Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 03. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Výměna předních brzdových kotoučů a destiček
ze dne 07.07.2004, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 12.07.2004 07:11:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - HonzaBK (@)
Titulek: Lano ruční brzdy
Pěkně napsanej článek, i když to dělám automaticky, asi bych to tak nepopsal. Jenom jedno doporučení, které tam chybí a to, že doporučuju lana ruční brzdy nejen vyháknout z páčky, ale i vytáhnout z brzdiče, protože při vyklápění brzdiče nahoru se lanka lámou. Před touto prací dále doporučuju se podívat právě na lanka ruční brzdy a když tak je zakoupit a vyměnit současně. Bývá poškozená izolace na lanovodech právě v místech kde prochází bovdeny drátěnými oky a pokud je to déle, tak bývají zarezlé. Pokud je poškozena pouze izolace (a ještě nejsou zarezlé), doporučuju promazat, rozříznout vhodnou hadicu podélně, nasunout a omotat izolačkou. Ono to ještě nějaký čas vydrží.

Komentář ze dne: 14.07.2004 16:44:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jaroslav (@)
Titulek: Re: Lano ruční brzdy
To je fakt. Kaji se. To vytáhnutí jsem tam nenapsal i když udělal. Konec konců na co odpojovat ručnici, když by pak ten brzdič stejně lámal bovden.

Komentář ze dne: 19.07.2004 14:25:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Wepa (wepa@volny.cz)
Titulek: Nechci být šoural
Celý tento článek je velmi dobře napsán a hodně mi pomohl při samotné demontáži. Ale něco málo přece. V článku se píše o zbytečnosti povolení horního šroubu, který drží brzdič pohromadě. Dle mého je lepší ho vytáhnout, jelikož potom není na přívodu hydrauliky taková váha a hlavně se lépe čistí od nečistot i samotný třmen, tam kde se pohybují destičky. Jinak práce je to celkem jednoduchá, oproti audi skoro zlatá, je to velmi dobře vymyšleno. Wepa

Komentář ze dne: 24.02.2005 16:35:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - technik expert (@)
Titulek: výměna př.brzd. destiček
hezký članek -jen jedna připomínka.vnitřní plochu kotouče která přijde do styku s nábojem a styčnou plochu náboje je zakázáno natírat či mazat!!! naopak nové kotouče odmastit dosedací plochy kotouče a náboje perfektně očištěny. nečistoty natož nějaká sračka způsobí špatné dosednutí kotouče na naboj a tím větší či menší házivost kotouče.důsledek doufám nemusím vysvětlovat.

Komentář ze dne: 25.02.2005 12:37:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - technik expert (@)
Titulek: kodové startování
při potížích s kodovym startováním vždy uvádějte naprosto přesně chování číselníku! a se jedná o zvukový signál ale hlavně co signalisují ledky vedle číselníku.tyto diagnostikují závadu imobilizéru.

Komentář ze dne: 06.08.2007 23:55:29     Reagovat
Autor: [zeky] - Jiří (jirizikes@seznam.cz)
Titulek:
měl bych dotaz když zaroubuješ pístek je na něm nějaka značka a se má dát je to kvůli ovzdušnění,diky

Náhodný obrázek
festivalový vůz u Magora
:)
zobrazení: 4113
známka: 1.00


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.