Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 07. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Oprava posilovače řízení
ze dne 25.01.2006, autor článku: Jirka Citroëny.cz

Komentář ze dne: 25.01.2006 11:17:43     Reagovat
Autor: [Woody] - Sláva (s.kolar@atlas.cz)
Titulek:
Nevypadá to složitě. Mál ale jiný problém. Někde cestou od volantu k posilovači řízení mám malou vůli, zřejmě v tom převodu (pastorek-hřeben). Šroub na hřídeli mezi křížem a posilovačem jsem již dotahoval, ale vůle nezmizela. Nemáte s tím někdo skušenosti co by to mohlo být, popřípadě jak se to dá opravit. Díky

Komentář ze dne: 26.01.2006 06:35:46     Reagovat
Autor: [omnimor] - Petr
Titulek: Re:
Jestli se jedná o to, že při otočení volantem to jde chviličku jakoby naprázdno a až pak to začne zatáčet (nepříjemná věc), bude to možná vůle ve spodním kloubu volantové tyče (za motorem, nad posilovačem). Aspoò v mým případě to bylo ono. Kloub byl dost orezlý. Výměna za kus z vrakáče (800,-) pomohla. Ale pozor, údajně jsou dva druhy spojení těch tyčí: na mé X1 ´95 byl tisícihran, na druhý způsob už si nevzpomínám. Ten můj je stejný i s Pažoutem 405 (ověřeno, mám ho tam :-) )

Komentář ze dne: 18.10.2006 11:09:20     Reagovat
Autor: [Milan.Z] - Milan (milano.z@wo.cz)
Titulek: Re: Re:
Můžeš napsat, jestli ten kloub řízení o kterém se zmiòuješ je stejný na Xantie I i II ?
Zatuhává mi řízení vždy zhruba po půl otáčce na obě strany, s mechanikem jsme zjistili, že kloub v řízení je dost orezlý, ale v katalogu ND našel kloub pouze na X1.
Dík

Komentář ze dne: 26.01.2006 12:43:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Wolfous (@)
Titulek:
Díky za super článek. Nevím teï ale, zda se mám do této akce pouštět a jestli mi pomůže. Můj problém je, že když točím koly na místě, tak jdou dost trhavě a odráží se mi to i do volantu. Když jedu je to skoro dobrý, ale při pomalé jízdě servo dost hučí a nejde moc lehce :-( Hydrauliku mám po proplachu, nová lhm, nové koule....někdo mi tu radil promazat kloub řízení od tyče....to jsem udělal a vůbec to nepomlo. Myslíte, že to mám zkusit nechat přetěsnit, jak je to v návodu? A nebo je to celý v hajz.. a už prostě nestíhá čerpadlo?(pochopil sem, že si bere asi největší tlak). Xantušku mám asi rok a nemám od ní servisku, ale současný stav 105tis odpovídá vzhledu a opotřebení ostatních věcí. Při změně výšky to jde docela rychle, tak nevím :-( Prosím o radu, dík.....W

Komentář ze dne: 27.01.2006 12:03:03     Reagovat
Autor: [HonzaBK] - Jan (sustacek@blansko.cz)
Titulek:
Přesně to řeším teï i já, na staré XA 1,9 TD z roku 93 najeto 180 tis. je řízení absolutně bez problémů a teï sjem si pořídil XA 2,0 HDI rok 2000 a taky mám problémy s jako by trhavým pohybem volantu a jde tíž. Poraïte. nechce se ěm to zkoumat, radši se zeptám.

Komentář ze dne: 30.01.2006 17:06:34     Reagovat
Autor: [lukino] - Jan (jan.lukes@travelservice.aero)
Titulek: Tuhé řízení
Tak mám obdobný problém, teï mo to začalo blbnout - tuhne řízení, dokonce trochu syčí ten posilovač, někdo mi radil sítka v nádržce - mám to po proplachu, koule ale pumpa je oblitá tak to vypadá že časem budu muset na repas.(dle mého proplach uvolòuje rez ze systému, takže ten se pak může usazovat na sýtku - ještě jsem to nezkoušel uvidím) .
to celé je jen někdy, v závislosti na teplotě, otáčkách atd...

Komentář ze dne: 10.02.2006 11:39:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jaro (jaro@post.cz)
Titulek: Sada
Neviete mi prosim zisti objednávacie číslo sady. Alebo poradi kontakt kde je možné túto sadu naisto zakúpi v čechách, na slovensku som zatia¾ nenašiel nikoho kto by čo i len tušil, že takáto sada existuje.

Komentář ze dne: 19.02.2006 21:42:04     Reagovat
Autor: [1spek] - tomas (1spek@centrum.cz)
Titulek:
nazdar tomas tvuj clanek mi dal nadeji ze nemusim vyndavat servo ale nevim kde tomam sehnat muzes mi to prosim poslat kde sto koupil aVIN.TY SADY tesneni moc by mi to pomahlo dekuji

Komentář ze dne: 06.03.2006 20:47:21     Reagovat
Autor: [zeky] - Jiří (milanzikes@quick.cz)
Titulek:
mě začalo taky jít ztuha rízeni tak jsem byl v citrenu a vyměnily mě kapalinu a hlaně vyčistily sítka,byly dost fuj. a promazal jsem kloub řizeni a je to super

Komentář ze dne: 25.05.2006 08:51:42     Reagovat
Autor: [Tatranka] - Tatranka (milan.bohm@mega.cz)
Titulek:
Tak jsem se včera pustil do vyndání posilovače. Snad hodinu jsem strávil nad tím, jak se dostat ke všem šroubům a matkám na trubkách. Nakonec když jsem povolil vše co se dalo, tak jsem skončil tím, že jsem nepovolil trubku vedoucí zpět do nádržky LHM a jednu trubku od hydr.válce. Postříkal jsem MD sprayem aby se povolily, ale nic. Upozoròuju, žemám 1.6i a přístup je tak na opředlouhé dětské ručičky, nehledě na to, že místo pro některé klíče prostě není. Shrnu to, práce na h...o a výsledek je takový, že jsem to zase složil dohromady a nepřetesnil nic - posilovač mi šel a jde dobře, ale teče mi LHM vrchem, zřejmě je některý o-kroužek už oběhaný.

Komentář ze dne: 30.05.2006 12:52:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lada (petulak@volny.cz)
Titulek: re
Popis opravy posilovače je perfektní, ale problém je jak povolit trubky v malém prostoru. Øešil jsem to tak, že jsem demontoval celé řízení, které drží navíc na 2 šroubech na nápravnici a dvou kulákách. Z trubek se musí povolit "pouze" hlavní přívod hydraulické kapaliny (trubka s Citroen těsněním) - to jde dobře a odvod do nádržky (krátká trubka s kónusem) - to jde hůř a pokud nelze povolit, tak stáhnout přívodní hadici. Hřídel řízení se musí povolit tak jak tak. Na povolování to chce upravené klíče a když je to venku tak klíče na převlečné matice alespoò tam kde je na trubce kónus. Celé řízení se vytahuje na pravou stranu.

Komentář ze dne: 01.09.2006 14:42:00     Reagovat
Autor: [marsalek] - Karel (marsalek@email.cz)
Titulek: Lze jeste koupit?
Ahoj chlapi, lze tu opravnou sadu na BX jeste v CR koupit? Kolegovi v jednom nemeckem servise rikali, ze se jiz nedodava. Ma nekdo aktualni zkusenost a pripadne obj.cislo?

Diky, Kaja

Komentář ze dne: 03.09.2006 05:06:57     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek: Re: Lze jeste koupit?
Zdravim. Zkus Autoservis Citröen Holetín (link v sekci Auto servisy). Jiri

Komentář ze dne: 24.10.2006 20:44:52     Reagovat
Autor: [Krušnohorec] - Václav (waclaf@centrum.cz)
Titulek: Re: Lze jeste koupit?

Určitě.Měl jsem obavy že to bude problém.Teï jsem to obvolával a v každým Citroen servisu věděli o co jde.Asi ve třech pražskejch ji měli na skladě a nebo že ji maj obědnanou a do tejdne bude.Nakonec jsem ji koupil v Ustí u Špindlera za 760kč TO číslo: 4048.Q8

Komentář ze dne: 07.10.2006 22:52:16     Reagovat
Autor: [czeXit] - Radek (czexit@macosxgeek.com)
Titulek: "oprava" tuhnouciho rizeni
intro: dal jsem proplach, po par tisicich vypustil (byl cerny jako bota), vymyl sitka v benzinu, nova total lhm+ a s pocitem dobre odvedene prace jezdil asi 14 dni.
najednou zacalo nahodne tuhnout rizeni, chvilku slo prstem, pak abych to tahal rukou. predtim rok naprosto bez problemu.
stacilo do lhm nalit cca 2 deci tech. benzinu, protahnout poradne auto a rizeni jde jako driv. zrejme tam proplach nekde sebou neco vzal. benzin to uspesne vezme s sebou a beze stopy vyprcha (cca mesic), pak staci znovu jen vycistit sitka. (zda uz benzin vyprchal uvidite na hribku, 2 deci s nim pohnou o pekny kus nahoru.)
nova lhm je hustejsi, muze tam byt zrejme nejaka necistota a pak to takhle zlobi.

na liti technickeho benzinu do lhm jsem koukal nejdriv trochu neduverive ale mam s tim jen dobre zkusenosti, nevim nakolik je to bezne, ale muzu doporucit jako prvni pomoc

nez neco hned rozebirat a pak skladat a zjisti ze to nepomohlo, zkusil jsem tohle a bylo to ono.

benzin jsem pouzil i kdyz j

Komentář ze dne: 07.10.2006 22:53:27     Reagovat
Autor: [czeXit] - Radek (czexit@macosxgeek.com)
Titulek: "oprava" tuhnouciho rizeni - 2. dil
2. dil :(
benzin jsem pouzil i kdyz jsem auto nove koupil a necvicilo jak bych si predstavoval. po mesici litalo nahoru/dolu na lusknuti :) M.Dusin: nalit trochu benzinu a denne cvicit a budes zase chlapik:)

Komentář ze dne: 08.10.2006 20:52:42     Reagovat
Autor: [Krušnohorec] - Krušnohorec (waclaf@centrum.cz)
Titulek: Je to možné?

Zdravím pánové.Už asi měsíc patřím mezi ty,,šastlivce"kterým začal téct posilovač vrchem kolem hřídelky.S pomocí meho dvorního automechanika jsem začal shanět tu opravnou sadu.Tuším že v elitu za ní chtějí něco kolem 18nácti stovek, což se mi za dvě gufera a tři Okroužky, i když specialní,a jednu plastovou krytku zdá příliš.Vono i 600kč je dost.Dnes jsem využil příležitosti a vymontoval posilovač z BXka a musím konstatovat že podle obrazků to je na pohled stejné.Jen si nejsem jist zda i ty čtyři vstupy a výstupy jsou totožné z obrázku,alespoò mě, to jasné není.Máte s tím někdo zkušenost?Můj zaměr je že bych tam dal zatím BXkové a to tekoucí v klidu opravil.Mimochodem na tom třetím obrázku od konce, kde je řez a pod ním výkres,je BXkoví posilovač.Stále jsem dumal co to je na tom konci co se spojuje z kardanovou spojkou no dnes to už vím,BXka měli gumovou hardispojku.Jinak perfektní popis

Komentář ze dne: 10.10.2006 22:37:18     Reagovat
Autor: [Vogel] - Jirka (jirka.strnad@seznam.cz)
Titulek: Re: Je to možné?
Ahoj, rizeni jsem pretesnoval nedavno. Diky nedostatku prostoru kolem serva (X2, 2,1TD) je montaz celkem narocna na cas, takze za sebe doporucuju tekouci vyndat, pretesnit (to trva chvilku) a zas ho tam soupnout. 2x vyndavat a vracet zpatky (pri docasnem nahrazeni jinym rizenim) znamena 2x tolik pomerne spinave prace, notabene nejsem si jisty jestli BX nema jinou prirubu.

Vogel

PS - sadu jsem sehnal v Autocentru Dojacek v Praze-Vrsovicich. Cca 700,-

Komentář ze dne: 10.11.2006 18:43:20     Reagovat
Autor: [Krušnohorec] - Václav (waclaf@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Je to možné?
Nejde to zaměnit né kvuli přírubě ale šnekové ozubení je jiné.Podrobněji jsem to popsal ve forum,,zaměnitelnost dílů"

Komentář ze dne: 09.10.2006 15:32:37     Reagovat
Autor: [Pavel M.] - Pavel (pavel@svtech.cz)
Titulek:
Podle mých informací je sada stejná z BX a stojí v Citroenu v Brně 770,- s daní.

Komentář ze dne: 09.10.2006 15:59:54     Reagovat
Autor: [Krušnohorec] - Václav (waclaf@centrum.cz)
Titulek: Re:
Ano to jsem tu vyčetl.Měl jsem na mysli zda někdo nepoužil servo z Bxka do xantie?

Komentář ze dne: 25.11.2006 18:54:51     Reagovat
Autor: [vaclav154] - Vaclav (kokaislvenca♠4eznam.cz)
Titulek: problikava kontrolka na vode a STOP
Ahoj vsichni nmam takovy problem ze mi cas od casu nekdy pri 10km trebe 4x problikava kontrolka na teplote vody spolu se stropkou, at je auto teply nebo studeny porad jako blinkry nekdy problikne 5x nekdy treba i 20x a pok to je zase ok vody tam mam dost tak mi poradte diky

Komentář ze dne: 10.12.2006 15:54:35     Reagovat
Autor: [vaclav154] - Vaclav (kokaislvenca@seznam.cz)
Titulek: klima a topeni
Ahoj lidi jak jsem psal ze mi problikava ta kontrolka na vodu a STOP uz vim cim to je kdyz zapnu topeni tak mi sepne na chvili klima jenom motor a ventilatory ne obcas jen jeden ale na tu rychlou rychlost mam 2,0 hdi a potreboval bych vedet jestli nekdo namate stim zkusenost kde je nejaky centralni pocitac na topeni a klimu protoze kdyz vyonu topeni tak to nedela jeatli je to ten reostat na topeni nebo to vede nekam dal nevim poradte diky

Komentář ze dne: 11.12.2006 09:13:00     Reagovat
Autor: [driver] - jan (janndvorak@seznam.cz)
Titulek: Re: klima a topeni
mel jsem ten samý problém,ale blikalo mi to jen při zapnuté klimošce,byla chyba ve spínacím rele na vrtuli,je umístěné v prostoru mezi vrtulkama,vyměnil jsem a je po problému.

Komentář ze dne: 11.12.2006 10:48:16     Reagovat
Autor: [vaclav154] - Vaclav (kokaislvenca♠4eznam.cz)
Titulek: Re: Re: klima a topeni
Ty jsem menil relatka a nic neni tam nekde nejaky ovladani protoze kolikrat kdyz zapnu klimu tak nejde pak jde ale kdyz si pustim uvnitr ventilator na topeni tak to blika jestli to neni tim reosttem nevim diky

Komentář ze dne: 03.01.2007 10:47:07     Reagovat
Autor: [vaclav154] - Vaclav (kokaislvenca♠4eznam.cz)
Titulek: podsviceni palubovky
Zdravim vsechny kamos ma problem menil ovladani na topeni a prestalo mu svitit podsviceni na palubce a i topeni cim to muze byt??? POjistky to nejsou

Komentář ze dne: 03.01.2007 21:19:07     Reagovat
Autor: [shakal] - Petr (OLSEED.UNCOVICE@seznam.cz)
Titulek:
A se jukne pod volant, zřejmě potočil reostatem, který ovládá intenzitu podsvícení. Ani o tom že jej potočil nemusí vědět

Komentář ze dne: 03.01.2007 21:35:03     Reagovat
Autor: [shakal] - Petr (OLSEED.UNCOVICE@seznam.cz)
Titulek:
A se jukne pod volant, zřejmě potočil reostatem, který ovládá intenzitu podsvícení. Ani o tom že jej potočil nemusí vědět

Komentář ze dne: 22.06.2010 19:03:42     Reagovat
Autor: [peco] - norSK (pecow@centrum.sk)
Titulek:
Ahoj Xantiáci, tak som to pretesnil, pekne podåa návodu (za ktorý moc ïakujem) a tečie mi LHM z manžety spojovačky riadenia :-( Je možné, že mi pri skladaní nesadol jeden z tých troch tesniacich krúžkov???
Dík moc za príspevky :-)

Komentář ze dne: 16.02.2011 08:53:37     Reagovat
Autor: [xantiabob] - xantiabob
Titulek:
Tak mám taky po opravě a mám pár dojmů a poznámek: Předně, inspiroval jsem se postupem zvěřiòáka tady:
[url]http://www.xantiaclub.cz/poradna/viewt opic.php?t=1776&highlight=oprava+servaurl] protože povolit ty trubky je nemyslitelné. Vytáhnout pak ten posilovač i s tím šnekem ale připomíná ježka v kleci. Zvl᚝ když se vám nepodaří povolit ta zpětná trubka a jen sundáte tu hadici. Tak pak ta krátká trubka celkem překáží. Nicméné výfuk není potřeba oddělávat.
K samotnému skládání po přetěsnění snad jedna poznámka... To velké gufero radím naklepat až po tom co budete mít toho šneka vevnitř, zabráníte tomu, abyste si střihli ty nový O kroužky, které jsou tím nasazováním natažené. Teprve pak až gufero a ložisko nakonec.
Zpětná montáž skýtá podle mě problém...ve svěráku jsem si ty trubky povolil a myslel, že tam namontuju šneka a posilovač zvl᚝...omyl - nedokázal jsem pak chytnout závit na těch trubkách. Takže ven, spojit a strkat zpět za kolem u spolujezdce v kuse (akorát jsem ve

Komentář ze dne: 16.02.2011 08:56:01     Reagovat
Autor: [xantiabob] - xantiabob
Titulek: pokračování
svěráku povolil tu krátkou trubku, aby ten ježek v kleci nebyl tak hrozny). Poslední problém pak nastal při vsunutí šneka do řízení. Když jsem měl na něj napojený posilovač nemohl jsem pořádně za něj zakvedlat, aby tam skočil. Pomohlo až zahýbání kolem.
Jinak volant jsem vubec neřešil, akorát jsem ho v kabině přivázal, aby se nepohnul. Po montáži byl přesně na svém místě.

Komentář ze dne: 15.07.2011 21:13:08     Reagovat
Autor: [ringo] - ringo (r.ingo@seznam.cz)
Titulek: díky
Díky za návod, pomohl mi. Dneska jsem servo přetěsnil a vše funguje jak má. Trubky povolit nešly, dokud jsem si na kole nedojel pro výstředníkový klíč, nebo jak se jmenuje. celá akce trvala 8 hodin, příště bych to udělal za 5 hodin :-D

Komentář ze dne: 18.07.2011 07:11:17     Reagovat
Autor: [křesík] - Petr (kresik@seznam.cz)
Titulek:
já to přetěsòoval asi 4 hodiny, po montáži zpět jsem zjistil děsnou věc, posilovač šel jen doleva a doprava jsem se ním pral, šel proti mě, nakonec mi začala tect LHM ze spoda od manžety od řízení a dost. Investice 1000 - výsledek nefunkční posilovač, vyřešeno odpojením trubek a jezdím bez něho.

Komentář ze dne: 18.07.2011 14:55:32     Reagovat
Autor: [PaM] - Milan (patamatbx@centrum.cz)
Titulek: Re:
Když tě bude bolet zub, taky si ho sám nebudeš opravovat flexou a vrtačkou Narex :-) ... Dělej to co umíš a co ne, přenech odborníkům...
Střihl se ti poslední teflonovej tlakovej kroužek jak si to rval dovnitř ...
Přetěsnění serva je banalita, když to jde velmi dobře, jde to i za 2,5 hod, když to jde špatně tak cca 4 hodiny, vše záleží na povolení trubek. Nikdy sem nevyndával píst a ostaní věci, vždy jen servo se šnekem, vždycky to nějak jde i když to nejde ...

Komentář ze dne: 09.08.2011 17:18:30     Reagovat
Autor: [Snejkček] - Roman (petr.cv@centrum.cz)
Titulek: Re:
Zdar, tak jsem se popral se servem a dopadl úplně stejně jako ty. Doleva super a doprava jsem se s ním rval. A vlastně pořád peru. Moc by mi pomohlo, kdybys mi poradil, jak jsi to vyřešil po znovupřipojení serva. Co bylo tou záhadou, která, způsobila nefunkčnost zatáčení doprava? Dík

Komentář ze dne: 06.08.2011 21:03:20     Reagovat
Autor: [sir.lukash] - Lukáš (filip.ther@seznam.cz)
Titulek: problém s kroužkama
Zdravím, chlapy. Tak i na mě došlo a musel jsem přetěsòovat. Povolování trubek neskutečnej problém, navstekal jsem se u toho dost. Nakonec se mě to ale podařilo. O dost větší problém mě nastal při nasazování O kroužků. Dost se roztáhly a v drážkách, kde mají správně být, skoro vůbec nesedí. A právě při zpětném nasazování se mě stalo, že sem si jeden přiskříp. Chtěl bych Vás teda poprosít o radu, jestli někdo nevíte, jak se ty kroužky správně nasazujou, aby se tak neroztahovaly? Díky za případné rady nebo komentáře.

Komentář ze dne: 06.08.2011 21:08:32     Reagovat
Autor: [sir.lukash] - Lukáš (filip.ther@seznam.cz)
Titulek:
Ještě bych chtěl poděkovat autorovi toho článku o opravě posilovače řízení. Perfektní článek. Hodně mě pomohl a bez něj bych se do přetěsòování nepouštěl. Jen s těma O kroužkama mám trable.

Komentář ze dne: 07.08.2011 10:59:27     Reagovat
Autor: [PaM] - Milan (patamatbx@centrum.cz)
Titulek: Re:
Když nasadíš všechny teflonové kroužky, vezmeš obyšejnou PVC elektroizolační pásku a omotáš to tak že pásku natahuješ víc a víc postupně na jednotlivých kroužcích, aby to celé následně svojí silou stahovala, když máš na "kuželce" serva vrstvu izolačky , která to pořádně stahuje z5, tak to tak cca 30 - 60 minut necháš odležet :-) pak to odmotáš, namažeš něčím se silikonem nebo teflonem urovnáš kroužky aby byly všude soustředné s "kuželkou" a opatrně nasadíš. Dělal sem už snad stovky serv, a zatím ( klep, klep) sem žádnej nestřihl.

Komentář ze dne: 08.08.2011 15:57:37     Reagovat
Autor: [Petrn0] - Petr (Petrn0@seznam.cz)
Titulek:
Zdravím. Kde se ta sada dá koupit??

Komentář ze dne: 11.08.2011 07:48:24     Reagovat
Autor: [xantiabob] - xantiabob
Titulek: Re:
Zdar, sada se pokud vim da sehnat v citroenu nebo v automaxhulin cca za 800-900. Prislo mi to moc za par ¨kolecek¨ tak jsem googlil a nasel, ze jeden byvaly xantiak psal na foru C5, ze kdysi chtel pretesnovat servo na Xantusi, koupil si tuto sadu, ale pak zjistil,ze mu nic neprotika servem ale trubkou u serva. Tak jsem ho kontaktoval a za ctyri kila to z nej vymamil :D

Náhodný obrázek
zeky
jedna lepsi strana než druhá
zobrazení: 5154
známka: 1.33


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.