydractiv dofukovaná se všemi ostatními.Nyní se ptám-jak je to možné-že by nějaká koule tak rychle utíkala??To by byla prázdná už dávno předtím a PaM by jí prázdnou nedofoukl
Fakt to nechápu-nejde mi to do hlavy-je to den ode dne horší ted stačí přijít druhý den ráno,a vidim pokleslý zadek a už čumim 5 sec.na stopku spolu s brzdami,kdezto jeste pred 14ti dny jsem mohl rovnou jet |
Ale žádná koule ti neutíká, přece! Tlak utíká, netěsní ti to. Pravděpodobně. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: út leden 08, 2008 9:36 pm Předmět: |
|
|
Stav koulí poznáš při propérování. není to sice nic extra přesného, ale jako orientační zkouška to stačí. To padání bude vinou protipadacího zámku na 6-té kouli. možná stačí jen vyčistit... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út leden 08, 2008 10:18 pm Předmět: |
|
|
JiRaY:
Sem ti to říkal, nějakou dobu to bude hodně měkké, a po čase, ujetých kilometrech, se ti bude zdát, že to trochu ztvrdne. Je to dáno tím, že je to po montáži všech koulí zavzdušněné, a chvíli trvá , než si to sedne, odejde vzduch z trubek . Ty si měl na Hydractivu koule na obyč Xa, tak po výměně za ty správné se ti to může zdát teď jakoby tvrdé ...
na 100% máš všechny koule jak má být, správné tlaky ..., tak problém bude někde v netěsnosti systému.
Koukni na stav LHM při nejvyšší poloze, je možné, že jak se systém odvzdušnil, chybí trocha LHM ... Mělo by být to oranžové "UFO" (brčko) na horní červené rysce ...
Poslední Xa byla vyrobená někdy cca r.2000 tak ta tvoje toho má za sebou už asi taky dost. Je naprosto běžné, že po nastartování XA se zadek propadne kousek dolu, ( odemčou se protipad zámky) a pak se natlakuje a zvedne do provozky ...
Nemusí taky na 100% těsnit protipadací zámek, a po celkovém odvzdušnění systému ( čas je proti nám ) je to prostě znát ... _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: út leden 08, 2008 11:55 pm Předmět: |
|
|
Aha.. tak proto mi auto tak nádherně houpalo jen chvíli po dofuku... Chtělo by to přidat nějaký kompresorek aby ten vzduch v trubkách byl pořád. A žijí vznášedla... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
gunter
Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 115
|
Zaslal: st leden 09, 2008 7:11 am Předmět: Re: Zase svízí stopka... |
|
|
JiRaY napsal: | Ahoj lidi,tak už mne začal štvát jeden problém.Vždycky nám po nastartování svítila stopka,a chvíli trvalo,než zhasla.Když už to překročilo únosnou mez,tak jsme jeli na dofuk koulí k PaM do brna-první dojem-bomba,jelo ta nadherne,sice to bylo o dost tvrdsi,nez jsme byli zvykli,ale jezdit na podfoukanych koulich se neda.A to hlavní-auto nám uplně přestalo padat-pro dokreslení-stálo týden a půl,a až potom si začalo sedat,zkrátka super.A po noci stacilo nastartovat,a bez stopky jsem mohl rovnou vyjet .No,a ted prichází ten problém-zničeho nic-ze dne na den se začíná stopka pomalinku objevovat znova-a zacina padat zadek-jsem měsíc po dofuku,PaM konstatoval že koule jsou všechny dobré,obě zadní jsou nové,a zadní protipadací stará půl roku,a druhá zadní hydractiv dofukovaná se všemi ostatními.Nyní se ptám-jak je to možné-že by nějaká koule tak rychle utíkala??To by byla prázdná už dávno předtím a PaM by jí prázdnou nedofoukl
Fakt to nechápu-nejde mi to do hlavy-je to den ode dne horší ted stačí přijít druhý den ráno,a vidim pokleslý zadek a už čumim 5 sec.na stopku spolu s brzdami,kdezto jeste pred 14ti dny jsem mohl rovnou jet |
z vlastní zkušenosti:i před rokem a čtvrt mi po dofuku vše pracovalo o.k., pak to bylo tvrdší a horší, občas problikávala stopka korektory vyčištěny, furt nic, odvzdušòoval jsem, nic. Bylo to koncem října auto stávalo venku zvedalo se pomalu, po měsíci špekulování a pétrání po příčině jsme vyměnili lhm měla "za sebou" okolo 60tkm a 3 roky životnosti. Výsledek-vše o.k. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st leden 09, 2008 1:48 pm Předmět: |
|
|
Takze lidi,LHM mam starou asi tak 3 mesice,a absolutne cistou,Jeji stav se ani nehnul,neubyla.(kontroluju pravidelne)
Pro PaM-to jsem pochopil,ohledne komfortu se nic nezmenilo,je to porad stejne jako po dofuku,nejake ztvrdnuti nepocituju.Neboj,s tim vzduchem jsem to pochopil,ale nejde mi do hlavy,proc tak 14dni po dofuku to byla parada,auto nepadalo,stopka ani neblikla,a znicehonic je spadly zadek(ne moc)a sviti na mne kazdy rano stopka,tak 5 sec.-vzdyt to pred 14ti dny nedelalo-a zhorsuje se to-pripada mi ze pokazdy rano sviti o malinko dyl.To mi porad ukazuje na stav jako predtim s tema poloprazdnejma koulema,konkretne kdyz byla zadni akumulacni spatna,ale ona je cerstve dofoukla??? Je to teda dost divny _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: st leden 09, 2008 1:56 pm Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Takze lidi,LHM mam starou asi tak 3 mesice,a absolutne cistou,Jeji stav se ani nehnul,neubyla.(kontroluju pravidelne)
Pro PaM-to jsem pochopil,ohledne komfortu se nic nezmenilo,je to porad stejne jako po dofuku,nejake ztvrdnuti nepocituju.Neboj,s tim vzduchem jsem to pochopil,ale nejde mi do hlavy,proc tak 14dni po dofuku to byla parada,auto nepadalo,stopka ani neblikla,a znicehonic je spadly zadek(ne moc)a sviti na mne kazdy rano stopka,tak 5 sec.-vzdyt to pred 14ti dny nedelalo-a zhorsuje se to-pripada mi ze pokazdy rano sviti o malinko dyl.To mi porad ukazuje na stav jako predtim s tema poloprazdnejma koulema,konkretne kdyz byla zadni akumulacni spatna,ale ona je cerstve dofoukla??? Je to teda dost divny |
... na padání auta nemají koule vliv (teda pokud zrovna neprasknou). Je to otázka těsnosti systému. Můžeš mít třeba netěsný zámky... _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
scratcher
Založen: 24.5.2007 Příspěvky: 22
|
Zaslal: st leden 09, 2008 5:49 pm Předmět: taky sviti porad STOPKA |
|
|
Mam skoro stejnej problem (cca 14dni) mi taky porad sviti STOPka auto je auto je normalne v jizdni poloze,cerpadlo LHM taky spina stejne jako predtim.
kdyz vypnu motor tak nekdy zadek poklesne,ale v 90% pripadi zustane normalne stat.
Vsimnul sem si uniku LHM vzadu,vpravo ale byla to jen mala louzicka a nasel sem to jen jednou ted uz pres tyden nic.
Jo jeste mam activu,takze kde by mohl byt problem? je mozne ze to bude nejake tesneni? _________________ Xantia Activa 2.0i 16V, rv.97, Střední čechy |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: st leden 09, 2008 6:03 pm Předmět: Re: taky sviti porad STOPKA |
|
|
scratcher napsal: | Mam skoro stejnej problem (cca 14dni) mi taky porad sviti STOPka auto je auto je normalne v jizdni poloze,cerpadlo LHM taky spina stejne jako predtim.
kdyz vypnu motor tak nekdy zadek poklesne,ale v 90% pripadi zustane normalne stat.
Vsimnul sem si uniku LHM vzadu,vpravo ale byla to jen mala louzicka a nasel sem to jen jednou ted uz pres tyden nic.
Jo jeste mam activu,takze kde by mohl byt problem? je mozne ze to bude nejake tesneni? | nesákne ti zadní aktivní pístnice? _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
scratcher
Založen: 24.5.2007 Příspěvky: 22
|
Zaslal: st leden 09, 2008 7:33 pm Předmět: Re: taky sviti porad STOPKA |
|
|
Máca napsal: | scratcher napsal: | Mam skoro stejnej problem (cca 14dni) mi taky porad sviti STOPka auto je auto je normalne v jizdni poloze,cerpadlo LHM taky spina stejne jako predtim.
kdyz vypnu motor tak nekdy zadek poklesne,ale v 90% pripadi zustane normalne stat.
Vsimnul sem si uniku LHM vzadu,vpravo ale byla to jen mala louzicka a nasel sem to jen jednou ted uz pres tyden nic.
Jo jeste mam activu,takze kde by mohl byt problem? je mozne ze to bude nejake tesneni? | nesákne ti zadní aktivní pístnice? |
No možná jo, dá se stím něco dělat? _________________ Xantia Activa 2.0i 16V, rv.97, Střední čechy |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt leden 10, 2008 8:41 am Předmět: |
|
|
Ahoj scratchere-pro vas s activami je tu vyhrazen zvlastni chlivek-ne proo,ze by jsme vas tu nechteli,to nee,ale proto,ze vase auta a vase problemy jsou ponekud slozitejsi,a ne kazdy na ne umi odpovedet,a proto ti vetsinou poradi zkusenejsi activari.Jednoduchy-napis tento svuj problem do poradny pod xantia activa,a on uz se nejakej activak najde Jinak,ja souhlasim s Mácou-to že teče Activní pístnice je nejčastější závadou-tedy i tvuj případ _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|