Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 29. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Výměna radiátoru topení
ze dne 02.03.2006, autor článku: MiraCB

Komentář ze dne: 02.03.2006 14:50:19     Reagovat
Autor: [Žulda] - Žulda (radek.rehorek@centrum.cz)
Titulek:
Todle už bych v životě nesložil...
Dobrý Míro, asi přijedu na návštěvu ;)

Komentář ze dne: 02.03.2006 15:02:03     Reagovat
Autor: [vanTomas] - tom (tomas.spartan@seznam.cz)
Titulek:
Tak to koukám, že si asi pořádně užiju :o(. No bez toho návodu bych to, ale určitě ani nezkoušel. Díky Míro. Nevíte ještě někdo kolik stoj nové, nebo zachovalé topení?

Komentář ze dne: 02.03.2006 15:54:27     Reagovat
Autor: [Alp] - Aleš (ales.pakosta@seznam.cz)
Titulek: Zlatý BXo (a Pažout 406)
Míro, klobouk dolů, to je půl auta rozebranýho. nostalgicky vzpomínám, že u starého BX jsem radiátor demontoval po sejmutí jediného krytu pod poalubní deskou a bedýnky se subwooferem, která tam byla taky.

Pro zajímavost jsem se podíval taky do Haynese na Peugeot 406, což je mladší bratránek Xantie - tam se palubní deska vyndavat nemusí. Pro Xantii však Haynes udává přesně tvůj postup - palubka ven, a demontáž palubky hodnotí pěti klíči - to je "pouze pro odvážné experty".

Komentář ze dne: 02.03.2006 15:58:15     Reagovat
Autor: [JerJer] - Jan (jerjer@redboss.cz)
Titulek:
Staré topení bych tam nikdy nedal - škoda práce. Nové stojí do cca 1300Kč Valeo i Behr. Jen by mne zajímalo, zda to nové výdrží více než to staré. Mám benzín a prasklou hlavu nemám, ale topení mi stejně asi teče. Jak pozoruju fora, tak spíše to vypadá na vadu těch radiátorů. vzhledem k tomu, kolika lidem to teče.

Komentář ze dne: 02.03.2006 16:04:43     Reagovat
Autor: [Vlastyk] - Vlastimil (nechvatalv@tiscali.cz)
Titulek:
Teda Míro jseš pašák,doufám že mě to nepotká jinak bych asi musel zajet do Budějc.

Komentář ze dne: 02.03.2006 16:51:18     Reagovat
Autor: [Henry] - Jindřich (x_henry@volny.cz)
Titulek:
Takovou práci jednou za život a umřít..... Třikrát?? To má Míra nervy jak špagáty (jak se říká). To je SUPER návod, člověk nikdy neví, kdy to bude potřebovat.

Komentář ze dne: 02.03.2006 17:55:33     Reagovat
Autor: [shakal] - Petr (OLSEED.UNCOVICE@seznam.cz)
Titulek:
Míro díky za informace, na jaře se do toho vrhnu, ale předem si zjistím Tvé telefonní číslo abych Tě měl na přijmu pro případ nějaké nepředvídané události. S pozdravem shakal

Komentář ze dne: 02.03.2006 18:13:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - BlueSeven (blue7@centrum.cz)
Titulek: zaseklá klapka vnitřní/vnější cirkulace
Mám jeden dotaz, teï už vím jak se odstraní schránka před spolujezdcem. A protože mám zaseklou klapku pro přepínání vnější a vnitřní cirkulace, chci se zeptat, jestli je možné skrz otvor po schránce tuto klapku rozchidit bez sundání palubky.
Když jsem to zkoušel spodem a silou tak se mi to nepodařilo.

Popřípadě, pokud někdo víte jak na to prosím poraïte. Díky.

Jinak pěkná práce, sundavat palubku bych nechtěl.

Komentář ze dne: 02.03.2006 19:18:08     Reagovat
Autor: [Krušnohorec] - Václav (waclaf@centrum.cz)
Titulek:
Když vidím takové fotky tak to jsou momenty kdy s nostalgií vzpomínám na favorita a modlím se abych nemusel podobný problém řešit.Jinak Miro klobouk dolu!!!!

Komentář ze dne: 02.03.2006 19:35:57     Reagovat
Autor: [Xixao] - Míra (fruth@centrum.cz)
Titulek:
Míro tak tohle už je pro mě trochu sci-fi ale jinak perfektně popsané a nafocené.Jestli mě tohle jednou potká jsem rád že jsem z Budějk(dělat to třikrát tak se picnu)

Komentář ze dne: 02.03.2006 20:31:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - bilekd (bilekd@seznam.cz)
Titulek:
to bych teda nesložil. Máš můj obdiv Míro.

Komentář ze dne: 02.03.2006 23:28:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdenek.hb (Zdenek.hb@xantiak.net)
Titulek: Palubka
JJ super práce ... já měl palubku na X-1 sundanou před 3/4 rokem a zabralo mi to celkem asi 4-5 hodin. Nevím zcela přesne, protože jsem to rozebral večer, pak jsem ještě se sundanou palubkou musel jet pro manželku do města a zpátky jsem to dával ráno. Sice jsem taky fotil, ale tolik fotek jsem neudělal. nicméně to byla asi i trošku inspirace pro MiruCB, pač jsem mu těch pár fotek ukazoval na tzv Briefingu před Xantiavíkendem, v restauraci Bernard v Pelhřimově.

Takže, každopádně kutilům zdar.

Komentář ze dne: 19.06.2011 20:52:00     Reagovat
Autor: [Martin B.] - Martin (macabed@seznam.cz)
Titulek: Re: Palubka
Ahojky Zdenku.hb, prosím tě potřeboval bych poradit s tou výměnou na X1. Pokud budeš tak hodný zkus se ozvat. Děkuji

Komentář ze dne: 03.03.2006 09:59:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Buccaneer (@)
Titulek:
Super návod i fotky, ale jak to vidím, rozhodně bych se do toho sám nepustil. Možná, že bych i to rozebral, ale v životě už nesložil zpátky do původního stavu....jak se znám zbyla by mi hrst šroubů a pár dílů....

Komentář ze dne: 03.03.2006 11:23:25     Reagovat
Autor: [Which] - Daniel (which@volny.cz)
Titulek: ventilátor
Přednem se skláním před Mirou, protoze tohle bych nikdy nezvládl bez asistence nekoho kdo ví co dělá, ale me trápí problém malinko jiny. Po nastartování auta, se obcas stává ze ventilátor točí jen minimalni otácky, a je jedno v jakekoliv poloze ( max/min ). Nekdy to je OK, a pak funguje jak má. V servisu povidali neco o výmene čehosi za 3,5 tis :-( ... príjde mi, že je to jen nejaky kontakt, nemáte nekdo zkusenost? Diky

Komentář ze dne: 03.03.2006 13:10:18     Reagovat
Autor: [Piskot] - Piskot (alesj@centrum.cz)
Titulek:
Priblizne pred dvema tydny jsem menil radio a do topeni mi spadl "bit" z akusroubovaku, ktery jsem mel polozeny na palubce. Puvodne jsem to chtel rozdelat, ale kdyz jsem videl tyto fotky, tak si s usmevem na tvari ten "bit" koupim novy... :-) Jsi pašák Míro!!!!

Komentář ze dne: 03.03.2006 16:59:44     Reagovat
Autor: [Kovboj] - Jarmil (jkara@jhpro.cz)
Titulek:
jů a mě to taky teče a Budějice jsou daleko, tohle doma neudělám. Míro dobrý.

Komentář ze dne: 25.04.2008 21:35:57     Reagovat
Autor: [XANTOŠ] - IVO (HORNAKIVO@T-EMAIL.CZ)
Titulek:
AHOJ XANTIÁCI,MIN.VÍKEND JSEM MÌNIL RADIÁTOR TOPENÍ. BYLA TO PRÁCE PRO DVA LIDI NA CELÝ DEN-NEBÝT OVŠEM ÈLÁNKU OD MÍRY C.B. TAK TO DÌLÁM JEŠTÌ DNES. HODNÌ NÁM TEN JEHO POSTUP POMOHL. CHCI JEŠTÌ DODAT,ŽE OPRAVU LZE S TROCHOU TRPÌLIVOSTI A ŠIKOVNOSTI PROVÉST I BEZ DEMONTÁŽE JAK STØEDOVÉHO TUNELU, TAK I VOLANTU. POKUD SE NÌKOMU Z VÁS MLŽÍ STÁLE ÈELNÍ SKLO PØI OFUKOVÁNÍ A ZÁROVEÒ MIZÍ NEMRZKA JE ZÁVADA JASNÁ. RADIÁTOR JSEM KOUPIL V A.KELLY-PO SLEVÌ ZA CCA 660,-KUPODIVU VALEO-ŽÁDNÁ ÈÍNA,JAK JSEM SE RÙZNÌ DOÈÍTAL,ORIGINÁL STOJÍ 2500,- A ÈAS.NORMA V ORIG.SERVISE JE CCA 8 HOD. PO 800,- TAKŽE A SI KAŽDÝ SPOÈÍTÁ TU ZLODÌJINU. MNOHO DALŠÍCH KM BEZ ZÁVAD PØEJI VŠEM FANDÙM TÌCHTO VOZÙ.

Komentář ze dne: 13.06.2008 07:52:19     Reagovat
Autor: [marian] - Marian (mbkontakt@mybox.cz)
Titulek:
Tak jsem tu anabazi absolvoval, diky Miro za navod i konzultace (pritel na telefonu...). Mohu potvrdit, ze airbag na volantu se nemusi sundavat, bez demontaze stredoveho tunelu to ale musi byt znacne nepohodlne.

Komentář ze dne: 31.10.2009 10:01:59     Reagovat
Autor: [pavka] - Pavel (pavkakral@seznam.cz)
Titulek:
No pěkně děkuji příští víkend se do toho pouštím.Nevidím ani na metr pokud nesetřu hadrem :-((. Bůh s semnou!!!

Komentář ze dne: 31.12.2009 11:23:57     Reagovat
Autor: [radar40] - vaclav (buchalvaclav@seznam.cz)
Titulek:
diky za navod,bez nej ani ranu,to se zase v citroenu vyznamenali hlavy chytry,kdyz jsme to rozebrali malem jsem auto nechal sousedovi na kralikarnu.zlaty BX.to museli mit hodne upito kdyz to vymysleli..jako by chodili na cumendu k italum to jsou podobny bedny,jestli je to tim horkem u nich.

Komentář ze dne: 28.01.2010 17:39:25     Reagovat
Autor: [Zdenek] - Zdeněk (Zdenda.Dacia@seznam.cz)
Titulek: Poradit
Kde se mám poradit?
Nejde mi diagnostika na palubovce ani katalyzátor se neobjëví,kontrolka chlazení/vody/nejde.Ale hydraulika funguje,světla též,osvětlení palubovky taky.U motoru vpojistkách jsem nic nenašel,vše v cajku.Prosím poradte.

Komentář ze dne: 10.12.2010 09:38:34     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek: Valeo, nebo Behr? Poraïte!
Ahoj Xantiáci, protože mi moje 1.9TD skoro netopí(mám už 3. termostat), ubývá a vevnitř smrdí Fridex, a pořád se to zavzdušòuje, tak mne tohle bohužel u mého 13 letého auta čeká taky:(. Ještě před rozborkou mám ale dotaz: Včera odpo jsem se válel na zádech pod přístrojovkou, měl jsem sundaný ten černý krycí filc nad nohama řidiče a díval se s baterkou na topení. Jsou 2 typy topení - Valeo a Behr. Na tom mém byla nálepka Valeo. Byla ale na tom plastu tělesa topení, dovnitř na radiátor není vidět. Předpokládám, že do plastového tělesa topení Valeo přijde i radiátor Valeo a do Behru Behr. Nebo se to i vzájemně kombinovalo? Jde mi o to jaký radiátor mám objednat, podle katalogu se trochu liší. Předpokládám, že mám i radiátor Valeo, ale nerad bych to v sobotu ráno rozebral a odpoledne zjistil, že je tam Behr a další termín dodání možný až v pondělí odpo. Auto používám denně, takže nemůžu stát. Potvrïte mi můj názor, nebo mi to vyvrate. Díky moc Petr

Komentář ze dne: 12.12.2010 14:07:29     Reagovat
Autor: [MíraCB] - Miroslav (braunm@seznam.cz)
Titulek: Re: Valeo, nebo Behr? Poraïte!
Bohužel tohle ti nikdo neřekne, na můj dotaz přímo v Citroenu mi řekli, že topení rozeberou a podle toho, co najdou objednají nové. Ani podle VIN mi neřekli, co tam mám za topení.
Zatím jsem topení měnil na 5 autech a pokaždé to bylo Valeo. Zkus se domluvit s prodejcem náhradních dílů, že si půjčíš obě topení a to, které nepoužiješ mu zase vrátíš.
MíraCB

Komentář ze dne: 14.12.2010 13:22:16     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Valeo, nebo Behr? Poraïte!
Tak jsme včera vyměnili topení a musím říct, že blbějc se to snad konstruktérům u Citroena snad ani povést nemohlo. Patlali jsme se s tim 2 asi půl dne. Příště už budu rychlejší. Měl jsem tam topení Valeo. Koupil jsem ho za nějakých 380 Kč po 25% slevě, s tím, že to bude originál Valeo. Divil jsem se, že je to nějak podezřele levné, ale byl jsem ujištěn, že je to fakt originál. Když jsem rozbalil krabici, tak jsem ani nebyl moc překvapený, že na tom tělese chybí nápis Valeo a není tam nic. Takže nějaký noname nejspíš nějaká Èína. Doufám, že aspoò 5 let vydrží. Původní topení lehce teklo, dole byl Fridex, ale dirku jsem nikde nenašel. Docela horor byl nasadit tam ty 2 okroužky na přípoji topení. Povedlo se to asi na padesátý pokus až po jejich namazání indulonou. Jinak návod MíryCB je super, bez něj bych to rozebíral asi tak týden.

Komentář ze dne: 21.12.2010 10:10:42     Reagovat
Autor: [herisson] - Michal (herisson@volny.cz)
Titulek:
ahoj, tak jsem o tomhle víkendu taky přistoupil k výměně toho radiátoru. Je fakt, že bez toho návodu bych byl taky nahranej, ale i tak jsem z tak rozsáhlý opravy pěkný bobky. Ještě že mám výbornýho souseda, opraváře, který mi s tím pomohl.. dělali jsem to celej den. demontáž i montáž... taky jsme v auto Kelly koupili ten díl a byl to výrobek od Valeo ale bez značky Valeo na něm, takže to je čína, ale řekl bych že z tý samá fabriky, kde to vyrábí Valeo.. prostě večer přijde druhá směna a ta mrská tyhle nonamy na stejný lince..
takže je to pěkný, nerosí se okno... .-)) díky

Náhodný obrázek
tunning sraz Vysoké Mýto - 7
když se halt nelíbí xantiákům?
zobrazení: 6958
známka: 2.39


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.