Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 27. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Soutěžící Česko aneb body, body, body.
ze dne 12.07.2006, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 13.07.2006 15:39:39     Reagovat
Autor: [mates07c] - Matěj (matej.boswart@gmail.com)
Titulek: Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu
At zije kocourkov a ministr dopravy, jakozto dopravni znaceni vubec

Komentář ze dne: 13.07.2006 15:54:21     Reagovat
Autor: [Henry] - Henry (x_henry@volny.cz)
Titulek:
Disciplína musí bejt vy kluci pitomí..... abych navázal na úvodní slova klasika. Nejvíc mě na tom vadí, že strážníci přestali sbírat psí hovna a najednou jsou SUPER dopraváci !!! Všem je jasné co je výnosnější "kšeft", buzerovat řidiče, protože nepřizpůsobivé menšiny stejně nikdo nezvládne, ze somráků žádné prachy nevyrazí a psí hovna rozšlapou chodci.
A to podotýkám, že se považuji za slušného řidiče a že jsem za cca 1,5 mil. km nezaplatil víc než 1000 Kč za pokuty.

Komentář ze dne: 13.07.2006 17:47:07     Reagovat
Autor: [Jarda K] - Jaroslav (kortyjarda@centrum.cz)
Titulek:
O co jako jde? Když si nebudu na silnici léčit komplexy, tak jsou mi body fuk. Myslím, že ta bouře ve sklenici vody vznikla kvůli čecháčkovské nechuti cokoli dodržovat. Nejsem dokonalý řidič, ale něco se už stát muselo. A bolí to. Jinak by to bylo k ničemu.
Na druhou stranu se mi nelíbí pokuty. Proč jsme nepřejali, tuším, švýcarský model, kde je výše pokuty přímo úměrná průměrnému platu hříšníka. Dát deset klacků je pro mě rána. Pro vymaštěnce v Audinách jsou to drobné.
Němec si může za některé aktivity (jako školení řidičů) body odmazávat. Další nápad, který trotlům ve Strakovce nějak unikl.

Zajímavost: Ten zmiòovaný zákon schválila vláda pod vedením Prasete (nejspíš natruc Agentům rozvracečům). A teï najednou Prase chce nějakou amnestii?!? Tomu ksindlovi jsou silnice u zadku, jen cítí možnost předčasných voleb (a se Falešný a prázdný i s Vrtošivým staříkem snaží jak chtějí...) a chce se svézt na další vlně populizmu.

Komentář ze dne: 13.07.2006 18:47:51     Reagovat
Autor: [Bamík] - Bamík (m.badura@cmail.cz)
Titulek: Souhlas - i s Jardou K
Převážně nelze než souhlasit /krom obhroublostí/.
Jezdil jsem minulý týden po celé Moravě (cca1000km) a o 30-40 není nouze (na hlavních průjezdech městy). Celkově mám dojem, že se snížil průjezd zemí o 1/3 ! A pocitově-až na ty české nelogičnosti/ je pocit z jízdy o dost lepší (patrím spíš k rychlíkům a neukázněným na silnici) .Na druhou stranu-nšco už se stát muselo /nehodovost, prasata a pod/.
Tak třeba zde v Benešově to, že bezpešnost provozu =peníze, body, řeší tím, že po celé dny Státní na těch úsecích kde se nedá nikam odbočit kontroluje lekárny, výbavu, trojůhelníky.... Prostě sviòárny, ale prý pro plynulost a bezpečnost...
ÈAuky.

Komentář ze dne: 13.07.2006 22:10:15     Reagovat
Autor: [Henry] - Henry (x_henry@volny.cz)
Titulek: Re: Souhlas - i s Jardou K
Omlouvám se za obhroublosti, ale ta psí hovna jsem měl dát do " " jako příměr, protože nemám nic proti práci strážníků ( pokud dělají co mají). Jenom těžko chápu, že na nádraží mě otravují "somráci" tedy chudáci bezdomovci, strážníka nevida a jen vyjedu do města musím se dohadovat, jestli tam co jsem zaparkoval auto, protože jdu tam někam pracovat se smí stát nebo ne.

Komentář ze dne: 13.07.2006 18:58:05     Reagovat
Autor: [Child] - Martin (childeater@centrum.cz)
Titulek: Body...body...
Zákon je paskvil. O tom není debat. Stačilo se podívat do Německa, v podstatě okopírovat už vynalezený a osvědčený systém a nemohli udělat větší chybu. Ve své podstatě by mi body snad ani tolik nevadily, za posledních deset let jsem neplatil jedinou pokutu za dopravní přestupek, pouze za parkování. Průser vidím v naprosto nesmyslném a idiotském dopravním značení, kdy každej vocas pověsí 300m před zatáčku 30km/h. Potom logicky dochází ke zpomalení silničního provozu se všemi důsledky. Najednou jsme konfrontováni s tím, že občané začali idiotské značky dodržovat. Zákonodárstvo je zaskočeno, s tím nikdo nepočítal. Nyní víme, že pokud by se prosekala džungle nesmyslného dopravního značení, byl by to předpoklad k vytvoření standardu. Takhle se začne opět masivně porušovat - je to jen otázka času...a důsledků z toho plynoucích.
Child

Komentář ze dne: 13.07.2006 19:46:14     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub@centrum.cz)
Titulek: Nový zákon
Každý normální řidič nepochybuje, že "něco" bylo rozhodně třeba, jenže díky tomu, že se chce zviditelnit jeden trouba z toho vznikl paskvil. Podstatné na tom je, že tento zákon má působit proti pirátům, tak proč se tak transparentně a mediálně trestá překročení rychlosti, které není pomalu ani prokazatelné. To mají být ti nebezpeční piráti silnic ??

Komentář ze dne: 13.07.2006 21:38:40     Reagovat
Autor: [bilekd] - Dušan (bilekd@seznam.cz)
Titulek:
Neviděl bych to tak černě, ale uznávám že značky jsou mnohdy nevhodně umístněné, a stejně jsou lidi, kteří kašlou na předpisy a mají štěstí, že je nechytí. I když Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Nejvíc mě fascinují řidiči, kteří jezdí na červenou, a věřte mi, že za tři týdny jsem jich přisihl více než je zdrávo. Konkrétně 27 prasat. :-(

Komentář ze dne: 13.07.2006 23:28:26     Reagovat
Autor: [azoh] - Jonáš (azoh@seznam.cz)
Titulek:
Jako dlouholetý řidič z povolání (přes 3 melouny km a určitě jsem nedostal hodinky za jízdu bez nehod) můžu směle prohlásit, že nový dopravní zákon i s bohatým závojem novelizací, je dobrý jako všechny zákony, vzniklé poslední dobou........postihne pouze ty, na které si orgány troufnou při své lenosti...je přece snazší někomu vysolit 2000 pokuty a vzít dva body za překročení rychlosti o nepoznatelnou(klasickým rychloměrem s ručičkou a lankovým náhonem), nebo za chybějící fáč v lékárničce, než hlídat skutečně nebezpečné úseky(dvojitá čára apod.) a chytat skutečné piráty, kteří uvádějí spoustu nevinných svojí riskantní jízdou do skutečně životu nebezpečných situací....postihne i ty, kteří se opozdili se splátkou úvěru či platbou za služby mobilního operátora....je to snazší, než se pustit za někým, kdo neplacením milionových daní a dluhů připravil spoustu propuštěných pracovníků o výdělek....majitel domu, kde bydlíš, Tě s ledovým klidem nechá exekučně vystěhovat na ulici¨za nezaplacení t

Komentář ze dne: 14.07.2006 08:06:11     Reagovat
Autor: [slako] - Slavomír (slavomir.kotas@seznam.cz)
Titulek: Soutěžící Èesko aneb body, body, body.
Myslím, že by bylo dobré co nejvíce řidičů informovat o možnostech obrany při kontrole a obstrukcích, které sice body nezachrání, ale alespoò zaměstnají úřady. Budu stručný: hlavní zbraní je požadování kalibračního protokolu, který musí policista předložit na místě a to v ORIGINÁLE (event. notářsky ověřená kopie), dále Vám musí ukázat kalibrační známky na těle měřícího zařízení a jeho hlavě (v praxi to znamená Vás naložit, zavézt k radaru, což na např. na dálnici zabere půl hodiny). Pokud něco z toho na místě nemá, je třeba to uvést do protokolu a měření je neplatné (a lze zvážit podání trestního oznámení za zneužití pravomoci event. pokus o podvod). Dále máte právo žádat o dodatečné přezkoumání měřícího zařízení - to bude sice asi v pořádku, ale radar bude na dva tydny vyřazený - když to tak udělají všichni nebude čím měřit :-) Pokud Vám připadá příslušník při kontrole pod vlivem alkoholu či nějaké látky a uvedete to do protokolu, měl by se neprodleně odebrat na odběr krve, aby toto p

Komentář ze dne: 14.07.2006 11:17:33     Reagovat
Autor: [humbert] - humbert (humbert@volny.cz)
Titulek: Re: Soutěžící Èesko aneb body, body, body.
Diky, presne neco takoveho jsem hledal, o tom kalib. protokole jsem vedel, ale o kalib. znamkach ne. Tyto povinnosti policisty jsou uvedeny primo v zakone c. 411/2005? Pomalu mi pripada, ze aby clovek mohl u nas v zemi exitovat, musi byt pravnikem. Take jsem nekde cetl, ze merici policista (straznik) by mel u sebe mit nejake potvrzeni, o tom ze je proskolen k mereni. A jeste jednu technickou k clanku od Holfiho - cyklista sbira jen pokuty, NE body.

Komentář ze dne: 15.07.2006 10:21:18     Reagovat
Autor: [Lenin] - Honza (hynchvoj@centrum.cz)
Titulek: Re: Soutěžící Èesko aneb body, body, body.
Jojo, tyhle "zaručené" rady jsem taky dostal v žertovném e-mailu. Ale aby řidič ze sebe neudělal na místě ještě pitomce tak platí následující:
Bez ověřovacího listu jímž se dokladuje metrologická zkouška žádná hlídka na kontrolu nevyjede. Kalibrace je prováděna každé dva roky ÈMI a každé zařízení je úředně zaplombováno. Na zařízení je ověřovací list a každý řidič se může podívat, ale hlídka ho tam rozhodně nepoveze.
Názor řidiče, že není něco v pořádku neznamená neplatnost měření, vše se řeší u komise.
Žádné dodatečné přezkoumání radaru se nedělá, atest platí dva roky.
Zjistit zda policista není pod vlivem alkoholu lze zjistit přímo na místě, kdy ho jeho velitel přímo před vámi podrobí dechové zkoušce. A pokud by řidič při kontrole vykřikoval a dotýkal se policistovy cti hrozí mu i trestní stíhání.

Komentář ze dne: 14.07.2006 08:10:41     Reagovat
Autor: [Pat] - Pat (romanpat@seznam.cz)
Titulek: Tady se snad dá dodat jen toto:
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat (J.Cimrman)

Komentář ze dne: 14.07.2006 12:26:20     Reagovat
Autor: [Paci] - Jaroslav (pacal@cmail.cz)
Titulek: Bodový systém
Mluvíš mi z duše, po Rakousku toho na dálnicích najezdím dost, ale že by tam nějak moc číhali na ty co, jezdí okolo 150, jsem si nevšiml ( jinak bych to určitě poznal na stavu své peněženky ). Bohužel naši vládní koumáci mají plnou hubu Evropské unie, ale to, jak to tam funguje v praxi, bohužel neslyšeli ani omylem.

Komentář ze dne: 14.07.2006 13:40:11     Reagovat
Autor: [Bárný] - Bárný (Dusan.Bilek2@alcoa.com)
Titulek: bodový systém ano
Já osobně jsem bodový systém uvítal. To, co se dělo na našich silnicích před jeho zavedením byla anarchie. Když vezete vzadu na sedadle dvě malý děti a proti vám se vyřítí nějaký blb, který to valí na našich "vyhlášených" silnicích 150 km/hod., tak mu asi zrovna moc nepolichotíte. Takovej magor je na odstřel, protože časem se stejně někde zabije, nebo zabije někoho jiného. Samozřejmě nevěřím tomu, že všichni teï budou jezdit jak svatoušci, ale myslím si, že zvyk je železná košile a Ti co jezdili jako prasata, tak se po pár dnech k tomu vrátí a na měření určitě někde narazí. Proto si myslím, že bodový systém a jeho přínos můžeme ohodnotit až tak za rok. Roli v tom samozřejmě budou hrát i policisti a jejich přístup, ale to je zase o lidském faktoru a ne o systému jako takovém.
Co se týče politiky, co by jste asi říkali, kdyby se nezavedl žádný bodový systém? Èetl bych tady články o tom, jak vláda za celý 4 roky slibovala zavedení bodového systému, který nakonec stejně nezaved

Komentář ze dne: 16.07.2006 15:27:05     Reagovat
Autor: [Robert] - Robert (robert.voldan@holetin.net)
Titulek: Re: bodový systém ano
jojo, dle mne to není paskvil, jen nedodělek. Kdyby tam např bylo definované prosté překročení rychlosti, které je mírným přestupkem za průměrných 500,- (např překročení rychlostního limitu na prázdném přehledném úseku bez zástavby), nepřiměřená rychlost 2500 a výše (např v úsecích s velkým pohybem osob, u škol apod), nedělo by se to, že vás změří hned za cedulí a za 55 km/h vás buzerují, v okolí škol a center obcí a měst je většinou nikdo nepotká. A právě na nebezpečných úsecích je orgánů třeba, ne na místech, kde dostanou každého a tak lehce "plní plán" příjmů do městské kasy.

Komentář ze dne: 14.07.2006 14:55:14     Reagovat
Autor: [Patrik9] - Patrik (patrik.pergler@seznam.cz)
Titulek:
Asi něco potřeba bylo ale ne inkvizice .A pravomoce Městské policie to je hrůza! Jsou to chudáci co k policii nevzali a ted si užívají svůj masochysmus.Chápu že předjíždění na plné,jet na červenou,chlastat a jet130 ve městě se nedá. Ale ted se mi chce brečet když se musím všude ploužit 50 a 30 to už můžeme jako ve Flinstounech udělat dírun do podlahy a odrážet se nohama!

Komentář ze dne: 14.07.2006 14:57:29     Reagovat
Autor: [Szapet] - Petr (petr.szalbot@seznam.cz)
Titulek: Policista ? Kdo to je a jak ho poznám ?
Jeli jsme minulý týden v úterý z Třince do Jindřichova Hradce což je asi 350 km - viděli jsme JEDNU hlídku policie na výjezdu z dálnice u Lipníka nad Bečvou, koukali do dalekohledu a kontrolovali asi známky ... V rádiu pořád hlásili ten nápor policejních sil před dvěma svatečními dny a potažmo i prodlouženým víkendem a ono tohle ... Jsem zvědav až na dálnici budou ti policajti z hraničních oddělení se silnými motorkami a auty ...

Komentář ze dne: 14.07.2006 19:17:59     Reagovat
Autor: [Radar] - Radek (mika.r@seznam)
Titulek:
To se mě fakt líbí, na jedný straně se rozčilujete na buzerantský kontrole lékarničky (prošlá funkčnost, výbava, apod.) SOUHLASÍM JE TO BUZERACE ale na druhou stranu budete chtít kontrolovat blomby, certifikace, apod na radarech. ????

Národ má takovou policii i s jejich vybavením, jakou si zaslouží.

Komentář ze dne: 16.07.2006 14:42:41     Reagovat
Autor: [Vlk] - David (david.langr.cl@seznam.cz)
Titulek:
Bodíky jsou dobrá věc, ale co by jste chtěli po českých zákonodárcích, z tohohle plácnou něco a přidají další, a ejhle je tu zákon. Jenže, kdo bude mít prachy na máznutí policajtů, nebo dobrý známý, je to fuk, pět dní nekoukne do schárnky a jedem dál, a ty pokuty, to donutí akorát prodat chudáky škodovky, taky jsem s ní začínal, ale pracháči jen mávnou penězma, udělaj si papíry jinde a nazdar. A městští strážníci, některým narostly ramena a léčí si komplexy. za kiláček dva body a dva litry, někteří nejsou normální, asi by si měli udělat znovu psychotesty. Kdyby aspoò ty zákony kopčili celé a ne jenom něco, byli by jsme na tom mnohem lépe. Jenže jsme Èeši a někdo remcá, asi jako já, i když mě to je putna, protože jezdím už podle předpisů, nehůdka poučila. Možná po roce bude změna k něčemu, asi ne k lepšímu a k horšímu, necháme se překvapit, co hlavičky chrochtající vymyslí.

Komentář ze dne: 16.07.2006 20:07:08     Reagovat
Autor: [vena16] - Václav (vena16@seznam.cz)
Titulek: M칝áci se hojí
Vážení, nemusíte se bát dopravní policie , jsou to vesměs rozumní lidé, bát se musíme mestských strážníků jsou to vesměs negramoti a velcí frajeři kteří dostali moc do svých rukou.Byl potřeba udělat pořádek v některých zákonech ale od rozumného člověka a ne od stávajicího ministra , mentálně postižený člověk nemůže schvalovat zákony .

Komentář ze dne: 17.07.2006 16:47:28     Reagovat
Autor: [jenyk] - Jan (JenykT@seznam.cz)
Titulek:
Píše se sedmý červenec 2007, rok a týden od památné chvíle, kdy vstoupil v platnost Šimonovského silniční zákon, řidiči zvaný „Šizák“. Co se změnilo?
První měsíc po zavedení Šizáka Èeši nasbírali miliony bodů a díky pokutám za „rychlou“ jízdu mnoho z nich po zaplacení pokut klesá pod hranici chudoby. Smutný a typický je případ Josefa K. Jel 1. 7. 2006 po obci 50,001 km/h, byl zaměřen radarem, přišel o dva body a patnáct set Kč (čtvrtina důchodu). Zdrcen usedl do auta, plakal a sledoval tachometr, aby nepřekročil třicítku v Dlouhé Lhotě. Pro slzy neviděl, že obecní strážník Nováček (dříve třikrát trestaný pro znásilnění, loupeže a zpronevěru) stojí (celý den) na začátku přechodu pro chodce. K. vyfásl pokutu pět tisíc a další čtyři body dolů. Pak se zapomněl připoutat a uvázat psa. Øidičák fuč, zadlužil se a spáchal sebevraždu. Tři měsíce po Šizákovi končí bez papírů dva miliony řidičů a stát (včetně obcí) vybral na pokutách 105 miliard korun. Stavějí se nové silnice. Øidičské oprávnění

Komentář ze dne: 18.07.2006 12:53:41     Reagovat
Autor: [McKdo] - McKdo (martin.kdo@post.cz)
Titulek: Šoura Bojácný
Spíš než nový zákon se mi příčí jeho vedlejší produkt. Nový živočišný druh "Šoura Bojácný". Projevuje se tak že na 90 jezdí 80, ve městě jezdí 40 a to i na 60 aby nepřišel o body.

Komentář ze dne: 18.07.2006 14:34:17     Reagovat
Autor: [rantos] - roman
Titulek: ach jo!
Èeský folklór-stěžovat si na vše,jak nic nezaplatit nejradši vše zdarma,co není přivařeno ukrást,jak se vším vychcat a vyjebat,všichni jsme politici,policajti,právníci, když za to nemůže levice může za to pravice, pravolevej střed je na hovno, a maká ten druhej, shrnuto = imbecilní národ s diagnozou vrozenej kretenismus( bohužel ).

Komentář ze dne: 19.07.2006 15:47:47     Reagovat
Autor: [Bárný] - Dušan (Dusan.Bilek2@alcoa.com)
Titulek: Re: ach jo!
Není co dodat. Plně souhlasím. Největší problém je v našich povahách.

Komentář ze dne: 21.07.2006 18:56:24     Reagovat
Autor: [tomas] - tomas
Titulek: Re: ach jo!
Teda romane !!!!! Máš pravdu!!!!!

Komentář ze dne: 19.07.2006 16:21:06     Reagovat
Autor: [Mison] - Michal (michal.mokra@seznam.cz)
Titulek: pár poznatků....
Jsem od vah a my chodíme s váhama na kalibraci každý rok. Nejsme povini ukazovat kalibrační list, ale na vyžádání ho ukážeme. Policie není povina ho ukázat. Jinak policie v tom má teï takový zmatek, že neví co za co má pokutovat. Takže může udělat chybu v samotném zápisu a s tím se už dá ve spravním řízení něco dělat.Tak a máte vžy plný kredit. Mison

Komentář ze dne: 19.07.2006 22:18:50     Reagovat
Autor: [vanTomas] - tom (tomas.spartan@seznam.cz)
Titulek: Re: pár poznatků....
Taky si myslím, že Policie není povinna ukazovat kalibrační list. To si za chvíli můžeme nechat ukazovat, zda je policista proškolen k používání pistole, obušku a snad i psacího stroje. Jak to tak pozoruju, tak by měli sebou mít doklady o všech školení a snad i rodný list. Začíná to být docela směšné. Místo, aby se řidiči zaměřili jak jezdit normálně, tak spíše přemýšlejí o tom, jak to co nejlépe obejít. Všichni se odvolávají na to jak jezdí druzí místo, než aby se zamysleli nad sebou. A policie i politici jsou vlastně jen vzorek národa. Jaký národ, taková policie.

Komentář ze dne: 14.08.2006 23:33:00     Reagovat
Autor: [Child] - Martin (childeater@centrum.cz)
Titulek: Cyklista x body
Dodal bych jen, že dle mých informací bude sice cyklista - hříšník postižen pořádnou pokutou, ale na bodové konto mu nikdo nesáhne. O body se hraje russian roulette jenom za pomoci motorových vozidel...
Child

Náhodný obrázek
Mimidikova Xantie
Moje 1.8i 16V r.v.97
zobrazení: 6426
známka: 1.78


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.