Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 07. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Výměna motorku zamykání pátých dveří (BREAK)
ze dne 25.10.2006, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 25.10.2006 20:19:44     Reagovat
Autor: [Tomtrial] - Tomtrial (Tomtrial@seznam.cz)
Titulek:
Chtěl bych se zeptat jaké byly příznaky porouchaného motorku? Øeším podobný problém, někdy zamknu nebo odemknu na poprvé a někdy mi nestačí ani 3 pokusi, jen v jemně knourne a nic, pak v něm hrkne a je funkční už jsem to měl jednou rozebrané našel jsem mirně zatuhlé tahla (mírná koroze celého mechanizmu) to jsem vše dal do pořádku. Několika násobně jsen to vyskoušel než jsem to zadělal a chodiloto ale jen do druhého dne. Díky Tomtrial

Komentář ze dne: 25.10.2006 23:07:30     Reagovat
Autor: [marsalek] - Karel (marsalek@email.cz)
Titulek:
Tome, vetsinou se to projevovalo tim, ze se kufr nezamknul. Bylo to i slyset, jak to popisujes Ty: az kdyz to poradne hrklo, kufr se zamknul. Zpocatku se to stavalo tak dvakrat tydne a byl problem zavadu diagnostikovat. Ja jsem s tim zapasil asi pred 1,5 rokem a motorek jsem dvakrat s odstupem asi 14 dnu poradne "prolil" WD40. Pote jeste parkrat zablbnul ale asi po dalsich dvou tydnech se uplne rozhybal a od te doby stale bezchybne funguje.

Tahla jsem taky promazal, ale zrejme odpor v tahlech motorku nevadil. Spise mel potize sam se sebou :-)

Kaja

Komentář ze dne: 27.10.2006 21:21:06     Reagovat
Autor: [Henry] - Jindřich (x_henry@volny.cz)
Titulek:
Jenom bych doplnil, že celý problém je v tom motorku. Po nějaké době používání se zanese komutátor neboli kolektor ( stejně jako u všech podobných motorů nebo třeba startéru).
Ten se musí proškrábnout a vyčistit mezi každou lamelou a je klid. Jediné plus je to, že ty lamely jsou jen tři. WD sprej nepomůže. Otázkou zůstává jestli není lepší vyměnit celý centrál??

Komentář ze dne: 09.11.2006 15:24:24     Reagovat
Autor: [ptace] - Petr (ptace@atlas.cz)
Titulek: Je to v motorku!
Taky jsem si s tím hrál. Nejdřív jsem to zkoušel mazat, ale nestalo se nic horšího, než že mi to nateklo do motorku a nešlo to vůbec. Tak jsem ho vyndal, rozbral, vyčistil komutátor a je to v poho. Kromě času mě to nestálo nic.

Komentář ze dne: 28.10.2006 22:22:12     Reagovat
Autor: [Krušnohorec] - Václav (waclaf@centrum.cz)
Titulek:

Přesně tak jsem to řešil.Velmi dobrý popis.Nějak mi nedavá klidu původní servo.Motorek i ten několikerý ozubený převod byl v pohodě žádná zatuhlá vazelína ani nechodící motorek.V mém případě je problém v posuvu táhla oním hřebenem.Nějak jsem nepochopil funkci zapadek na hřebenu a táhlu.Při sepnutí jedním i druhým směrem vždy táhlo vyjede či zajede ovšem nakonec zůstane zhruba v prostřed(a to byl důvod náhodného zamknutí ,odemčeno bylo vždy napoprvé)jakoby se hřeben odrazil od krajní polohy a táhlo zůstane volné a jeho polohu určuje prachovka.Nemuselo by mě to trápit nové servo funguje bez problému ale přesto????

Komentář ze dne: 29.10.2006 19:58:32     Reagovat
Autor: [kedy] - Radek (radek.jablko@seznam.cz)
Titulek: stejná zkušenost
Krušnohorec] - Mám naprosto stejnou zkušenost - myslel jsem , že když původní motorek vymontuju rozeberu a důkladně vyčistím prostě fungovat musí...nic opotřebeného jsem nenašel - opak byl ale pravdou. Motorek byl ok , převody taky , záhadný system přeskakujících západek s pružinkou jsem pochopil tak že prostě při každém odemknutí a zamknutí musí dojít k přeskočení odpruženého zobáčku což si myslím že je právě to cvaknutí provázející spravnou funkci - protože jakmile slyšitelně centrál cvaknul znamenalo to že následují pokus bude úspěšný.Koncové očko mi stejně jako tobě vlaje volně někde ve střední poloze v podstatě tak jak mu dovolí gumová manžeta. Nicméně prostě jsem to taky nerozchodil. Nakonec jsem použil taky universální servo ze zdejší diskuze a pohoda - vše maká už měsíc jak má.Tak mám origo v garáži a třeba se k němu někdy vrátím. Jinak návod jako fík - jen více takových :-)

Komentář ze dne: 30.10.2006 09:22:16     Reagovat
Autor: [jahy] - Tom (jahytom@centrum.cz)
Titulek:
objednává se tento motorek? TITAN 2 drátový servomotor Motor 2

Komentář ze dne: 30.10.2006 11:15:32     Reagovat
Autor: [69649222] - Robert (robert.dolezal@c-box.cz)
Titulek: Re:
Jo to bude on.Ale pro jistotu tady je link: http://www.dstechnik.cz/produkty/produkt.html?kid= 02.01&pid=47&qkk=41e769eb860023e31e92feb04 0ef6836

Komentář ze dne: 02.11.2006 08:20:12     Reagovat
Autor: [spagr] - spagr (radim67@t-email.cz)
Titulek: Zamykání
Když jsem si přečetl tento návod, byl jsem rád, že nejsem jediný, kdo má stejný problém, hned jsem objednal uvedený motorek, no a výměna trvala 30min.(bez kávy). Asi díky tomuto návodu. Funguje to spolehlivě a stojí to míò práce, než se pokoušet přemluvit původní motorek, aby sebou trochu pohnul. ;-)

Komentář ze dne: 03.11.2006 18:03:43     Reagovat
Autor: [ringo] - ringo (r.ingo@seznam.cz)
Titulek: už je to o.k.
Měl jsem úplně ten samý problém,který tady popisujete,tak jsem to vyřešil podle tohoto návodu i s tím samým motorem.A světe div se vše už je o.k.Děkuju za dokonalý návod.

Komentář ze dne: 05.11.2006 08:30:32     Reagovat
Autor: [viky3] - Michal (Viktora3@seznam.cz)
Titulek:
Zdravim,nevíte někdo jestli ten motorek zamykání pátých dveří pro Xantii break pujde i do krátký.Dík

Komentář ze dne: 15.11.2006 15:08:54     Reagovat
Autor: [prcek] - Zdeněk
Titulek: Èím přilepit ten poloprůhledný plastový kryt?
Na fotkách sice vidím nějakou izolepu, ale já to mám přilepený (což je asi origínál) takovou černou trochu lepivou "gumou"... Po odtržení a znovu přilepení už tak dobře nedrží a protože asi budu muset motorek oživovat znovu nebo ho vyměnit, budu nějak muset řešit i tohle.
Dá se někde tahle hmota sehnat a jak se to jmenuje?

Komentář ze dne: 29.11.2006 13:38:43     Reagovat
Autor: [kerbuth] - Jarda (kerbuth@seznam.cz)
Titulek: Re: Èím přilepit ten poloprůhledný plastový kryt?
Já jsem normálně Vzal silikon a přilepil to silikonem a myslím že to drží dobře a těsní taky.A pokud to budu potřebovat někdy sundat tak stačí nožík a objet to.
Zdar

Komentář ze dne: 23.11.2006 03:32:45     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek:
Napsal PeJo (videoservis@volny.cz)
Titulek: Re: prilepeni plastoveho krytu
Taky jsem řešil problem s lepením plastového krytu. Originál černou lepkavou hmotu jsem nakonec sehnal ve stavebninách. Je to "Butylkaučuk" a používá se na lepení střech (nezaměnit s Bitumenem, to je asfaltové !). Prodává se v klubíčku s ochranným papírkem, kterej se pak strhne. Lepí to suprově. To klubo stálo ale asi 500,-Kč a je toho tak na 20 aut. Jestli bude mít někdo zájem,tak mi toho hodně zbylo. Dával jsem dvě vrstvy, jednu na dveře, druhou na ten plast a pak jsem to přitisknul k sobě. Spotřeba asi 3m.
Parametry : Stále lepí, pružné, černé, na teple jen víc změkne, ale neroztéká se, téměř bez zápachu. Rozměr pásku 20mm x 3mm.

Komentář ze dne: 02.12.2006 14:50:47     Reagovat
Autor: [roman_moty] - Roman (roman.a.hana@centrum.cz)
Titulek:
No a já jsem tam ten plastovej kryt (waterprůfigelit) nedával a taky to v pohodě funguje a do auta nezatíká.

Komentář ze dne: 03.06.2007 13:36:39     Reagovat
Autor: [Žolda] - Jakub (zolda29@seznam.cz)
Titulek:
Ahoj, musím poděkovat za tento článek. Pár let už jsem s problémem zamykáním pátých dveří bojoval a po přečtení tohoto příspěvku jsem dospěl k tomu, že to je snadně řešitelné a hlavně levné. Ráno jsem ten článek přečetl, odpoledne dojel koupit a hned ten den jsem už měl po problému. Celá montáž mi díky tomu, že už jsem se párkrát snažil promazat zavírací mechanismus a věděl jsem, co a jak sundat, trvala asi patnáct minut. Všem, kteří mají stejný problém to doporučuji, vždy se zámek pátých dveří zamykal jako poslední a já odcházejíc od auta čekal na to zaklapnutí centrálu pátých dveří, abych se přesvědčil, že je kufr skutečně zamčený a nějaký nenechavec mi do Xantie nevleze a nevezme si, co potřebuje. Což už se opakovaně stalo. Teï to zaklapnutí je rychlejší než všechny ostatní dveře a problém je vyřešen..díky moc za tento příspěvěk:-) Žolda

Komentář ze dne: 26.05.2008 20:06:20     Reagovat
Autor: [Cvrček] - Martin (kodada.martin@atlas.cz)
Titulek:
Přesný návod a supr. Já už také mám vyměněno. Ještě že máme kam kouknout,když se vyskytne problém!!

Komentář ze dne: 19.10.2008 22:04:31     Reagovat
Autor: [Ricci] - Richard (ricci@atlas.sk)
Titulek: Brak 5-dveře
Já to taky řešil univerzálním servem na 2 vodiče a musím souhlasit s kolegy Xantiáky (kteří jak uváděli) to již úspěšně řešily že to není žádný problém a nejedná se o složitou instalaci! Popsaná oprava mi zatím funguje perfektně na 100%.
Ještě musím uvést že u nás na Slovensku ten universální motorek stál 89.-Sk :-)

Komentář ze dne: 03.06.2009 10:48:33     Reagovat
Autor: [Rekrut] - Zdeněk (rekrut01@centrum.cz)
Titulek: Univerzalni motorek
Tak mám za sebou výměnu motorku podle navodu a musim říct že to je opravdu jednoduche díky super navodu. Jiank perlička když sem jel domu tak mě přestal stirat stěrač u patých dveří. Tak sem využil návod na pročištění převodovky stěrače. No aspoò to bylo vše při jednom :-)

Komentář ze dne: 09.06.2009 07:54:36     Reagovat
Autor: [pepí] - Václav (sebestavasek@seznam.cz)
Titulek:
Tak včera sem taky měnil motorek pro zamykání v combíku. Problém ani tak nebyl v tom že by negungoval ale horší byly ty zvuky co vyluzoval. Když sem odemykal tak o tom vědělo celý parkoviště. Zbyly mi nějaký motůrky po bx, tak sem jeden využil a po menší úpravě tam pasuje. Problém je vyřešen.:-)

Komentář ze dne: 10.09.2009 14:51:00     Reagovat
Autor: [pavka] - Pavel (pavkakral@seznam.cz)
Titulek:
Zdravím,konečně jsem se dokopal k výměně motůrku .Super funguje to na 100%.Konečně přestaly nervy s x pokusy odemknout nebo zamknout.Použil jsem motůrek
"2 drátový servomotor TITAN Motor 2 Servomotor pro zadní dveře"za 93 Kč +poštovné.Jak je tu psáno prácička na hoïku i s kávou jedním gambáčem a jednou štamprličkou.Děkuji za tento návod.

Komentář ze dne: 22.09.2009 20:07:45     Reagovat
Autor: [Qěcy] - Jan Pavel (jpbek@seznam.cz)
Titulek: PLASTOVÝ KRYT A ZATÉKÁNÍ

PLASTOVÝ KRYT A ZATÉKÁNÍ u BREAKů

Plastový kryt (bílá tuhá tvarovaná fólie) neřeší zatékání. Zpravidla do dveří a těmi pak dovnitř kufru teče dírou pro stěrač. Vyšroubujte stěrač a matku s velkou podložkou a do díry v laminátu 5.dveří nacpěte autotmel, nebo silikon (osa stěrače prochází trubičkou, takže ten silikon nebude ničemu vadit). Pak zase našroubujte velkou podložku s maticí a stěrač. 100% účinnost proti zatékání.
(Původně totiž měla stačit na utěsnění této díry guma, která těsní také okno v 5.dveřích, jenže ta se teplem zkrucuje.)

Komentář ze dne: 12.11.2009 14:25:16     Reagovat
Autor: [Petar] - Petr (petar68@seznam.cz)
Titulek:
Výše uvedený motor již není, ale mají jiný, kde stačí převrtat díry o cca půl centimetru a funguje to bezvadně. Motor stál i s poštovným 193Kč. Odkaz na motor: http://www.dstechnik.cz/2-dratovy-servomotor/titan -motor-2-servomotor-pro-zadni-dvere-47.html?qkk=f6 e8569db1c96f7cea26ac5c75001350

Komentář ze dne: 06.03.2012 20:48:59     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek:
Díky za super návod, taky mi umřel starý motor a dneska jsem ho nahradil novým, který jsem koupil za 54,- Kč a osobně vyzvednul tady: http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail& ;zboid=4266
Teï už konečně zamykám i odemykám :-)
Petr

Komentář ze dne: 11.05.2012 17:01:56     Reagovat
Autor: [Black Dawn] - Miroslav (Evoja@seznam.cz)
Titulek:
parádní pomoc.podle fotek zhruba odhadnuto, ale vše funguje jak má.jinak cca 30 minut oprava

Komentář ze dne: 07.01.2014 20:35:59     Reagovat
Autor: [MíraCB] - Miroslav (braunm@seznam.cz)
Titulek:
Je ještě jedna možnost. Pravděpodobně jsou převody v pořádku (nevím, co by se tam mohlo rozbít). Výměna samotného motůrku, cena cca 60 Kč. Odkaz např. zde:
http://www.emo.cz/z10252-mig-2025-12v

Mír aCB

Komentář ze dne: 11.01.2014 18:28:22     Reagovat
Autor: [Bighelm] - Bighelm (mikota@post.cz)
Titulek: Motorek - oprava - NEPØIMAZÁVEJTE ozubenépřevody
Zdravím. Měl jsem trochu větší štěstí. Motorek se ještě točil, ale nebyl schoný už pohnout převoddy. tak jsem ho rozebral a očistil komutátor a motorek pak šlapal jak nový. komutátor byl černej jak bota - mastný komutátor a uhlíkový prach to je pěkný svinstvo. Kde se to vzalo je jasné - mazivo z ozubených převodů. Proto NEPØIMAZÁVEJTE ozubené převody v zamykání, když tak s rozumem a starou "kolomaz" odstraòte a dejte novou a daleko méně. Ono mastnota a uhlíkový prach na komutátou / kolektoru působí podobně jako elektroerozivní obrábění. Matně vzpomínám někde ve staré poradně - kapky lhm z netěsností na čerpadle kapající do alternátoru.

Komentář ze dne: 11.01.2014 18:39:58     Reagovat
Autor: [Bighelm] - Bighelm (mikota@post.cz)
Titulek: Re: Motorek - oprava - NEPØIMAZÁVEJTE ozubenépřevody
No teï koukám o kus vejš - říjen 2006 - ož se tam píše o čistění komutátoru - proškrábnutíl amel. Ale WDčko bych tam opravdu nedával.

Komentář ze dne: 06.06.2014 17:26:53     Reagovat
Autor: [Daver76] - David (barica.david@gmail.com)
Titulek: Centrální zamykání
Mám taky problém s centrálním zamykáním. po otočení klíčku v zámku se odemknou dveře za spolujezdcem a 5 dveře. Vše ostatní nereaguje. Většina servisů které jsem kontaktoval nechtěla mít s Citroenem nic společného. Motorkům nic není. Před časem začalo zase vše fungovat. Asi na 12 hod. Pak se to vrátilo do původního stavu. Předpokládám nějaký uvolněný konektor nebo přelámaný kabel. Máte někdo nějakou zkušenost? Kde mám hledat?

Komentář ze dne: 24.01.2015 11:47:48     Reagovat
Autor: [mirach1] - miroslav (mira.chaba@seznam.cz)
Titulek: centrál X1,8 16V 1999
Dobrý den,mám problém se zamikáním(zamikám klíčem)často se stává,že když zamknu dveře,tak centrál cvakne a znovu se odemknou a tak to trvá třeba 3 dny a neustále se to opakuje.Øeším to vyndáním pojistky aby se do auta nikdo nedostal, ale kufr nezamknu. Prosím někoho o radu a předem děkuji.
mirach1

Komentář ze dne: 21.02.2015 20:33:04     Reagovat
Autor: [Michal 99] - Michal (sutas.blazen@seznam.cz)
Titulek:
Ahoj mužete mi nikdo poradit kde sehnat korektory děkuju

Náhodný obrázek
Xantia
Logo nesmí chybět!
zobrazení: 3888
známka: 1.00


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.