Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 07. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Oprava zadního přidřeného stěrače
ze dne 14.07.2005, autor článku: Zizalka

Komentář ze dne: 15.07.2005 08:42:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - marsalek (@)
Titulek: prilepeni plastoveho krytu
Ahoj Zizalko, ten popis je skvely, diky moc! Je to az s podivem, jak se u tak mladeho auta zaneradi prevodovka sterace.

Cim jsi lepil ten plastovy kryt proti stekajici vode? A jak to tesni? Ja jsem letos zjara bojoval s jeho netesnosti pote, co jsem opravoval motorek centralu 5. dveri a nakonec jsem to prilepil chemoprenem.

Kaja

Komentář ze dne: 15.07.2005 11:09:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - PeJo (videoservis@volny.cz)
Titulek: Re: prilepeni plastoveho krytu
Taky jsem řešil problem s lepením plastového krytu. Originál černou lepkavou hmotu jsem nakonec sehnal ve stavebninách. Je to "Butylkaučuk" a používá se na lepení střech (nezaměnit s Bitumenem, to je asfaltové !). Prodává se v klubíčku s ochranným papírkem, kterej se pak strhne. Lepí to suprově. To klubo stálo ale asi 500,-Kč a je toho tak na 20 aut. Jestli bude mít někdo zájem,tak mi toho hodně zbylo. Dával jsem dvě vrstvy, jednu na dveře, druhou na ten plast a pak jsem to přitisknul k sobě. Spotřeba asi 3m.
Parametry : Stále lepí, pružné, černé, na teple jen víc změkne, ale neroztéká se, téměř bez zápachu. Rozměr pásku 20mm x 3mm.

Komentář ze dne: 03.08.2005 23:02:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zizalka (zizalka@vol.cz)
Titulek: Re: prilepeni plastoveho krytu
ja jsem to lepil lepici paskou sede barvy jak na ni byla reklama v televizi (zalepil hubu krokodylovi). maji ji i v obi, te gumotextilni

Komentář ze dne: 15.07.2005 22:16:45     Reagovat
Autor: [Doctors] - Vítek
Titulek:
Na starý Xantii se mi taky zasek stěrač "uprostřed cesty", tak sem to rozebral, hřídelku prostřík WD40 a po připoejní ke konektoru sem motůrku pomoh kombinačkama... Pomohlo to a běhal jako zamlada... Těsnící část sem lepil chemoprénem.. taky pěkně fungoval.. :)

Komentář ze dne: 19.07.2005 08:35:37     Reagovat
Autor: [HonzaBK] - HonzaBK (sustacek@blansko.cz)
Titulek: Vazelína
Ještě k tomu mazání, určitě bych nepoužíval červenou vazelínu, ale vzhledem k tomu, že se tam může dostat trošku vody, bych použil vazelínu AK 2 , které se dává do vodních pump a je podstatně kvalitnější. Když je tam červená vazelína, dotane se tam časem voda (pokud má kama).

Komentář ze dne: 12.08.2005 21:07:36     Reagovat
Autor: [l.hrudka] - Lumír (l.hrudka@cmail.cz)
Titulek:
Já sem na uzavreni vicka pouzil samovrtaci srouby tex nebo lb nahridelku se da jeste nasadit cepicka ze sterace s Felicije a pk uz tam nejdou necistoty.

Komentář ze dne: 02.04.2012 18:41:10     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek: Krytka hřídelky z. stěrače z Feldy
Souhlas s tou krytkou z Felicie, sedí tam naprosto super, jako by to bylo originál. Jmenuje se "Odnímatelný kryt" a dle škodovácké ETKy má číslo 6U0955205A. Dnes jsem objednával ve Škodovce, 1ks stojí závratné 3Kč :-).

Komentář ze dne: 19.08.2005 10:11:57     Reagovat
Autor: [brett] - brett (vanekb@volny.cz)
Titulek: lepení plastového krytu
Nic jsem nelepil, ani nekupoval. Potřel jsem opatrně původní hmotu nitroředidlem (možná by šel i trichlor nebo toluen). Tam kde byl již nalepený prach jsem nelepivou plochu trochu rozetřel. Hmota změkne a lepí. Po spojení a vyprchání ředidla je spoj celistvý, jako by se nerozdělil.

Komentář ze dne: 07.09.2005 20:42:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - mathes (mathes@seznam.cz)
Titulek: Díky
Díky za podrobný popis opravy, zvládl sem jen díky tomu, akorát to trvá déle než tam uvádíte. Ještě jednou dík

Komentář ze dne: 21.02.2006 15:03:55     Reagovat
Autor: [Piskot] - Piskot (alesj@centrum.cz)
Titulek: Potreboval bych poradit...
Ahoj Xantiaci, chtel bych vas pozadat o radu. Tento vikend jsem rozebral zadni sterac u me Xantie Break, vse jsem radne vycistil a pote namazal vazelinou na vodni pumpy A4. Kdyz jsem to vse dal dohromady, tak jsem zjistil, ze ten sterac porad nefunguje.. :-( Zkousel jsem premerit jestli do nej jde proud a neni chyba nekde v elektrice, ale tam se mi zda vse ok. Nevite cim by to mohlo byt?? Pripadne jestli je treba spaleny moturek, lze ho jen vymenit nebo musim koupit komplet i s tou snekovou prevodovkou? Taky jsem koukal, ze je tam nejaka civka, nemuze byt chyba tam?? Diky moc, Ales

Komentář ze dne: 19.06.2006 19:57:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Raa (Master_Raa@Yahoo.co.uk)
Titulek: Re: Potreboval bych poradit...
Jo to muzes mit to same co ja. Na XII break mi blbnul zadni sterac az doblbnul... dle navodu rozebral vycistil smontoval a chodilo... druhy den to bylo opet K.O. po kratke laborce je tento vysledek... pri rozebirani narazis na kstku cyklovace a konektor s fastony.... kdyz tim pohybu tak to zacne fungovat a jede... po chvili ze to zase... takze bud je to cyklovacem nebo konektorem... momentalne sem ve fazi vyskumu :-)

Komentář ze dne: 29.10.2006 19:09:16     Reagovat
Autor: [monter] - Zdeněk (kz.home@atlas.cz)
Titulek: Re: Re: Potreboval bych poradit...
prostříknout kontoxem ( dobrý je ten od wirtha) , nebo se podíva na tu kostku , může tam být studený spoj, Zdenek

Komentář ze dne: 21.02.2006 18:42:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bóbika (chbgym@seznam.cz)
Titulek: střešní nosič
Pánové můžete mě někdo poradit nebo nabídnout kde sehnat příčníky do podélných zapuštěných střešních nosičů.Koupil jsem před týdnem Xantii s podélnýmy nosičemi a nevím kde tyto příčníky sehnat děkuji za odpověï

Komentář ze dne: 24.02.2006 11:31:59     Reagovat
Autor: [Piskot] - Aleš (alesj@centrum.cz)
Titulek: Re: střešní nosič
Kdyz jsem si pred pul rokem koupil Xantii, resil jsem stejny problem. Nakonec jsem nasel inzerat v Annonci ( http://www.annonce.cz/cgi-bin/online?action=list_r ubr&rubr=10381 ), ze nekto tento nosic prodava. Nikde jinde se mi ho nepovedlo sehnat.

Komentář ze dne: 24.02.2006 16:54:22     Reagovat
Autor: [maty Pce] - Martin (maty1@kve.cz)
Titulek:
koukni na www.neumax.cz Zde si vyber co chceš, zda vcelku pohledné Picolo, na které je ovšem komplikované dát 4 kola, nebo Neumann, který je sice super, ale k ceně si připočítej tak 800,-Kč za 2 zámky od Thule, které jsou dobré a bohatě stačí. Já kopil ten Neumann a zatím jsem spokojen.

Komentář ze dne: 24.05.2006 09:08:29     Reagovat
Autor: [jarda pm] - Jaroslav (jarzach@karneval.cz)
Titulek: Doplòení návodu.
1)Protože jsem při pouštění do opravy neměl po ruce tento návod, tak nebyl přesný postup. Ono to asi jinak nejde, ale při mém postupu tím vypad bod 14 označení polohy ozub. kolečka. Toto není nutné, po zkušebním zapojení se poloha usadí, tak jak má být. Kolečko má ze spodní strany kontakty a podle nich se poloha zastaví.
2) Horší bylo mé zjištění, že mám ulomený jeden kontakt z těch tří pod tímto kolečkem. Nahradil jsem jeho chybějící část sestřiženým "pérkem ze staršího klasického světelného vypínače (220V)" napájel jsem potřebný kousek na zbytek. Poznámka: Chytlo to až po očištění kyselinou(převařenou použivají klempíři na očištění zinku před pájením, pasty nestačily na očištění před pájením. Pozor: po práci s kyselinou následně spoj a vše okolo dobře očistit. Využil jsem část se stříbrným kontaktem.
Asi se povedlo, zatím vše funguje.
Tak ještě jednou dík autorovi článku. Jarda

Komentář ze dne: 13.06.2006 19:51:14     Reagovat
Autor: [Raa] - Radek (Master_Raa@yahoo.co.uk)
Titulek:
Mno udeal sem to, ale 2 den to bylo zase pridrene tak nevim... je tam jeste modra kostka ktera podle me ridi spinani...

Komentář ze dne: 25.10.2006 10:58:01     Reagovat
Autor: [Honza K] - Honza K.
Titulek: Modrá kostka
Modrá kostka ve spolupráci s vnitřními kontakty řídí zastavení stěrače v krajní poloze. Pokud jsou vnitřní kontakty špatné a v důsledku toho stěrač nespolehlivý, je možné vyndat modou kostku a přemostit na patici pro modoru kostku kontakty 1 a 2 (1 je bohužel úzký). Stěrač se pak zastavuje ihned po vypnutí, nezastavuje automaticky v krajní poloze. Když se ale někdo necítí na opravu vnitřních kontaktů nebo na to nemá prostředky/dílnu, je to použitelné. U zadního stěrače se zastavení v libvolné poloze celkem dá vydržet. Já to mydlil na balkoně a opravu vnitřních kontaktů jsem vzdal.

Komentář ze dne: 29.10.2006 19:05:14     Reagovat
Autor: [monter] - Zdeněk (kz.home@atlas.cz)
Titulek: přesně
něco podobného se mi stalo před 3 měsíci , ulomený kontakt uvnitř motorku , myslím ty tři kontakty pod tím kolem , našel jsem si podobný kontakt ve své sbírce elektro materiálu a normálně jsem to naletoval cínem ,naštěstí to funguje , ten maras jsem měl stejný , do toho krytu jsem vyvrtal dvě díry pro odvod vody , zavada se projevila tak , že to vyhazovalo pojistku ( spolu s tím Vám nepůjdou blinkry )

Komentář ze dne: 16.11.2006 08:18:09     Reagovat
Autor: [kerbuth] - Jarda (kerbuth@seznam.cz)
Titulek: u mě to bylo relé
Super popis.Pomohl neskutečně rozdělal jsem to a zjistil že tam je fakt bordel tak jsem to vyčistil ale (motůrek běžel) nefungovalo to :( ...tak jsem to rozdělal znova a v motůrku bylo vše OK. Proto si dejte pozor na RELÉ.U napájecího vodíče byl studeòák.Díky bohu. Tak mi nespálil motůrek.Ale vybublal cín okolo plošòáku.Připájet a ...stírání zdar

Komentář ze dne: 05.02.2009 13:51:19     Reagovat
Autor: [Buchta] - Milan (milan.cmok@seznam.cz)
Titulek: super
Tak to mám taky za sebou, díky Žížalko. Jo jak píše jarda pm, není potřeba nikde značit polohy dílů, po 1. setření stěrač dojede na koncák, pak je teprve třeba stěrač poštelovat na 1000hranu osičky a vše je v poho. Teěsnění plastovýho deklu sem nechal co tam bylo...

Komentář ze dne: 01.02.2011 14:20:56     Reagovat
Autor: [mholik] - Miroslav (holik@matfyz.cz)
Titulek: WD-cko
Diky za podrobny navod. Musim ale rict, ze kdyz jsem se s timhle problemem setkal (a sterac se opravdu ani nehnul, musel jsem mu silou pomoct, aby se dostal aspon do zakladni polohy), stacilo mi zcela amatersky kloub sterace zvenci poradne prostriknout WD-ckem. Nepomohlo to hned - dokonce par dni trvalo, nez to vsude zateklo, ale ted se sterac hybe zase jako zamlada... Mozna stoji zato to vyzkouset a teprve kdyz to nepomuze, cely sterac podle navodu rozebrat.

Komentář ze dne: 06.03.2012 19:50:43     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek: Zadní stěrač
Díky moc za návod, teï jsem to taky čistil a návod mi pomohl. Udělal jsem to zárověò s výměnou mrtvého motůrku centrálu v zadních dveřích. Vše šlo jako po másle. Mám trochu jiný typ motůrku, v tom mém je osička stěrače uložená u převodovky v kovovém pouzdru, pak velká mezera a na konci bylo úplně suché plastové pouzdro - žádné druhé kovové futro, ani O kroužek. Skoro stejný motůrek zadního stěrače má brácha i v P309.

Náhodný obrázek
Xantia 2,1 TD
Na výletě
zobrazení: 3970
známka: 1.00


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.