Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 04. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Úprava spínací skřínky
ze dne 05.08.2004, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 05.08.2004 07:56:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom (tom@voda.cz)
Titulek: jen secvaknuté ?
Pokud si dobře vzpomínám, tak moje Xantie (95) má kryt kolem volantu nejen secvaknutý (to teï moc nedrží) ale i sešroubovaný navzájem k sobě - a myslím, že docela zapeklitě - jeden šroub zdola, jeden zhora... Tom


Komentář ze dne: 05.08.2004 08:40:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (braunm@seznam.cz)
Titulek:
Zdravím,
máš pravdu, on Standa nedával moc pozor. Ty kryty jsou sešroubovaný, dva torxy odspodu v pohodě, jeden je zezhora před spínací skříòkou - to je ten bazmek na fotce v kroužku, s tím je potřeba si pohrát. V tom je ten horní díl krytu nacvaknutý. Ještě doplnění - plus jsme sebrali z patice, která je neobsazená a je nad pojistkama.
Míra

Komentář ze dne: 05.08.2004 09:49:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Standa (holfi@post.cz)
Titulek: Re: Secvaknuté
Pozor jsem si myslím dával velice bedlivý. Myslel jsem, že z logiky věci vyplývá, že když povolíš všechny šroubky ze spodu, znamená to, že i šroubek který drží spodní a horní díl v hromadě a ten šroubek vpravo je popsán i s obrázkem.

Komentář ze dne: 09.08.2004 11:08:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - HonzaBK (@)
Titulek: Kde vzít ovládací PLUS
Jenom malé doplnění. Pokud je již spínací skříòka vadná, je ovládací plus na relátko (ten tenký drát) potřeba vzít někde jinde. Je možno ho vzít z jiného velkého konektoru na spínací skříòce (jeden z těch dvou zbylých) je potřeba ale to plus napojit na drát, který odvádí proud ze spínačky a ne který proud přivádí. (to znamená po rozpojení konektoru připojit na ten drát kde není proud).

Komentář ze dne: 14.09.2009 19:51:28     Reagovat
Autor: [JAR0SLAV] - Jaroslav (sochurek.jar@seznam.cz)
Titulek:
Dobrý den.Mám stejný problém se skřínkou jako všichni. A chci se zeptat, zda by jste byl schopen mi tuto úpravu na mém autě taky uskutečnit? Děkuji.

Komentář ze dne: 09.08.2004 16:36:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Georg (spickaJ@seznam.cz)
Titulek: relé
Ještě jeden malý dotázek.Jaké je přesné typové označení toho relé.Já jenom,abych nekoupil něco co pak nebude fungovat.Dík

Komentář ze dne: 11.08.2004 10:30:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - DoDo (jd@razdva.cz)
Titulek: Rele pro opravu
Typ, anebo výrobce použitého relé je libovolný.
Podstatný je pouze údaj o velikosti proudu. Zde je nutné použít spínací relé, které je určené pro proud minimálně 40A !!!
Samozřejmě že cívka relé musí být pro jmenovité napětí 12V.
Obě tyto hodnoty jsou uvedeny na pouzdře relátka.

Komentář ze dne: 11.08.2004 11:41:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - HonzaBK
Titulek: Použití relátek
DoDo a co použít relátka, která jsou na světla, nebo na ventilátory chlazení, ty zelený, nebo černý, nebo žlutý? A asi by šlo použít i přepínací relé, kdyby se zapojily jen ty potřebné kontakty? Žárovky mají 50W a ventilátory mají taky určitě hodně watů??

Komentář ze dne: 11.08.2004 22:04:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Stoupa (osveda@post.cz)
Titulek: Stoupa už tam taky má relátko.
Dokud jsem nečetl článek, nepřipadalo mi divny že mám teplou spínačku. Relátko 40A měli až ve třetí mototechně, všude měli jen 30A. Nejhorší bylo 100W trafopájkou rozehřát kontakt relátka a předem pocínovanej tlustej drát. Jinak to bylo celkem bez problémů.

Komentář ze dne: 18.08.2004 11:28:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zizalka (zizalka@vol.cz)
Titulek: relatko z vrakace
ahojda, ne ze bych muj postup doporucoval, ale na vrakaci v chrastanech jsem pri prohlidce rozebraneho mista okolo volantu (abych doma vedel jak na to) objevil jednu X1 co uz to mela udelany. za 100 kacek jsem si tedy vymontoval rele 45A i s komplet kabelama a hnedym konektorem. uprava auta doma pak byla dilem 30minut. ovladaci plus jsem take vzal z volne patice na relatko, ktera je vlevo nad pojistkama. maka to v pohode, relatko ma vsechny konektory pouze lisovane, ale vypada to jako profi prace. zizalka

Komentář ze dne: 25.08.2004 08:25:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (braunm@seznam.cz)
Titulek:
Tak jsem včera konečně udělal úpravu spínací skříòky. Moje poznatky: dráty od spínačky mám červený, ne jako Holfi, který je má černý, konektor mám hnědý. Kryt kolem volantu se nemusí sundavat, stačí jenom textilní a první plastový s přihrátkou na papíry k autu. Jde tam celkem pohodlně šáhnout. Povedlo se mi sehnat fastony, tak jsem žádný dráty nemusel stříhat. Fastony mají vnitřní rozměr 8,3 mm, sehnal jsem jenom samice, samce jsem si musel udělat.
Míra

Komentář ze dne: 25.08.2004 14:45:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš (zizalka@vol.cz)
Titulek: spinacka
taky mam draty cerveny....ani jsem si toho poradne nevsim. konektor je hnedy. zizalka

Komentář ze dne: 28.08.2004 21:20:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Danger4u (danger4u@centrum.cz)
Titulek: Jina uprava - lepsi :-)
Taky jsem vlastnil Xantii z Roku 1997 a mel jsem ten samej problem :-( Ale vyresil jsem to tak, ze jsem spinaci skrinku rozebral a opalene kontakty ocistil. A pak to bylo jako novy :-)
Kdo je trochu zrucnejsi tak se do toho muze klidne pustit, jenom to chce trochu odvahy...

Komentář ze dne: 29.08.2004 13:04:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - DoDo (jd@razdva.cz)
Titulek:
Vyčištěním kontaktů ve spinačce neodstraníš problém, kterým jsou přetížené kontakty. Takže i pokud je vyčistíš, tak to není definitivní řešení. A navíc nelze uvést tvé řešení jako řešení pro všechny. Kdo už má i vyhřátý plast kolem kontaktů, tak tomu už žádné vyčištění nepomůže. Na kontakty nebude potřebnný tlak jezdce a tím se zvýší přechodový odpor a pak při proudu téměř 40A je každý miliOhm znát.

Komentář ze dne: 07.09.2004 14:00:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Luboš (bruzek@alteko.cz)
Titulek: Úprava spínací skřínky
Udělal jsem úpravu spínací skřínky podle popsaného návodu zcela bez problémů. Jak už bylo několikrát zmiòováno, dráty byly červené, konektor hnědý. Funguje to. Díky.

Komentář ze dne: 02.08.2005 13:22:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - marsalek (@)
Titulek:
Zdravim Vas, panove,

a gratuluji k peknemu a uzitecnemu clanku. Ackoliv me ten problem jiz miji, neb mam X2, udelal jsem vam alespon reklamu v Nemecku :-)

http://forum.acc-intern.de/showtopic.php?th readid=41465&post_start=0#279033

Karel

Komentář ze dne: 16.06.2006 07:46:59     Reagovat
Autor: [pepone] - Josef (pepone01@atlas.cz)
Titulek: oprava alternátoru
je to týden co jsem alternátor vyndával a chtěl bych to vylepšit o poznámku,že není nutné demontovat hydr.
čerpadlo,ale stačí vymontovat olejový filtr.I tak je to
krásný zážitek.Pokud měníte řemen doporučovál bych
před demontáží namalovat jeho propletení mezi koly
jinak se Vám stane z toho horor.

Komentář ze dne: 08.08.2006 11:40:23     Reagovat
Autor: [chemik] - chemik (miraltm@seznam.cz)
Titulek:
díky za návod, šlo to s ním jak po másle.

Komentář ze dne: 01.02.2010 17:26:23     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek:
Tak uz jsem take stastnym majitelem pridavneho rele. Dle navodu (pouzil jsem fastony) vse OK. Diky. Frenk

Komentář ze dne: 26.02.2011 17:35:45     Reagovat
Autor: [SIJU] - Šimon (dagoth.tata@atlas.cz)
Titulek: Re: co to relé řeší?
Přidáním relé se přestanou napalovat kontakty ve spínací skříòce? Když už jsou napálené, relé nepomůže? Mám 1,9D a ventilátor nereaguje na zapnutí, hlavně (teï) v zimě, pak třaba začne, po pár dnech a startech..Když nejde ventilátor, nesepnu ani ohřev zadního okna. Takže, rozebrat a vyčistit spínací skřínku (kontakty), přidat relé dle návodu a bude to O.K.? Díky

Komentář ze dne: 26.02.2011 17:36:10     Reagovat
Autor: [SIJU] - Šimon (dagoth.tata@atlas.cz)
Titulek: Re: co to relé řeší?
Přidáním relé se přestanou napalovat kontakty ve spínací skříòce? Když už jsou napálené, relé nepomůže? Mám 1,9D a ventilátor nereaguje na zapnutí, hlavně (teï) v zimě, pak třaba začne, po pár dnech a startech..Když nejde ventilátor, nesepnu ani ohřev zadního okna. Takže, rozebrat a vyčistit spínací skřínku (kontakty), přidat relé dle návodu a bude to O.K.? Díky

Komentář ze dne: 26.02.2011 17:36:42     Reagovat
Autor: [SIJU] - Šimon (dagoth.tata@atlas.cz)
Titulek: Re: co to relé řeší?
Přidáním relé se přestanou napalovat kontakty ve spínací skříòce? Když už jsou napálené, relé nepomůže? Mám 1,9D a ventilátor nereaguje na zapnutí, hlavně (teï) v zimě, pak třaba začne, po pár dnech a startech..Když nejde ventilátor, nesepnu ani ohřev zadního okna. Takže, rozebrat a vyčistit spínací skřínku (kontakty), přidat relé dle návodu a bude to O.K.? Díky

Komentář ze dne: 26.02.2011 18:50:35     Reagovat
Autor: [hjkl5] - Zdeněk (peta.tecka@seznam.cz)
Titulek: Relé
Ahojky, čtu si tu vaše články, mam zřejmně stejný problem jako vy. Někdy se mi po nastartování sepne ventilátor topení a někdy ne, tet už spíš ne.Je to problem té spánací skříòky? asi jo co?
Něco mě napadlo, na spínačce je poloha 15.tj. poloha zapnutého klíčku,spínací proud vezmu z 15. a ten mapájecí pro spotřebiče z 30.tj. stálý proud?
Co ten upálenej kontakt napájí?
Mě třeba všecko funguje jen mi nejde ventilátor topení, ten přece nemá odběr 40A nebo jo?to nemá ani sahara 30A
Dík za pomoc a odpověï
Zdeněk

Komentář ze dne: 03.11.2011 11:45:34     Reagovat
Autor: [mate26] - Martin (mvronka@seznam.cz)
Titulek: spínací relé
Ahoj všem, chci se jen zeptat jestli na to spínání by nestačilo 30A relé nebo je to málo ??? Nemůžu větší sehnat. Díky

Komentář ze dne: 07.11.2011 00:19:16     Reagovat
Autor: [Renda28] - René (bydzej@tiscali.cz)
Titulek: Kolena po Xantiácku
Budou se letos konat Kolena po Xantiácku???

Komentář ze dne: 07.11.2011 15:53:26     Reagovat
Autor: [Murphy] - Martin (drabek3@seznam.cz)
Titulek:
A není to zbytečné? pokud jenom spojíš ty dva silné dráty u toho štekru, tak tam ani to relátko nemusíš dávat. Pokud by jsi totiž sepnul ohřev zadního okna i při vypnutém motoru, tak se ti stejně po 12 minutách sám vypne a na ten ventilátor to nemá vliv. Stejně se ti zapne až po nastartování (teda pokud nemáš proražené tranzistory)
3 dny jsem sháněl 40A relátko a objednávat ho z netu nebudu. Zaplatit totiž za věc za 50 Kč poštovné 150 Kč je debilita největšího kalibru.

Komentář ze dne: 07.11.2011 15:55:29     Reagovat
Autor: [Murphy] - Martin (drabek3@seznam.cz)
Titulek: Re:
Já na to takhle jezdím už 2 měsíce a žádný problém

Komentář ze dne: 09.11.2011 14:01:08     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub@centrum.cz)
Titulek: Re:
A došlo ti vůbec, proč se tam to relé dává ??

Komentář ze dne: 28.06.2013 12:23:39     Reagovat
Autor: [Rorschach] - Rorschach (zdenek.homolka@centrum.cz)
Titulek:
Třeba se někomu hodí. Právě jsem dodělal tuto vychytávku. Indikace zlobilo topení (jestli je teï na 100% nevím nezdá se, ale minimálně na plno se točí) a nefungoval ohřev zadního okna. Pravda až na vyjímečné záchvěvy (stejně jako ventilátor). Jelikož relé bylo doma stejně jako kabely a fastony tak jsem šel do toho. Abych rovnou eliminoval poškozenou větev ani jsem se nepokoušel brát od tama + pro relé. Nakonec jsem ho vzal z vedlejší větve kde je šedý konektor a červený kabel.
Teï už ohřev začne fungovat po otočení klíčku a po natočení motoru se rozběhne i ventilátor.

Třeba se právě nekomu hodí ta informace odkud vzít plus pro relé pokud je původní kabeláž nefunkční

Komentář ze dne: 24.09.2013 18:08:59     Reagovat
Autor: [Roberto01] - Robert (robertterk@gmail.com)
Titulek:
Zdravím, můžu pro tu úpravu použít 60A relé?

Komentář ze dne: 24.09.2013 20:26:31     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek:
V článku je psáno, že to chce použít minimálně snad 40A relé, tak proč bys nemohl použít 60A?! Udělal jsem na své X1 1.9TD z r.1997 tuhle úpravu a funguje to od té doby bez problémů.

Komentář ze dne: 24.09.2013 20:35:17     Reagovat
Autor: [Roberto01] - Robert (robertterk@gmail.com)
Titulek:
no já si nebyl právě jistej, tak se radši zeptám než abych něco dojebal:)..jakou funkci má vlastně to relé?

Komentář ze dne: 24.09.2013 21:03:44     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek:
Nejsem elektrikář, ale co vím, tak kontakty spínačky nejsou stavěné na takové velké proudy, které nima procházejí. Proto těma kontaktama jen spínáš relé a to už má dost silné kontakty, aby to unesly. Když jsem zapnul vyhřívání zadního okna, tak jsem slyšel, jak mi srší kontakty ve spínačce a vesele se opalují. Tak jsem tam dal relé podle článku a mám pokoj.

Komentář ze dne: 24.09.2013 21:34:57     Reagovat
Autor: [Roberto01] - Robert (robertterk@gmail.com)
Titulek:
díky za vysvětlení;)

Komentář ze dne: 02.10.2013 20:10:26     Reagovat
Autor: [Roberto01] - Robert (robertterk@gmail.com)
Titulek: Relé 60A
Zdravím, o víkendu se chci pustit do úpravy té spínačky, tak jsem si dneska koupil relé 60A na 12v, nemohli byste mi někdo poradit se zapojením? mám tam 5 pinů, 30,85,86,87, 87a a jsem v tom celkem ztracený:D..nevím jakej kabel na jakej pin:(

Komentář ze dne: 16.10.2013 19:24:58     Reagovat
Autor: [BUML] - Jan (honzakarlik@seznam.cz)
Titulek:
Zdravím jsem tu nový a pořídil jsem si Xantii 2.1 TD prosím vás mohl by mi někdo poradit když stojím na místě a sešlápnu brzdu a točím volantem do leva tak mi poskakuje levé kolo nevíte čím to může být? Dělá to v určitých místech jak pustím brzdu vibrace přestanou nebo se o 80% zmírní

Náhodný obrázek
D Super 5
DS 21 D Super 5
zobrazení: 5201
známka: 1.20


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.