Hlavní menu
Xanticlub poradna
Galerie
Zjištění roku výroby
Nejčtenější články
Neexistuji vhodna data! |
Komentáře
ke článku: Postup opravy zadního výškového korektoru 2
ze dne 07.07.2004, autor článku: Holfi
Komentář ze dne: 16.07.2004 09:00:24 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (OLSEED.UNCOVICE@seznam.cz) Titulek: nýtování Chtěl bych se zeptat na toto. V prvním článku o opravě výškového korektoru jsem se dočetl, že se musí roznýtovat čep. Platí to i v tomto článku nebo jde o jiný model výškového korektoru? A o který typ korektoru (auta) jde?
Jedná se o totéž. Já popisoval mechanickou stránku opravy korektoru a v tomto článku je popsána oprava (vyčištění) té hydraulické části korektoru. Tato hydraulická část je pripevněna na té mechanické části a je právě spojena táhlem s tou mechanickou části. Přes pružiny a čepy je ta mechanická část spojena s páčkou na zvedání v autě a tou plastovou tyčinkou je spojena se zadní nápravou. Z tohoto je patrné, že pokud máš zarezavělou tu mechanickou část, tak ti funkčnost hydraulickéčásti je na dvě věci. Hydraulická část je shodná pro přední i zadní nápravu, mechanická je trochu rozdílná, ale vpředu to tak netrpí, protože je to schováno za motorem na nápravnici. Jinak předpokládám, že to mají stejný všechny XAI i XA II, možna activy to mají jiné. (skoro stejné to má i BX).
Komentář ze dne: 20.07.2004 14:42:41 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (OLSEED.UNCOVICE@seznam.cz) Titulek: Díky za odpověï to jsem potřeboval přesně vědět. Teï je mi to stoprocentně jasné. Jaký prostředek je nejlepší na očištění těch dvou pružin? Myslím tedy nějaký konzervační prostředek jako je konkor nebo WD40
Já na čištění používám naftu a na promazání používám měděnou vazelínu, mám jednu ve spreju řídkou a druhou hustou. Používám ju i na kontakty baterie a na kolový šrouby.
Pozor je hořlavá do doby než se vypaří ten prostředek, který z ní dělá právě tu tekutou. Ale dřív a na obyčjný věci používám již mnoho let klasickou grafitovou vazelínu G3 a jsem s ní nadmíru spokojen.
Komentář ze dne: 30.09.2007 12:50:44 Reagovat
Autor: [Stenly] - Miroslav (mira.sedlacek@seznam.cz) Titulek: korektor Ahoj mě korektor funguje ale teče dá se tam vyměnit nějaký těsnění nebo je lepší ho koupit celý nový?Dík.
Komentář ze dne: 10.09.2008 13:53:06 Reagovat
Autor: [dědek vlkodl] - jiri (brnovjiri@seznam.cz) Titulek: korektor Jenom poznámka pro méně zdatné, pozor při montáži kam která trubička patří, jinak to jde sqěle až na výstřiky při demontáži. Jednou mi to provedlo proplach oka LHM tou trubičkou od antisinku a podruhé když jsem spletl ty dvě trubičky a chodilo to obráceně tak mně zase ohodila ta na druhé straně. Chtělo by to u těch návodů úvodní a konečný detail od toho kdo má rampu vleže se to blbě fotí. Mně se povedlo všechno rozmontovat vyčistit a rozhýbávat přepákovaní kvůlivá tomu, že ta páka od aut. polohy respektivě ta její pružina sklouzla tím vrchním koncem pod vrchní část ramínka té páky a nebyla tak vidět a jednak dřela a způsobovala tak třením těžký-obtížný pohyb a hlavně špatně vracela ramínko takže méně schopným by pomohl detail té páky a pružiny. Jsem to ale pako, že.
Jirka klad
Komentář ze dne: 02.08.2009 11:53:46 Reagovat
Autor: [Knight] - Knight (michal.knight@seznam.cz) Titulek: ruzne druhy korektorů Ahoj,
Těch typů korektorů bude asi více. Já mám korektor, který má pouze jeden převlečný kroužek a to na straně táhla. Na druhé straně je přes korektor místo horní gumové krytky plastová mistička.
Komentář ze dne: 02.08.2009 22:54:57 Reagovat
Autor: [Josef2] - Josef Titulek: Re: ruzne druhy korektorů Ty se začaly dávat později.
|
Poslední komentáře
Kalendář
Inzerce
4.4.2024 - 723789210
nabídka (Auto-moto) Nabízím 2x plato do krá… 12.3.2024 - 731216260 nabídka (Auto-moto) chladičová stěna (nový… |
Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.