Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 02. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Výměna LHM kapaliny
ze dne 04.02.2004, autor článku: FeryT

Komentář ze dne: 10.02.2004 10:14:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - renoar (charlotta-1.9TD@seznam.cz)
Titulek:
To je zvláštní, mě řekli v servisu,že výměna LHM je v intervalu 20000 km. mám1,9 TD r.v.95 Já ji měním radši dřív nebo když už citím horší vlastnosti auta

Komentář ze dne: 27.01.2005 12:53:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - popo (josef.troska@seznam.cz)
Titulek: Re: proplach
Ahoj, já jsem nedávno dělal proplach od totalu asi 1000 kč za 5litrů, najel jsem za cca dva týdny 5000km, a dal tam LHM taky total cca 129,- kč za litr Nepozoruju žádné změny, tak
jsem došel k závěru, že předešlí servis byl poměrně dobrý. Total doporučuje proplach mezi 60 000- 90 000 km. /tak mě řekli/
Pokud tedy děláte tyto věci pravidelně tak se může zdát, že je to zbytečné, ale ihned jak se na to člověk vykašle tak se mu to jako bumerang vrátí nekde jinde. Dle mého není dobré
preventivně měnit všechno, ale pouze držet se intervalů výměn. Taky zanedbávání není rozumné.Všeho s mírou a pokud se má něco stát tak se to stejně stane a nic nenaděláme. Klidnou jízdu přeje popo.

Komentář ze dne: 10.02.2004 10:35:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: LHM
To je opravdu trochu brzo.. Podívej se na citroeny.cz, tam jsou intervaly výměn, i pro auta po 75000 s náročným provozem, a 20000 tam myslím nenajdeš. Ale neberte ten návod jako dogma, prodávám tak, jak jsem koupil rady od různých lidí s nějakejma zkušenostma, ale nemám důvod nevěřit.

Komentář ze dne: 10.02.2004 12:14:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Holfi (holfi@post.cz)
Titulek: Re: LHM
Urcite vic jak polovina Xantii nema LHM vymenenou vubec. Jsou ridici , kteri si koupi pohodlne auto, celou dobu na to prdi a kdyz to prestane fungovat tak zacnou nadavat ze jsou to srace (ale to plati pro ony ridice).

Komentář ze dne: 10.02.2004 13:52:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: LHM
No, ono je to taky o penězích. Koupíš auto, vykrvácíš a hned abys klopil dál...Jasně, už já jsem do něj nastrkal pomalu 10.000,-, ale zase jsem ukecal 5.000,- při koupi...Ale na LHM mi zatím taky nezbylo, čistil jsem pouze sítka, hydraulika funguje perfektně, mám spíš pocit, že koule budou na konci. Ta zmiòovaná pohoda, že někdo má auto a někdo Citroena, nějak moc zase necejtím.

Komentář ze dne: 10.02.2004 15:50:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alien (Petr.Kuncik@czech-tv.cz)
Titulek: Re: LHM
No Fery, teï jsi mě zklamal. jak nemůžeš cítit, že ty máš citroena a ostatní co ho nemají jsou břídilové v žebřiòácích !!!! No Fery !!! Trocha úcty k Tvému nádhernému vozu by neškodila !!! Ufff. To si říkáš Xantiak ???

Komentář ze dne: 10.02.2004 19:23:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Holfi (holfi@post.cz)
Titulek: Re: Re: LHM
Ja se musim pridat k Alienovi, je sice pravda ze ja uz jsem Citroenak dlouho, protoze predtim jsem mel uz 4x BX, ale Xantie je preci jenom o tu tridu vys.Kazdy pri koupi ojeteho auta musi pocitat s tim, ze je treba do nej investovat. Ja s tim taky pocital, ale nepredpokladal jsem, ze by clovek kvuli tomu, ze se mu prehriva, vytahnul pojistku signalizace prehrati motoru a za novou hlavu jsem vyplaznul s opravou pres 30 000,-Kc. Taky mi na vymenu kapaliny nezbylo ale rozhodne to v brzke dobe udelam. Koule bylo to prvni co jsem nechal udelat, protoze uz kdyz jsem jel domu od kupce, jsem citil jak me kope do zad. Ze ctyrech kouli, co mam vzadu byly dve totalne vcudu a 1 byla prazdna. Tomu troubovi odesel jeden vetrak a proto se prehrivala. Kdyby me na to upozornil, tak novy vetrak z vrakace stal 250,-Kc a nemusel jsem calovat 30 000,-.

Komentář ze dne: 10.02.2004 22:23:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: Re: Re: Re: LHM- pro Holfiho
Jaký větráky, to je nějaká další záludnost, jo? Eště sou ty koule nějak větraný, či co??

Komentář ze dne: 10.02.2004 22:21:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: LHM
Jééé, jen mě při první příležitosti nenabančete, stejně dycky tvrdím že zdrhnu, ale já v první řadě měnil rozvoïák - protočenej udělá větší paseku než poloprázdný koule a o rozvoïáku už jsem něco věděl, o těch zpropadenejch( a neříkejte, že ne) koulích nic. A esli sem, nebo eště nejsem Xantiák, to se uvidí.. Možná v Mohelnici....Hadi...Zatím čus a klidně si mě pomlouvejte. A na Xantiácích máte ten konektor, bejci... FeryT

Komentář ze dne: 10.02.2004 22:36:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Holfi (holfi@post.cz)
Titulek: Re: LHM
:o)) stejne ti nabancime aby jsi si pamatoval, ze jsi Xantiak. Tim vetrakem jsem myslel normalne vetrak chlazeni motoru,jsou tam dva. Pres prvni je napajeny druhy (do serie) na male otacky a teprve pri dosazeni 97°C se sepnou paraelne na max. otacky.

Komentář ze dne: 11.02.2004 08:45:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: větrák
A co to má společnýho s koulema?

Komentář ze dne: 11.02.2004 09:03:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (braunm@seznam.cz)
Titulek:
No přece že je to na jednom autě...

Komentář ze dne: 11.02.2004 10:09:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - renoar (charlotta-1.9TD@seznam.cz)
Titulek:
hoši já su kokot, že většího není. Tak sem si znovu volal do citroenu a tam mě řekli, že předepsaná výměna LHM je 120000km. Tak sem asi minule špatně poslouchal a já debil měním LHM jak na běžícím pásu, viděl to kdy svět?

Komentář ze dne: 11.02.2004 10:45:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: LHM
To přišlo na docela pěkný peníze, ne? 20 000km= 2x olej,1x filtr, 1x LHM, 1x vzduchovej filtr, svíčky...:-((

Komentář ze dne: 11.02.2004 11:35:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - renoar (charlotta-1.9TD@seznam.cz)
Titulek:
To jo až na ty svíčky. filtr mám sportovní, tak to snad něco vydrží, ale nemůžu si pomoct pocitu,že to bylo vždy lepší. Rychleji nahoře, lepší řízení,brzdy....

Komentář ze dne: 11.02.2004 14:45:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek:
Tak tomu věřím, čím častějc měněný, tím asi čistší systém, jestli jsi to měnil bez proplachu. Já všude vykládám, jak se to fofrový jenom s vyčištěnejma sejtkama.

Komentář ze dne: 11.02.2004 16:59:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - renoar (charlotta-1.9TD@seznam.cz)
Titulek:
S proplachem.

Komentář ze dne: 12.02.2004 10:18:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: LHM
No, jestli k tomu máš O.K. koule, musí to bejt pohodička, ne?

Komentář ze dne: 12.02.2004 13:57:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - renoar (@)
Titulek:
Záleží jaký koule. Ty svoje mám v pohodě,ale ty v autě to nevím. Vím jenom, že ještě než jsem byl majitel tak to bylo na kontrole a koule se neměnili pač byli v dobrý.

Komentář ze dne: 17.01.2005 12:22:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - bedy (bodyshawa@atlas.cz)
Titulek: pomoc
Zdravim,
chci taky udelat proplach...zadam o radu...mam nejdriv pretesnit hydro okruh sem tam neco kape ze serva z cerpadla ya den tak louzicka velikosti dvacky...nebo nejdriv proplach????
taky jsem slysel ze je pak nutny rozebrat a vycistit prasatka,stavitka akde co ja vim jeste!!! v servisu za to chtely skoro 6000,-Kc.nebo me jen mely za rybu. dik BEDY

Komentář ze dne: 18.01.2005 18:07:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alien (Petr.Kuncik@czech-tv.cz)
Titulek: Re: pomoc
Zdar Bedy,

Máš dvě možnosti, buï to necháš tak, naleješ proplach a on ti ty existující průniky ukáže víc a najde možná i jiné. Záleží opravdu na stavu a kolik budeš muset dolévat proplachu, tak aby jsi ujel požadované km. No a potom to opravíš a naleješ LHM.

A druhá možnost je opačná, jelikož víš, že máš v hydře netěsnosti, opravit , než tam naleješ proplach. Ovšem může se stát, že ti proplach najde další.

Komentář ze dne: 19.01.2005 07:18:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šimi
Titulek: úniky
Asi na tom něco bude, že proplach může ukázat další úniky (nevím jakou má proplach viskozitu a jiné vlastnosti) Na mé X se zdálo hydro OK, nikde ani kapka. Bohužel ač servisované v D, byla tam jakási podivná LHM barvy do žluta, od pohledu s vyšší viskozitou (odborník tipoval, že by to mohl být nějaký olej do aut. převodovky). Neváhal jsem a LHM vyměnil za originál (Citroen servis - teprve když jsem si auto vyzvedával, řekli že asi by byl lepší nejdřív proplach - odborníci ?). A výsledek ? Na pérování se nic nezměnilo, řekl bych, že brzdy jsou malinko méně ostré a začaly kapat oba korektory. Že by tam ten hustší sajrajt dal někdo úmyslně ?

Komentář ze dne: 06.02.2005 22:01:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří (j.nulicek@volny.cz)
Titulek: Výplach
Mě při výplachu začalo kapat čerpadlo a po vypuštění výplachu a nalití LHM to zase přestalo. Tak doufám že už se to neobjeví. Òůmen

Komentář ze dne: 09.02.2005 00:26:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukáš (vse.michal@seznam. cz)
Titulek: Re: Výplach
Může mi někdo z vás blíže popsat barvu průplachové kapaliny a zároveò barvu Orig.náplně.Dočetl jsem se že by orig.náplò měla být do zelena a to já určitě nemám,spíše do hněda,tak třeba jestli nepřejíždím průplach po předchozím majiteli,dík Luky.

Komentář ze dne: 09.02.2005 13:53:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Standa (holfi@post.cz)
Titulek: Re: Re: Výplach
Strá LHM chytí taky barvu do hněda. Takže LHM je krásně čirá zelená barva, proplach je hnědý, ale jak jsem psal, pokud je LHM stará, tak má taky takovou nahnědlou barvu.

Komentář ze dne: 10.02.2005 23:12:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Fox (liska1frantisek@tiscali.cz)
Titulek: Průplach
Přestalo mi letos v létě posilovat řízení.Prostě to najednou při jízdě a zatáčení vytuhlo.Sem tam to chodilo ,ale požitek z jízdy jak u špatného Zilu bez posilovače(nic proti válečným vozům).U Citroenu v Jihlavě hned navrhli výplach a vyčistili sejtka.Prý výplachová kapalina je plnohodnotná,ale vzhledem k sajrajtu co rozpustí je dobré tak po 14 dnech normálního jezdění a občasném procvičení poloh podvozku prostě vyměnit za normál.Pomalu se to rozchodilo.Sejtka mě čekala ještě jednou a byl klid.Do včera!!!Po těch soustavných mrazech snad zamrzlo servo.Málem jsem to neutočil u baráku,ale pak se to rozchodilo.Nevím v čem byl problém.Vloni to chodilo i při -20 a LHM mám novou.Asi to nesnese dlouhodobé polkesy pod -10 jako letos.Nebo se někde vysrážela voda v oleji a zamrzla!? Zdravím.Fox :o)

Komentář ze dne: 17.06.2005 12:10:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - virage (vojtech.buchta@unob.cz)
Titulek: dotaz
tak jsem si přečetl tvůj návod na výměnu LHM a rozhodl se ho vyzkoušet v praxi.A ejhle,vyskytly se problémy:asi nejsem zrovna zdatný automechanik.
Nějak jsem nezvládl najít regulační ventil,nevím jak má vypadat odsávací přípravek ani kde ho vzít, s tím taky souvisí postup odvzdušòování a jak poznám,že je už odvzdušněno,popř. čím se projeví špatné odvzdušnění.
Kdyby jsi byl tak hodný a mohl mi nějak pomoc,byl bych ti neskonale vděčen.

Děkuji

Vojta

Náhodný obrázek
Listek1
To vsechno oni. Ja tam byl v pracovnim rezimu:)
zobrazení: 3727
známka: 3.00


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.