Hlavní menu
Xanticlub poradna
Galerie
Zjištění roku výroby
Nejčtenější články
Neexistuji vhodna data! |
Komentáře
ke článku: Výměna předních brzdových kotoučů a destiček
ze dne 07.07.2004, autor článku: Holfi
Komentář ze dne: 12.07.2004 07:11:28 Reagovat
Autor: neregistrovaný - HonzaBK (@) Titulek: Lano ruční brzdy Pěkně napsanej článek, i když to dělám automaticky, asi bych to tak nepopsal. Jenom jedno doporučení, které tam chybí a to, že doporučuju lana ruční brzdy nejen vyháknout z páčky, ale i vytáhnout z brzdiče, protože při vyklápění brzdiče nahoru se lanka lámou. Před touto prací dále doporučuju se podívat právě na lanka ruční brzdy a když tak je zakoupit a vyměnit současně. Bývá poškozená izolace na lanovodech právě v místech kde prochází bovdeny drátěnými oky a pokud je to déle, tak bývají zarezlé. Pokud je poškozena pouze izolace (a ještě nejsou zarezlé), doporučuju promazat, rozříznout vhodnou hadicu podélně, nasunout a omotat izolačkou. Ono to ještě nějaký čas vydrží.
Komentář ze dne: 14.07.2004 16:44:05 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jaroslav (@) Titulek: Re: Lano ruční brzdy To je fakt. Kaji se. To vytáhnutí jsem tam nenapsal i když udělal. Konec konců na co odpojovat ručnici, když by pak ten brzdič stejně lámal bovden.
Komentář ze dne: 19.07.2004 14:25:03 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Wepa (wepa@volny.cz) Titulek: Nechci být šoural Celý tento článek je velmi dobře napsán a hodně mi pomohl při samotné demontáži. Ale něco málo přece. V článku se píše o zbytečnosti povolení horního šroubu, který drží brzdič pohromadě. Dle mého je lepší ho vytáhnout, jelikož potom není na přívodu hydrauliky taková váha a hlavně se lépe čistí od nečistot i samotný třmen, tam kde se pohybují destičky. Jinak práce je to celkem jednoduchá, oproti audi skoro zlatá, je to velmi dobře vymyšleno. Wepa
Komentář ze dne: 24.02.2005 16:35:13 Reagovat
Autor: neregistrovaný - technik expert (@) Titulek: výměna př.brzd. destiček hezký članek -jen jedna připomínka.vnitřní plochu kotouče která přijde do styku s nábojem a styčnou plochu náboje je zakázáno natírat či mazat!!! naopak nové kotouče odmastit dosedací plochy kotouče a náboje perfektně očištěny. nečistoty natož nějaká sračka způsobí špatné dosednutí kotouče na naboj a tím větší či menší házivost kotouče.důsledek doufám nemusím vysvětlovat.
Komentář ze dne: 25.02.2005 12:37:52 Reagovat
Autor: neregistrovaný - technik expert (@) Titulek: kodové startování při potížích s kodovym startováním vždy uvádějte naprosto přesně chování číselníku! a se jedná o zvukový signál ale hlavně co signalisují ledky vedle číselníku.tyto diagnostikují závadu imobilizéru.
měl bych dotaz když zaroubuješ pístek je na něm nějaka značka a se má dát je to kvůli ovzdušnění,diky
Zobrazit článek Výměna předních brzdových kotoučů a destiček |
Poslední komentáře
Kalendář
Inzerce
4.4.2024 - 723789210
nabídka (Auto-moto) Nabízím 2x plato do krá… 12.3.2024 - 731216260 nabídka (Auto-moto) chladičová stěna (nový… |
Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.