Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 03. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Výměna naftového filtru
ze dne 07.02.2006, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 07.02.2006 13:45:04     Reagovat
Autor: [Jarin] - Jarda (vasko@opatovice.net)
Titulek: Vymena naftoveho filtru
Aby nevytekla nafta pri vymene je potreba nejdrive nasadit hadicku na umelohmotny vystupek s matickou /taky umelou/ co je primo pod naf.filtrem.Povolit maticku a nafta vytece do jakekoliv nadoby co dame na druhou stranu hadicky.
Az po teto procedure odsroubovat horni kryt filtru a provest vymenu.

Komentář ze dne: 07.02.2006 13:50:05     Reagovat
Autor: [Jarin] - Jarda (vasko@opatovice.net)
Titulek: Re: Vymena naftoveho filtru
Jeste jednu radu filtr nekupuj v citroenu,protoze ten stejny dostanes vsude jinde a za 140,-kc.

Komentář ze dne: 07.02.2006 18:06:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Piskot (alesj@centrum.cz)
Titulek: odvzdusneni po vymene palivoveho filtru
Jeste bych k tomu clanku pridal, ze je potreba palivovou soustavu po vymene filtru odvzdusnit. Cca 20cm za vystupem z naftoveho filtru je odvzdusnovaci sroub, ktery staci povolit, pote zmacknout rucni pumpu (takovy ten cerny gumovy balon na privodni palivove hadici do filtru) -> utahnout odvzdusnovaci sroub a pustit rucni pumpu -> znova povolit sroub -> zmackout... No proste takto opakovat, dokud se z hadicky mezi filtrem a odvzdusnovacim sroubem neztrati vsechny bubliny. Je dobre na ten odvzdusnovaci sroub nasadit hadicku a odvest ji do sklenicky at nema nas mazlicek motor pokecany od nafty :-)

Komentář ze dne: 07.02.2006 18:37:50     Reagovat
Autor: [Child] - Martin (childeater@centrum.cz)
Titulek: Palivový filtr
Budu měnit na základě tohoto článku taky sám a hlavně jsem o něco chytřejší - bravo! Jen tak dál.
Child

Komentář ze dne: 07.02.2006 21:28:42     Reagovat
Autor: [Ruza] - Aleš (ruza.ustek@wo.cz)
Titulek: Kanálky pod filtrem
Z toho důvodu, že filtr zabraÒuje vnikání nečistot dál v palivové soustavě, usazují se nečistoty zaprvé ve filtru, ale také v kánálcích na dně nádoby palivového filtru. Doporučuje tuto nádobku čistit minimálně při každé druhé výměně (tj. po 60000km)!!!

Komentář ze dne: 08.02.2006 07:42:36     Reagovat
Autor: [HonzaBK] - Jan (sustacek@blansko.cz)
Titulek:
tak jak se tu píše, je dobré vypustit zbytek nafty z nádobky fitltru, na dně bývá voda a další svinstvo. Navíc se to blbě čistí, já to vždy vyfoukám stlačeným vzduchem, ten bordel na dně. Přikryju hadrou, strčím tam pistlu a fouknu a bordel se usdí na hadře.

Komentář ze dne: 08.02.2006 07:43:49     Reagovat
Autor: [HonzaBK] - Jan (sustacek@blansko.cz)
Titulek: odvzdušnění
Mám najeto cca 200 tis. km v 1,9 TD a nikdy sjem to neodvzdušòoval po výměně filtru, jen jsem dopunpoval balonkem naftu. o stačí, pokud je to v pořádku, tak si zbytek nasaje.

Komentář ze dne: 08.02.2006 09:19:44     Reagovat
Autor: [jira] - jirka (Jirrada@seznam.cz)
Titulek: zajímavost
Jenom postřeh. Zaujmulo mne, že k modrému teploměru ( vlevo před filtrem )ti nevede kabel. Já mám tento teploměr využit.

Komentář ze dne: 25.02.2006 23:08:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - bilekd (Bílekd@seznam.cz)
Titulek: Re: zajímavost
Jo, jaký teploměr? z kama? rád ho tam zapojím. Jak vypadá? popiš detailněji funkci. díky

Komentář ze dne: 08.02.2006 14:32:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
jestli točíš 1čku na 5000 otáček, tak dlouho jezdit nebudeš

Komentář ze dne: 08.02.2006 16:20:30     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi
Titulek: Re:
Pochybuji, že by tak jezdil, ale když je nějaký problém a potřebuje to vyzkoušet, tak to i chápu.

Komentář ze dne: 25.02.2006 23:11:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - bilekd (bilekd@seznam.cz)
Titulek: Re:
1-čku jsem točil jen na zkoušku kvůli zjištění kdy mně to omezí. I když motorům nerozumím, za jízdy nikdy netočím jedničku do velkých otáček.

Komentář ze dne: 13.02.2006 18:14:03     Reagovat
Autor: [xamil] - xamil (xamil@seznam.cz)
Titulek: A mě se nevěřilo
A když jsem tuhle tvrdil, že obyčejný zahnojený filtr může dělat takový bordel tak jsem byl na chatu za hòupa. No jo nám se nevěří. :)

Komentář ze dne: 16.02.2006 02:01:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - profesor (@)
Titulek: a
ahoj jsem tu dobre--

Komentář ze dne: 16.02.2006 08:46:00     Reagovat
Autor: [DoDo] - DoDo (jd@razdva.cz)
Titulek: Re: a
Možná jsi tu dobře, možná ne. To nevím, stejně tak nevím, jak tvůj příspěvak souvisí s palivovým filtrem.

Komentář ze dne: 26.07.2006 18:48:09     Reagovat
Autor: [Stepan] - Stepan (huzlik@ccu.cz)
Titulek:
Tak mam takovy problem, jal sem se vymenit naftovy filtr na sve xantii 1,9TD a jaksi, kdyz povolim odvodnovaci sroub tak nic nevitece, ba dokonce, i kdyz ho uplne vysroubuju je to jenom trochu orosene od nafty, ale netece. Nevite co s tim? pokusil sem se ho vysroubovat bez vypusteni a zacla na me tect nafta tak sem to zabouch a nechal byt. Jo a ten odvzdusnovaci sroub jsem taky nenasel asi sem slepej. :(. dik za jakoukoliv radu

Komentář ze dne: 08.10.2006 20:51:04     Reagovat
Autor: [Xantiak] - Aleš (xantiak@seznam.cz)
Titulek:
Mě by zajímalo na co je to bílé kolečko vlevo dole na nádržce předehřevu. Odkalovák to není, prej je to nějaká regulace toho předehřevu, ale nevím jak má být nastavena. Když šáhnu po hodinové jízdě na tu černou nádobku tak je studená a myslím, že by měla být vaříci, když to má předehřívat filtr. Co s tím??? Viz. obrázek. http://sweb.cz/campione/obr.jpg

Komentář ze dne: 08.10.2006 20:52:39     Reagovat
Autor: [Xantiak] - Aleš (xantiak@seznam.cz)
Titulek: Re:
http://sweb.cz/campione/Obr.jpg

Komentář ze dne: 10.10.2006 22:16:14     Reagovat
Autor: [czeXit] - Radek (czexit@macosxgeek.com)
Titulek: Re: Re:
jak jsme pak dohledali v chatu - podle Haynesu jde o "fast idle thermostatic sensor" :)
http://www.shakal-xantia.gzk.cz/Xantia/Hynes/0 4B-05.JPG
http://www.shakal-xantia.gzk.cz/Xantia/ Hynes/04B-06.JPG

Komentář ze dne: 01.08.2007 21:30:37     Reagovat
Autor: [Hanz6] - jan (h.kovac@seznam.cz)
Titulek: Palivovi filtr
Nasel jsem clanek o vymene palivoveho filtru. super mooooc mi pomohl dekuju ze tady vsici jste. Cus XANTIAK Hanz

Komentář ze dne: 15.09.2007 10:00:07     Reagovat
Autor: [vladavais] - Vladimír (vlada@vais.cz)
Titulek: U benzinu
Zdravím, nevěděl bystě někdo, kde se nachází palivový filtr u benzínové Xantie 1,8i 16V?

Díky, Vlada

Náhodný obrázek
Tak takové mám kolečka
Vcelku jí to sluší :-))
zobrazení: 4479
známka: 1.00


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.