Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 28. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Sliby se slibujou, blázni se radujou...
ze dne 19.02.2006, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 19.02.2006 17:31:39     Reagovat
Autor: [maly.1] - Jiří (maly.1@seznam.cz)
Titulek: Rozčarování
Vážená redakce, asi pět let jsem byl vlastníkem nadčasového vozidla BX TZD. Celou tu dobu jsem sledoval Vaše / naše/ stránky. Od podzima loòského roku jsem konečně majitelem Xantie LTD. Proto jsem se přihlásil a rád bych byl členem Xantiaklubu. Pokud tady ale má být politika, tak mě to velice mrzí. K levé straně mám hodně daleko, ale řekněte mi, proč se zde píše o Paroubkovi, když není součástí Xantie. To samé Topolánek a ostatní. Nebo jsou tyto stránky pronajaty a bude zde probíhat předvolební boj ODS? Ach jo.
Tak hezký den všem. A mnoho kilometrů bez závad a nehod.

Komentář ze dne: 19.02.2006 17:51:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - czeXit
Titulek: Re: Rozčarování
redakce se tim snazi rict: "Az ho uvidite, hlavne nebrzdete :)"

Komentář ze dne: 19.02.2006 17:55:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirzík (mleziva.jirka@volný.cz)
Titulek: Sliby se slibujou
Nejsem členem ÈSSD ale netušil jsem že z klubu Xantia se stává politický klub se zaměřením pro ODS.Předpokládám že z něj budu nucen vystoupit.Pokud bych chtěl dostávat takovéto tendenční cinty tak vstoupím do některé politické strany

Komentář ze dne: 19.02.2006 18:20:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - NP (@)
Titulek: Jak se pozná darebák?
Kdybyste raději napsali jak se pozná darebák politik a je jedno ze které je strany. Nevěřím tomu, že včichni z ODS (nebo ÈSSD nebo KDU-ÈSL, či jiného ústavu) jsou prima chlápci bez minulosti, nikdy nikomu nic neprovedli, nepodvedli, neobohatili se apod. Teï budou vládnou zase jiní (ÈSSD a ODS už ukázali jak to s námi myslí), kteří si budou chtít taky nahrabat. Je to prostě humus, až se divím, že na tento článek odpovídám. Souhlasím s tím, že tento článek s radou pro motoristy nemá nic společného a měl být na jiném vebu.

Komentář ze dne: 19.02.2006 18:23:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - NP (@)
Titulek: PS
Je to jako AGITKA jak vyšitá z látky KSÈ z doby minulé! Bravo soudruhu!

Komentář ze dne: 19.02.2006 18:28:57     Reagovat
Autor: [BALU] - Lubomír (free89@volny.cz)
Titulek:
Zřejmě patřím k těm omezencům,kteří hned na první pohled nepochopili,co mají předvolební žvásty společného s Xantia klubem.Každopádně si myslím,že si pan Holfi spletl rubriky a E-mailovou adresu,kde chtěl agitovat.Možná někde v ODS dostali dobrou radu ke svým Xantiím.Tak tedy příště opatrněji pane Holfi při psaní adres.A to už víckrát nemusíme číst.Děkuji.

Komentář ze dne: 19.02.2006 18:39:43     Reagovat
Autor: [Mamut] - Pavel (mamut@volny.cz)
Titulek: Re:
Doufám, že podobné články se tady budou objevovat i nadále, protože i Xanticlub je součástí společnosti a není odtržená od reality, podle mě neradostné a každý má právo se vyjádřit k tomu, co ho trápí. Mamut

Komentář ze dne: 19.02.2006 18:41:13     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Sliby se slibujou.....
Nevím že bych dělal nějakou agitku ODS nebo kterékoli jiné straně (ostatně nikde žádnou jinou stranu nezmiòuji). Toto je o osobě která si myslí , že v této zemi si může dělat co chce, to mě štve a proto jsem to sem přidal. Pokud se týče zdravotníctví, k tomu mě vedlo to, že jeden kolega, tento týden psal, že jeho malá má problémy s operací, díky příkazům "odborníka" Ratha o odkládání operací, aby se mohl bít v prsa a plácat něco o úsporách ve VZP. Pokud by něco podobného dělal Topolánek nebo někdo úplně jinej, mohl být článek třeba o nich, jenže momentálně to dělá Paroubek a socani.
A rozhodování jestli to sem patří nebo nepatří je jenom na mě. Vy mě ze svých daní neplatíte.

Komentář ze dne: 19.02.2006 19:08:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - NP (@)
Titulek: Re: Sliby se slibujou.....
Možná to chtělo tyto slova napsat na začátku článku a bylo po zbytečných reakcích, jestli ovšem nejde o to, jak to ve zdejších krajích bývá zvykem, po činu různě mlžit a vymlouvat se na dobrý úmysl. Teï to nemyslím osobně spíš jako postesk na všeobecnou blbou náladu. A stejně si myslím, že to sem nepatří, jen to zbytečně přilévá oheò do vyjetého oleje. Ledaže by nám ostatním někdo chtěl dobře poradit jak máme volit abychom tento stát opravili.

Komentář ze dne: 19.02.2006 19:14:31     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Sliby se slibujou.....
Proč bych něco takovýho měl psát na začátek, co by to změnilo na holých faktech, které jsou tam zmiòované ?

Komentář ze dne: 19.02.2006 19:34:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - NP (@)
Titulek: Re: Re: Re: Sliby se slibujou.....
Třeba proto, aby si všichni nemysleli, že vedeš nesmiřitelný třídní boj proti ÈSSD. Teï když už vím, že to samé bys napsal na Topolánka nebo Kalouska tak jsem klidný. Už si zjišoval co jsou ti dva zač? Takže se máme těšit na další články? Už víc reagovat nebudu, poněvadž je to asi zbytečný, kdo nechce ten nechápe. Já jen fandím lidem, kteří jsou objektivní. Na tobě si cením toho co umíš a víš o našich autechspoustu věcí. Politický názor nikomu brát nebudu. A zrovna tak nebudu nikoho prosit aby volit tu či jinou podrazáckou stranu.

Komentář ze dne: 19.02.2006 19:31:08     Reagovat
Autor: [renoar] - renoar (pejskovna@seznam.cz)
Titulek: Hmmmm....
Sorry Holfi, ale tohle byl fakt krok vedle. Teda podle mě.

Komentář ze dne: 19.02.2006 20:24:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - vlk (antoninkrouzek@seznam.cz)
Titulek: sliby se slibujou,blázni se radujou....
a kam se tyto věci v aute montují??a já myslel že xantia klub je normální-to můžu kupovat noviny a ne chodit na tyto do této doby perfektní stránky s pozdravem vlk

Komentář ze dne: 19.02.2006 20:45:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Mirek Najman (ok1dub(AT)volny(DOT)cz)
Titulek: Nepatří to sem
Ahoj Holfi, velmi si vážím všeho, co na webu a i v reálu pro nás Xantiaky děláš. Je to paráda. To, že jsou stránky Tvoje a platíš si je sám, Tě sice může opravòovat k názoru, který jsi tu napsal (totiž že si sem můžeš psát co chceš, že si Tě ze svých daní neplatíme), ale reakcím ostatních lidí se pak nediv. Mě to taky neleze pod nos, tahat do čistě zájmové a fandovské záležitosti politiku. Mirek.

Komentář ze dne: 22.02.2006 09:00:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jaromír zezulka (zezulka . vycepy@seznam.cz)
Titulek: Re: Nepatří to sem
Souhlasím od až do z. Přesto i já dodávám vřelý dík za stránky, ale politiky máme asi všichni plné sdělovací prostředky a zuby.Naví, ne každý má stejné smýšlení jako Ty Holfi. Zdravím a přeji mnoho úspěchů.
Zezulka.

Komentář ze dne: 19.02.2006 21:33:36     Reagovat
Autor: [dodík] - Jaroslav (jaroslavdolezal@tiscali.cz)
Titulek: Xantia club?
Je to ještě Xantia club kde se dozvíme něco o těchto jedinečných vozech nebo se zde rodí nějaká nová politická strana ?
Nechápu proč je zde tento článek.

Komentář ze dne: 19.02.2006 21:48:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jura (jiri.litomisky@centrum.cz)
Titulek: Opravdu to sem patří? :-(
Tak nevím, co to má společného s Xantií?!?!
Každý má právo vyjádřit svůj názor, ale je třeba používat přiměřené prostředky.
Přestože s tebou Holfi plně souhlasím, sem politika rozhodně nepatří!

Komentář ze dne: 19.02.2006 22:03:33     Reagovat
Autor: [Child] - Martin (childeater@centrum.cz)
Titulek: Opravdu obdivuji
lidi, kteří si myslí že mohou vyřknout soud o tom, co kam patří nebo nepatří. Jak jsme se již mohli dozvědět, pokud si provozovatel rozhodne stránky smazat - inu, tak je to jeho věc a čistě jeho rozhodnutí. Mohu polemizovat o politice, Paroubkovi, Topolánkovi, ODS - ale kritizovat, co tady bude nebo ne je směšné. Kdyby tady byl odkaz na včelařskej svaz, tak to sem taky nebude patřit, že?
Nechápu.

Komentář ze dne: 20.02.2006 07:15:02     Reagovat
Autor: [peetan] - Petr (peetan@post.cz)
Titulek: Velké rozčarování
Milý Holfi a spol,

ani ve snu mne nenapadlo, že takové zájmové sdružení, jako je motoristický klub a jeho klubové stránky, se stanou hlásnou troubou nějaké strany a na stranu druhou budou kydat hnůj (záměrně nepíši o jaké strany se jedná, neb v tomto případě to není vůbec důležité).
Aha, předvolební boj začíná !! A tak zřejmě i Xantiáci patřící k různému politickému spektru se probudili a budou nyní na křižovatkách trkat do svých xantiáckých kolegů z jiných stran, budou jim propichovat koule (na autě, ne ty jejich), aby jim to méně pérovalo, budou hanět ty jejich Xantie jako výdobytky kapaitalistického světa, zatímco ta jejich Xantie pochází z "hodného" Iránu. Samozřejmě se nesníží k dalším mnoha rafinovaným finesám, tak jak je to v politickém boji obvyklé.
Takže hurá, proč k těmto účelům nevyužít jakýkoli web, by by to bylo třeba sdružení 4 včelařů z Horní Dolní. Každý hlas je přece dobrý !!!!

Komentář ze dne: 20.02.2006 07:38:31     Reagovat
Autor: [Dekoun] - Michal (michal.kuchar@raz-dva.cz)
Titulek:
Už i v Xantia clubu politika ??? Proboha proč ???

Komentář ze dne: 20.02.2006 08:27:35     Reagovat
Autor: [Xixao] - Xixao (fruth@centrum.cz)
Titulek: ?!
Holfi DÍK!Chápu že to pár lidí rozhodilo a mají stejně jako ty právo na názor.Nevidím v tom nic špatného, akorát přátelé nechápu proč to tedy čtete když vás to vlastně vůbec nezajímá!

Komentář ze dne: 20.02.2006 11:49:18     Reagovat
Autor: [R2D2] - R2D2
Titulek: Je to tu ještě Xantiaclub?
Nebo už se to stává pobočkou Virtually případně rovnou nějakého stranického plátku či serveru (podle známé zásady Qui prodest).

Taková snůška slaboduchých blábolů doplněná několika buï přímo nesprávnými (např. počet živnostníků v loòském roce neklesl ale dle statistického úřadu naopak stoupl) nebo diletantsky interpretovanými (nominální mzda roste pomaleji, nebo v posledních letech je velmi nízká inflace a srovnatelného nárůstu reálnách mezd je možno dosáhnout i při nížším růstu mezd nominálních, čehož zaměstnavatelé při vyjednávání o mzdách pochopitelně využívají ...) číselnými údaji mylně považovanými za fakta, by se skvěle hodila na mnohý server příslušného politickéhu či stranického zaměření a možná by tam i sklidila nadšený ohlas.

Tady mi ovšem připomíná exkrement na rautové tabuli.

Proboha Holfi, je-li to alespoò trochu možné, nemohl by Xantia klub zůstat u těch našich houpajících se holek a akcí kolem nich? Ty články o nich i akce zde organizované jsou skvělé a myslím

Komentář ze dne: 22.02.2006 14:20:19     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Je to tu ještě Xantiaclub?
Pane kolego, pokud chceš argumentovat výsledky Èeského statistického úřadu, chtělo by to aspoò si trochu ty jejich statistiky pročíst viz http://www.czso.cz/csu/csu.nsf/kalendar/2004-zam . Nesmíš jenom dát na nějaké bláboly takových diletantů jako je "ekonomický odborník" Paroubek nebo Sobotka.
O jisté zhovadilsoti názorů páně finačně-ministerských hovoří mj. i další statistika. Byly zavedeny min. odvody a je docela zajímavé zjistiti, že místo zvýšení přínosu pro stát ve formě zvýšení objemu vybrané daně z příjmu FO došlo paradoxně ke snížení. A je zajímavé poté sledovat páně Sobotkovic, jak se bije v prsa, jak super jim jde zlepšovat podmínky.

Komentář ze dne: 23.02.2006 14:02:10     Reagovat
Autor: [R2D2] - Jiří
Titulek: Holfi, Holfi
Já ale psal o číslech za rok 2005, a tam nebyl pokles jako v roce 2004 ale naopak vzestup.

Komentář ze dne: 23.02.2006 15:32:10     Reagovat
Autor: [Mamut] - Mamut (mamut@volny.cz)
Titulek: Re: Holfi, Holfi
Tak já nevím, kde si vzal tvá čísla za rok 2005, ale já jsem nelenil a kouknul jsem se na stránky Èeského statistického úřadu a v každé zprávě za každé čtvrtletí je napsaná věta, která začíná slovy cituji "Pokračoval pokles počtu podnikatelů, proti srovnatelnému období roku 2004 ..." takže řečeno slovy nejmenovaných politiků LŽETE pane kolego...

Komentář ze dne: 23.02.2006 18:04:01     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Holfi, Holfi
jj stačí mnohdy velice málo, jenom si to přečíst http://www.czso.cz/csu/csu.nsf/kalendar/2005-zam

Komentář ze dne: 20.02.2006 11:51:15     Reagovat
Autor: [R2D2] - R2D2
Titulek: dokončení
Proboha Holfi, je-li to alespoò trochu možné, nemohl by Xantia klub zůstat u těch našich houpajících se holek a akcí kolem nich? Ty články o nich i akce zde organizované jsou skvělé a myslím si, že drtivé většině členů jde hlavně o ně.

Já si myslím, že bude dobře, když se tu budeme i nadále dělit hlavně na aktivisty a zbytek světa, dízly a benzíòáky, kombíci a limuzíny, pro mně za mně třeba i budvaráky a prazdrojáky nebo rumcajse a ferneáky ale v žádném případě ne na levé či pravé, zelené, černé a nebo rudé.

Pro laciné politické agitky jsou na síti hektary vhodnějších ploch.

Komentář ze dne: 20.02.2006 13:33:54     Reagovat
Autor: [Jarda K] - Jaroslav (kortyjarda@centrum.cz)
Titulek:
A mě umístění tohodle článku nijak neuráží. Konec konců, když bolševik vyhraje, bude se to týkat nás i našich aut. Ksindla nazývat ksindlem, na tom není nic špatného. Zavírat se do ulity klubu? Asi to někomu vyhovuje. Holfi asi vnímá v jakém světě/státě žije. A nebojí se prezentovat .... co vlastně? Volby budou i tak. A Mesiáš nekadiduje. Zas to bude jen o volbě menšího zla.

Komentář ze dne: 20.02.2006 13:37:58     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Takže závěrem
Stránky se nestávají žádnou hlásnou troubou, žádné strany, Tento článek je čistě proti politice socanů a lidí jako je Paroubek, Rath a jim podobných gaunerů. Jestli je Vám jedno co se v týhle zemi děje, tak mě ne a proto jsem to sem dal. Budou-li tito lidé pokračovat i nadále takovýmto stylem, nevylučuji, že se zde objeví i další články. K přidání tohoto článku mě vedly dvě věci. Za prvé, když mi Xantiak Xixao řekl, že kvůli příkazu Ratha jsou odložené operace, což znamená komplikace pro jeho malou (na to když populistické činy politiků ohrožují zdraví našich dětí jsem opravdu citlivý) a za druhé vystoupování Paroubka v nedělní TV. Takže slovy klasika "Může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat".

Komentář ze dne: 20.02.2006 14:40:08     Reagovat
Autor: [Which] - Daniel (which@volny.cz)
Titulek:
Škoda, že se sem zatahují i tyto probémy, každý článek jsem si zde přečetl, protože jsem nemusel myslet přesně nad tímhle problémem. Tohle je první co jsem vzdal po prvním odstavci. Ač nejsem příznivcem ÈSSD a jiných levicových stran a mohl bych z obsahem souhlasit, tak dle mě není potřeba na stránkách o Autech psát články o politice. Sem to nepatří a tak na to i koukám, takze z mé strany lituju 2 minut na jeden odstavec + vzkaz.

Komentář ze dne: 20.02.2006 15:35:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bolševýk (@)
Titulek: lituju 2 minut ..
Napsals to výstižně :
Sem to nepatří a tak na to i koukám, takze z mé strany lituju 2 minut na jeden odstavec + vzkaz.

Přesto nemohu jinak než reagovat na reakci - obranu Holfiho. Myslím, že všichni velmi dobře víme, v jakém státě žijeme a v jakém bychom chtěli žít. A to že byla odložena operace dcery člena Xantia klubu, je jiště velmi vážný důvod, proč zasrat i tyto jinak přitažlivé stránky nějakým politikařením a hádáním. Snad nemohl Holfi předpokládat, že členové Xantia klubu jsou zahleděni jen do svých mazlíků a nevidí co se děje kolem a tak je nutné jim otevřít oči, aby vykročili tím správným směrem, to fakt nemohl myslet vážně. Pokud na svoji obranu uvádí, že tyto stránky jsou jeho a může si zde psát co chce, ano , má 100% pravdu. O čem to však vypovídá ? Trochu o autoritářství a o tom, že není schopen přiznat : sorry, ujel jsem, byl jsem rozčílen, bla bla.. - prostě ten článek byl opravdu omyl. To radši bude polimizovat o své pravdě včetně podpory jeho análních čističů ..

Komentář ze dne: 20.02.2006 15:58:08     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: lituju 2 minut ..
Tak lituj dál a příště sem nelez, nikdo tě nenutí aby si to četl a obzvl᚝ když ani nemáš odvahu se podepsat. Zřejmě patříš k análním čističům páně Paroubka a jeho přisrávačů. Jo a mimochodem zas tak anonymní nejste pane kolego.

Komentář ze dne: 20.02.2006 17:21:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - NP (@)
Titulek: Re: Re: lituju 2 minut ..
Takže ty co jsou proti vyloučíš ze strany (webu)????

Komentář ze dne: 20.02.2006 17:44:02     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: lituju 2 minut ..
Proč bych měl někoho vylučovat. Buï sem bude nadále chodit i když třeba nebude souhlasit se mnou, nebo nebude. Je to čistě na rozhodnutí každého. Pokud se bude vyjadřovat slušně, může si zde psát co chce. Když má někdo jiný názor, neznamená to, že sem nemůže.

Komentář ze dne: 20.02.2006 17:52:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - HP (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: lituju 2 minut ..
Klobou dolů, asi nejsi špatnej kluk, a se Ti daří.

Komentář ze dne: 20.02.2006 20:37:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bolševýk (@)
Titulek: Re: Re: lituju 2 minut ..
Vážený pane správče,

přesto že si myslím, že toto není ideální místo, kde bychom mohli spolu diskutovat, chci ještě naposledy reagovat.
takže : podepsal jsem se, tak jak jsem se podepsal, protože mi to přišlo velmi vhodné - čekal jsem totiž přesně, kam tebou budu zařazen, přesto jsem se nepostavil na obranu někoho či něčí partaje, ale pouze mi přišlo dětinské a docela nemístné a nevkusné zveřejòovat na tomto webu takové "rádoby vtipné" povídání. Souhlasím, máš na to právo a já mám právo vyjádřit svůj názor. Pokud tyto články budou přibývat a ty jsi avizoval, že ano, pak to o něčem svědčí. Většina článků sklidí velké ovace za to, jak mnohým pomohli či ulehčili život. Nevím však, k čemu přispěl tento článek. Soudě podle většího procenta záporných reakcí, spíše mnohé nadzdvihl nebo alespoò překvapil. My, Paroubkovi "přisrávači", jak jsi nás (resp. mne)nezval, stejně zřejmě svůj názor nezměníme. Pokud nejsem pro tebe tak anonymní (o počítačích a tomto webu taky lec

Komentář ze dne: 20.02.2006 21:47:59     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: lituju 2 minut ..
Takže taky naposledy. Já jsem tě nikam nezařazoval, napsal jsem "zřejmě patříš". Jestli se tak cítíš, vybral sis to sám a byla to více méně reakce na to, jak si označil lidi, kteří s mým názorem souhlasí.
Větší procento je co ?? Za 24 hodin si článek přečetlo kolem 450 lidí, z toho tady bylo asi 10 - 15 "nějakých" reakcí (některé jen polemizují o vhodnosti umístění). To má být to větší procento ?? Samozřejmě někomu se to nelíbí a nevyjadřuje se, někomu se to naopak líbí a taky se nevyjadřuje. Nevidím v tom nic špatného. A si to každý přebere, jak chce sám.

Komentář ze dne: 20.02.2006 16:03:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Buchta (milan.cmok@regulus.cz)
Titulek: sportovně
Nevím jak se k tomu stavět, ale asi sem to vzal sportovně. Registrovanej sem tu chvíli, si tak rok, ale todle sem tu nikdy nečet, sem asi tak uprostřed všech vašich názorů. Asi by to tu bejt nemuselo, ale jednou za čas to určitě neuškodí, kdo chce si to přečte, kdo nechce nemusí. Každej sme òákej a každej máme různý vyjadřování, tím myslím i reakce na tendle článek. Mám pocit, dyby ste nědo měl tu potřebu podobnej článek vložit, tak by ste se s Holfim mohli dohodnout, můj názor.... A to houpe.

Komentář ze dne: 20.02.2006 21:31:22     Reagovat
Autor: [citronek] - Josef
Titulek:
Pánové, článek jsem nedočetl, byl na můj vkus moc dlouhý. Ale reakce jsem přečetl všechny. Účelnost umístění na těchto stránkách neřeším. Jak Holfi napsal je to jeho věc. Cením si na tom určitý kus hrdosti a odvahy se takto "veřejně " vyjádřit. A reakce? Jsou političtější, než článek sám.....- Tedy většinou. A taky je pravda, že to co se kolem nás v poslední době děje už snad nebere rozum nikomu.....
PS: a nám to houpe

Komentář ze dne: 21.02.2006 00:17:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jarda pm (@)
Titulek: Re:
Josef, díky za tvůj komentář, napsal jsi jej skoro přesně tak jak jsem při čtení některých komentářů chtěl zareagovat. Akorát bych to doplnil: noviny mohu zavřít, televizi vypnout atd.
Přeji všem mnoho houpavých kilometrů.

Komentář ze dne: 21.02.2006 07:22:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - bliaf (@seznam)
Titulek: kde to jsem?
Až do nedávna jsem si myslel, že tato stránka je ještě jedna z mála solidních. Bohužel dnes jsem zjistil, že i tady se rve do lidí podělaná politika. Už chápu, proč je pozadí tady těch stránek modré..... a proč jsou titulky tak zdůrazněny červenou. Ono 90procent soudruhů nebo jejich děti dnes roztahují modrá křídla. Nějak rychle se zapomnělo na ekonomické experimenty pana profesora...

Komentář ze dne: 21.02.2006 11:49:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Child (@)
Titulek: Re: kde to jsem?
Musím se smát...:-))..."Rve se do lidí"...nechápu co se rve. Proč ten článek čteš? Máš pocit, že ho do Tebe někdo "narval"? Myslím že článek je nadepsaný jasně a Ty jsi snad..??..svéprávný člověk, který se může rozhodnout. Nebo snad článek MUSÍŠ přečíst a pak se vztekat, že jsi byl článkem ovlivněn? Vyber si prosím, co chceš číst a čím chceš být rván a krmen. Pokud nesouhlasíš s názory v článku, jsem ochoten to pochopit. Názorů je spousta, téměř tolik co lidí. Co ale nepochopím, kde bereš tu drzost brát si patent na rozum a kritizovat obsah stránek, které jsi nevytvořil, respektive to, jestli na nich bude článek o žlutých kaktusech, politice nebo Xantiích. Každý si může dát na své stránky co chce, jsou totiž jeho a platí si je.

Komentář ze dne: 21.02.2006 12:31:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal M. (@)
Titulek:
Sice nečlen ale vlastník Xantie navrhuji přesunout Xantiaclub na stránky www.dfens-cz.com. Auta tam řeší docela solidně a politická satira s bohužel jednoznačným agitátorským podtextem je tam na denním pořádku. Nechcete tady nabízet úpravu Xantie na akční model "ODS edition" - takový pozlacený kliky bych si možná taky nechal líbit :-(

Komentář ze dne: 21.02.2006 12:50:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Child (childeater@centrum.cz)
Titulek: Re:
Michale, Tys mě nepochopil. To, co s jistou mírou nadsázky navrhuješ mě utvrzuje v tom, že nechápeš že na většině stran jsi jenom hostem, nebo zákazníkem. Vždycky musí přijít někdo, kdo web vybuduje a zprovozní, popřípadě udržuje. Web - i když někoho sdružuje není veřejným vlastnictvím, tedy Tvůj návrh je minimálně komický. Nemůžeš přeci doktrinovat umístění nebo obsah stránek, to by zavánělo tím, že bys mohl kritzovat co kdo nosí za kalhoty, nebo poslouchá za hudbu. Co by Ti vyhovovalo? Stránky dle Tvých požadavků, zájmů...?? Tak je udělej...:-)) A já Ti je rád přijdu zkritizovat.
Martin N. Èeské Budějovice

Komentář ze dne: 23.02.2006 18:50:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal M. (@)
Titulek: Re: Re:
Tak to jsi nepochopil Ty mě. Vůbec jsem nereagoval na Tebe, jen a pouze na předmětný článek, který, dle mého názoru nemá se Xantiemi co do činění. Jsem si moc dobře vědom toho, co říkáš, a moje vyjádření bylo spíše jinotajem než čímkoliv jiným. Myslím, že z názvu Xantiaclub je zcela jasné, o čem tenhle web je. A v případě tohoto článku se příměr na D-FENSovy stránky nabízí docela sám. Trošku odlehči tón a neber všechno až tak doslovně ;-)

Komentář ze dne: 21.02.2006 12:45:17     Reagovat
Autor: [Václav] - Václav (vaclav.forman@mirovka.net)
Titulek:
Ale pánové jdite do prdele s politikou. Kdo chce a touží po politice a si koupí denní tisk. Mě zajímají motoristické problémy, proto navštěvuji tyto stránky. Prosím administrátora nebo jak jse jmenuje nech laskvě vymaže veškeré politické příspěvky!!! Ty patří uplně jinam. Děkuji a doufám že budu číst jen motoristické problémy. S úctou k motoristům Václav Forman.

Komentář ze dne: 21.02.2006 14:50:37     Reagovat
Autor: [Jarda K] - Jaroslav (kortyjarda@centrum.cz)
Titulek:
V jedné z reakcí jsem byl nazván "análním čističem" :o). Toho Holfiho neznám a ani nevím jak vypadá. Ale jak se dozvídám, je to člověk který vytváří tyto stránky. Já nic podobného neumím....
Jsouce zván tím "čističem" si jen dovolím poznomenat, že dotyčný "debatér" by si nedovolil mi něco takového říci do očí. (jsem kdykoli připraven jej zmrzačit = nejlépe mu udělat papíry na invalidní vozík) A je mi fuk čí je to synáček.
Bylo by vhodné více vážit slova. Kdo si myslí, že povídání zde mělo být jen o autech, nech se laskavě vyjadřuje k autům.
Demokracie není o anonymním osočování, ale o respektu k názoru druhého. Jen ty mantinely, oproti socialismu, mohou být kapku širší.

Komentář ze dne: 21.02.2006 18:53:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel (@)
Titulek:
Holfi držím Ti palce jen tak dál.

Komentář ze dne: 22.02.2006 09:03:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jaromír zezulka (zezulka.vycepy@seznam.cz)
Titulek:
Jsem vášnivý čtenář těchto stránek, takže čtu vše. Navíc mě zajímají i názory druhých a doufám, že mám právo říci /napsat/ svůj názor.
zezulka

Komentář ze dne: 22.02.2006 13:25:34     Reagovat
Autor: [Henry] - Henry (x_henry@volny.cz)
Titulek: Pomoc
Holfi nedej se. Podle počtu příspěvků vidím, že si se "strefil". Rád bych viděl chlapa, který se nebaví o politice, autech a ženských. Jenom právo na jiný názor a trochu slušnosti nám nějak chybí. A "mlčící většina" způsobila vládu jakou si zasloužila. Jednu NORMALIZACI jsem zažil - fuj !!! děkuji nechci.

Komentář ze dne: 22.02.2006 13:56:01     Reagovat
Autor: [moriss] - pepa
Titulek:
tak jsem se bal ze to je web nekoho kdo ani neni cech.touto diskusi se ale potvrdilo ze jsme stale ti cesi...............

Komentář ze dne: 22.02.2006 22:10:25     Reagovat
Autor: [McKdo] - Martin (martin.kdo@post.cz)
Titulek: proč
Zajímá mě proč ten kdo kritizuje Paroublbka je automaticky označován za propagátora ODS??? A odvažoval bych si tvrdit že min 90% kritiků je antiODSaků, kteří mají pocit že tu někdo propaguje jejich neoblíbenou stranu. Zastávám názor že proč to proboha čte člověk, kterýho to nezajímá, nelíbí se mu to a je tu jen kůli autům, když už z hlavičky je jasný že to prostě o Xantii nebude. To ho snad do toho někdo nutí??

Komentář ze dne: 23.02.2006 08:00:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Mirïa (@)
Titulek: proč
Já si myslím že prostě proto. Je velmi zábavné číst jak se pro jeden (myslím že dobrej) článek,dokáže tolik lidí nas... . Z logickýho pohledu, jde jen o jednoho človíčka,kterej štve celej národ a jak vidím daří se mu to vcelku dobře. Je dobrý takovýhle články psát a následně číst,alespoò je nějaká sranda. A si každej píše co chce a kde chce,jinak se vážně vrátíme o 17 let zpátky. Tak ahojky.

Komentář ze dne: 23.02.2006 09:51:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lubik (@)
Titulek: podraz
Zdravím,
Chápu to tak, že protestující proti článku to berou jakou podraz vůči sobě, oni sem jdou, aby se bavili o svých miláčcích nebo hledali řešení problémů s nimi - a bác ho, vypadne na ně Paroubek s Rathem! No to by nasralo (pardon za tu francouzštinu) každého, ne? Protože chci-li číst o politice, jde se podívat někam úplně jinam... třeba na d-fense nebo haló noviny - podle vkusu a zaměření!
Chápu plně a ctím "nezadatelná práva" autora a majitele stránek, ale přesto souhlasím s tím, že to není vůči návštěvníkům zcela košer, asi jako by ve vegetariánské restauraci předhodil hostům bez varování jelita ...
Luboš

Komentář ze dne: 28.02.2006 12:23:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - msot (msot@centrum.cz)
Titulek: I Ty, Brute ?
Èlověče, proč sem taháš politiku. Tyhle stránky navštěvuji, protože mám také "Xantipu" a dosud se mi zdály fajn. To nás asi spojuje. Tahat na tyhle stránky politiku mi připadá značně úchylné. Èlověk už se bojí otevřít pomalu i ledničku, aby tam nebyli politici.

Komentář ze dne: 03.03.2006 11:37:28     Reagovat
Autor: [scjirka] - jirka
Titulek:
jsem rád, že lidi co se staraj o tyhle skvělý auta maj taky něco v hlavě - tim myslým Holfiho. Mě třeba politická stiuace v naší zemi vůbec není putna a vidím jako bezpodmínečně nutný o tom zlu (ÈSSD) šířit pravdu všemi prostředky. A jestli to na stránky patří nebo ne je věc názoru. Øíkám že to patří i na strány Mateřídoušky a Praktický ženy. Co třeba takový počasí na hlavní stránce, taky nemá s autama nic společnýho a já jsem pro aby tam nebylo - taky názor ne?

Komentář ze dne: 04.04.2006 18:24:18     Reagovat
Autor: [David] - David (cimlici@quick.cz)
Titulek:
Souhlasím s Holfim . Je tu hodně článků o autech ale tolik reakcí na ně není.

Komentář ze dne: 19.08.2006 10:04:45     Reagovat
Autor: [Zaborák] - Oldřich (olvo@atlas.cz)
Titulek: Souhlas
Holfi,
už hodně pamatuju a souhlasím se vším co píšeš, nelíbí se mi však vulgarizmy v komentářích! Zaborák.

Komentář ze dne: 21.08.2006 08:29:28     Reagovat
Autor: [Mucholl] - Lukáš (lukas.kvetovský@seznam.cz)
Titulek: reakce
Musím taky reagovat, ale spíše na debatu než na článek.
Když se objeví politický článek tak jediné co mě děsně štve je to že není o naších autech, že se nedozvím něco nového o autě. A tak ho prostě nečtu jednak je dlouhý :-) a jednak mě polityka zajímá víc než okrajově. Toï vše.

PS: Je úplně jedno jestli je někdo červený, modrý, zelený a já nevím co. Jediné co všci máme společné je to že si umíme jen stěžovat a druhého kritizovat.
- Nebo bume všichni zelení zrušme auta a chodme pěsky....

Komentář ze dne: 29.08.2006 19:31:31     Reagovat
Autor: [Radar] - Radek (mika.r@seznam)
Titulek:
Nejvíc se mě líbí ta poznámka "Rath přikázal zrušit....." To je přesně ukázka toho jak někteří přebírají názory, které někde slyšeli nebo to bylo někde napsaný, například našimi výbornými žurnalisty. ( úrověò většiny z nich, až na pár vyjímek se dá srovnat s těmi předlistopadovámi ) Všem, co urážejí politické články na těchto stránkách, radím to co dělám já. Jak vidím nadpis: Sliby se slibujou, blázni se radujou... a jiné podobné, prostě je nečtu. (naopak si vždy přečtu reakce a diskuzi na tyto články, to je ze sociologického hlediska opravdu velmi zajímavé) Všechny rady, které se týkají našich houpaček přijímám od všech na těchto stránkách, a již jsou někteří z nás většími odborníky či jen laiky s potěšním, protože vím, že mluví o něčem co důvěrně znají a užívají to víceméně každodenně. K těm politickým názorům jen poznámku: jo jo, jak lidé dokáží rychle zapomenout na události a kauzy z minulosti, vždy je přece spoustu nových a aktuálních. Holt jak již bylo vysloveno, &q

Komentář ze dne: 29.08.2006 19:35:14     Reagovat
Autor: [Radar] - Radek (mika.r@seznam)
Titulek:
"není nic staršího než včerejší noviny".

Náhodný obrázek
Parking2
Parkování před panelákem
zobrazení: 4312
známka: 2.75


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.